Gaan ze wel gewoon de CITO-eindtoets afnemen, ja? Staat daar niet teveel D66-propaganda in?quote:Op maandag 18 april 2022 13:37 schreef Ixnay het volgende:
In 2030: "Fraude bij cito-toetsen. De kinderen die naar een Renaissanceschool gingen scoren beter op zowel rekenen als taal. Er moet gefraudeerd zijn. Leraren hebben kinderen de juiste antwoorden ingefluisterd."
Welnee, elke FvD adept die gaat trouwen krijgt een exemplaar gratis. En bij elke geboorte krijgen ze er ook een. Waarschijnlijk met een tegoedbon voor 50% korting op een exemplaar van Mein Kampf.quote:Op zondag 17 april 2022 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Piano's zijn duur. En alle leerlingen van de Baudet boeken voorzien kost ook wat, natuurlijk.
Hoe komt er dan wel een oorlog op zijn eigen continent?quote:Op maandag 18 april 2022 14:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gewoon begrijpend lezen.
Er komt geen oorlog op zijn eigen continent. De rest maakt zichzelf zwakker en Amerika blijft de grootste wereldmacht.
Zo komt er geen oorlog op zijn eigen continent. Dit was er ook nooit dus waar wil je dat ik naar refereer?
De cito-toets gaat voornamelijk over rekenen en taal. Hoe wil je daar D66-propaganda in verwerken?quote:Op maandag 18 april 2022 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gaan ze wel gewoon de CITO-eindtoets afnemen, ja? Staat daar niet teveel D66-propaganda in?
Lees toch gewoon wat ik schreef in die post waar hij het over had.quote:Op maandag 18 april 2022 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe komt er dan wel een oorlog op zijn eigen continent?
En doe je nou net alsof het aan Trump te danken is dat Poetin de Oekraïne niet eerder binnengevallen is, of bedoel je dat Poetin dat niet gedaan had als Trump nog president van de VS was?
Is de oorlog in de Oekraïne een straf voor Amerika omdat ze Trump niet herkozen hebben?
Hoe dan?
Als ik boos teleurgesteld ben dat er bij jou thuis, 3 dorpen verderop, iets niet gaat zoals ik gehoopt had dan ga ik toch ook mijn buurmeisje niet in elkaar slaan?!
Welk continent bedoel je dan als je refereert naar de oorlogen die er op zijn eigen continent niet komen?quote:Op maandag 18 april 2022 15:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lees toch gewoon wat ik schreef in die post waar hij het over had.
Zo moeilijk is het toch niet? Ik heb het nooit over oorlogen in Noord-Amerika gehad.
En onder Trump was dit heel anders gegaan ja.
Nogmaals: Lees gewoon wat ik in die eerste post zei. Er komen geen oorlogen daar.quote:Op maandag 18 april 2022 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk continent bedoel je dan als je refereert naar de oorlogen die er op zijn eigen continent niet komen?
Onder Trump was dit met Oekraïne heel anders gegaan? Serieus?
Wereldoriëntatie is ook een belangrijk deel van de Cito-eindtoets, hoor.quote:Op maandag 18 april 2022 15:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De cito-toets gaat voornamelijk over rekenen en taal. Hoe wil je daar D66-propaganda in verwerken?
Daar komt geen D66 propaganda in.quote:Op maandag 18 april 2022 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wereldoriëntatie is ook een belangrijk deel van de Cito-eindtoets, hoor.
Maar in het onderwijs zelf wel? Bijzonder. Je zou denken dat meesters en juffen hun leerlingen op de eindtoets willen voorbereiden, niet waar?quote:
In het onderwijs zelf wel.quote:Op maandag 18 april 2022 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar in het onderwijs zelf wel? Bijzonder. Je zou denken dat meesters en juffen hun leerlingen op de eindtoets willen voorbereiden, niet waar?
'Anders' is geen synoniem voor 'beter'quote:Op maandag 18 april 2022 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk continent bedoel je dan als je refereert naar de oorlogen die er op zijn eigen continent niet komen?
Onder Trump was dit met Oekraïne heel anders gegaan? Serieus?
Goh, serieus? Zo kort van memorie?quote:Op maandag 18 april 2022 13:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het is niet duidelijk wat nu je punt is.
Je dochter is dus gelukkig niet erfelijk belast met jouw intelligentie.quote:Op maandag 18 april 2022 15:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In het onderwijs zelf wel.
Mijn dochter is hoogbegaafd en krijgt gelukkig goede leerkrachten op de school die ze nu heeft.
Je weet dat dat op een FvD-school mooi niet doorgaat hè? Al die stempeltjes die ouders hun kinderen tegenwoordig zo graag opplakken... mijn kind is hoogbegaafd, mijn kind heeft ADHD, mijn kind heeft autisme, mijn kind is hoog sensitief. Allemaal bla, bla, bla. Modieus geneuzel. Vroeger hadden we al die labeltjes ook niet. Toen noemden we dat soort kinderen allemaal hetzelfde: irritant.quote:Op maandag 18 april 2022 15:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In het onderwijs zelf wel.
Mijn dochter is hoogbegaafd en krijgt gelukkig goede leerkrachten op de school die ze nu heeft.
De Krim was altijd een plek waar Russen woonden. Toen en nu.quote:Op maandag 18 april 2022 16:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Goh, serieus? Zo kort van memorie?
Zo moeilijk is het toch niet, lees gewoon wat jij en ik (eerder) schreven.
Hint: iets met provocatie
Beide ouders zijn ook hoogbegaafd.quote:Op maandag 18 april 2022 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je dochter is dus gelukkig niet erfelijk belast met jouw intelligentie.
Nee. De meeste mensen kunnen dit gewoon betalen als je gewoon prioriteiten stelt.quote:Op maandag 18 april 2022 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus er wordt alleen geselecteerd op salarissen.
Dus jij bent pleegouder?quote:
Ja, dat weet ik, maar was is nu je punt?quote:Op maandag 18 april 2022 20:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De Krim was altijd een plek waar Russen woonden. Toen en nu.
Ik reageer op de vermeende onzin dat de Krim tijdens de USSR aan Oekraïne gegeven zou zijn omdat het Oekraïne daar meer recht op heeft.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar was is nu je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |