SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nou deze mensen hebben me nooit gekend maar dat verhaal wel, anders had ik ook niet daar mogen plassen zei hij nogquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kenden ze je nog?Die vergeten je nooit meer
Het is Albanië he?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Had het al gevonden, 11:10 staat er. 1x per uur een bus naar het vliegveld is wel karig!
Mwah, probeer de United 777-200 eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan maar je hebt toch wat meer space.
En ik wil altijd bij het raam zitten
Er is vast een truc om mensen minder het gevoel te geven dat ze zijn opgesloten, maar die hebben ze kennelijk nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.
Even een raampje open doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is vast een truc om mensen minder het gevoel te geven dat ze zijn opgesloten, maar die hebben ze kennelijk nog niet gevonden.
Jammer wel. Maar dan is overstappen in Dubai/Qatar wel prima voor je, twee keer ca 6 uur vliegenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.
Dat is ideaal. Alleen heb ik niet zo'n enorme Thailand behoefte ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar dan is overstappen in Dubai/Qatar wel prima voor je, twee keer ca 6 uur vliegen
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.gknaerospace.(...)fokker-technologies/
Bestaat nog steeds hoor
Wat is je favoriete maatschappij?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met United
Nee, jij hebt je hart inmiddels in Albanie neergelegdquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Alleen heb ik niet zo'n enorme Thailand behoefte ook.
Vond de Fokker 50 wel tofquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100
daar is een taxi naar het vliegveld nog betaalbaar. Moet je eens van Londen naar Stansted een taxi nemenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zelfs daar moeten er wel eens mensen naar het vliegveld, zou ik denken.
Als je weg wilt uit Tirana kun je ook voor de gein de boot nemenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig tussen Oslo en Kristiansund gevlogenquote:
Laatste keer dat ik een E190 vloog was met @Barreltje van WAW naar AMSquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig tussen Oslo en Kristiansund gevlogen
Inderdaad tof.
Herriebakken
KrustianSUND is nog niet hetzelfde als KristianSAND tochquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig tussen Oslo en Kristiansund gevlogen
Inderdaad tof.
Herriebakken
Ik naar Boedapest vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een E190 vloog was met @:barreltje van WAW naar AMS
Klopt. Dus de file naar de luchthaven is altijd enorm. Niet voor de bus maar de bus gaat maar vanaf een paar plaatsen dus de meeste mensen laten zich brengen of afhalen. Gekkenhuis.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je eerst naar de haven van Durres. En dan is het geloof ik 12 uur of langer varen ofzo en dan ben je in fucking Bari.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit Tirana kun je ook voor de gein de boot nemen
Moet je dan een extra hypotheek op je huis nemen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar is een taxi naar het vliegveld nog betaalbaar. Moet je eens van Londen naar Stansted een taxi nemen
Gaat die eens in de week of zo?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem gerust wat Engels rundvlees bij je groente of op brood.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst naar de haven van Durres. En dan is het geloof ik 12 uur of langer varen ofzo en dan ben je in fucking Bari.
Kennen jullie dat nummer van Freek de Jonge niet ofzoquote:
Bijna. Dat slaat echt nergens op. Dan kun je beter gewoon gaan liften of zo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je dan een extra hypotheek op je huis nemen?
Kijk iemand die het wel snaptquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem gerust wat Engels rundvlees bij je groente of op brood.
Nee, daarom staat er ook "Kristiansand S" (voor Sør/zuid) en "Kristiansund N" (voor Nord/noord) op de infoborden op het vliegveld om verwarring te voorkomenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrustianSUND is nog niet hetzelfde als KristianSAND toch
Haha, dat klinkt allemaal zo niet handig! Komen taxi's ook in die files te staan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. Dus de file naar de luchthaven is altijd enorm. Niet voor de bus maar de bus gaat maar vanaf een paar plaatsen dus de meeste mensen laten zich brengen of afhalen. Gekkenhuis.
Zag wel dat er een stuk aangebouwd werd toen ik landde. Dat werd tijd ook maar helpt niet met de file.
Balkan. En Kaukasus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je hart inmiddels in Albanie neergelegd
En da's gunstig qua vliegen.
Oh maar hier wordt het iet makkelijker van voor mij hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook "Kristiansand S" (voor Sør/zuid) en "Kristiansund N" (voor Nord/noord) op de infoborden op het vliegveld om verwarring te voorkomen
Lol er daagt me nu vaag iets van na de dood?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie dat nummer van Freek de Jonge niet ofzo
Ik vind het echt prachtig dat je zo reislustig bent gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Balkan. En Kaukasus.En wil graag naar Jordanie, was dat dit jaar van plan maar wilde graag in mei en dat kon niet want dan had de inmiddels ontslag genomen collega al vrij voor haar huwelijk en juni is me te warm voor zo'n land dus dan wachten tot september. En wat stannen wil ik graag maar dat is ruslandtechnisch niet zo handig nu
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol er daagt me nu vaag iets van na de dood?
Dat weet ik niet want ik neem altijd de bus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt allemaal zo niet handig! Komen taxi's ook in die files te staan?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie dat nummer van Freek de Jonge niet ofzo
Dat soort dingen ga ik toch niet onthouden?quote:De regel "Als je weg wilt uit Tirana, neem dan voor de gein de boot" verwijst naar het kapseizen in 1997 van het Albanese schip Kateri i Radës na een aanvaring met de Italiaanse kustwacht, waarbij 83 Albanese bootvluchtelingen omkwamen.
Ja denk dat het een soort pavlov-reactie is dat dat het eerste is waar ik aan denk zodra ik 'Tirana' hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dat soort dingen ga ik toch niet onthouden?
Een busbaan voor de bus die eens in het uur rijdt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik neem altijd de bus.Er is iig Tirana in en uit een busbaan.
Ik wil Wadi Rum in een koepeltent en jij wil dat ook. Geloof me.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig dat je zo reislustig bent geworden
Mja, voor jou zijn beide vliegvelden in het noordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar hier wordt het iet makkelijker van voor mij hoor
Heb je daar geen actieve herinnering aan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hugo? Nee, daar ben ik niet bij betrokken!
OK, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil Wadi Rum in een koepeltent en jij wil dat ook. Geloof me.
Kris A is in het zuiden. En makkelijk te vliegen op een zaterdag, Middag en zo ochtend daar, dan bot naar Eenmshaven en maadagmidag weer aan het werKquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, voor jou zijn beide vliegvelden in het noorden
Maar die met u ligt niet zo gek ver bij Trondheim vandaan. En ze hebben er een bijzonder lelijk dialect.
Lol nee, een busbaan voor alle bussen die Tirana in en uit komen. Het scheelt iets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een busbaan voor de bus die eens in het uur rijdt?
God wat heerlijk. Nou nog een WIlders suikerfeest smiley en iedereen kan weer lekker iedereen haten.quote:
Nee, helaas! Er is misschien wel sprake van betrokkenheid, maar ik ben niet betrokken. En ik betreur het zeer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar geen actieve herinnering aan?
Ja, leuk, opflikkerenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, helaas! Er is misschien wel sprake van betrokkenheid, maar ik ben niet betrokken. En ik betreur het zeer.
Nou dat er überhaupt een Kuzu smiley is is wel een beetje mijn schuldquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat heerlijk. Nou nog een WIlders suikerfeest smiley en iedereen kan weer lekker iedereen haten.
nou dan wordt Noorwegen toch weer de volgend meet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus voorlopig nergens want geen collega.
Ja, in tegenstelling tot KSU heeft KRS een directe route met Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kris A is in het zuiden. En makkelijk te vliegen op een zaterdag, Middag en zo ochtend daar, dan bot naar Eenmshaven en maadagmidag weer aan het werK
Lijkt het erg op die busstations die Bald normaal tegenkomt? Is er ook zo'n kiosk waar zo'n oud vrouwtje in zit?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, een busbaan voor alle bussen die Tirana in en uit komen. Het scheelt iets.
Het station is ook verplaatst naar verder buiten de stad. Vroeger was het echt een drama. Maar ik mis nog steeds de adelaar op de rotonde bij het oude busstation (wat dus niet meer bestaat) bij het binnenkomen van Tirana.
Vind een collega, hop, snelquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus voorlopig nergens want geen collega.
Het treinrondje kon ook niet. Dus dan maar dit weekend gepakt als in beter iets dan niets. Maar ik merkte hier dat ik vooral heel erg moe was van het werk afgelopen periode dus ik heb vandaag veel rond het hotel gehangen en gegeten en net wijn en dan is de koek alweer meer dan op.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan wordt Noorwegen toch weer de volgend meet denk ik
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat er überhaupt een Kuzu smiley is is wel een beetje mijn schuld
Anders. Dat is meer in oude sovjetstaten. Albanie had een eigen dictator.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt het erg op die busstations die Bald normaal tegenkomt? Is er ook zo'n kiosk waar zo'n oud vrouwtje in zit?
Maar het was allemaal wel een beetje geïnspireerd op de Sovjet-Unie toch? Of is het echt heel verschillend?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders. Dat is meer in oude sovjetstaten. Albanie had een eigen dictator.Maar die ken ik ook wel hoor, die van Bald.
de ultieme stroman, maar okeequote:
Anders. Ik kan het niet goed uitleggen maar heel anders dan bijvoorbeeld in Georgie. Bijvoorbeeld al die bunkertjes.quote:Op zondag 17 april 2022 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het was allemaal wel een beetje geïnspireerd op de Sovjet-Unie toch? Of is het echt heel verschillend?
nu heb ik trekquote:Op zondag 17 april 2022 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Gingen dus van de bar naar een uitgestorven restaurantje in een buitenwijk in niemandland omdat het eten daar zo goed was. Dus zij bestellen en na een tijdje bergreep ik het niet dus vroeg of ze het eten in de keuken aan het maken waren want ik zag niemand aan het werk ofzo. Maar nee, we waren aan het wachten tot het vlees bij iemand thuis gemaakt werd en toen het eindelijk gebracht werd door een jong meisje ging nog 1 van die mannen met wie ik daar was ergens anders kaas en salade en brood halen.
En ik heb normaal niet zoveel met varken maar man wat was dit allemaal lekker en vers.
Lijkt op de foto niet veel maar niet alles lag op de tafel
Het was veel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Gingen dus van de bar naar een uitgestorven restaurantje in een buitenwijk in niemandland omdat het eten daar zo goed was. Dus zij bestellen en na een tijdje bergreep ik het niet dus vroeg of ze het eten in de keuken aan het maken waren want ik zag niemand aan het werk ofzo. Maar nee, we waren aan het wachten tot het vlees bij iemand thuis gemaakt werd en toen het eindelijk gebracht werd door een jong meisje ging nog 1 van die mannen met wie ik daar was ergens anders kaas en salade en brood halen.
En ik heb normaal niet zoveel met varken maar man wat was dit allemaal lekker en vers.
Lijkt op de foto niet veel maar niet alles lag op de tafel
Het was veel.
[ afbeelding ]
Ah, straks eens kijken.quote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je de hele geschiedenis nog willen lezen er vanFB / Smiley
Ik weet nog dat ik dat op de basisschool geleerd heb. Dat ze daar heel veel bunkertjes hadden. En een dictator. Meer kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 17 april 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders. Ik kan het niet goed uitleggen maar heel anders dan bijvoorbeeld in Georgie. Bijvoorbeeld al die bunkertjes.
Ik las snel even dat-ie het ook niet eens was met wat andere landen (Sovjet-Unie, China) deden. Dus dan maar alles alleen doen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ome Enver was gewoon een beetje een kneusje onder de dictators en die deed maar wat. Wel afschuwelijke dingen maar hij was niet het meest populairste jongetje van de klas en probeerde steeds bij de grote jongens te horen. Zoiets.
Languit op een rij van 3 a 4 stoelen joh.quote:
Nou niet speciaal voor mij hoor, vooral speciaal voor de mensen met wie ik wasquote:Op zondag 17 april 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Whehe, heel logisch. Normaal zou je verwachten dat een restaurantkeuken handig was om in te koken en dat etenswaren in een restaurant liggen.Misschien gingen ze speciaal de goede dingen voor je overal vandaan halen.
Ik heb er niets over geleerd nooit, tot ik er voor het eerst naartoe ging, toen ik voor het eerst een ticket boekte wist ik niet eens precies waar het lag maar nieuw land dus leuk. Little did i know....quote:Op zondag 17 april 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat op de basisschool geleerd heb. Dat ze daar heel veel bunkertjes hadden. En een dictator. Meer kan ik me niet herinneren.
Hij wilde heel graag samen maar het lukte steeds niet. Daarnaast ook veel invloeden van Italie (Ik vreet niet voor niets zoveel ijs daar (5) en ik heb vanmiddag de beste spaghetti bolognese gegeten.) En veel Ottomaanse invloeden (De koftequote:Op zondag 17 april 2022 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las snel even dat-ie het ook niet eens was met wat andere landen (Sovjet-Unie, China) deden. Dus dan maar alles alleen doen.Dat werd geen succes.
Ja als k weer geluk heb. Ziet er nu drukker uitquote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Languit op een rij van 3 a 4 stoelen joh.
Hoe is het vliegvoer in economy bij Qatar eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
Oeh. Misschien kan k op vliegveld van Bangkok wat sushi vangen
Oh, dat klinkt al logischer.quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom een keuken in een restaurant bouwen als je thuis ook een keuken hebt?
quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er niets over geleerd nooit, tot ik er voor het eerst naartoe ging, toen ik voor het eerst een ticket boekte wist ik niet eens precies waar het lag maar nieuw land dus leuk. Little did i know....
Klinkt inderdaad als een unieke mengeling van invloeden.quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hij wilde heel graag samen maar het lukte steeds niet. Daarnaast ook veel invloeden van Italie (Ik vreet niet voor niets zoveel ijs daar (5) en ik heb vanmiddag de beste spaghetti bolognese gegeten.) En veel Ottomaanse invloeden (De kofte) Het is niet een land wat ik makkelijk met andere landen kan vergelijken. Maar Sovjet zou ik het niet noemen. Het past wel in het rijtje van Sovjetmeukjes als in oerlelijke flats enzo. Maar nu is het vooral nieuwbouw, bouwput en oude ottomaanse shit.
Ik heb nog nooit een Lada gezien hier, wel gister in een heel erg aftandse Mercedes gezeten. Het is uniek.
Ja prima hoor. Genoeg beenruimtequote:Op zondag 17 april 2022 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is het vliegvoer in economy bij Qatar eigenlijk?
Wanneer is je volgende vlucht eigenlijk vanuit Bangkok? En met welke maatschappij?quote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
Oeh. Misschien kan k op vliegveld van Bangkok wat sushi vangen
Je gaat straks met de A380!quote:Op zondag 17 april 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja k heb nog nooit first class ofzo gevlogen :p
Bangkok airways. Om 1710quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende vlucht eigenlijk vanuit Bangkok? En met welke maatschappij?
Beenruimte kan je niet etenquote:
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op zondag 17 april 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja k heb nog nooit first class ofzo gevlogen :p
Ja, dat stelt niet veel voor. Iets van drie kwartier in de lucht maar.quote:Op zondag 17 april 2022 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bangkok airways. Om 1710
Pg5173
Die is erg kort
Ja als k het niet vergeet:pquote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beenruimte kan je niet eten
Kan je een foto maken van wat je daar te eten krijgt?
Nee! Het is het grootste vliegtuig hè?quote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja die ken k wel :p. Heb je daar welles ingezeten?
Ja, er zit inderdaad verschil in wat je krijgt, maar als het eten in economy al goed is dan schept dan een verwachting voor business.quote:Op zondag 17 april 2022 00:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als k het niet vergeet:p
Had net puree met een runder stoofpotje. Smaakte erg goed. Maar in de duurdere klasses krijg je denk k ook ander eten.
Oh jammerquote:Op zondag 17 april 2022 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor alles is er een eerste keer.
Heb zelf ook nog geen first gevlogen. Twee keer wel geboekt maar wegens covid moeten annuleren
Denk dat het behoorlijk goed is.quote:Op zondag 17 april 2022 00:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, er zit inderdaad verschil in wat je krijgt, maar als het eten in economy al goed is dan schept dan een verwachting voor business.
Thnx!quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Out
Recs doeg!
Goede vlucht bal, je bent bijna waar je wil zijn!
Slaap ze.quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Out
Recs doeg!
Goede vlucht bal, je bent bijna waar je wil zijn!
Dan weet je tenminste zeker dat je aangekomen bent! Had je ook zo'n camera in de staart dat je mee kon kijken op je scherm met de landing?quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Het vliegt wat lomp :p. Landing is soms erg grof :p
Ja net niet maar geloof die dat die a380 wel heeftquote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je aangekomen bent! Had je ook zo'n camera in de staart dat je mee kon kijken op je scherm met de landing?
Ja, dat bedoelde ik ook. Volgens mij heeft alleen de A380 dat.quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net niet maar geloof die dat die a380 wel heeft
Oa de A350 ook.quote:Op zondag 17 april 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Volgens mij heeft alleen de A380 dat.
Tenminste wel aan de gang. Hoef je niet over iemand heen te klimmen als je last hebt van flatulentie.quote:
Ah, oké. Ik lees dat het op wel meer vliegtuigen zit, maar dat het een optie is vaak en dan is het ook nog een keuze om het beschikbaar te maken op het entertainment systeem.quote:
Slaap ze!quote:Op zondag 17 april 2022 00:41 schreef Fogel het volgende:
Maar ik ga pitten.
Prettige vlucht voor de vliegers en slaap lekker voor de slapers
Nou in dat geval zet ik de Foqueville ontbijtmand vast voor je deurquote:Op zondag 17 april 2022 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ben klaar wakker
* dud0r jat mandquote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou in dat geval zet ik de Foqueville ontbijtmand vast voor je deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 05:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey* kwiwi slaat dud0r in de vreetboeien.
Zo dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gratis etenquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOrguh GG,quote:Op zondag 17 april 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel fijn om wakker te worden zonder een wekker.
EN dan zit ik evengoed toch tussen 4 en 5 beneden, zo luxe is dat nietquote:
Hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?quote:Op zondag 17 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN dan zit ik evengoed toch tussen 4 en 5 beneden, zo luxe is dat niet
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.quote:Op zondag 17 april 2022 07:46 schreef Karzai het volgende:
Ik kan wel terug naar bed, geen wilde plannen vandaag
Tussen 22/22.30 kijk ik vaak hart van Nederland en dan ga ik liggenquote:Op zondag 17 april 2022 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.quote:Op zondag 17 april 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.
Een leuk programma. En mooi weer erbij.quote:Op zondag 17 april 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.
quote:Op zondag 17 april 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.
Ja, het ziet er goed uit voor vandaag 12 jaar geleden met pasen was het zo mooi weer dat ik met de kleinkinderen buiten heb zitten ontbijtenquote:Op zondag 17 april 2022 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een leuk programma. En mooi weer erbij.
Dat je dat nog weet.quote:Op zondag 17 april 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ziet er goed uit voor vandaag 12 jaar geleden met pasen was het zo mooi weer dat ik met de kleinkinderen buiten heb zitten ontbijten
Ja, die hebben een huis gekocht in Schaarsbergen ( kazerne) een officiersmess die ze verbouwd hebben tot woningen met een groot atelier, volgens mij heb ik dat van de week al een keer verteld, zal niet in herhaling vallenquote:Op zondag 17 april 2022 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker!
Gaat je zoon verhuizen?
Ja dat vergeet ik nooit meer, dacht dat het mijn laatste Pasen zou zijnquote:
Ik hoef vandaag niets aan het huishouden te doen, ik ga morgen bij mijn moeder langs en asperges etenquote:Op zondag 17 april 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.
Thnx Bos, you toquote:
Dat klinkt heel tofquote:Op zondag 17 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben een huis gekocht in Schaarsbergen ( kazerne) een officiersmess die ze verbouwd hebben tot woningen met een groot atelier, volgens mij heb ik dat van de week al een keer verteld, zal niet in herhaling vallen
quote:Op zondag 17 april 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niets aan het huishouden te doen, ik ga morgen bij mijn moeder langs en asperges eten
vandaag een smurfdagje
DIt is het hele projectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dit jaar zijn ze nog eens extra duur.quote:Op zondag 17 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is niet verkeerd
Had ook gekeken vind ze te duur dat heb ik er niet voor over.
Ja schrok wel van die prijzen zeg.quote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar zijn ze nog eens extra duur.
Is wel te hopenquote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ruggengraat knakte![]()
![]()
Word ik bejaard?
ja, ik vind ze ook wel lekker, maar inderdaad niet ZO lekkerquote:Op zondag 17 april 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schrok wel van die prijzen zeg.
Ik vind ze lekker maar niet voor die prijs
Jaquote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ruggengraat knakte![]()
![]()
Word ik bejaard?
quote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
Nou ja nog niet helemaal. Warm joh jongens. En dan ben k nog op vliegveld
ik heb nog niet gezien wat ze kosten, maar eet ze ook niet iedere dagquote:Op zondag 17 april 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schrok wel van die prijzen zeg.
Ik vind ze lekker maar niet voor die prijs
Kunnen ze zo slecht zien daarquote:Op zondag 17 april 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben op Bangkok. Ze moesten alles 3 keer zien
Huilen van blijdschap magquote:
Bang om corona het land in te laten, snap ik dan ook welquote:Op zondag 17 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. En had ook offiele qr codes maar alsnog wilde ze de print zien :p
quote:Op zondag 17 april 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is het hele projectO wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen![]()
En nu moet je nog één vlucht naar Koh Samui toch?quote:Op zondag 17 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. En had ook offiele qr codes maar alsnog wilde ze de print zien :p
Nadeel vind ik zelf is dat je openzit, je hebt geen tuin of zo een stukje terras wat open moet blijvenquote:Op zondag 17 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen
Maar je woont wel in een heel groene omgeving, zo te zienquote:Op zondag 17 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel vind ik zelf is dat je openzit, je hebt geen tuin of zo een stukje terras wat open moet blijven
binnen hebben ze de verwarming gewoon wat opgedraaid, buiten is het moessonseizoenquote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
The bal has landed.quote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
We zitten nu in speciaal aparte ruimte. Gelukkig was er een frisdrank automaat. Dacht dat k het vliegveld op mocht voor sushiquote:Op zondag 17 april 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang om corona het land in te laten, snap ik dan ook wel
Ja, ze zitten midden in het bos, maar als je kleine kinderen hebt kan je die niet meer onbezorgd in de tuin laten spelen. Kinderen kunnen zich mooi verstoppen in het bos.quote:Op zondag 17 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen
O, waarom moet je daar dan zitten?quote:Op zondag 17 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
We zitt
[..]
We zitten nu in speciaal aparte ruimte. Gelukkig was er een frisdrank automaat. Dacht dat k het vliegveld op mocht voor sushi
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensenquote:
jaquote:Op zondag 17 april 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu moet je nog één vlucht naar Koh Samui toch?
quote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensen
ja omdat het zo'n sealed vlucht is had ik ook niet verwacht.quote:
nouquote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensen
Kreeg je in het vliegtuig niks?quote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dan staaf in de neus en naar hotel. hopelijk krijg ik daar wat te eten
Gristusquote:Op zondag 17 april 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat het zo'n sealed vlucht is had ik ook niet verwacht.
ze lopen hier ook in besmettingspakken rond. van die blauwe pakken met haarnetje en zo
jawel maar zijn muizenhapjes tochquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je in het vliegtuig niks?
Alle bakjes uitgelikt.quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je in het vliegtuig niks?
Dat valt mij echt heel erg mee die prijs, was even kijken voor jequote:Op zondag 17 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je woont wel in een heel groene omgeving, zo te zien
Die kapel lijkt me vreselijk tof. Maar dat zal wel onbetaalbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze woning hebben mijn zoon en schoondochter gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 17 april 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij echt heel erg mee die prijs, was even kijken voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze woning hebben mijn zoon en schoondochter gekochtMooie woning heeft je zoon gekocht. Prachtig zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, de prijs van die kapel valt inderdaad best mee. Maar helaas ga ik dat toch niet redden![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zitten gluren naar de maaltijd van de buren zeker? 👀
Hoe lang moet je in dat quarantainehotel blijven?quote:Op zondag 17 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
in theorie zouden we als we gewone terminals in mogen zonder pcr test kunnen ontsnappen naar buiten. denk dat ze het daarom ook doen want wij krijgen pas de test op he eiland
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaanquote:Op zondag 17 april 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang moet je in dat quarantainehotel blijven?
En neem je dan een boot?quote:Op zondag 17 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaan
JOu tijd komt nog welquote:Op zondag 17 april 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie woning heeft je zoon gekocht. Prachtig zelfs
Hmm, de prijs van die kapel valt inderdaad best mee. Maar helaas ga ik dat toch niet redden![]()
en wat als je positief test?quote:Op zondag 17 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaan
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotelquote:
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotel
Maar ik heb een herstel bewijs en dan mag je weg
ja enige jammere is die ene nacht maar goed op een maand is dat ook te overzienquote:Op zondag 17 april 2022 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.
Dan weet je gelijk waar zij voor komenquote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
quote:Op zondag 17 april 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben op Bangkok. Ze moesten alles 3 keer zien
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijnquote:Op zondag 17 april 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk waar zij voor komen
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaartquote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
Lijkt me heel tofquote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Vlag van Foqueville planten daarna.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
quote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlag van Foqueville planten daarna.
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?quote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
daarna alle inheemse tot slaaf makenquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er toch allemaal ook bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Ja je denkt toch niet dat we onze huizen daar zelf gaan bouwenquote:
nee ik stuiter alleenquote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
yesquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Bal ik kom eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaart
Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.quote:Op zondag 17 april 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gesloopt. ook niet echt veel geslapen
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsenquote:
ja eerst douchen denk ik. beetje oude snack zoquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.
zodat je je bom bij elkaar plakt?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Waarom reis jij met duct tape dan?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Ben al blij als ik hier klaar benquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsen
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀quote:Op zondag 17 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom reis jij met duct tape dan?
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Snap ik wel, zodat je niet het vliegtuig gaat kapen en iedereen vasttapen. Waarom heb je het eigenlijk überhaupt bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm okee.quote:Op zondag 17 april 2022 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀
Onder het genot van I want to break free?quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindelijk een strand waar ik niet terug de zee in word gerold.
Ik heb zo'n setje met allemaal pleisters en gaasjes en iets om teken los te maken enzo. Maar is zwaar over datum ondertussen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm okee.
Ik heb wel altijd pleisters bij. Maar dat komt omdat ik me tijdens elke vakantie wel een keer verschrikkelijk open haal aan iets
Watquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Denk niet dat ballie met jou wil. Dat blockt zo lastigquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?Lijkt me ook wel leuk, anders.
Die heb ik meestal ook wel bij me ja, kunnen best handig zijnquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm okee.
Ik heb wel altijd pleisters bij. Maar dat komt omdat ik me tijdens elke vakantie wel een keer verschrikkelijk open haal aan iets
Ik zeg toch met vrienden? Daar val ik idd niet onder.quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat ballie met jou wil. Dat blockt zo lastig
😀quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan die tape gebruiken om je wond dicht te plakken
Tape ademt nietquote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen niet een maand vrij krijgen of ze willen geen maand ophet strand liggenquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?Lijkt me ook wel leuk, anders.
Efficient. Eén product om wonden mee te verzorgen én een vliegtuig te kapen. Zulke flexibiliteit is wel nodig tegenwoordig, met al die handbaggage limietenquote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, maar in september had ik ze niet meegenomen naar het thermaalbad en haalde ik me open aan het grendeltje van het kleedhokje. Kon ik druppend op zoek naar een drogist.quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik meestal ook wel bij me ja, kunnen best handig zijn
Lekker die tape op je wond. Genieten als je het moet verversen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pleisters plakken en tape plakt
same same
als je niet een maand op het strand wil liggen is dit ook een slechte keusquote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eerder een maand naar Australië of de VS gaan.
Laatste kan ik wel beetje begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen niet een maand vrij krijgen of ze willen geen maand ophet strand liggen
Ook leukquote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eerder een maand naar Australië of de VS gaan.
ajoh. ik heb een waterkoker bij mij en een laptop. Dat wordt hier ook niet door iedereen begrepenquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nu voel ik me raar. En ik kan ook even geen voorbeelden herinneren maar ben meerdere keren blij geweest dat ik het bij me had. Heb het ook niet altijd bij me, alleen als ik er aan denk. Maar het idee ontstond in Thailand waar ik eens een hotel had met kakkerlakken en ik wat kieren liever dicht had gehad, of ook in Thailand een deur met een gat erin. Maar toen had ik het dus niet
Ik zou persoonlijk vooral jammer vinden dat ik verder weinig heb gezien van het land.quote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou na een maand strand en zon echt onder de huidkanker zitten.
Dat vind je erger?quote:Op zondag 17 april 2022 09:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk vooral jammer vinden dat ik verder weinig heb gezien van het land.
Je bent niet raar. Ik had een Zwisers zakmes bij me in het Vaticaan en werd er door de beveiliging uitgepiktquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nu voel ik me raar. En ik kan ook even geen voorbeelden herinneren maar ben meerdere keren blij geweest dat ik het bij me had. Heb het ook niet altijd bij me, alleen als ik er aan denk. Maar het idee ontstond in Thailand waar ik eens een hotel had met kakkerlakken en ik wat kieren liever dicht had gehad, of ook in Thailand een deur met een gat erin. Maar toen had ik het dus niet
Valt best mee hoor als je het een beetje plantquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk
Wel ander prijskaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |