En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?quote:Op maandag 18 april 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik begrijp het idee van de Uefa nog steeds niet zo om van de ECL een soort Europa League light te maken. (Met zelfde hymne enzo.) De Europa League is toch ook geen Champions League light?
[ afbeelding ]
Heb ik al een voorstel voor gedaan maar helaas (nog) niet. Op dit moment wordt die wedstrijd nog steeds gespeeld door winnaar Uefa Cup tegen winnaar Champions League.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bevuiling van dit prachtige topic.
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen überhaupt nog bij is.quote:Feyenoord traint zonder Til en Toornstra
Jens Toornstra en Guus Til zijn nog altijd niet aanwezig bij Feyenoord. De middenvelders waren afgelopen week tegen Slavia Praag niet inzetbaar vanwege een blessure. Til en Toornstra werkten allebei een binnenprogramma af.
Dit weet RTV Rijnmond te melden. Het is niet bekend of Til en Toornstra het duel van aanstaande zondag tegen FC Utrecht gaan halen. Alireza Jahanbakhsh kon na een vrij weekend ook niet meetrainen met de groep. De aanvaller werkte ook een binnenprogramma af.
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen überhaupt nog bij is.
Tenzij hij Antony-genen heeft natuurlijk.
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?
Als Til of Toornstra de wedstrijd tegen Marseille haalt zou ik starten met Bassett, als het daar niet op lijkt misschien Walemark opstellen om alvast te wennen aan die formatie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.
Het ging over de Conference league en hun superfinale gezeur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het dan niet loopt met Walemark op 10 is het tegen Marseille geen schande om te spelen met Kökcü op 10 en Hendrix en Aursnes daarachter.
Uiteindelijk blijkt het in ieder geval een flinke misrekening om Sandler te halen, want Hendriks lijkt in noodsituaties te voldoen en Bassett was een fijne optie geweest nu. Je kan niet de toekomst zo uitrekenen dat Til en Toornstra precies nu tegelijkertijd geblesseerd raken waardoor je meer een 10 nodig hebt dan een CV, maar iets meer vertrouwen in je eigen jeugdspeler tov een permanent geblesseerde huurspeler leek mij wel enigszins logisch.
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.
Het punt leek mij zeer duidelijk als je mijn bericht gewoon goed had gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.quote:Van Coen Moulijn tot Johan Cruijff en van Willem van Hanegem tot Robin van Persie: allemaal lagen ze ooit op de massagetafel bij Gerard Meijer (1935). Als verzorger van Feyenoord kneedde hij vijftig jaar lang (1959-2009) van talloze spelers niet alleen de spieren, maar ook hun ziel. Hij groeide uit tot vertrouwensman voor vele Feyenoorders, met wie hij een band voor het leven opbouwde.
In dit boek blikt Meijer terug op zijn leven met Feyenoord aan de hand van herinneringen aan spelers en trainers, anekdotes over bijzondere en hilarische momenten en verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit de clubhistorie die hij van dichtbij meemaakte. Ook komen oud-spelers, -trainers en supporters aan het woord over de huidige ambassadeur van Feyenoord en bespreekt Meijer in ontmoetingen met clubiconen zoals Van Hanegem, Dirk Kuyt, Mario Been, Pierre van Hooijdonk en Leo Beenhakker de jaren waarin ze samenwerkten in zijn zo geliefde Kuip. ‘Gerard Meijer – Een leven met Feyenoord’ schetst op die manier een uniek beeld van Feyenoord door de ogen van een clubman in hart en nieren. In de woorden van Meijer zelf: ‘Feyenoord ís mijn leven.’
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kant
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.
Dat is ook totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.
Allemaal leuke ideetjes.
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.
wat ben je toch allemaal weer aan het postenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.
quote:Met clubiconen zoals Mario Been
En dat het geen achteruitgang is. (lol)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?
Kökcü op 10 en Hendrix en Aursnes daarachter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?
Ik ga wat anders doen, dit slaat he-le-maal nergens meer op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat het geen achteruitgang is. (lol)
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wat ben je toch allemaal weer aan het posten
Jullie vinden een middenveld met Hendrix, Aursnes en Kokcu veel slechter dan Til, Aursnes en Kokcu?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat het geen achteruitgang is. (lol)
Er zit nogal wat tussen geen achteruitgang en veel slechter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Jullie vinden een middenveld met Hendrix, Aursnes en Kokcu veel slechter dan Til, Aursnes en Kokcu?
Ja laten we GGMM er bij halen terwijl we in het Feyenoord-topic normale discussies over Feyenoord voeren! Goed idee Frozen!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan PietjePuk van grote PietjePuk-show niet een eigen topic krijgen?
Dat zou beter zijn voor VBL @:GGMM
Til en Hendrix zijn iets andere spelers maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat Til de laatste maanden echt niets goeds gedaan heeft behalve af en toe een bal intikken. Ik denk dus dat Feyenoord daar inderdaad niet op achteruit gaat. (Met Kokcu op 10 dus en Hendrix op de plek van Kokcu.)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit nogal wat tussen geen achteruitgang en veel slechter.
Ja dat zei je net inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Til en Hendrix zijn iets andere spelers maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat Til de laatste maanden echt niets goeds gedaan heeft behalve af en toe een bal intikken. Ik denk dus dat Feyenoord daar inderdaad niet op achteruit gaat. (Met Kokcu op 10 dus en Hendrix op de plek van Kokcu.)
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we GGMM er bij halen terwijl we in het Feyenoord-topic normale discussies over Feyenoord voeren! Goed idee Frozen!
Jammer dat het weer zo'n gimmick moet worden. Ik heb de neiging geïrriteerd te raken maar omdat zelfs bij normale posts in dit topic altijd binnen no time weer een enorm kinderachtig gezeik ontstaat doe ik dat maar niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zei je net inderdaad ook al.
je bent zelf een gimmick.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jammer dat het weer zo'n gimmick moet worden. Ik heb de neiging geïrriteerd te raken maar omdat zelfs bij normale posts in dit topic altijd binnen no time weer een enorm kinderachtig gezeik ontstaat doe ik dat maar niet.
Nee ik zie geen niveauverschil tussen Hendrix en Til nee. En als je goed hebt opgelet is Til hier ongelofelijk afgezeken in het topic de afgelopen tijd. Dus dat was geen gekke opmerking.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.
Het loopt de spuigaten uit. Over een half uur begin je over Bijlow - Stekelenburg en vanavond ga je in PSV-topic iets roepen over Van Ginkel vs Klaassen.
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.quote:
Dan rot je toch lekker op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.
Mensen die culthelden met iconen verwarren, daar kan ik laaiend op worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Stoeptegels. @:fetX @:Erasmus
Daar gaat m’n bakkie pleur, bedankt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.
Herhaling.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bevuiling van dit prachtige topic.
Pietje had al een eigen topic over xg ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan PietjePuk van grote PietjePuk-show niet een eigen topic krijgen?
Dat zou beter zijn voor VBL @:GGMM
Een site waar de goede moeten lijden onder de kwaden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.
Dit voegt echt geen zak toe.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado en Scorpie.
Ik vergeet er vast nog een paar.
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen mequote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.quote:Van Coen Moulijn tot Johan Cruijff en van Willem van Hanegem tot Robin van Persie: allemaal lagen ze ooit op de massagetafel bij Gerard Meijer (1935). Als verzorger van Feyenoord kneedde hij vijftig jaar lang (1959-2009) van talloze spelers niet alleen de spieren, maar ook hun ziel. Hij groeide uit tot vertrouwensman voor vele Feyenoorders, met wie hij een band voor het leven opbouwde.
In dit boek blikt Meijer terug op zijn leven met Feyenoord aan de hand van herinneringen aan spelers en trainers, anekdotes over bijzondere en hilarische momenten en verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit de clubhistorie die hij van dichtbij meemaakte. Ook komen oud-spelers, -trainers en supporters aan het woord over de huidige ambassadeur van Feyenoord en bespreekt Meijer in ontmoetingen met clubiconen zoals Van Hanegem, Dirk Kuyt, Mario Been, Pierre van Hooijdonk en Leo Beenhakker de jaren waarin ze samenwerkten in zijn zo geliefde Kuip. ‘Gerard Meijer – Een leven met Feyenoord’ schetst op die manier een uniek beeld van Feyenoord door de ogen van een clubman in hart en nieren. In de woorden van Meijer zelf: ‘Feyenoord ís mijn leven.’
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen me
Bewaar dit voor de VBL awards einde van dit jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado, Mexicanobakker en Scorpie, Coco en Gutanoth.
Ik vergeet er vast nog een paar.
"Het ligt aan iedereen behalve aan mij".quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.
Prima.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Het ligt aan iedereen behalve aan mij".
Echt hoor.
En nu gewoon ontopic weer. Dat hele Pietje-gebeuren kan evt in het feedback-topic, of in een apart Pietjestopic.
Dat leren doseren heb ik afgelopen festival ook gedaan, is wel een aanrader, geen dinsdagdip nu.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen me
Ik zou hier graag serieus op in willen gaan, maar ik ben nogal gevoelig voor een stokerig sfeertje dus ik laat ‘m even gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.
Ken die hele gozer niet dus geen idee of we nu echt wat missen. Maar dat we een linksback nodig hebben komend seizoen staat wel vast, nog los van of Malacia vertrekt.quote:Mees de Wit stond ook in de belangstelling van Feyenoord, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De verdediger van PEC Zwolle maakt definitief de overstap naar AZ Alkmaar voor een bedrag van rond de drie miljoen euro.
AZ en PEC Zwolle hebben afgelopen weekend een akkoord weten te bereiken. De Wit heeft de medische keuring al met succes doorstaan. De krant schrijft dat AZ hiermee een aantal andere geïnteresseerde clubs uit binnen- en buitenland aftroeft, waaronder Feyenoord.
De Wit is een 24-jarige linksback en speelt sinds dit seizoen voor PEC Zwolle. Hij scoorde vier keer in 21 wedstrijden. Bij AZ gaat hij een contract tekenen voor vijf seizoenen. Eerder speelde De Wit voor Sporting Clube de Portugal, FC Orihuela en in de jeugdopleiding van Ajax.
Je lijkt best wel op mij daarin. En op @maxi-musquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou hier graag serieus op in willen gaan, maar ik ben nogal gevoelig voor een stokerig sfeertje dus ik laat ‘m even gaan.
Gelukkig niet iemand van 24 die Mees heet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken die hele gozer niet dus geen idee of we nu echt wat missen. Maar dat we een linksback nodig hebben komend seizoen staat wel vast, nog los van of Malacia vertrekt.
Prima vakantie boekje inderdaad goeie tip.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Net al gepost, maar daarna kwam er al die drek.
[ twitter ]
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.
Bassett is helemaal niet het obscure talent waar veel mensen hem nog voor aanzien. Op 20-jarige leeftijd al meer dan 60 wedstrijden gespeeld in de MLS en ook al gedebuteerd voor het nationale elftal van de VS. Die is nu al een stuk beter dan Toornstra en Til gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vraag me af of Slot zomaar Bassett voor de leeuwen zal gooien. Heeft nog niet langer dan 10 min per wedstrijd ingevallen toch? Beviel me wel wat ik van hem tot nu toe zag.
Jan-Arie vd Heijden speelde ook al langer met het idee naar Rusland te gaan denk ik.quote:
kan hij in de competitie mooi laten zienquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bassett is helemaal niet het obscure talent waar veel mensen hem nog voor aanzien. Op 20-jarige leeftijd al meer dan 60 wedstrijden gespeeld in de MLS en ook al gedebuteerd voor het nationale elftal van de VS. Die is nu al een stuk beter dan Toornstra en Til gok ik zo.
Godsamme wat vergezocht weer.quote:
Met Paauwe en Van Gastel had je jongens die een vrije trap konden nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
https://nos.nl/video/2425538-eindsignaal-patrick-paauwe
PaauweGod.
Ik zal in De Kuip zijn met de pot tegen Marseille, heb dit op mijn verlanglijstje gezet voor wanneer ik een week bij mijn ouders blijf pitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Net al gepost, maar daarna kwam er al die drek.
[ twitter ]
[..]
Godverdomme veel zin in, Europese halve finale meemaken in de Kuip. De laatste keer dat we die speelden moest ik naar bed toen het rust wasquote:
Ik was daar wel bij, net als bij de finale. Maar was toen op een leeftijd dat ik nog geen alcohol mocht drinken zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme veel zin in, Europese halve finale meemaken in de Kuip. De laatste keer dat we die speelden moest ik naar bed toen het rust was
Erg mooi maat. Toevallig een keer gedoseerd en voel me vandaag ook erg goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat leren doseren heb ik afgelopen festival ook gedaan, is wel een aanrader, geen dinsdagdip nu.
@:neef_wuppie @:erasmus
Dit is zo herkenbaar, precies dezelfde ervaring toen mijn opa mij meebracht naar de thuispot tegen Interquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was daar wel bij, net als bij de finale. Maar was toen op een leeftijd dat ik nog geen alcohol mocht drinken zullen we maar zeggen.
Moet zeggen dat ik jaren later ook pas doorkreeg wat voor prestatie dat was, waarschijnlijk door diezelfde leeftijd. Het enige wat ik bijzonder vond is dat we wonnen van (de echte) Ronaldo.
Als je ontlading bij die wedstrijden (PSV, Inter en Dortmund) achteraf ziet dan moet dat toch iets unieks zijn geweest. Denk niet dat er ooit nog zo hard gejuicht is in de Kuip, zelfs niet in 2017.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was daar wel bij, net als bij de finale. Maar was toen op een leeftijd dat ik nog geen alcohol mocht drinken zullen we maar zeggen.
Moet zeggen dat ik jaren later ook pas doorkreeg wat voor prestatie dat was, waarschijnlijk door diezelfde leeftijd. Het enige wat ik bijzonder vond is dat we wonnen van (de echte) Ronaldo.
En het gekke sfeertje van de finale staat me nog wel bij. Ik ben toen met mijn vader een bloemetje gaan leggen bij het stadhuis voor Fortuyn en aan de overkant zaten mensen achter zwarte hekken feest te vieren op het stadhuisplein. Vond dat toen al vrij surrealistisch. Uiteindelijk bij het stadion aangekomen liepen we ook gewoon tussen de Duitsers (ik zat op vak P meen ik). Dat had nog wel heel goed mis kunnen gaan bij een verlies.
UEFA-cup seizoen werd ik 7 dus het was het eerste seizoen dat ik het echt een beetje volgde en ook regelmatig met mijn pa naar de Kuip ging. Alhoewel ik van mijn pa begreep dat dit toch wel heel bijzonder was want de UEFA Cup hadden we nog maar één keer gewonnen en de landstitel 14 keer, was toen allemaal nog wat recenter gebeurd. Alhoewel de verwachting was dat we na 2001/02 wat meer aansluiting zouden vinden met de Europese subtop, dat had ook wel gekund alleen was 02/03 een vrij ongelukkig seizoen (veel blessures in de CL, derde met 80 punten, bekerfinale verloren) en daarna ging het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van AZ. Ze betalen nooit hoge transfersommen, maar hebben wel een ruime financiële buffer waardoor ze dit soort moves kunnen maken ruim voor het begin van de transferperiode.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken die hele gozer niet dus geen idee of we nu echt wat missen. Maar dat we een linksback nodig hebben komend seizoen staat wel vast, nog los van of Malacia vertrekt.
Mooie samenvatting!quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
UEFA-cup seizoen werd ik 7 dus het was het eerste seizoen dat ik het echt een beetje volgde en ook regelmatig met mijn pa naar de Kuip ging. Alhoewel ik van mijn pa begreep dat dit toch wel heel bijzonder was want de UEFA Cup hadden we nog maar één keer gewonnen en de landstitel 14 keer, was toen allemaal nog wat recenter gebeurd. Alhoewel de verwachting was dat we na 2001/02 wat meer aansluiting zouden vinden met de Europese subtop, dat had ook wel gekund alleen was 02/03 een vrij ongelukkig seizoen (veel blessures in de CL, derde met 80 punten, bekerfinale verloren) en daarna ging het bergafwaarts.
Het waren wel een hoop zenuwachtige avonden toen. Dan was het gewoon in bed klaarwakker liggen en wachten totdat mijn pa brulde bij een goal van Feyenoord of bij het eindsignaal, dan was het goed. Toch wel vreemd dat we sindsdien nooit meer een fatsoenlijke Europese campagne hebben meegemaakt.
Gok zo'n 6-8k.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
On topic hoop ik maar ik zie nu pas dat er in dat stadion in Tirana maar 22.000 kunnen, ongeveer net zoveel als in het AZ stadion.Hoeveel kaarten zouden er voor Feyenoord beschikbaar komen voor zo'n wedstrijd?
@:Gurneyisbestoke @:Scrummie @:Fetx @:HHH38
Dat is wel echt zonde. Geen idee of Tirana een mooie stad is verder maar een groter stadion was wel wat leuker geweest denk ik. Wel mooi weer volgens mij.quote:
Dacht gelezen te hebben dat er maar 3000 kaarten voor supporters van de club beschikbaar zouden komen. Kan me even niet herinneren waar...quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
On topic hoop ik maar ik zie nu pas dat er in dat stadion in Tirana maar 22.000 kunnen, ongeveer net zoveel als in het AZ stadion.Hoeveel kaarten zouden er voor Feyenoord beschikbaar komen voor zo'n wedstrijd?
@:Gurneyisbestoke @:Scrummie @:Fetx @:HHH38
Past wel bij de Conference League natuurlijk, zo'n kleiner stadion.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel echt zonde. Geen idee of Tirana een mooie stad is verder maar een groter stadion was wel wat leuker geweest denk ik. Wel mooi weer volgens mij.
Ik heb nog steeds een heel goed gevoel over die wedstrijden, zeker als ik zie hoe overtuigend Feyenoord eigenlijk al het hele toernooi speelt. Kuip gaat erachter staan en die heenwedstrijd gaat gewonnen worden, ben ik van overtuigd. Dan zal het uit waarschijnlijk zo'n wedstrijd worden als Ajax toen in Lyon. Puur overleven en hopen dat je wint.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Past wel bij de Conference League natuurlijk, zo'n kleiner stadion.
Maar ik gok dat er genoeg neutrale kaarten naar Feyenoorders zullen gaan, dus dat halve stadion zal wel uit Feyenoorders bestaan mochten we de finale halen.
Maar vooralsnog ga ik er niet vanuit dat we zover komen, OM gaat echt een (hele) moeilijke pot worden denk ik.
Geruchten gaan zelfs rond de 3k tot 4k. Stadion zal wel half gevuld worden met bobo’s waarvan een deel niet komt opdagen en ‘neutrale supporters’. Ga er, mocht het zo ver komen, wel alles aan doen om erbij te zijn. Hopelijk werkt het volgens het zelfde systeem als kaartjes claimen voor de coronawedstrijden.quote:
Ah oke. Maar ja, Feyenoorders komen altijd wel aan hun kaartjes dus wat ik zeg; groot deel van die sponsoren kaarten gaan wel in de handen van Feyenoorders komen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geruchten gaan zelfs rond de 3k tot 4k. Stadion zal wel half gevuld worden met bobo’s waarvan een deel niet komt opdagen en ‘neutrale supporters’. Ga er, mocht het zo ver komen, wel alles aan doen om erbij te zijn. Hopelijk werkt het volgens het zelfde systeem als kaartjes claimen voor de coronawedstrijden.
hoeveel wedstrijden van marseille heb je gekeken?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een heel goed gevoel over die wedstrijden, zeker als ik zie hoe overtuigend Feyenoord eigenlijk al het hele toernooi speelt. Kuip gaat erachter staan en die heenwedstrijd gaat gewonnen worden, ben ik van overtuigd. Dan zal het uit waarschijnlijk zo'n wedstrijd worden als Ajax toen in Lyon. Puur overleven en hopen dat je wint.
Maar ik heb die selectie van Olympique nog eens bekeken, ik vind het nou ook weer geen wereldelftal.
Laatste weken heb ik er 3 gezien. Onder andere tegen PSG. Mede op basis daarvan ben ik positief gestemd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden van marseille heb je gekeken?
fijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laatste weken heb ik er 3 gezien. Onder andere tegen PSG. Mede op basis daarvan ben ik positief gestemd.
@Caland was volgens mij juist wel onder de indruk van die wedstrijd tegen PSG.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laatste weken heb ik er 3 gezien. Onder andere tegen PSG. Mede op basis daarvan ben ik positief gestemd.
ah ja, de eerste keeper schijnt inderdaad geblesseerd te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met Bijlow erbij had ik er echt veel vertrouwen in gehad.
Doe niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah ja, de eerste keeper schijnt inderdaad geblesseerd te zijn
Ja, al zou je ook weer kunnen redeneren dat een beetje in het ritme blijven ook wel lekker is. Maar Utrecht thuis is wel een lekker potje om de laatste dingen af te stellen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Caland was volgens mij juist wel onder de indruk van die wedstrijd tegen PSG.
Maar goed, vandaag sprak ik ook iemand anders en die was dan weer juist niet onder de indruk. Wel een voordeel dat hun 3 wedstrijden oid (dacht ik gelezen te hebben) hebben tot onze eerste wedstrijd en wij maar 1.
Ja dit. En hopen dat Marciano niet blundert.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
In De Kuip kunnen wij op een goede avond iedereen hebben.
Als dat lukt is het verwacht ik een kwestie van lang genoeg standhouden in Marseille. Want verwacht dan wel een overmacht van Marseille.
Het zal vast billenknijpen worden.
En dat betekent?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Vertaling: UEFA-sancties na #OM vs PAOK: gesloten noordhoek voor een ontmoeting dus vs Feyenoord evenals 98.000 ¤ boete.
Can confirm. Ik zal in de business seats te vinden zijn (naaste is sponsor en heeft drie stoelen voor klanten e.d., maar Marseille wordt voorbehouden aan familie), maar nooit van mijn leven zal je mij daar vinden als ik zelf kon kiezen. Dan sta ik nog liever 90 minuten lang in W en X tussen de werklozen en debielen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Ah oke. Maar ja, Feyenoorders komen altijd wel aan hun kaartjes dus wat ik zeg; groot deel van die sponsoren kaarten gaan wel in de handen van Feyenoorders komen.
Geen hoek, dat is de hele Noordtribune, één van de zijden achter de goal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Vertaling: UEFA-sancties na #OM vs PAOK: gesloten noordhoek voor een ontmoeting dus vs Feyenoord evenals 98.000 ¤ boete.
Dat is wel jammer, die zit naast het uitvak. Niks zo lekker als zo'n fanatiek vak naast je als je in het uitvak staat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen hoek, dat is de hele Noordtribune, één van de zijden achter de goal.
[ afbeelding ]
Ah oke. Twitter's 'Vertaal deze tweet' had het over hoekquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen hoek, dat is de hele Noordtribune, één van de zijden achter de goal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:05 schreef Caland het volgende:
Rijnmond longread reisverslag genot
[ afbeelding ]
Hoeveel euro heb je betaald voor retourtje Marseille?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)r-tirana-naar-tirana
32 euro, wel vanaf Luxemburg dus reken er een volle tank bij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb je betaald voor retourtje Marseille?
Best netjes ja. 17 euro voor Brussel - Marseille is bijna deal van het jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
32 euro, wel vanaf Luxemburg dus reken er een volle tank bij.
Twee nachten airbnb voor 180 met 2 man. Zit je pak 'em beet voor 200 euro daar inclusief wedstrijdkaart. Best prima eigenlijk.
Ja die hoorde ik later ook pas helaas, heb in het uitvak zitten boeken dus niet echt de rust om alles netjes te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best netjes ja. 17 euro voor Brussel - Marseille is bijna deal van het jaar.
Je kan gelijk een klein stukkie doorrijden naar Metz in Feyenoord tenue, daar zijn ze erg content over ons.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die hoorde ik later ook pas helaas, heb in het uitvak zitten boeken dus niet echt de rust om alles netjes te vergelijken.
Achja, we komen er wel. En best relaxte vliegtijden. Had me alleen een beetje vergist in Luxemburg, dacht dat dat praktisch onder Maastricht lag.
geweldig nieuws ditquote:Feyenoord de komende weken zonder geblesseerde Jens Toornstra
Feyenoord kan voorlopig niet beschikken over Jens Toornstra. De middenvelder liep donderdag in de uitwedstrijd tegen Slavia Praag in de kwartfinales van de Conference League een enkelblessure op en is in elk geval de komende weken niet inzetbaar, meldt Feyenoord.
Middenveld met Kökcu, Aursnes en Til of Hendrix dus.quote:
Liever dan nog Geertruida in plaats van Hendriks. Laatste slechts gebruiken in de absolute slotfase om resultaat over de streep te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Middenveld met Kökcu, Aursnes en Til of Hendrix dus.
Als Arne een beetje slim is doet hij dit in het laatste kwartier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:23 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Liever dan nog Geertruida in plaats van Hendriks. Laatste slechts gebruiken in de absolute slotfase om resultaat over de streep te trekken.
We kunnen Albanië dus wel boeken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zal vast geen consequenties hebben.
Hoeveel kostte Slavia-thuis?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Kon net al per ongeluk kaarten reserveren voor de halve finale, gele zijde wordt 49,50.
40, ronde daarvoor 30.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel kostte Slavia-thuis?
En zijn eerste minuten in Feyenoord 1 waren veelbelovend dus hopelijk gaat het wat wordenquote:
Is het gek dat ik deze jongen niet ken?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En zijn eerste minuten in Feyenoord 1 waren veelbelovend dus hopelijk gaat het wat worden
Je bent geen supporter dus nee, dat lijkt me niet gek. Ik ken de rechtsback van Jong Ajax ook niet bij naam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het gek dat ik deze jongen niet ken?
Volg wel alles van Feyenoord hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Je bent geen supporter dus nee, dat lijkt me niet gek. Ik ken de rechtsback van Jong Ajax ook niet bij naam.
Niet goed genoeg dan!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volg wel alles van Feyenoord hoor.
Als gloryhunter is dat inderdaad niet gek.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het gek dat ik deze jongen niet ken?
ik ga NU luisterenquote:Op woensdag 20 april 2022 08:55 schreef Scrummie het volgende:
De nieuwe dickvoormekaar was weer leuk. De mem's van Krabby. Krabby die Marseille uit waarschijnlijk moet missen. Prima showtje.
Ben ook aan het luisterenquote:
Aros toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die speler in het midden was ik dus totaal vergeten.
Topshow altijd, vooral met skieten sjoerdjequote:Op woensdag 20 april 2022 11:04 schreef aTypisch het volgende:
tussenstand: hardop gelachen om de dick voormekaar podcast
dat heb ik niet vaak
einde bericht
Ik luister 't vaak tegenwoordig tijdens een wandelingetje. Liep ik gisteravond dus in een bos te lachen.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:04 schreef aTypisch het volgende:
tussenstand: hardop gelachen om de dick voormekaar podcast
dat heb ik niet vaak
einde bericht
Ik zet hem NU aan.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:55 schreef Scrummie het volgende:
De nieuwe dickvoormekaar was weer leuk. De mem's van Krabby. Krabby die Marseille uit waarschijnlijk moet missen. Prima showtje.
Goed geheugen heb je wel dan. Hij heeft maar 5 potjes voor ons gespeeld waarvan 3 als invallerquote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, in mijn hoofd was dat een simpel backie
Zeker, zou wel tof zijn een keer een rapportage van iets minder bekende ex-spelers wat ze tegenwoordig zoal doen.quote:
Ja man, als ik die namen lees..quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, zou wel tof zijn een keer een rapportage van iets minder bekende ex-spelers wat ze tegenwoordig zoal doen.
moet kunnenquote:Op woensdag 20 april 2022 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik luister 't vaak tegenwoordig tijdens een wandelingetje. Liep ik gisteravond dus in een bos te lachen.
zeker, maar feyenoord heeft als club nou niet echt de naam om structureel wat goeds te doen met extra geld (via investeringen, talent pools of meevallers qua transfers/prijzengeld)quote:Op woensdag 20 april 2022 12:58 schreef leeroy het volgende:
Ze hebben wel gelijk dat dit het moment is om door te pakken. Maar goed zal wel niet gebeuren
Bij deze eentjequote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, zou wel tof zijn een keer een rapportage van iets minder bekende ex-spelers wat ze tegenwoordig zoal doen.
Veel zal ook wel weer afhangen van de beslissing omtrent het (nieuwe) stadion.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker, maar feyenoord heeft als club nou niet echt de naam om structureel wat goeds te doen met extra geld (via investeringen, talent pools of meevallers qua transfers/prijzengeld)
je bent met je investering eigenlijk gewoon afhankelijk van slotgod
en het sijpelt ook wel door dat er een paar mannetjes op hun stoeltje willen blijven zitten en dus geen vrij baan willen geven aan nieuw volk
feyenoordgod
hoe ik het nu begrijp moet een deel van de komende miljoenen ook gewoon naar dat dossier, als ze het bij goldman sachs niet kunnen herfinancieren ofzoquote:Op woensdag 20 april 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal ook wel weer afhangen van de beslissing omtrent het (nieuwe) stadion.
Eigen belang voor club belang is zo leip, snap niet hoe je dat kan verkopen aan jezelf.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker, maar feyenoord heeft als club nou niet echt de naam om structureel wat goeds te doen met extra geld (via investeringen, talent pools of meevallers qua transfers/prijzengeld)
je bent met je investering eigenlijk gewoon afhankelijk van slotgod
en het sijpelt ook wel door dat er een paar mannetjes op hun stoeltje willen blijven zitten en dus geen vrij baan willen geven aan nieuw volk
feyenoordgod
Dat laatste is niet zo moeilijk, was gewoon een lening met vrij gunstige voorwaarden (over 10 jaar pas aflossen bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 20 april 2022 14:58 schreef leeroy het volgende:
[..]
Eigen belang voor club belang is zo leip, snap niet hoe je dat kan verkopen aan jezelf.
Ben ook benieuwd naar die investering die psv laatst kreeg, wat voor haken en ogen daaraan zaten. Mocht je zoiets kunnen realiseren kun je wel een flinke stap maken.
zitten allicht nog wel meer interessante spelers daar bij de engelse clubs die buiten de boot vallenquote:De FIFA gaat vanaf het seizoen 2022-2023 een strenge regel opleggen voor alle voetbalclubs. Volgens deze nieuwe regel mogen clubs namelijk per seizoen enkel acht contractspelers verhuren aan andere clubs. Vanaf het seizoen 2024-2025 mogen er zelfs nog maar zes spelers verhuurd worden.
Als ze Nelson willen verhuren zullen ze eerst z'n contract verlengen aangezien die na volgend seizoen afloopt. Goedkoop overnemen weet ik alleen niet, blijft een Engelsman natuurlijk, kunnen ze zo voor 30 miljoen kwijt aan een Brighton oid.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
mochten ze een poging willen wagen voor Nelson, dat kan denk ik wel relatief goedkoop
vanaf volgend seizoen nieuwe regels voor het verhuren van spelers, weet niet of Nelson bij de eerste 8 contractspelers zit bij Arsenal die ze zouden willen houden om weer te verhuren
[..]
zitten allicht nog wel meer interessante spelers daar bij de engelse clubs die buiten de boot vallen
einde bericht
dat maakt het nog waarschijnlijker dat ze er vanaf willen toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als ze Nelson willen verhuren zullen ze eerst z'n contract verlengen aangezien die na volgend seizoen afloopt. Goedkoop overnemen weet ik alleen niet, blijft een Engelsman natuurlijk, kunnen ze zo voor 30 miljoen kwijt aan een Brighton oid.
Dit is helaas een feitquote:Op woensdag 20 april 2022 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat maakt het nog waarschijnlijker dat ze er vanaf willen toch?
het ligt er inderdaad aan of hij bij die categorie clubs in de smaak valt, maar clubs in de championship kunnen denk ik ook meer betalen dan feyenoord
Dat is wel waar ja, maar denk niet dat ze hem voor een paar miljoen laten gaanquote:Op woensdag 20 april 2022 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat maakt het nog waarschijnlijker dat ze er vanaf willen toch?
het ligt er inderdaad aan of hij bij die categorie clubs in de smaak valt, maar clubs in de championship kunnen denk ik ook meer betalen dan feyenoord
Volgens Krabbepik gaat het overgrote deel van mogelijke inkomsten deze zomer weer naar allerlei gaten. (Stadion, schulden, coronagaten, makelaars, etcetera.)quote:Op woensdag 20 april 2022 12:58 schreef leeroy het volgende:
Ze hebben wel gelijk dat dit het moment is om door te pakken. Maar goed zal wel niet gebeuren
Zonde van het geld.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jørgen Strand Larsen staat open voor een overstap naar Feyenoord. De spits van FC Groningen werd de afgelopen weken in verband gebracht met de Rotterdamse club. De geruchten maken de Noor trots, maar laat zich niet gek maken.
''Daar blijf ik heel kalm onder, hoewel ik het wel zie als een enorm compliment'', begint de 22-jarige spits in gesprek met Voetbal International. ''Toen ik las dat Feyenoord me een interessante spits vindt, was ik daar gewoon trots op. Wie zou dat niet zijn? Belangstelling van andere clubs is voor mij pure brandstof. Mijn droom is uiteindelijk om naar een grotere club te gaan en Feyenoord is een heel grote club.''
4 miljoen en anders nietquote:Op woensdag 20 april 2022 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jørgen Strand Larsen staat open voor een overstap naar Feyenoord. De spits van FC Groningen werd de afgelopen weken in verband gebracht met de Rotterdamse club. De geruchten maken de Noor trots, maar laat zich niet gek maken.
''Daar blijf ik heel kalm onder, hoewel ik het wel zie als een enorm compliment'', begint de 22-jarige spits in gesprek met Voetbal International. ''Toen ik las dat Feyenoord me een interessante spits vindt, was ik daar gewoon trots op. Wie zou dat niet zijn? Belangstelling van andere clubs is voor mij pure brandstof. Mijn droom is uiteindelijk om naar een grotere club te gaan en Feyenoord is een heel grote club.''
Hopelijk ziet het genie Slot genoeg kwaliteit op de training om deze held alsnog vast te leggen.quote:
Eens. Zeker niet doen. Al helemaal niet voor meer dan een paar miljoen. Dan kun je beter Dessers houden, want deze speler is (nog) niet goed genoeg als eerste spits.quote:
Als ik het goed begrijp is een deel van die 50 miljoen een hypotheek en de rest zijn investeringen van ondernemers. Geen idee hoe het verder in elkaar steekt maar dit zou de club erg kunnen helpen. Vooral nu we een goede stijgende lijn te pakken hebben en daadwerkelijk scouten.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo moeilijk, was gewoon een lening met vrij gunstige voorwaarden (over 10 jaar pas aflossen bijvoorbeeld).
Maargoed, het blijft een lening.
Voetballend voegt Strand Larsen ook heel weinig toe en ik zie weinig aanwijzingen dat zijn rendement veel beter is dan Dessers.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zeker niet doen. Al helemaal niet voor meer dan een paar miljoen. Dan kun je beter Dessers houden, want deze speler is (nog) niet goed genoeg als eerste spits.
Marktwaarde ligt op 7 miljoen met nog 1 jaar contract. Moet toch niet te moeilijk zijn om die te kopen mocht je dat willen. Voordeel is wel dat Britse spelers toch wat extra waarde vertonen als hij zich hier kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als ze Nelson willen verhuren zullen ze eerst z'n contract verlengen aangezien die na volgend seizoen afloopt. Goedkoop overnemen weet ik alleen niet, blijft een Engelsman natuurlijk, kunnen ze zo voor 30 miljoen kwijt aan een Brighton oid.
Heb het daarom ook over doorpakken in de vorm van de oh zo grote externe financiers die elk jaar weer langs zouden komen.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens Krabbepik gaat het overgrote deel van mogelijke inkomsten deze zomer weer naar allerlei gaten. (Stadion, schulden, coronagaten, makelaars, etcetera.)
Ik zou dus opnieuw maar niet te hard rekenen op veel aankopen.
1908 zei iets in de richting dat er morgen info naar buiten zou komen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Wanneer begint de kaartverkoop voor Feyenoord - Marseille? Ik dacht ergens te lezen dat dit morgen begint, maar kan het niet meer vinden.
Ja ik ben het met je eens. Zo'n PSV-deal zou fijn zijn. Maar gewoon ouderwetse transfermiljoenen zijn ook al mooi meegenomen als je bekijkt waar Feyenoord in 2019 stond.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:38 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb het daarom ook over doorpakken in de vorm van de oh zo grote externe financiers die elk jaar weer langs zouden komen.
Fludderus kennende zullen ze richting de 10 miljoen vragen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zeker niet doen. Al helemaal niet voor meer dan een paar miljoen. Dan kun je beter Dessers houden, want deze speler is (nog) niet goed genoeg als eerste spits.
elke wedstrijd winnen!quote:Op woensdag 20 april 2022 18:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. Zo'n PSV-deal zou fijn zijn. Maar gewoon ouderwetse transfermiljoenen zijn ook al mooi meegenomen als je bekijkt waar Feyenoord in 2019 stond.En als je kijkt naar hoe weinig er de laatste 4 jaar is binnengehaald.
Ik denk dat Feyenoord zoveel mogelijk Europees geld moet binnenhalen (er is nog zo'n 5 miljoen te verdienen als de finale wordt gewonnen) en verder een hele goede transferzomer moet hebben. Dan kan er in ieder geval weer wat.
Haal Til, Nelson en Dessers op, vind een goede vervanger voor Sini en je bent al best een eind op weg.
Het gras opvreten?quote:
Zou twee spelers proberen te verkopen en dan hopen dat je de rest kan binnenhouden. Hoewel ik Dessers goed vind op dit moment, weet ik niet hoe hij nog enige restwaarde gaat opleveren voor ons.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. Zo'n PSV-deal zou fijn zijn. Maar gewoon ouderwetse transfermiljoenen zijn ook al mooi meegenomen als je bekijkt waar Feyenoord in 2019 stond.En als je kijkt naar hoe weinig er de laatste 4 jaar is binnengehaald.
Ik denk dat Feyenoord zoveel mogelijk Europees geld moet binnenhalen (er is nog zo'n 5 miljoen te verdienen als de finale wordt gewonnen) en verder een hele goede transferzomer moet hebben. Dan kan er in ieder geval weer wat.
Haal Til, Nelson en Dessers op, vind een goede vervanger voor Sini en je bent al best een eind op weg.
De Dessers-discussie is een lastige omdat je gewoon nooit weet of je een betere spits kunt vinden. Voor hetzelfde geld haal je weer een Bozenik.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zou twee spelers proberen te verkopen en dan hopen dat je de rest kan binnenhouden. Hoewel ik Dessers goed vind op dit moment, weet ik niet hoe hij nog enige restwaarde gaat opleveren voor ons.
Vind het echt een top gast maar is hij de speler die je verder gaat brengen.
Dessers trapt er volgend seizoen wellicht geen bal meer in en loopt iedereen te schreeuwen om Larsen. Heb je nog wat open deuren?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Dessers-discussie is een lastige omdat je gewoon nooit weet of je een betere spits kunt vinden. Voor hetzelfde geld haal je weer een Bozenik.
de aankoop is een gokquote:Op woensdag 20 april 2022 19:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dessers trapt er volgend seizoen wellicht geen bal meer in en loopt iedereen te schreeuwen om Larsen. Heb je nog wat open deuren?
zou wel leuk zijn als nederlandse clubs wat van die talentjes terug naar nederland kunnen halenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb nu al een paar tegengoals van Marseille gezien waar ze vrolijk met een verdediger of 4-5 naar de bal aan het kijken/stappen zijn
Hopelijk ziet Pusic dat ook die vanavond in Marseille zit
Ter info
Een artikel vol met open deuren, hoe kan het ook anders.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter in ieder geval wel
Edit: oh het is een artikel van Krabby
quote:Het Feyenoord van Slot overlegt bijzondere cijfers. Geen enkele ploeg in de Conference heeft zo veel doelpogingen ondernomen als Feyenoord nadat het de bal had veroverd diep op de helft van de tegenstander. Ook de Expected Goals onderstrepen de aanvalsdrift. Alleen het AS Roma van José Mourinho noteert een hogere score dan de 2,2 van Feyenoord. Dan de cijfers van Olympique Marseille: met 2 Expected Goals per wedstrijd volgt de ploeg van Sampaoli kort achter Feyenoord.
Kun je hem delen wel svp?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een artikel vol met open deuren, hoe kan het ook anders.
Geen spijt dat mijn PRO ergens in mei gaat stoppen.
Ik ook ja. Vrees wel voor je dat het podcastje tzt ook achter de betaalmuur gaat.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een artikel vol met open deuren, hoe kan het ook anders.
Geen spijt dat mijn PRO ergens in mei gaat stoppen.
Hm, dat zou wel extreem kut zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Vrees wel voor je dat het podcastje tzt ook achter de betaalmuur gaat.
Doet het dit seizoen heel goed, had ik eerder vernomen. Zou mooi zijn als Feyenoord hem binnen kan halen.quote:
Erg mooi.quote:Familie Gyan schuldenvrij en Van Egmond doet een oproep
Het overlijden van Christian Gyan op veel te jonge leeftijd zal voor altijd een kras op de ziel van Het Legioen blijven, maar de nabestaanden zijn tot nu toe op een zeer bijzondere en aangrijpende manier geholpen door de Feyenoordsupporters. Michel van Egmond doet nog eenmaal een oproep in de Dickvoormekaar podcast om het trieste verhaal, zover mogelijk, af te ronden voor de mensen die hulp willen bieden.
"Ik was vorige week bij de familie Gyan, samen met Jorien van den Herik, en er was alleen maar heel goed nieuws, want ze zijn uit de schulden en staan ook niet meer onder bewind. Dat is dankzij de Feyenoordsupporters perfect verlopen. Het enige dat er nog aan ontbreekt is een iets goedkopere ruimte voor de familie in Rotterdam", aldus Van Egmond. "Mocht er nou een supporter luisteren die 'ik heb nog wel ruimte voor vier mensen' denkt, in een huurhuis of een heel goedkoop koophuis, dan weten ze ons te vinden hoop ik. Dan kunnen we ook het laatste beetje helpen en is het helemaal dik voor mekaar."
Ik las dit voor de edit, ik dacht al wat een kutartikelquote:Op donderdag 21 april 2022 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter in ieder geval wel
Edit: oh het is een artikel van Krabby
Inderdaad, zeker omdat het in ons geval helemaal niet zoveel zegt omdat ons scorend vermogen toch wat achter blijft (gezien de hoeveelheid kansen).quote:Op donderdag 21 april 2022 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat enorme xG-geruk hangt me de keel uit
Mooi, gewoon weer de standaard boetes dus. Op het gebruikelijke siervuurwerk afsteken en trappen blokkeren na gebeurde er ook niks noemenswaardigs.quote:
Je krijgt dus ook een boete als je je als team "misdraagt" volgens de UEFA, maar daar is Pusic toch al voor weggestuurd? Ik dacht dat die boete alleen werd uitgedeeld als je heel veel gele kaarten pakt.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, gewoon weer de standaard boetes dus. Op het gebruikelijke siervuurwerk afsteken en trappen blokkeren na gebeurde er ook niks noemenswaardigs.
zullen wel regels zijn die zo vaag zijn dat je het op verschillende manieren kunt interpeterenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt dus ook een boete als je je als team "misdraagt" volgens de UEFA, maar daar is Pusic toch al voor weggestuurd? Ik dacht dat die boete alleen werd uitgedeeld als je heel veel gele kaarten pakt.
Opstootjes na het rust/eindsignaal zijn ze ook nooit zo blij mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zullen wel regels zijn die zo vaag zijn dat je het op verschillende manieren kunt interpeteren
ik kan mij voorstellen dat je een (assistent) coach die zich misdraagt wel kunt scharen onder wangedrag van een team
Heb de tickets naar Albanië al geboekt. Dat je wint op xG tegen die lekke verdedigingen van Partizan en Slavia zegt genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel mooi, een hogere xG dan Marseille.
Die finale is wel binnen. Lekker mannen.
Ik vermoed zelfs dat we een hogere xG hebben dan Liverpool.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb de tickets naar Albanië al geboekt. Dat je wint op xG tegen die lekke verdedigingen van Partizan en Slavia zegt genoeg.
istanbulquote:Op donderdag 21 april 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat we een hogere xG hebben dan Liverpool.
Waar is de Champions League finale volgend jaar?
het verhaal wordt ook steeds pijnlijker nu de rentes stijgen en de bouwkosten steeds hoger wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht een nietszeggende persco waarin duidelijk wordt dat we nog geen stap vooruit zijn ten opzichte van 20 jaar geleden.
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht een nietszeggende persco waarin duidelijk wordt dat we nog geen stap vooruit zijn ten opzichte van 20 jaar geleden.
Zonder dat ik een voorstander ben van dat De Kuip MOET blijven, is dat gewoon nog de enige optie lijkt mij. Of je verbouwt De Kuip nu of kijkt na 2030 maar eens weer naar plannen voor een nieuw stadion.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het verhaal wordt ook steeds pijnlijker nu de rentes stijgen en de bouwkosten steeds hoger worden
je kunt zelfs met goede wil vanuit alle partijen eigenlijk geen stap naar een nieuw stadion zetten
feyenoordgod
Die combinatie met de aanpak van de omliggende wijken en een heel nieuwe omgeving aan de Maas was echt goed, het zou zonde zijn als dit plan ook in het water valt. Maar de kosten voor Feyenoord lijken me gewoon te hoog.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zonder dat ik een voorstander ben van dat De Kuip MOET blijven, is dat gewoon nog de enige optie lijkt mij. Of je verbouwt De Kuip nu of kijkt na 2030 maar eens weer naar plannen voor een nieuw stadion.
We hadden ook 5 gele kaarten in de thuiswedstrijd, kan me best voorstellen dat dat gezien wordt als "heel veel". Al vind ik zo'n boete sowieso nergens op slaan, maar het zal welquote:Op donderdag 21 april 2022 12:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt dus ook een boete als je je als team "misdraagt" volgens de UEFA, maar daar is Pusic toch al voor weggestuurd? Ik dacht dat die boete alleen werd uitgedeeld als je heel veel gele kaarten pakt.
nieuw leiderschapquote:Op donderdag 21 april 2022 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Oja, we hebben een directie tegenwoordig. Einde tijdperk Toon en Moussault als persco duo.
Viersporenbeleidquote:Op donderdag 21 april 2022 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord gaat samenwerken met FC Dordrecht. @:de_kraam
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Feyenoord City
Dat was te verwachten
Beter gaan we nog meer geld uitgeven voor een stadion wat we niet kunnen betalen?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:11 schreef M.Melandri het volgende:
Weer veel geld over de balk gesmeten en alsnog in een oud verroest stadion blijven spelen.
Omdat er veel te traag gehandeld is en Feyenoord zelf geen vet op de botten heeft. Ieder dubbeltje wordt nog steeds aan een flutspeler uitgegeven.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter gaan we nog meer geld uitgeven voor een stadion wat we niet kunnen betalen?
Wat gaat dit grapje Feyenoord kosten? Ging over aardige bedragen las ik laatst.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:11 schreef M.Melandri het volgende:
Weer veel geld over de balk gesmeten en alsnog in een oud verroest stadion blijven spelen.
Wat gek voor een voetbalclub, dat we spelers kopen inderdaad. Prima aankopen overigens vorige zomer.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat er veel te traag gehandeld is en Feyenoord zelf geen vet op de botten heeft. Ieder dubbeltje wordt nog steeds aan een flutspeler uitgegeven.
2,9 miljoen hoor ik net, Stadion Feijenoord heeft meer schulden hierdoor, 20 miljoen oid.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat dit grapje Feyenoord kosten? Ging over aardige bedragen las ik laatst.
it's not happening, geen verrassing meer uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2022 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Feyenoord City
Dat was te verwachten
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat dit grapje Feyenoord kosten? Ging over aardige bedragen las ik laatst.
quote:Stadion Feijenoord staat op het punt om failliet te gaan met een negatief eigen vermogen van vijftien miljoen euro. Feyenoord zou het stadion kunnen overnemen, maar krijgt dan te maken met een schuld van tientallen miljoenen door een langlopende lening bij Goldman Sachs.
Het is veel te vaak korte termijn beleid bij Feyenoord. Prato,Hendrix en Sandler huren is daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gek voor een voetbalclub, dat we spelers kopen inderdaad. Prima aankopen overigens vorige zomer.
Ik dacht dat ze die schulden wellicht ook moesten betalen maar ik kan het artikel niet meer vinden.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2,9 miljoen hoor ik net, Stadion Feijenoord heeft meer schulden hierdoor, 20 miljoen oid.
Oke.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is veel te vaak korte termijn beleid bij Feyenoord. Prato,Hendrix en Sandler huren is daar een voorbeeld van.
moet je wel geld hebben en dat is een beetje het probleemquote:Op donderdag 21 april 2022 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is veel te vaak korte termijn beleid bij Feyenoord. Prato,Hendrix en Sandler huren is daar een voorbeeld van.
Je laatste centjes nog even uitgeven aan een paar huurspelers waar je ook niks aan gaat verdienen werkt niet op lange termijn. Ajax heeft gewoon een aantal jaren een stap terug gedaan om vet op de botten te krijgen en daarna door te pakken. De omzet kan alleen structureel omhoog met een nieuw stadion anders gaat het gat nooit gedicht worden en blijft het plek 3.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je wel geld hebben en dat is een beetje het probleem
Er staat redelijk veel kapitaal op het veld op dit moment, misschien wel meer dan ooitquote:Op donderdag 21 april 2022 16:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je laatste centjes nog even uitgeven aan een paar huurspelers waar je ook niks aan gaat verdienen werkt niet op lange termijn. Ajax heeft gewoon een aantal jaren een stap terug gedaan om vet op de botten te krijgen en daarna door te pakken. De omzet kan alleen structureel omhoog met een nieuw stadion anders gaat het gat nooit gedicht worden en blijft het plek 3.
Ondanks die stap terug werden ze wel 4 keer achter elkaar kampioen, dat gaat nu niet meer lukken natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je laatste centjes nog even uitgeven aan een paar huurspelers waar je ook niks aan gaat verdienen werkt niet op lange termijn. Ajax heeft gewoon een aantal jaren een stap terug gedaan om vet op de botten te krijgen en daarna door te pakken. De omzet kan alleen structureel omhoog met een nieuw stadion anders gaat het gat nooit gedicht worden en blijft het plek 3.
Wat een timeline. Ongelofelijke kneusquote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
binnenkort worden er wat mensen vanaf de de 2e ring naar beneden gegooid?
Kokcu,Malacia en Sini. 2 van de 3 hebben dus in de jeugd gespeeld. Dat is ook het probleem met noodoplossingen met huurspelers. Je kunt beter het salaris in de jeugd investeren. Dat gaat je op lange termijn verder brengen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er staat redelijk veel kapitaal op het veld op dit moment, misschien wel meer dan ooit
Same, vind dit erg treurig.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een goed plan was voordat de kosten zo opliepen
Er zijn buiten de topcompetities ook wel nieuwe stadions gebouwd de afgelopen jaren, maar alleen als het een nationaal stadion is (zoals Puskas Arena) zijn het echt grote stadions.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ondanks die stap terug werden ze wel 4 keer achter elkaar kampioen, dat gaat nu niet meer lukken natuurlijk.
De financiële haalbaarheid van dat nieuwe stadion heb ik altijd betwijfeld mede omdat voetbal een tv sport is geworden maar Feyenoord kan ook in het huidige stadion nog stappen maken al zal dat dan ten koste moeten gaan van het klapvee wat te weinig opbrengt.
Geertruida. En klopt dat er weinig spelers van buitenaf tussen zitten. Maar tot voorkort lag de scouting volledig op z'n gat. Dat is juist iets waar elke andere Nederlandse club veel beter in was, waardoor Feyenoord stilstondquote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kokcu,Malacia en Sini. 2 van de 3 hebben dus in de jeugd gespeeld. Dat is ook het probleem met noodoplossingen met huurspelers. Je kunt beter het salaris in de jeugd investeren. Dat gaat je op lange termijn verder brengen.
Dan vergeet ik Bijlow ook nog.
De intentie was er toch ook gewoon om het wél te doen?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:32 schreef leeroy het volgende:
Zelfs deze man gaf aan dat het tijd werd om een nieuw stadion te bouwen. De plekken voor business Seats zijn veel te klein en daardoor loop je zoveel geld mis.
Heerenveen heeft ook 3x zoveel plekken om te eten na een wedstrijd voor bobo’s.
lauwe bitterballenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:32 schreef leeroy het volgende:
[..]
Same, vind dit erg treurig.
Ik was 2 jaar geleden met museumnacht nog in de Kuip en daar was oude guy die rondleidingen gaf en erbij was als kind toen de Kuip geopend werd.
Zelfs deze man gaf aan dat het tijd werd om een nieuw stadion te bouwen. De plekken voor business Seats zijn veel te klein en daardoor loop je zoveel geld mis.
Heerenveen heeft ook 3x zoveel plekken om te eten na een wedstrijd voor bobo’s.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef Pistolero het volgende:
Ah, de hooligans hebben gewonnen, lekker man. En vooral niet doorhebben dat alles wat ze doen de club alleen maar meer kapot maakt.
Al hebben al die tot op het bot corrupte en/of imcompetente politici in Rotterdam ook niet echt geholpen.
Drama voor de club dit weer, weten we ook wel weer waar het geld naartoe gaat komende jaren.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De intentie was er toch ook gewoon om het wél te doen?
Het is geen kwestie van 'we willen nu niet', maar het kan gewoon niet.
Oh waar dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:36 schreef leeroy het volgende:
[..]
Drama voor de club dit weer, weten we ook wel weer waar het geld naartoe gaat komende jaren.
Homie had het over 50 plekken, ivm de 150 die het Abe Lenstra stadion had. Besef hoe triest dit isquote:
Niet het veld op!!!!!!quote:
Ik heb nooit geweten dat de hooligans ervoor gezorgd hebben dat de huidige bouwkosten uit de pan knallen.quote:
Mooi tochquote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef Leonos het volgende:
Man man, lekker luisteren naar een paar josti's, stadion totaal niet meer van deze tijd.
Schuldsanering genotquote:
Nee, het is tenenkrommend dom gelul van je.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef Pistolero het volgende:
Ah, de hooligans hebben gewonnen, lekker man. En vooral niet doorhebben dat alles wat ze doen de club alleen maar meer kapot maakt.
Al hebben al die tot op het bot corrupte en/of imcompetente politici in Rotterdam ook niet echt geholpen.
Zelfs de grootste voorstanders van een nieuw stadion vonden het geen goed idee meer, maar het ligt aan de hooligans hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef Leonos het volgende:
Man man, lekker luisteren naar een paar josti's, stadion totaal niet meer van deze tijd.
Omdat het Stadion nu diep in de rode cijfers zit vermoed ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:40 schreef Elan het volgende:
Waarom is nou renovatie geen optie? Dat mis ik in hun verhaal.
Dat nieuwe stadion had er 10 jaar geleden al kunnen en moeten staan als Feyenoord niet in alles gegijzeld werd door zijn supporters.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs de grootste voorstanders van een nieuw stadion vonden het geen goed idee meer, maar het ligt aan de hooligans hoor
Dat snap ik maar de club heeft hier toch ook iets over te zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat het Stadion nu diep in de rode cijfers zit vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |