abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2022 @ 16:08:54 #126
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204626104
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:25 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Maar werkt wel hard, kan de bal beter vasthouden en is de beste aanvallende kopper van Europa. Weet nog wel een keer dat hij werd diep gestuurd...dat was zo pijnlijk..
Allemaal waar. Maar het argument hierboven was dat je als targetman snelheid moet hebben en moet kunnen kaatsen in een 1-2 tje. Beide kan de Jong niet.

Het is een rol die je op verschillende manieren in kunt vullen. Luuk de Jong doet het totaal anders en heeft ook veel meer voetbalintelligentie dan Zahavi. Zahavi heeft maar één ding en dat is doelgerichtheid. Bouw je ploeg zodat Zahavi de bal krijgt in de 16 en hij wordt topscorer. Tenminste, in een competitie zoals die in China.

Echter, in elke competitie waar verdedigers in de jeugd op voetbal hebben gezeten zal Zahavi door de mand vallen omdat er geen bal bij hem aan zal komen. Hij is veel te passief en dom om goed vrij te lopen en niet technisch genoeg om zelf iets te creëren.
pi_204626171
Mmm, weer te negatief. We doen altijd alsof we topvoetballers hebben, maar die tijd ligt achter ons.

Als je naar zijn acties kijkt, dan zijn het juist zijn paasjes (?), die oogstrelend zijn. Denk aan die CL voorronde pass op Gotze, na de aanspeelbal van van Ginkel. Dat is voetbalintelligentie. Zo heeft hij er nog een of twee. Buitenkant voet. Ja, te weinig, maar ik geniet er van.

Hij kan ze er ook gewoon lekker inperen. Dak van het net, snoeihard. Ik heb kritisch naar zijn doelpunten in China en Nederland gekeken; had t idee dat hij in China veel meer ruimte kreeg, maar misschien ook wat dynamischer was.

Wat je dan niet ziet, zijn alle missers. Zijn moyenne is niet om over naar huis te schrijven, en voor 2 miljoen verwacht je meer doelpunten.

Maar net zoals Luuk de Jong wordt Zahavi MI niet optimaal gebruikt. Jullie kennen onderhand mijn stokpaardje, dat vleugelspelers de achterlijn moeten halen, om een Zahavi/Gotze aan te spelen bij 1e paal, 2e paal of penalty stip. PSV doet dat niet consequent, en met Gakpo op links geef ze eens ongelijk.

Kortom, we zijn geen Liverpool :)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:28:25 #128
Niet te kritisch
pi_204626949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
dat vleugelspelers de achterlijn moeten halen, om een Zahavi/Gotze aan te spelen bij 1e paal, 2e paal of penalty stip. PSV doet dat niet consequent, en met Gakpo op links geef ze eens ongelijk.

Kortom, we zijn geen Liverpool :)
Leuk hoor, maar dat spelletje is tactisch erg eenzijdig en doodsimpel te verdedigen.
pi_204627044
Nee, een bal die van de achterlijn komt, niet vanaf de cornervlag, maar dichter bij het doel, is lastig te verdedigen en is vaak een doelpunt.

Ik ben bekend met het VI WK onderzoek. En ja, dit werkt alleen als er ook andere vormen van dreiging zijn.

Was het eerste doelpunt van Willem II niet zo’n doelpunt? Het overkomt ons nog wel eens, dat een back wordt uitgespeeld, waarna een voorzet volgt en het prijsschieten is.

Cirkelredenatie, maar waarom zou je met vleugelspitsen en backs spelen, als voorzetten van de achterlijn niet effectief zijn?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 4 mei 2022 @ 17:43:22 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204627110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, een bal die van de achterlijn komt, niet vanaf de cornervlag, maar dichter bij het doel, is lastig te verdedigen en is vaak een doelpunt.

Ik ben bekend met het VI WK onderzoek. En ja, dit werkt alleen als er ook andere vormen van dreiging zijn.

Was het eerste doelpunt van Willem II niet zo’n doelpunt? Het overkomt ons nog wel eens, dat een back wordt uitgespeeld, waarna een voorzet volgt en het prijsschieten is.

Cirkelredenatie, maar waarom zou je met vleugelspitsen en backs spelen, als voorzetten van de achterlijn niet effectief zijn?
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?
pi_204627122
Dan moet ie voorzetten met buitenkant voet gaan geven :)
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:42:19 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204627747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snapte
Dit, dus.
pi_204627775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snapte
Pics
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:13:13 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204628150
Zahavi officieel weg lees ik?

Mooi, geef die Romero maar een kans, of haal een echte spits, aangezien Romero vast weer binnen 3 wedstrijden in de lappenmand ligt. Zahavi was het allemaal net niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_204628187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Pics
Eens

@Buitendam
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:17:34 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204628912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Pics
Doe éven normaal zeg.
Dit, dus.
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:17:56 #137
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204628919
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Eens

@:buitendam
Geldt ook voor jou! :(
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 mei 2022 @ 21:08:44 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_204629465
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Zahavi officieel weg lees ik?

Mooi, geef die Romero maar een kans, of haal een echte spits, aangezien Romero vast weer binnen 3 wedstrijden in de lappenmand ligt. Zahavi was het allemaal net niet.
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:14:08 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204630250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aan
Dat zou ideaal zijn, maar ik denk niet dat we er 2 spitsen bij gaan krijgen eerlijk gezegd, misschien als Gakpo en Madueke weggaan. Sowieso moet er veel gehaald worden in de zomer, waar imo meer prioriteit zou moeten liggen dan een 3de spits. Keeper, een CV, een linksback, vervanger voor Sangare etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_204643290
Europese finale is alweer een tijdje geleden hier he
  vrijdag 6 mei 2022 @ 11:18:07 #141
Niet te kritisch
pi_204643947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef 7Eleven het volgende:
Europese finale is alweer een tijdje geleden hier he
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.

Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 11:28:27 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204644068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.

Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.

Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
pi_204644119
quote:

[..]

Iedereen zal liever in de CL overwinteren, maar meedoen aan de CL lukt al niet eens de laatste jaren, laat staan overwinteren.

Feyenoord pakt nu wat prijzengeld, recettes, publiciteit, punten die van pas komen bij toekomstige lotingen, etc. Lijkt me alleen maar prima. Marseille en Roma zijn ook prima tegenstanders.
pi_204644152
Idd goed voor het Nederlandse voetbal. Wat zuur dat PSV er niet staat, maar we zaten er dicht bij.
  Forum Admin vrijdag 6 mei 2022 @ 11:34:23 #145
35723 crew  GGMM
pi_204644158
quote:
Ja, maar je moet kijken wat realistisch is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204646396
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:

[..]
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.

Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.

Anders hadden ze nog wel EL gespeeld.
pi_204646399
Wel een toptoernooi verder en leuker dan de EL en CL bij elkaar om te zien en volgen.
pi_204646568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een toptoernooi verder en leuker dan de EL en CL bij elkaar om te zien en volgen.
Toch wel ja, het is echt voetbal waar verschillende stijlen elkaar tegenkomen en de niet-volgevreten (bwvs) vedetten zichzelf mogen laten zien. Lekker hoor!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:46:42 #149
Niet te kritisch
pi_204646621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is ook een goede prestatie, ik downgrade het ook niet. Had graag PSV daar gezien.

Maar het is gewoon wat het is, een matig bezet Europees toernooi voor de kelder van de ploegen die zich voor Europees voetbal kwalificeerde.

Laten we dan niet, zoals sommige media, doen alsof Feyenoord ineens Europese subtop is.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 17:55:35 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204647329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.

Anders hadden ze nog wel EL gespeeld.
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')