Zeg dat je het nog te kort tijd vindt om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.quote:
Dat kan niet meer, hij heeft het al gezegd. Nu moet hij haar meer overtuigen van zijn serieuze intenties, of gewoon het even aan te kijken hoe het zich ontwikkelt, dat kan ook natuurlijk, misschien valt het allemaal best mee.quote:Op zondag 17 april 2022 17:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zeg dat je het nog te kort tijd vindt om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.
Nee, zij eist het van hem om te zeggen dat hij van haar houdt. Dat is wat anders.quote:Op zondag 17 april 2022 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, hij heeft het al gezegd. Nu moet hij haar meer overtuigen van zijn serieuze intenties, of gewoon het even aan te kijken hoe het zich ontwikkelt, dat kan ook natuurlijk, misschien valt het allemaal best mee.
Ja ok, maar ik lees dit:quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee, zij eist het van hem om te zeggen dat hij van haar houdt. Dat is wat anders.
Als hij het nu regelmatig zegt, geeft het voor haar waarschijnlijk wel een verkeerd signaal af om dan opeens weer te zeggen dat het nog te vroeg in de relatie is om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.quote:Op zondag 17 april 2022 11:37 schreef Galvez het volgende:
Nu zeg ik zeer regelmatig dat ik van haar houd, en hoeveel ik om haar geef.
Het gaat er niet om wat zij vindt. Ze kan tien dingen vinden terwijl TS er weinig ruchtbaarheid aan geeft.quote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik lees dit:
[..]
Als hij het nu regelmatig zegt, geeft het voor haar waarschijnlijk wel een verkeerd signaal af om dan opeens weer te zeggen dat het nog te vroeg in de relatie is om te zeggen dat je van elkaar kunt houden.
Had dat ook ooit met een datemeid. Die was over bepaalde dingen onzeker en wilde alleen horen wat zij wou horen. En als je een keer niet deed wat ze wou dan was het van "je houdt niet van me of je vindt me niet leuk". Oprotten daarmee.quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die steeds vragen of je van ze houdt zijn problem cases met zelfbeeld issues en zijn vaak heel onzeker.
Wegwezen, nu het nog kan. Tenzij je van een hoop drama en ellende in je relaties houdt.
We zien elkaar minimaal 4x in de week, dat is niet weinig toch?quote:Op zondag 17 april 2022 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat zij vindt. Ze kan tien dingen vinden terwijl TS er weinig ruchtbaarheid aan geeft.
TS vroeg om tips. U vraagt, wij draaien.
@:galvez
Ik denk dat haar zegswijze 'houd je nog wel van me' gelinkt is aan het idee dat je haar (volgens haar) te weinig ziet.
Kun je daar iets aan doen?
:’ )______quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die steeds vragen of je van ze houdt zijn problem cases met zelfbeeld issues en zijn vaak heel onzeker.
Wegwezen, nu het nog kan. Tenzij je van een hoop drama en ellende in je relaties houdt.
Werken aan dingen, wat is deze?quote:Op maandag 18 april 2022 10:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
:’ )______
Ja of Ts vraagt eens op z’n eigen volwassen manier of er misschien iets in het verleden gebeurd is dat ze nu zoveel bevestiging nodig heeft, zij pakt dit vervolgens zelf bij de wortel aan en er is niks aan de hand.
quote:Op maandag 18 april 2022 10:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
:’ )______
Ja of Ts vraagt eens op z’n eigen volwassen manier of er misschien iets in het verleden gebeurd is dat ze nu zoveel bevestiging nodig heeft, zij pakt dit vervolgens zelf bij de wortel aan en er is niks aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |