Wellicht. Maar als dat zo is is een bal tegen een arm, hoe en waar dan ook, altijd een penalty dus?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.
Nouja als je aanneemt dat de pingel onterecht is, is een gelijkspel dus eigenlijk wel terecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
De gelijkmaker valt natuurlijk op een lullig moment, maar als je hiernaar kijkt
[ afbeelding ]
Dan mag je eigenlijk gewoon bij zijn met een punt.
Zahavi speelde die enorme kans wel rotslecht uit jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat een 3-0 de wedstrijd op slot had gegooid.
Maar de penalty werd gegeven en niet teruggedraaid door de VARquote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja als je aanneemt dat de pingel onterecht is, is een gelijkspel dus eigenlijk wel terecht.
Snappen we het nog?
Nou ja, dat zou ook wel vreemd zijn. In speelronde twaalf in de 38e minuut kan in feite net zo cruciaal zijn als nu.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar wel zo een beslissend moment in een competitie dat je zoiets gewoon nog keer moet laten nakijken door een scheidsrechter. Het is niet de
7-1 tegen een Volendam oid.
Gestolen punt.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
xG genot!quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Handsballen zijn altijd interpretatie. Als de scheids hem geeft om een handsbal wordt een strafschop nooit teruggedraaid.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.
Ah dus gisteren bij Zwolle was het ook buitenspel? Wat een onzinnig argument.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de penalty werd gegeven en niet teruggedraaid door de VAR
Dat je het licht vond snap ik wel maar echt geheel onterecht kan je het dan niet noemen natuurlijk.
Die wedstrijd heb ik gemist.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dus gisteren bij Zwolle was het ook buitenspel? Wat een onzinnig argument.
Ah ja dat is duidelijk over het hoofd gezien. Wat een domme fout.quote:
Vind jij. Maar zoals je hier ziet kan ook de var een fout maken. Ik vind ja de var heeft er naar gekeken dus het is terecht een bijzonder matig argument.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja dat is duidelijk over het hoofd gezien. Wat een domme fout.![]()
Maar daar is in deze situatie bij PSV natuurlijk geen sprake van. Dat is gewoon volledig goed bekeken en beoordeeld.
Dat mag.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind jij. Maar zoals je hier ziet kan ook de var een fout maken. Ik vind ja de var heeft er naar gekeken dus het is terecht een bijzonder matig argument.
Manquote:Op zondag 8 mei 2022 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja dat is duidelijk over het hoofd gezien. Wat een domme fout.![]()
Maar daar is in deze situatie bij PSV natuurlijk geen sprake van. Dat is gewoon volledig goed bekeken en beoordeeld.
Had net zo goed voor Feyenoord kunnen zijn. Volgens mij weet je stiekem best waar ik voor juich.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja want dat volgt er ook echt uit…
Voor Ajax soms?
Ach joh stel je niet aan. Hij heeft z'n arm gewoon redelijk ver achter zich, onnatuurlijk, geen 100% fout.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ManPSV gewoon 100% hard genaaid. Maar ik wist toen ik zag dat Guzubuyuk de scheids was dat dit zou gaan gebeuren. Toch knap dat het tot 30 seconden over de 4 minuten blessuretijd heeft geduurd. Als ik PSV was zou ik zeggen we spelen niet meer als Guzubuyuk fluit. Je speelt altijd tegen 12 man.
Het ligt niet aan Guzupuntjepuntje, maar aan de VAR. Van Boekel. Ik heb vaak van alles aan te merken op scheidsrechters, maar van Boekel is de enige scheidsrechter die ik er oprecht van verdenk bewust tegen PSV te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ManPSV gewoon 100% hard genaaid. Maar ik wist toen ik zag dat Guzubuyuk de scheids was dat dit zou gaan gebeuren. Toch knap dat het tot 30 seconden over de 4 minuten blessuretijd heeft geduurd. Als ik PSV was zou ik zeggen we spelen niet meer als Guzubuyuk fluit. Je speelt altijd tegen 12 man.
Vroeger noemde we dit aangeschoten hands. Doet er verder niet toe dat PSV belabberd speelde de tweede helft. Het is gestolen en beslist door Guzubuyuk. Ze zullen in Amsterdam wel weer een envelop met geld aan hem geven.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh stel je niet aan. Hij heeft z'n arm gewoon redelijk ver achter zich, onnatuurlijk, geen 100% fout.
Licht gegeven, maar Feyenoord dwingt dat ook wel af de 2e helft. Mag je best gewoon kritisch op PSV zijn hoor
Die regel bestaat al 100 jaar niet meer inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Scarface88 het volgende:
Vroeger noemde we dit aangeschoten hands.
Nogmaals, ik denk niet dat het aan Guzupuntjes lag. Al gaf ie pas een strafschop nadat de Feyenoorders hem massaal belaagden. Al kan dat ook geschreeuw van de die bewuste VAR in zijn oortje zijn geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vroeger noemde we dit aangeschoten hands. Doet er verder niet toe dat PSV belabberd speelde de tweede helft. Het is gestolen en beslist door Guzubuyuk. Ze zullen in Amsterdam wel weer een envelop met geld aan hem geven.
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Guzupuntjepuntje, maar aan de VAR. Van Boekel. Ik heb vaak van alles aan te merken op scheidsrechters, maar van Boekel is de enige scheidsrechter die ik er oprecht van verdenk bewust tegen PSV te zijn.
De VAR doet hier niets fout. Er is feitelijk sprake van een bal tegen arm of hand. Zelfs al zou maar één op de duizend scheidsrechters hem geven (en zo schat ik deze ook echt in), volgens de regels kan het.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Guzupuntjepuntje, maar aan de VAR. Van Boekel. Ik heb vaak van alles aan te merken op scheidsrechters, maar van Boekel is de enige scheidsrechter die ik er oprecht van verdenk bewust tegen PSV te zijn.
Jaaaa Scarface is terugquote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ochquote:Op zondag 8 mei 2022 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
De leiding van vandaag kon de kuipdruk niet aan. Ik zag net een foto op de socials van Van Boekel die met een natte broek het VAR hok verlaat.
The miemiemiemie is strong in this one.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daar heb je dus geen gelijk want het was wel degelijk een penalty en Dessers schoot hem feilloos in.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.
HIJ IS TERUG.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.
Lafbek.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot persoonlijke sneren
Was gewoon een vraag toch? Het spijt me dat jouw opleiding een gevoelig puntje is voor jequote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot persoonlijke sneren
Inderdaad. Het probleem lag vandaag 100% bij schmidt en de spelers zelf.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Penalty's voor handsballen zijn al sinds 50 jaar een loterij en altijd pure willekeur.
Je weet alleen wel dat áls hij hem geeft, de VAR hem niet meer terugdraait. Want er is hands gemaakt. En tegelijkertijd zie je ook dat als de scheids hem niet geeft, de VAR hem ook niet meer alsnog geeft.
De beslissing voor handsballen ligt dus nog steeds voor 100 procent bij de scheidsrechter.
Wat een domme post.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Kreeg wat filmpjes toegestuurd vanuit het uitvak zojuist. Die rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax kan wel de prullenbak in. Dolgelukkig waren ze in Rotterdam dat het 2-2 werd, echt op het trieste af. Juichende supporters van Feyenoord langs het uitvak die het maar wat prachtig vondenTreiteren dat PSV geen kampioen gaat worden, heel sneu. En tegen Ajax volgend seizoen staan die zelfde types weer te schuimbekken, lol.
Wat een hufters zeg!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dolgelukkig waren ze in Rotterdam dat het 2-2 werd, echt op het trieste af. Juichende supporters van Feyenoord
Eens. Typische Schmidt wedstrijd dit. Ben het sowieso nooit eens met dit soort handsballen, maar je weet dat je die tegen kan krijgen. Schijnbaar zijn handen verboden ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Het probleem lag vandaag 100% bij schmidt en de spelers zelf.
Wat een goede post.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Kreeg wat filmpjes toegestuurd vanuit het uitvak zojuist. Die rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax kan wel de prullenbak in. Dolgelukkig waren ze in Rotterdam dat het 2-2 werd, echt op het trieste af. Juichende supporters van Feyenoord langs het uitvak die het maar wat prachtig vondenTreiteren dat PSV geen kampioen gaat worden, heel sneu. En tegen Ajax volgend seizoen staan die zelfde types weer te schuimbekken, lol.
Ver na de wedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hufters zeg!
Juichen bij een doelpunt
Voor iemand die nooit in het stadion komt kan ik best begrijpen dat je ietwat inlevingsvermogen mist.quote:
Maar jij bent juist degene die juichen niet snaptquote:Op zondag 8 mei 2022 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit in het stadion komt kan ik best begrijpen dat je ietwat inlevingsvermogen mist.
Ah ok.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef GGMM het volgende:
Maar jij bent juist degene die juichen niet snapt
Ja wat vreemd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die zal die beelden van het uitvak wel gezien hebbenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Oei Schmidt vieswoedend bij het interview na afloop zie ik nuhahahaha
Ja best wel ja. Een kwartier na de wedstrijd. Met grote groepen voor het uitvak staan uit te dagen omdat je zojuist de aartsrivaal kampioen hebt gemaakt. Best apart.quote:
Dat zou omgekeerd natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja best wel ja. Een kwartier na de wedstrijd. Met grote groepen voor het uitvak staan uit te dagen omdat je zojuist de aartsrivaal kampioen hebt gemaakt. Best apart.
Het is wat allemaal wijfiequote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja best wel ja. Een kwartier na de wedstrijd. Met grote groepen voor het uitvak staan uit te dagen omdat je zojuist de aartsrivaal kampioen hebt gemaakt. Best apart.
Geen idee, is nooit gebeurd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat zou omgekeerd natuurlijk nooit gebeuren.
Klopt uiteindelijk wel, als je doordrukt heb je de wedstrijd in de tasquote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Het probleem lag vandaag 100% bij schmidt en de spelers zelf.
Zo danquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
@Bolasie en ik moesten samen hierom glimlachenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo! Weer iemand gelukkig gemaakt. Mijn dag is geslaagd!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:bolasie en ik moesten samen hierom glimlachen
Heb je beelden?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen op dit moment grote rellen te zijn in de Walmart.
Who cares. Die types zijn sowieso te dom om te poepen. Ongeacht wie er aan de andere kant staat en waarom is er voor dat soort lui maar één optie: provoceren want ze willen knokken.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap die voldoening van het treiteren van supporters van een andere ploeg terwijl je daar zelf nog onder staat ook nooit zo.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Wel typisch dat juist PSV-supporters dat dan weer vaak doen. Altijd heel druk met andere clubs.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap die voldoening van het treiteren van supporters van een andere ploeg terwijl je daar zelf nog onder staat ook nooit zo.
Dat soort types hebben over het algemeen een kleine piemel. Maar goed, moeten zij weten enzulks
Ik maak me er niet druk om. Vind het alleen raar. Het ene moment staan ze schuimbekkend kankerjoden te scanderen, het andere moment vinden ze het dusdanig prachtig dat hun rivaal kampioen is (ok, bijna dan) dat ze echt de moeite gaan doen om in het stadion te blijven en een uitvak uit te dagen. Snap zoiets niet. Maar volgens de meeste users hier is dat heel normaal gedrag dus dan zal het ook wel zo zijn. Ofzo. De les die ik geleerd heb is dat ik niets van juichen snap.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Who cares. Die types zijn sowieso te dom om te poepen. Ongeacht wie er aan de andere kant staat en waarom is er voor dat soort lui maar één optie: provoceren want ze willen knokken.
Je daar druk over maken is precies wat ze willen en vrijwel net zo debiel als hun gedrag.
Ik heb altijd het idee dat iedereen daar hier wel mee bezig is. Maar voor mij kan het niet zoveel schelen wie er kampioen wordt als het PSV niet is. Had daar vroeger wel “last” van, maar dat is wel voorbij.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Wel typisch dat juist PSV-supporters dat dan weer vaak doen. Altijd heel druk met andere clubs.
Heb jij een hekel aan Cambuur?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat iedereen daar hier wel mee bezig is. Maar voor mij kan het niet zoveel schelen wie er kampioen wordt als het PSV niet is. Had daar vroeger wel “last” van, maar dat is wel voorbij.
(Tenzij het Cambuur is, natuurlijk)
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat iedereen daar hier wel mee bezig is. Maar voor mij kan het niet zoveel schelen wie er kampioen wordt als het PSV niet is. Had daar vroeger wel “last” van, maar dat is wel voorbij.
(Tenzij het Cambuur is, natuurlijk)
Ik denk dat genoeg users jou kunnen vertellen dat ik een leuke act rondom Cambuur heb!quote:
Cambuur gun ik meer dan andere clubs. Ter infoquote:
We blijven wel goeie vrienden tochquote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooizo! Weer iemand gelukkig gemaakt. Mijn dag is geslaagd!
Hoort toch ook wel een beetje bij de rivaliteit tussen de topclubs? Ik kan daar nog wel een beetje om lachen. Zeker als je in de PSV-topics complottheoriën leest over de KNJB enzo.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap die voldoening van het treiteren van supporters van een andere ploeg terwijl je daar zelf nog onder staat ook nooit zo.
Dat soort types hebben over het algemeen een kleine piemel. Maar goed, moeten zij weten enzulks
Als de grensrechter het beoordeeld heeft en het niet te zien is op camera's is de juiste beslissing genomen ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
Wat laat die trainer zich weer kennen zeg. Die bal over de lijn van Blind is gewoon onzin, en terecht voordeel voor de aanvallende partij.
Ik hoop nog altijd op een Leicester situatie in de Eredivisie. Lijkt me echt fantastisch. Ik hoop het ooit nog eens mee te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gun ik meer dan andere clubs. Ter info
Die is naar Zeist.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:32 schreef 7Eleven het volgende:
Verdacht stil in dit topic. Mis PSVCL’s analyse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |