En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?quote:Op maandag 18 april 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik begrijp het idee van de Uefa nog steeds niet zo om van de ECL een soort Europa League light te maken. (Met zelfde hymne enzo.) De Europa League is toch ook geen Champions League light?
[ afbeelding ]
Heb ik al een voorstel voor gedaan maar helaas (nog) niet. Op dit moment wordt die wedstrijd nog steeds gespeeld door winnaar Uefa Cup tegen winnaar Champions League.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bevuiling van dit prachtige topic.
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen berhaupt nog bij is.quote:Feyenoord traint zonder Til en Toornstra
Jens Toornstra en Guus Til zijn nog altijd niet aanwezig bij Feyenoord. De middenvelders waren afgelopen week tegen Slavia Praag niet inzetbaar vanwege een blessure. Til en Toornstra werkten allebei een binnenprogramma af.
Dit weet RTV Rijnmond te melden. Het is niet bekend of Til en Toornstra het duel van aanstaande zondag tegen FC Utrecht gaan halen. Alireza Jahanbakhsh kon na een vrij weekend ook niet meetrainen met de groep. De aanvaller werkte ook een binnenprogramma af.
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen berhaupt nog bij is.
Tenzij hij Antony-genen heeft natuurlijk.
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?
Als Til of Toornstra de wedstrijd tegen Marseille haalt zou ik starten met Bassett, als het daar niet op lijkt misschien Walemark opstellen om alvast te wennen aan die formatie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.
Het ging over de Conference league en hun superfinale gezeur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het dan niet loopt met Walemark op 10 is het tegen Marseille geen schande om te spelen met Kkc op 10 en Hendrix en Aursnes daarachter.
Uiteindelijk blijkt het in ieder geval een flinke misrekening om Sandler te halen, want Hendriks lijkt in noodsituaties te voldoen en Bassett was een fijne optie geweest nu. Je kan niet de toekomst zo uitrekenen dat Til en Toornstra precies nu tegelijkertijd geblesseerd raken waardoor je meer een 10 nodig hebt dan een CV, maar iets meer vertrouwen in je eigen jeugdspeler tov een permanent geblesseerde huurspeler leek mij wel enigszins logisch.
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.
Het punt leek mij zeer duidelijk als je mijn bericht gewoon goed had gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.quote:Van Coen Moulijn tot Johan Cruijff en van Willem van Hanegem tot Robin van Persie: allemaal lagen ze ooit op de massagetafel bij Gerard Meijer (1935). Als verzorger van Feyenoord kneedde hij vijftig jaar lang (1959-2009) van talloze spelers niet alleen de spieren, maar ook hun ziel. Hij groeide uit tot vertrouwensman voor vele Feyenoorders, met wie hij een band voor het leven opbouwde.
In dit boek blikt Meijer terug op zijn leven met Feyenoord aan de hand van herinneringen aan spelers en trainers, anekdotes over bijzondere en hilarische momenten en verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit de clubhistorie die hij van dichtbij meemaakte. Ook komen oud-spelers, -trainers en supporters aan het woord over de huidige ambassadeur van Feyenoord en bespreekt Meijer in ontmoetingen met clubiconen zoals Van Hanegem, Dirk Kuyt, Mario Been, Pierre van Hooijdonk en Leo Beenhakker de jaren waarin ze samenwerkten in zijn zo geliefde Kuip. ‘Gerard Meijer – Een leven met Feyenoord’ schetst op die manier een uniek beeld van Feyenoord door de ogen van een clubman in hart en nieren. In de woorden van Meijer zelf: ‘Feyenoord s mijn leven.’
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kant
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.
Dat is ook totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.
Allemaal leuke ideetjes.
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.
wat ben je toch allemaal weer aan het postenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.
quote:Met clubiconen zoals Mario Been
En dat het geen achteruitgang is. (lol)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?
Kkc op 10 en Hendrix en Aursnes daarachter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?
Ik ga wat anders doen, dit slaat he-le-maal nergens meer op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat het geen achteruitgang is. (lol)
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wat ben je toch allemaal weer aan het posten
Jullie vinden een middenveld met Hendrix, Aursnes en Kokcu veel slechter dan Til, Aursnes en Kokcu?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat het geen achteruitgang is. (lol)
Er zit nogal wat tussen geen achteruitgang en veel slechter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Jullie vinden een middenveld met Hendrix, Aursnes en Kokcu veel slechter dan Til, Aursnes en Kokcu?
Ja laten we GGMM er bij halen terwijl we in het Feyenoord-topic normale discussies over Feyenoord voeren! Goed idee Frozen!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan PietjePuk van grote PietjePuk-show niet een eigen topic krijgen?
Dat zou beter zijn voor VBL @:GGMM
Til en Hendrix zijn iets andere spelers maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat Til de laatste maanden echt niets goeds gedaan heeft behalve af en toe een bal intikken. Ik denk dus dat Feyenoord daar inderdaad niet op achteruit gaat. (Met Kokcu op 10 dus en Hendrix op de plek van Kokcu.)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit nogal wat tussen geen achteruitgang en veel slechter.
Ja dat zei je net inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Til en Hendrix zijn iets andere spelers maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat Til de laatste maanden echt niets goeds gedaan heeft behalve af en toe een bal intikken. Ik denk dus dat Feyenoord daar inderdaad niet op achteruit gaat. (Met Kokcu op 10 dus en Hendrix op de plek van Kokcu.)
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we GGMM er bij halen terwijl we in het Feyenoord-topic normale discussies over Feyenoord voeren! Goed idee Frozen!
Jammer dat het weer zo'n gimmick moet worden. Ik heb de neiging gerriteerd te raken maar omdat zelfs bij normale posts in dit topic altijd binnen no time weer een enorm kinderachtig gezeik ontstaat doe ik dat maar niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zei je net inderdaad ook al.
je bent zelf een gimmick.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jammer dat het weer zo'n gimmick moet worden. Ik heb de neiging gerriteerd te raken maar omdat zelfs bij normale posts in dit topic altijd binnen no time weer een enorm kinderachtig gezeik ontstaat doe ik dat maar niet.
Nee ik zie geen niveauverschil tussen Hendrix en Til nee. En als je goed hebt opgelet is Til hier ongelofelijk afgezeken in het topic de afgelopen tijd. Dus dat was geen gekke opmerking.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.
Het loopt de spuigaten uit. Over een half uur begin je over Bijlow - Stekelenburg en vanavond ga je in PSV-topic iets roepen over Van Ginkel vs Klaassen.
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.quote:
Dan rot je toch lekker op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.
Mensen die culthelden met iconen verwarren, daar kan ik laaiend op worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Stoeptegels. @:fetX @:Erasmus
Daar gaat m’n bakkie pleur, bedankt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het omdat we jou elke dag dingen moeten uitleggen. Nu zie jij kennelijk geen verschil in niveau tussen Til en Hendrix. In Ajax-topic loop je te verkondigen dat Nelson en Berghuis vergelijkbaar is.
Herhaling.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bevuiling van dit prachtige topic.
Pietje had al een eigen topic over xg ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan PietjePuk van grote PietjePuk-show niet een eigen topic krijgen?
Dat zou beter zijn voor VBL @:GGMM
Een site waar de goede moeten lijden onder de kwaden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat er in VBL altijd een enorme zeiksfeer ontstaat door het vaste kliekje. Echt om te kotsen gewoon.
Dit voegt echt geen zak toe.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado en Scorpie.
Ik vergeet er vast nog een paar.
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen mequote:Op dinsdag 19 april 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.quote:Van Coen Moulijn tot Johan Cruijff en van Willem van Hanegem tot Robin van Persie: allemaal lagen ze ooit op de massagetafel bij Gerard Meijer (1935). Als verzorger van Feyenoord kneedde hij vijftig jaar lang (1959-2009) van talloze spelers niet alleen de spieren, maar ook hun ziel. Hij groeide uit tot vertrouwensman voor vele Feyenoorders, met wie hij een band voor het leven opbouwde.
In dit boek blikt Meijer terug op zijn leven met Feyenoord aan de hand van herinneringen aan spelers en trainers, anekdotes over bijzondere en hilarische momenten en verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit de clubhistorie die hij van dichtbij meemaakte. Ook komen oud-spelers, -trainers en supporters aan het woord over de huidige ambassadeur van Feyenoord en bespreekt Meijer in ontmoetingen met clubiconen zoals Van Hanegem, Dirk Kuyt, Mario Been, Pierre van Hooijdonk en Leo Beenhakker de jaren waarin ze samenwerkten in zijn zo geliefde Kuip. ‘Gerard Meijer – Een leven met Feyenoord’ schetst op die manier een uniek beeld van Feyenoord door de ogen van een clubman in hart en nieren. In de woorden van Meijer zelf: ‘Feyenoord s mijn leven.’
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen me
Bewaar dit voor de VBL awards einde van dit jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado, Mexicanobakker en Scorpie, Coco en Gutanoth.
Ik vergeet er vast nog een paar.
"Het ligt aan iedereen behalve aan mij".quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.
Prima.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Het ligt aan iedereen behalve aan mij".
Echt hoor.
En nu gewoon ontopic weer. Dat hele Pietje-gebeuren kan evt in het feedback-topic, of in een apart Pietjestopic.
Dat leren doseren heb ik afgelopen festival ook gedaan, is wel een aanrader, geen dinsdagdip nu.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het vaste kliekje ben je zelf een beetje alleen is er dan niemand meer om mee te lullen, leer doseren zei m'n vrouw gisteravond nog tegen me
Ik zou hier graag serieus op in willen gaan, maar ik ben nogal gevoelig voor een stokerig sfeertje dus ik laat ‘m even gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op. In andere topics (politiek enzo) is de sfeer altijd uitstekend en is er nooit gezeik. Jij bent een prima user maar het gezeik wat ik over me heen krijg hier is buiten elke proportie.
Ken die hele gozer niet dus geen idee of we nu echt wat missen. Maar dat we een linksback nodig hebben komend seizoen staat wel vast, nog los van of Malacia vertrekt.quote:Mees de Wit stond ook in de belangstelling van Feyenoord, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De verdediger van PEC Zwolle maakt definitief de overstap naar AZ Alkmaar voor een bedrag van rond de drie miljoen euro.
AZ en PEC Zwolle hebben afgelopen weekend een akkoord weten te bereiken. De Wit heeft de medische keuring al met succes doorstaan. De krant schrijft dat AZ hiermee een aantal andere genteresseerde clubs uit binnen- en buitenland aftroeft, waaronder Feyenoord.
De Wit is een 24-jarige linksback en speelt sinds dit seizoen voor PEC Zwolle. Hij scoorde vier keer in 21 wedstrijden. Bij AZ gaat hij een contract tekenen voor vijf seizoenen. Eerder speelde De Wit voor Sporting Clube de Portugal, FC Orihuela en in de jeugdopleiding van Ajax.
Je lijkt best wel op mij daarin. En op @maxi-musquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou hier graag serieus op in willen gaan, maar ik ben nogal gevoelig voor een stokerig sfeertje dus ik laat ‘m even gaan.
Gelukkig niet iemand van 24 die Mees heet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken die hele gozer niet dus geen idee of we nu echt wat missen. Maar dat we een linksback nodig hebben komend seizoen staat wel vast, nog los van of Malacia vertrekt.
Prima vakantie boekje inderdaad goeie tip.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Net al gepost, maar daarna kwam er al die drek.
[ twitter ]
[..]
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |