Vlag van Foqueville planten daarna.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
quote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlag van Foqueville planten daarna.
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?quote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
daarna alle inheemse tot slaaf makenquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er toch allemaal ook bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Ja je denkt toch niet dat we onze huizen daar zelf gaan bouwenquote:
nee ik stuiter alleenquote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
yesquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Bal ik kom eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaart
Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.quote:Op zondag 17 april 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gesloopt. ook niet echt veel geslapen
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsenquote:
ja eerst douchen denk ik. beetje oude snack zoquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.
zodat je je bom bij elkaar plakt?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Waarom reis jij met duct tape dan?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Ben al blij als ik hier klaar benquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsen
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀quote:Op zondag 17 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom reis jij met duct tape dan?
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Snap ik wel, zodat je niet het vliegtuig gaat kapen en iedereen vasttapen. Waarom heb je het eigenlijk überhaupt bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm okee.quote:Op zondag 17 april 2022 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |