Zeg dat je het nog te kort tijd vindt om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.quote:
Dat kan niet meer, hij heeft het al gezegd. Nu moet hij haar meer overtuigen van zijn serieuze intenties, of gewoon het even aan te kijken hoe het zich ontwikkelt, dat kan ook natuurlijk, misschien valt het allemaal best mee.quote:Op zondag 17 april 2022 17:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zeg dat je het nog te kort tijd vindt om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.
Nee, zij eist het van hem om te zeggen dat hij van haar houdt. Dat is wat anders.quote:Op zondag 17 april 2022 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, hij heeft het al gezegd. Nu moet hij haar meer overtuigen van zijn serieuze intenties, of gewoon het even aan te kijken hoe het zich ontwikkelt, dat kan ook natuurlijk, misschien valt het allemaal best mee.
Ja ok, maar ik lees dit:quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee, zij eist het van hem om te zeggen dat hij van haar houdt. Dat is wat anders.
Als hij het nu regelmatig zegt, geeft het voor haar waarschijnlijk wel een verkeerd signaal af om dan opeens weer te zeggen dat het nog te vroeg in de relatie is om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.quote:Op zondag 17 april 2022 11:37 schreef Galvez het volgende:
Nu zeg ik zeer regelmatig dat ik van haar houd, en hoeveel ik om haar geef.
Het gaat er niet om wat zij vindt. Ze kan tien dingen vinden terwijl TS er weinig ruchtbaarheid aan geeft.quote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik lees dit:
[..]
Als hij het nu regelmatig zegt, geeft het voor haar waarschijnlijk wel een verkeerd signaal af om dan opeens weer te zeggen dat het nog te vroeg in de relatie is om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.
Had dat ook ooit met een datemeid. Die was over bepaalde dingen onzeker en wilde alleen horen wat zij wou horen. En als je een keer niet deed wat ze wou dan was het van "je houdt niet van me of je vindt me niet leuk". Oprotten daarmee.quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die steeds vragen of je van ze houdt zijn problem cases met zelfbeeld issues en zijn vaak heel onzeker.
Wegwezen, nu het nog kan. Tenzij je van een hoop drama en ellende in je relaties houdt.
We zien elkaar minimaal 4x in de week, dat is niet weinig toch?quote:Op zondag 17 april 2022 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat zij vindt. Ze kan tien dingen vinden terwijl TS er weinig ruchtbaarheid aan geeft.
TS vroeg om tips. U vraagt, wij draaien.
@:galvez
Ik denk dat haar zegswijze 'houd je nog wel van me' gelinkt is aan het idee dat je haar (volgens haar) te weinig ziet.
Kun je daar iets aan doen?
:’ )______quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die steeds vragen of je van ze houdt zijn problem cases met zelfbeeld issues en zijn vaak heel onzeker.
Wegwezen, nu het nog kan. Tenzij je van een hoop drama en ellende in je relaties houdt.
Werken aan dingen, wat is deze?quote:Op maandag 18 april 2022 10:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
:’ )______
Ja of Ts vraagt eens op z’n eigen volwassen manier of er misschien iets in het verleden gebeurd is dat ze nu zoveel bevestiging nodig heeft, zij pakt dit vervolgens zelf bij de wortel aan en er is niks aan de hand.
quote:Op maandag 18 april 2022 10:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
:’ )______
Ja of Ts vraagt eens op z’n eigen volwassen manier of er misschien iets in het verleden gebeurd is dat ze nu zoveel bevestiging nodig heeft, zij pakt dit vervolgens zelf bij de wortel aan en er is niks aan de hand.
Ja ze zal het toch zelf moeten doen uiteindelijk. Is best oké, vooral als je iemand hebt die je hierbij ondersteunt en accepteert.quote:
Dit.quote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Werkman het volgende:
@:Galvez: Ik zal je alvast vertellen wat je te wachten staat.
- Drama en gezeik.
- Je excuses moeten aanbieden voor denkbeeldige dingen.
- jaloers op je omgang met anderen, vooral andere vrouwen.
- constante controle en telefoneren als je ergens anders bent.
Goede raad, afkappen.
Een maand... over trouwen en kinderen beginnen...quote:Op zondag 17 april 2022 12:17 schreef KroketBroodje het volgende:
Hoe denken jullie over trouwen en kinderen? Misschien geeft haar dat wat meer zekerheid als je daarover begint.
Ik ken dit gedrag alleen terug van mijn jeugdliefde. In mijn geval was het gebrek aan toekomstperspectief en onzekerheid van de persoon zelf.
Ik ben ook bang als ik een relatie aanga dat diegene mij voor de gek houdt, of mij gebruikt, noem maar op. Dat komt door eerdere ervaringen, zo is mijn brein gewired.quote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Werkman het volgende:
@:Galvez: Ik zal je alvast vertellen wat je te wachten staat.
- Drama en gezeik.
- Je excuses moeten aanbieden voor denkbeeldige dingen.
- jaloers op je omgang met anderen, vooral andere vrouwen.
- constante controle en telefoneren als je ergens anders bent.
Goede raad, afkappen.
Voor losbandige vrouwen is het een rode kaart idd.quote:Op maandag 18 april 2022 11:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een maand... over trouwen en kinderen beginnen...![]()
![]()
Inderdaad. Sommige dingen wil je vooraf bespreken en moeten duidelijk zijn afhankelijk van het doel van de date etc.quote:Op maandag 18 april 2022 12:11 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Voor losbandige vrouwen is het een rode kaart idd.
Zonde van mijn tijd als ik pas na een maand erachter zou komen dat de vrouw nooit wilt trouwen of geen kinderen wilt/kan krijgen.
Oh ja, sorry. Ik was even vergeten dat ik zo'n hele foute, losbandige vrouw ben.quote:Op maandag 18 april 2022 12:11 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd als ik pas na een maand erachter zou komen dat de vrouw nooit wilt trouwen of geen kinderen wilt/kan krijgen.
Zonder eerst met elkaar daarover te praten om te kijken waar dat allemaal vandaan komt?quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Dan kom je echt onder een steen vandaan. Tegenwoordig ben je al half getrouwd als je iemand een week kent. Verkering? Bestaat niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Zonder eerst met elkaar daarover te praten om te kijken waar dat allemaal vandaan komt?
Ik wist niet dat mensen tegenwoordig zo weinig moeite en energie in een relatie willen steken.
Miljarden vrouwen op deze wereld, maar jij speciaal veel tijd steken in 'damaged goods'?quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Zonder eerst met elkaar daarover te praten om te kijken waar dat allemaal vandaan komt?
Ik wist niet dat mensen tegenwoordig zo weinig moeite en energie in een relatie willen steken.
Wat hebben een bepaald instituut en een kinderwens met losbandigheid te maken dan?quote:Op maandag 18 april 2022 12:11 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens minder op social media en datingsites gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan kom je echt onder een steen vandaan. Tegenwoordig ben je al half getrouwd als je iemand een week kent. Verkering? Bestaat niet meer
Jij geeft ook snel op. Wat zwak.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Miljarden vrouwen op deze wereld, maar jij speciaal veel tijd steken in 'damaged goods'?
Ik ga ik niet iemand anders zijn wrak repareren.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien moet je eens minder op social media en datingsites gaan zitten.
[..]
Jij geeft ook snel op. Wat zwak.
Gaaaaaapquote:Op woensdag 20 april 2022 08:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga ik niet iemand anders zijn wrak repareren.
Ga maar naar een psycholoog ofzo.
Neem jii toch lekket zo onzekere beschadigde dame. Die kunnen mij niet krijten. Zulke vrouw date ik niet, zat andere vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Gaaaaaap![]()
Sneeuwvlokjes die alleen maar aan zichzelf denken.
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Neem jii toch lekket zo onzekere beschadigde dame. Die kunnen mij niet krijten. Zulke vrouw date ik niet, zat andere vrouwen.
Ik date nu niet meer overigens. Ik ben nu getrouwd.
Dus als je dit niet vanuit een cultuur doe ben ik dom en kortzichtig volgens jou? Je antwoord voor jezelf zie ik, probeer je emoties onder controle te houden en inhoudelijk te reagerenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat hebben een bepaald instituut en een kinderwens met losbandigheid te maken dan?Heb je last van een of andere cultuur die je dat ingeeft of ben je echt zo dom?
Het is inderdaad zonde om er pas na een maand achter te komen dat iemand zo kortzichtig is om dat soort zaken gelijk te stellen aan losbandigheid.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |