binnen hebben ze de verwarming gewoon wat opgedraaid, buiten is het moessonseizoenquote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
Nou ja nog niet helemaal. Warm joh jongens. En dan ben k nog op vliegveld
The bal has landed.quote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
Nou ja nog niet helemaal. Warm joh jongens. En dan ben k nog op vliegveld
We zitten nu in speciaal aparte ruimte. Gelukkig was er een frisdrank automaat. Dacht dat k het vliegveld op mocht voor sushiquote:Op zondag 17 april 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang om corona het land in te laten, snap ik dan ook wel
Ja, ze zitten midden in het bos, maar als je kleine kinderen hebt kan je die niet meer onbezorgd in de tuin laten spelen. Kinderen kunnen zich mooi verstoppen in het bos.quote:Op zondag 17 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen
O, waarom moet je daar dan zitten?quote:Op zondag 17 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
We zitt
[..]
We zitten nu in speciaal aparte ruimte. Gelukkig was er een frisdrank automaat. Dacht dat k het vliegveld op mocht voor sushi
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensenquote:
jaquote:Op zondag 17 april 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu moet je nog één vlucht naar Koh Samui toch?
quote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensen
ja omdat het zo'n sealed vlucht is had ik ook niet verwacht.quote:
nouquote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat er nog sushi over blijft voor andere mensen
Kreeg je in het vliegtuig niks?quote:Op zondag 17 april 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dan staaf in de neus en naar hotel. hopelijk krijg ik daar wat te eten
Gristusquote:Op zondag 17 april 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat het zo'n sealed vlucht is had ik ook niet verwacht.
ze lopen hier ook in besmettingspakken rond. van die blauwe pakken met haarnetje en zo
jawel maar zijn muizenhapjes tochquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je in het vliegtuig niks?
Alle bakjes uitgelikt.quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je in het vliegtuig niks?
Dat valt mij echt heel erg mee die prijs, was even kijken voor jequote:Op zondag 17 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je woont wel in een heel groene omgeving, zo te zien
Die kapel lijkt me vreselijk tof. Maar dat zal wel onbetaalbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze woning hebben mijn zoon en schoondochter gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 17 april 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij echt heel erg mee die prijs, was even kijken voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze woning hebben mijn zoon en schoondochter gekochtMooie woning heeft je zoon gekocht. Prachtig zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, de prijs van die kapel valt inderdaad best mee. Maar helaas ga ik dat toch niet redden![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zitten gluren naar de maaltijd van de buren zeker? 👀
Hoe lang moet je in dat quarantainehotel blijven?quote:Op zondag 17 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
in theorie zouden we als we gewone terminals in mogen zonder pcr test kunnen ontsnappen naar buiten. denk dat ze het daarom ook doen want wij krijgen pas de test op he eiland
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaanquote:Op zondag 17 april 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang moet je in dat quarantainehotel blijven?
En neem je dan een boot?quote:Op zondag 17 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaan
JOu tijd komt nog welquote:Op zondag 17 april 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie woning heeft je zoon gekocht. Prachtig zelfs
Hmm, de prijs van die kapel valt inderdaad best mee. Maar helaas ga ik dat toch niet redden![]()
en wat als je positief test?quote:Op zondag 17 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaan
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotelquote:
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotel
Maar ik heb een herstel bewijs en dan mag je weg
ja enige jammere is die ene nacht maar goed op een maand is dat ook te overzienquote:Op zondag 17 april 2022 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.
Dan weet je gelijk waar zij voor komenquote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
quote:Op zondag 17 april 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben op Bangkok. Ze moesten alles 3 keer zien
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijnquote:Op zondag 17 april 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk waar zij voor komen
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaartquote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
Lijkt me heel tofquote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Vlag van Foqueville planten daarna.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
quote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlag van Foqueville planten daarna.
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?quote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
daarna alle inheemse tot slaaf makenquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er toch allemaal ook bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Ja je denkt toch niet dat we onze huizen daar zelf gaan bouwenquote:
nee ik stuiter alleenquote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
yesquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Bal ik kom eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |