Waarom is dat vermeende onzin? Waarom “zou zijn”? Waarom trek je de weloverwogen keuze van Chroesjtsjov 60 jaar na dato in twijfel?quote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik reageer op de vermeende onzin dat de Krim tijdens de USSR aan Oekraïne gegeven zou zijn omdat het Oekraïne daar meer recht op heeft.
Het was een puur logistieke keuze en het is net zo Russisch als de rest van Rusland.
200 euro per kind per maand? Ik dacht toch van niet. Een gezin met 3 kinderen is minimaal 600 euro per maand kwijt. Per jaar is dat 7200 euro. Maximaalis dat 900 per maand en meer dan 10.000 euro per jaar.quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. De meeste mensen kunnen dit gewoon betalen als je gewoon prioriteiten stelt.
Van oudsher heeft de Krim niets met Oekraïne en alles met Rusland. Het is eeuwenlang Russisch geweest, een ruime meerderheid van de bevolking noemt zich Rus en de machtige Zwarte Zeevloot van Moskou heeft er altijd zijn thuisbasis gehad.quote:Op maandag 18 april 2022 21:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom is dat vermeende onzin? Waarom “zou zijn”? Waarom trek je de weloverwogen keuze van Chroesjtsjov 60 jaar na dato in twijfel?
Onze kijk op de wereld en het leven is verschillend. Toch is er respect vanuit mij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
200 euro per kind per maand? Ik dacht toch van niet. Een gezin met 3 kinderen is minimaal 600 euro per maand kwijt. Per jaar is dat 7200 euro. Maximaalis dat 900 per maand en meer dan 10.000 euro per jaar.
Let wel dit is gewoon dagonderwijs, maar de bedragen komen dichter bij de dure privéinternaten waar de allerrijksten hun kroost naar sturen.
De prioriteiten waar jij het over hebt zijn dat deze: Doorsnee gezin moet de huisdieren wegdoen, de auto wegdoen, voortaan gaan winkelen bij de kringloop, abonnement aanvragen bij de voedselbank enz.
Je ziet toch zelf wel dat dit niet normaal is.
Vertel jij dan maar welke prioriteiten de ouders moeten stellen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Onze kijk op de wereld en het leven is verschillend. Toch is er respect vanuit mij.
Ze moeten niks. Ze zijn vrij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vertel jij dan maar welke prioriteiten de ouders moeten stellen.
Okay, ik snap het. Lekker vrijblijvend reageren om te verbloemen dat je inhoudelijk eigenlijk niks te melden hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze moeten niks. Ze zijn vrij.
Vrijheid.
Ik heb niets te zeggen over de persoonlijke keuzes van anderen. Dat begrijp je heel goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okay, ik snap het. Lekker vrijblijvend reageren om te verbloemen dat je inhoudelijk eigenlijk niks te melden hebt.
In jouw geval is hoogbegaafd blijkbaar een eufenisme voor wereldvreemd.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okay, ik snap het. Lekker vrijblijvend reageren om te verbloemen dat je inhoudelijk eigenlijk niks te melden hebt.
In jouw geval is hoogbegaafd blijkbaar een eufenisme voor wereldvreemd.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik verwees naar jouw reactie van 18 april.quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb niets te zeggen over de persoonlijke keuzes van anderen. Dat begrijp je heel goed.
Zo werkt dat in dit land. Nog steeds. En als het aan FVD ligt voor altijd.
Welke prioriteiten?quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. De meeste mensen kunnen dit gewoon betalen als je gewoon prioriteiten stelt.
En Alaska dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Van oudsher heeft de Krim niets met Oekraïne en alles met Rusland. Het is eeuwenlang Russisch geweest, een ruime meerderheid van de bevolking noemt zich Rus en de machtige Zwarte Zeevloot van Moskou heeft er altijd zijn thuisbasis gehad.
Tijdens de Sovjetunie werd het Oekraïens door een potloodstreep van Chroesjtsjov. De Krim zat via een heel smal stuk land vast aan Oekraïne en niet aan Rusland. Logistiek is de enige reden waarom het in de Sovjettijd bij Oekraïne werd ingedeeld. Het heeft daarvoor nooit iets met Oekraïne gehad en zelfs tijdens de Sovjetunie was het in de praktijk gewoon Russisch.
Het was een puur formele grens. Nu hoort de Krim weer bij Rusland, zoals het eigenlijk altijd al geweest is, zelfs toen de Tataren er nog zaten.
Nou, jij weet dat alleen al met dit topic heel goed te verbergen dan.quote:
Van oudsher was Manhattan van de indianen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:45 schreef Basp1 het volgende:
Van oudsher was new York van Nederland, wanneer gaat Rutte nu eens zijn spierballen aan Biden laten zien.
Dat is gewoon een keiharde leugen en dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kinderen mogen lekker zelf ontdekken of het klimaat iets is waar je je zorgen om moet maken.
Er is geen wetenschappelijke consensus over en daarom laten we dat buiten het curriculum. Angst werkt bovendien remmend. Bij kinderen is dat niet wenselijk.
Belangrijker is dat ze voorzichtig oversteken op straat bijvoorbeeld. Dat is een gevaar waarvoor je behoedzaam zou moeten zijn. Niet om bijvoorbeeld corona, wat volgens cijfers niet gevaarlijker is dan een griep.
FVD gaat Nederland weer beter maken.
Die tellen in de masculine wereld van de fvd natuurlijk niet mee. Anders zou onze hoogbegaafde user het ook wel over de oude hunnen als rechtmatige bewoners van de Oekraïne hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Van oudsher was Manhattan van de indianen.
Inkomsten en uitgaven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik verwees naar jouw reactie van 18 april.
[..]
Welke prioriteiten?
Ik doe geen moeite om het te verbergen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, jij weet dat alleen al met dit topic heel goed te verbergen dan.
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat is gewoon een keiharde leugen en dat weet je zelf ook.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je moet hier wel even gepost hebben. Nu al een klassiekertje wat mij betreft.
Ja is goed hoor Ixnayquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite om het te verbergen.
Maar wat jij mogelijk niet weet is dat je mensen boven je eigen intelligentie eigenlijk niet kunt beoordelen op intelligentie.
Stel je zit tegenover 3 Koreanen en je spreekt geen Koreaans. Vervolgens moet je beoordelen wie het beste Koreaans spreekt. Dat kun je helemaal niet. Als je vervolgens iemand om advies moet vragen over de Koreaanse taal en je hebt de keuze uit de 3 heren, dan heb je mogelijk wel een voorkeur. Je kiest degene die het best gekleed of geknipt is naar jouw mening, maar of hij jouw vraag over de Koreaanse taal het beste kan beantwoorden blijft een wilde gok.
Stel je spreekt een heel klein beetje Koreaans en je kunt net het Koreaanse Jeugdjournaal volgen. De volgende dag hoor je de 3 heren een discussie voeren over een moeilijk wetenschappelijk onderwerp. 1 van de 3 zegt van alles waar je niets van begrijpt vanwege de moeilijke woorden. Het gaat boven je pet en je ziet er geen logica in. Je neemt hem niet serieus. Je mag oordelen wat je wil, maar nog steeds weet jij niet of die man met die moeilijke woorden juist heel goed of heel slecht is in de Koreaanse taal.
Zo is dat ook bij het oordelen bij mensen met een hogere intelligentie. Ik ben zelf schaker en als ik wedstrijden analyseer van grootmeesters dan begrijp ik ook bijna niets van de keuzes die zij maken. Toch heb ik meer vertrouwen in hun zetten dan in de zetten die ik zelf gedaan zouden hebben, want dat ze van mij zouden winnen is zeker.
Wellicht. Maar in dit geval komt dat niet im Frage. Ik ben in het geheel niet bang dat ik me in jouw geval schuldig maak aan het proberen iemand met hogere intelligentie dan die van mijzelf te beoordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wat jij mogelijk niet weet is dat je mensen boven je eigen intelligentie eigenlijk niet kunt beoordelen op intelligentie.
Ach kijk! Een filmpje van de YouTube pagina van FVD. Dat weegt natuurlijk veel zwaarder dan de honderden peer-reviewed meta analyses die het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn en is daarnaast natuurlijk veel onafhankelijker en bevat natuurlijk absoluut geen politiek motief…quote:
De FaceBook professoren tegenhanger.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef Intint het volgende:
[..]
Ach kijk! Een filmpje van de YouTube pagina van FVD. Dat weegt natuurlijk veel zwaarder dan de honderden peer-reviewed meta analyses die het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn en is daarnaast natuurlijk veel onafhankelijker en bevat natuurlijk absoluut geen politiek motief…
Man man man….
Nee, ze zijn het juist niet unaniem met elkaar eens. En over het punt dat global warming voor her grootste deel aan de mens is toe te schrijven is vrijwel niemand het eens. 1,6% maar. Daar gaat die video juist over. Er is een statistische truc uitgehaald waardoor een heel groot deel is toegevoegd aan die 1,6%.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef Intint het volgende:
[..]
Ach kijk! Een filmpje van de YouTube pagina van FVD. Dat weegt natuurlijk veel zwaarder dan de honderden peer-reviewed meta analyses die het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn en is daarnaast natuurlijk veel onafhankelijker en bevat natuurlijk absoluut geen politiek motief…
Man man man….
Doe je nou net alsof je de enige hoogbegaafde in dit topic bent?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Stel je zit tegenover 3 Koreanen en je spreekt geen Koreaans. Vervolgens moet je beoordelen wie het beste Koreaans spreekt. Dat kun je helemaal niet. Als je vervolgens iemand om advies moet vragen over de Koreaanse taal en je hebt de keuze uit de 3 heren, dan heb je mogelijk wel een voorkeur. Je kiest degene die het best gekleed of geknipt is naar jouw mening, maar of hij jouw vraag over de Koreaanse taal het beste kan beantwoorden blijft een wilde gok.
Stel je spreekt een heel klein beetje Koreaans en je kunt net het Koreaanse Jeugdjournaal volgen. De volgende dag hoor je de 3 heren een discussie voeren over een moeilijk wetenschappelijk onderwerp. 1 van de 3 zegt van alles waar je niets van begrijpt vanwege de moeilijke woorden. Het gaat boven je pet en je ziet er geen logica in. Je neemt hem niet serieus. Je mag oordelen wat je wil, maar nog steeds weet jij niet of die man met die moeilijke woorden juist heel goed of heel slecht is in de Koreaanse taal.
Zo is dat ook bij het oordelen bij mensen met een hogere intelligentie. Ik ben zelf schaker en als ik wedstrijden analyseer van grootmeesters dan begrijp ik ook bijna niets van de keuzes die zij maken. Toch heb ik meer vertrouwen in hun zetten dan in de zetten die ik zelf gedaan zouden hebben, want dat ze van mij zouden winnen is zeker.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vertelt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent er zeker ook zo een die op de eerste date verteld dat hij een IQ heeft van 146, of niet?
d/t fouten heeft echt niks met een gebrek aan intelligentie te maken.quote:
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
d/t fouten heeft echt niks met een gebrek aan intelligentie te maken.
Mijn vader is nog geslagen met de liniaal, die is geboren in 1969.quote:Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer was dat eigenlijk, dat ze lichamelijke straffen op die scholen wel prima vonden?
Hij heeft het nu wel vaak genoeg gestuurd ja. De discussie over de scholen zelf hebben we wel gehad. Ben er wel beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar is het eigen individu promoten voor deze TS belangrijker als daadwerkelijk inhoudelijk over FVD scholen te willen praten. Weer een typisch voorbeeld van narscistisch fvd gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |