Nijboer gaat een groot drama worden ja. Zou onbegrijpelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:16 schreef Hanca het volgende:
Nijboer... prima financieel woordvoerder, heel aardig politicus. Maar niet echt sterk in het debat, de uitstraling van een verlegen schooljongetje. Ik denk niet dat het de PvdA heek erg goed gaat doen als hij de grote debatten gaat doen, dan was Ploumen denk ik nog een stuk sterker.
Na Arib (die vooral bekend is als ex-voorzitter) het bekendste kamerlid van de PvdA... je moet wel echt veel gemist hebben, wil je hem niet kennen.quote:
Ik ken hem vaag van gezicht.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Na Arib (die vooral bekend is als ex-voorzitter) het bekendste kamerlid van de PvdA... je moet wel echt veel gemist hebben, wil je hem niet kennen.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar misschien kan andersom wel. Als de PvdA actief de vakbonden zou promoten (met andere woorden, weer zich richten op de traditionele achterban) zou dat een soort feedbackloop kunnen laten ontstaan. Nadeel is wel dat je daarmee jongere kiezers weer mee wegjaagt, maar goed die stemmen op links meestal toch wat extremer (SP of GL, soms D66).quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een alternatief scenario zou kunnen zijn als men genoeg ontevreden is geworden over toenemende ongelijkheid en als gevolg daarvan de participatie bij vakbonden flink toeneemt waarop de PvdA zou kunnen mee liften. Klinkt onwaarschijnlijk nu, maar het is denk ik niet irreëel.
Ik denk dat Coronawoordvoerder en oud fractievoorzitter Kuiken die wedstrijd nog wel wintquote:Op woensdag 20 april 2022 09:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Na Arib (die vooral bekend is als ex-voorzitter) het bekendste kamerlid van de PvdA... je moet wel echt veel gemist hebben, wil je hem niet kennen.
Enkel die aanhoudende verhalen over een fusie zijn al funest.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou een fusie echt het meest stupide plan aller tijden vinden als ze dat echt gaan doen.
Maar goed, ik ben dan ook geen PvdA lid en stemmert.
Maar ze missen al jaren een goed verhaal.
Jup. En het gebrek aan degelijk leiderschap helpt ook niet mee. Een duidelijk gezicht voor de partij. Een duidelijk en breed gedragen programma ontbreekt al jaren.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:53 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Enkel die aanhoudende verhalen over een fusie zijn al funest.
Ja, wel jammer dat ze vrij racistisch is maar wellicht valt dat goed bij de huidige PvdA achterban.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup. En het gebrek aan degelijk leiderschap helpt ook niet mee. Een duidelijk gezicht voor de partij. Een duidelijk en breed gedragen programma ontbreekt al jaren.
Ik zou serieus Attje Kuiken naar voren schuiven als partijgezicht en stem. Heeft veel meer uitstraling dan die accountant.
Ik heb 1 incident kunnen vinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat ze vrij racistisch is maar wellicht valt dat goed bij de huidige PvdA achterban.
Ja, Kuiken lijkt me prima. Zeker als Arib niet wil, dat vond ik ook nog wel een aardige tussenpaus zoals Heerma dat bij het CDA was: de boel bewaken zonder zelf ambitie te hebben. Ik ben bang dat Kuiken die ambitie wel heeft en voor lijsttrekker hebben ze denk ik betere kandidaten.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kuiken ook kandidaat. Lijkt me een stuk beter.
Ze maakte daar juist een sterke indruk.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef MoreDakka het volgende:
Ah ja, Kuiken. Iedereen is alweer vergeten dat die zichzelf compleet belachelijk maakte tijdens de coronacrisis zeker?
Nee hoor, ik niet. Kuiken is verbods- en controlegeil en het type vervelende schooldirectrice.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef MoreDakka het volgende:
Ah ja, Kuiken. Iedereen is alweer vergeten dat die zichzelf compleet belachelijk maakte tijdens de coronacrisis zeker?
Als de partij in de toekomst weer wil samenwerken met VVD en (vooral) CDA lijkt me dat een prima eigenschap. Kuiken lijkt me wel iemand die het kinderfrietverbod zou steunen.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet. Kuiken is verbods- en controlegeil en het type vervelende schooldirectrice.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |