Vroeger noemde we dit aangeschoten hands. Doet er verder niet toe dat PSV belabberd speelde de tweede helft. Het is gestolen en beslist door Guzubuyuk. Ze zullen in Amsterdam wel weer een envelop met geld aan hem geven.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh stel je niet aan. Hij heeft z'n arm gewoon redelijk ver achter zich, onnatuurlijk, geen 100% fout.
Licht gegeven, maar Feyenoord dwingt dat ook wel af de 2e helft. Mag je best gewoon kritisch op PSV zijn hoor
Die regel bestaat al 100 jaar niet meer inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Scarface88 het volgende:
Vroeger noemde we dit aangeschoten hands.
Nogmaals, ik denk niet dat het aan Guzupuntjes lag. Al gaf ie pas een strafschop nadat de Feyenoorders hem massaal belaagden. Al kan dat ook geschreeuw van de die bewuste VAR in zijn oortje zijn geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vroeger noemde we dit aangeschoten hands. Doet er verder niet toe dat PSV belabberd speelde de tweede helft. Het is gestolen en beslist door Guzubuyuk. Ze zullen in Amsterdam wel weer een envelop met geld aan hem geven.
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Guzupuntjepuntje, maar aan de VAR. Van Boekel. Ik heb vaak van alles aan te merken op scheidsrechters, maar van Boekel is de enige scheidsrechter die ik er oprecht van verdenk bewust tegen PSV te zijn.
De VAR doet hier niets fout. Er is feitelijk sprake van een bal tegen arm of hand. Zelfs al zou maar één op de duizend scheidsrechters hem geven (en zo schat ik deze ook echt in), volgens de regels kan het.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Guzupuntjepuntje, maar aan de VAR. Van Boekel. Ik heb vaak van alles aan te merken op scheidsrechters, maar van Boekel is de enige scheidsrechter die ik er oprecht van verdenk bewust tegen PSV te zijn.
Jaaaa Scarface is terugquote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ManPSV gewoon 100% hard genaaid. Maar ik wist toen ik zag dat Guzubuyuk de scheids was dat dit zou gaan gebeuren. Toch knap dat het tot 30 seconden over de 4 minuten blessuretijd heeft geduurd. Als ik PSV was zou ik zeggen we spelen niet meer als Guzubuyuk fluit. Je speelt altijd tegen 12 man.
ochquote:Op zondag 8 mei 2022 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
De leiding van vandaag kon de kuipdruk niet aan. Ik zag net een foto op de socials van Van Boekel die met een natte broek het VAR hok verlaat.
The miemiemiemie is strong in this one.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ManPSV gewoon 100% hard genaaid. Maar ik wist toen ik zag dat Guzubuyuk de scheids was dat dit zou gaan gebeuren. Toch knap dat het tot 30 seconden over de 4 minuten blessuretijd heeft geduurd. Als ik PSV was zou ik zeggen we spelen niet meer als Guzubuyuk fluit. Je speelt altijd tegen 12 man.
En daar heb je dus geen gelijk want het was wel degelijk een penalty en Dessers schoot hem feilloos in.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.
HIJ IS TERUG.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ook ja. Feit is iig het was geen penalty. PSV is genaaid. Het seizoen is klaar en beslist door de arbitrage.
Lafbek.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot persoonlijke sneren
Was gewoon een vraag toch? Het spijt me dat jouw opleiding een gevoelig puntje is voor jequote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot persoonlijke sneren
Inderdaad. Het probleem lag vandaag 100% bij schmidt en de spelers zelf.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Penalty's voor handsballen zijn al sinds 50 jaar een loterij en altijd pure willekeur.
Je weet alleen wel dat áls hij hem geeft, de VAR hem niet meer terugdraait. Want er is hands gemaakt. En tegelijkertijd zie je ook dat als de scheids hem niet geeft, de VAR hem ook niet meer alsnog geeft.
De beslissing voor handsballen ligt dus nog steeds voor 100 procent bij de scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |