abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:22:27 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204482222
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik doe geen moeite om het te verbergen.

Maar wat jij mogelijk niet weet is dat je mensen boven je eigen intelligentie eigenlijk niet kunt beoordelen op intelligentie.
Wellicht. Maar in dit geval komt dat niet im Frage. Ik ben in het geheel niet bang dat ik me in jouw geval schuldig maak aan het proberen iemand met hogere intelligentie dan die van mijzelf te beoordelen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_204482226
quote:
Ach kijk! Een filmpje van de YouTube pagina van FVD. Dat weegt natuurlijk veel zwaarder dan de honderden peer-reviewed meta analyses die het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn en is daarnaast natuurlijk veel onafhankelijker en bevat natuurlijk absoluut geen politiek motief…

Man man man….
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 15:26:30 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204482253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef Intint het volgende:

[..]
Ach kijk! Een filmpje van de YouTube pagina van FVD. Dat weegt natuurlijk veel zwaarder dan de honderden peer-reviewed meta analyses die het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn en is daarnaast natuurlijk veel onafhankelijker en bevat natuurlijk absoluut geen politiek motief…

Man man man….
De FaceBook professoren tegenhanger.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:42:41 #229
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204482389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef Intint het volgende:

[..]

Man man man….
Nee, ze zijn het juist niet unaniem met elkaar eens. En over het punt dat global warming voor her grootste deel aan de mens is toe te schrijven is vrijwel niemand het eens. 1,6% maar. Daar gaat die video juist over. Er is een statistische truc uitgehaald waardoor een heel groot deel is toegevoegd aan die 1,6%.
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:48:20 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204482422
quote:

[..]

Maar wat jij mogelijk niet weet is dat je mensen boven je eigen intelligentie eigenlijk niet kunt beoordelen op intelligentie.

Stel je zit tegenover 3 Koreanen en je spreekt geen Koreaans. Vervolgens moet je beoordelen wie het beste Koreaans spreekt. Dat kun je helemaal niet. Als je vervolgens iemand om advies moet vragen over de Koreaanse taal en je hebt de keuze uit de 3 heren, dan heb je mogelijk wel een voorkeur. Je kiest degene die het best gekleed of geknipt is naar jouw mening, maar of hij jouw vraag over de Koreaanse taal het beste kan beantwoorden blijft een wilde gok.

Stel je spreekt een heel klein beetje Koreaans en je kunt net het Koreaanse Jeugdjournaal volgen. De volgende dag hoor je de 3 heren een discussie voeren over een moeilijk wetenschappelijk onderwerp. 1 van de 3 zegt van alles waar je niets van begrijpt vanwege de moeilijke woorden. Het gaat boven je pet en je ziet er geen logica in. Je neemt hem niet serieus. Je mag oordelen wat je wil, maar nog steeds weet jij niet of die man met die moeilijke woorden juist heel goed of heel slecht is in de Koreaanse taal.

Zo is dat ook bij het oordelen bij mensen met een hogere intelligentie. Ik ben zelf schaker en als ik wedstrijden analyseer van grootmeesters dan begrijp ik ook bijna niets van de keuzes die zij maken. Toch heb ik meer vertrouwen in hun zetten dan in de zetten die ik zelf gedaan zouden hebben, want dat ze van mij zouden winnen is zeker.
Doe je nou net alsof je de enige hoogbegaafde in dit topic bent? :D

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204482474
quote:

[..]

Stel je zit tegenover 3 Koreanen en je spreekt geen Koreaans. Vervolgens moet je beoordelen wie het beste Koreaans spreekt. Dat kun je helemaal niet. Als je vervolgens iemand om advies moet vragen over de Koreaanse taal en je hebt de keuze uit de 3 heren, dan heb je mogelijk wel een voorkeur. Je kiest degene die het best gekleed of geknipt is naar jouw mening, maar of hij jouw vraag over de Koreaanse taal het beste kan beantwoorden blijft een wilde gok.

Stel je spreekt een heel klein beetje Koreaans en je kunt net het Koreaanse Jeugdjournaal volgen. De volgende dag hoor je de 3 heren een discussie voeren over een moeilijk wetenschappelijk onderwerp. 1 van de 3 zegt van alles waar je niets van begrijpt vanwege de moeilijke woorden. Het gaat boven je pet en je ziet er geen logica in. Je neemt hem niet serieus. Je mag oordelen wat je wil, maar nog steeds weet jij niet of die man met die moeilijke woorden juist heel goed of heel slecht is in de Koreaanse taal.

Zo is dat ook bij het oordelen bij mensen met een hogere intelligentie. Ik ben zelf schaker en als ik wedstrijden analyseer van grootmeesters dan begrijp ik ook bijna niets van de keuzes die zij maken. Toch heb ik meer vertrouwen in hun zetten dan in de zetten die ik zelf gedaan zouden hebben, want dat ze van mij zouden winnen is zeker.

Jij bent er zeker ook zo een die op de eerste date verteld dat hij een IQ heeft van 146, of niet? :')
Twiddel
pi_204482539
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Inkomsten en uitgaven.
Dat zijn geen prioriteiten.
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:10:56 #233
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204482571
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Jij bent er zeker ook zo een die op de eerste date verteld dat hij een IQ heeft van 146, of niet? :')
Vertelt.
pi_204482585
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Vertelt.
hey, ik ben niet degene die claimt slimmer te zijn dan zijn gespreksgenoten he :P
Twiddel
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:15:58 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_204482607
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Vertelt.
d/t fouten heeft echt niks met een gebrek aan intelligentie te maken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:24:08 #236
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204482671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
d/t fouten heeft echt niks met een gebrek aan intelligentie te maken.
Zei ik dat?
pi_204482676
Blijkbaar is het eigen individu promoten voor deze TS belangrijker als daadwerkelijk inhoudelijk over FVD scholen te willen praten. Weer een typisch voorbeeld van narscistisch fvd gedrag. :D
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:25:37 #238
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204482683
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wanneer was dat eigenlijk, dat ze lichamelijke straffen op die scholen wel prima vonden?
Mijn vader is nog geslagen met de liniaal, die is geboren in 1969.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:28:31 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_204482712
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar is het eigen individu promoten voor deze TS belangrijker als daadwerkelijk inhoudelijk over FVD scholen te willen praten. Weer een typisch voorbeeld van narscistisch fvd gedrag. :D
Hij heeft het nu wel vaak genoeg gestuurd ja. De discussie over de scholen zelf hebben we wel gehad. Ben er wel beetje klaar mee.

Veel plezier TS met je imaginaire hoogbegaafdheid
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')