Allemaal waar. Maar het argument hierboven was dat je als targetman snelheid moet hebben en moet kunnen kaatsen in een 1-2 tje. Beide kan de Jong niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar werkt wel hard, kan de bal beter vasthouden en is de beste aanvallende kopper van Europa. Weet nog wel een keer dat hij werd diep gestuurd...dat was zo pijnlijk..
Leuk hoor, maar dat spelletje is tactisch erg eenzijdig en doodsimpel te verdedigen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
dat vleugelspelers de achterlijn moeten halen, om een Zahavi/Gotze aan te spelen bij 1e paal, 2e paal of penalty stip. PSV doet dat niet consequent, en met Gakpo op links geef ze eens ongelijk.
Kortom, we zijn geen Liverpool
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, een bal die van de achterlijn komt, niet vanaf de cornervlag, maar dichter bij het doel, is lastig te verdedigen en is vaak een doelpunt.
Ik ben bekend met het VI WK onderzoek. En ja, dit werkt alleen als er ook andere vormen van dreiging zijn.
Was het eerste doelpunt van Willem II niet zo’n doelpunt? Het overkomt ons nog wel eens, dat een back wordt uitgespeeld, waarna een voorzet volgt en het prijsschieten is.
Cirkelredenatie, maar waarom zou je met vleugelspitsen en backs spelen, als voorzetten van de achterlijn niet effectief zijn?
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snaptequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?
Picsquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snapte
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Zahavi officieel weg lees ik?
Mooi, geef die Romero maar een kans, of haal een echte spits, aangezien Romero vast weer binnen 3 wedstrijden in de lappenmand ligt. Zahavi was het allemaal net niet.
Dat zou ideaal zijn, maar ik denk niet dat we er 2 spitsen bij gaan krijgen eerlijk gezegd, misschien als Gakpo en Madueke weggaan. Sowieso moet er veel gehaald worden in de zomer, waar imo meer prioriteit zou moeten liggen dan een 3de spits. Keeper, een CV, een linksback, vervanger voor Sangare etc.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aan
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef 7Eleven het volgende:
Europese finale is alweer een tijdje geleden hier he
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.
Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
Iedereen zal liever in de CL overwinteren, maar meedoen aan de CL lukt al niet eens de laatste jaren, laat staan overwinteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.
Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
Ja, maar je moet kijken wat realistisch is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.
Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
Toch wel ja, het is echt voetbal waar verschillende stijlen elkaar tegenkomen en de niet-volgevreten (bwvs) vedetten zichzelf mogen laten zien. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een toptoernooi verder en leuker dan de EL en CL bij elkaar om te zien en volgen.
Het is ook een goede prestatie, ik downgrade het ook niet. Had graag PSV daar gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.
Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.
Anders hadden ze nog wel EL gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |