Is er al een topic voor?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Daar gaan @:tagliano @:caland @:maxi-mus en ik eens goed voor zitten
Er is een live-eredivisietopic en een degradatietopicquote:
@tong80quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een live-eredivisietopic en een degradatietopic
En een Vitesse topic
En een Sparta topic
Dus Tong zal zo wel een los topic aanmaken
@Drizzt_DoUrden Alles oke?quote:De hulpdiensten hebben een parkiet uit de woning gehaald. Hier dier is opgevangen door de dierenambulance.
Zat er toevallig een vuurwerkfabriek naast deze woning?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
@:Drizzt_dourden Alles oke?
Hier alles goed ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
@:Drizzt_dourden Alles oke?
Deze zin loopt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
ik denk dat hele tijd dat het maandag is lol
Ik dacht gisteren van huh we doen toch nooit haxball op zondag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
ik denk dat hele tijd dat het maandag is lol
Het was gisteren ook geen zondagquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren van huh we doen toch nooit haxball op zondag?
Leuke UI trouwens.quote:
Dat dacht ik wel de hele tijd gisteren.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
Overigens pruttelt Chevy nog steeds na in het hax-topic
Want een uur lang zeiken gisteren was niet voldoende blijkbaar
Coco ook alquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel de hele tijd gisteren.
Laat m'n penis met rustquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben zonder uitzondering een micropenis
Ik kan erg genieten van dat topic.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
Overigens pruttelt Chevy nog steeds na in het hax-topic
Want een uur lang zeiken gisteren was niet voldoende blijkbaar
Dit vind ik een prima idee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coco ook al
Ik vind dat weekend vanaf nu uit 3 dagen moet bestaan
Dit had ik al eens gepost, maar soms als ik Fok open, dan staat er een oude post in het postvenster.quote:
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit had ik al eens gepost, maar soms als ik Fok open, dan staat er een oude post in het postvenster.
Wat aardig van je! Ik dacht eigenlijk dat je er de vorige keer ook op had gereageerd, maar misschien heb je toen alleen een like gegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.
Gewoon een prima sitequote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een prima site
Gewoon een prima site. Niet zo zuur doen. VBL, ESF, WLR, DRT, F1 en MUZ zijn een warm bad.
ESF godenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Daar gaan weer veel VBLers sneuvelen.
Precies. Was één groot gezellig worstenfeest en iedereen die dat niet begrijpt sneuvelt terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |