Ja ja ik zie het .. Hoop dat jullie winnenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
He, jij weet dit wel,quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
Diversquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij weet dit wel,
als er bij een vacature in het duits (m/w/d) staat, wat bedoelen ze dan met de d? De M en W snap in nog wel.
Veel plezier, ik hoop voor je dat jullie winnen.quote:
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.quote:
Extra punten voor creatief dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
aufgelöstquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
quote:
Gaat goed dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Ja,volgens fysio kan ik ook met een weekje of 3-4 langzerhand beginnen met werk opbouwen enzo.quote:
Ellende is dat altijd hč.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Mwoah, het zijn leuke vrouwtjesquote:
Mag ik vragen waarom je hulp had? Wel fijn als je weer wat meer vrijheid hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat mag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:51 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hulp had? Wel fijn als je weer wat meer vrijheid hebt.
Fijn om te horen dat je zo vooruit gaat! En dat je dan ook minder afhankelijk van de zorg wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben er zelf ook zeer content mee, de enige reden dat ze ilk nog langs moeten komen omdat mn linkersok over mn hiel heen krijgen nog net teveel moeite kost, voor de rest kan vrijwel alles zelf incl wassen ed, zit ook niet meer aan de pijnstillers en ga vanavond proberen om in mn eigen bed te slapen(diewat lager is dan het ziekenhuisbed in mn woonkamer, maar aangezien ik zonder problemen ook weer uit de bank die ongeveer de zelfde hoogte heeft op kan staan, niet veel moeilijker zou moeten zijn).quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je zo vooruit gaat! En dat je dan ook minder afhankelijk van de zorg wordt.
Wat heb je gedaan ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook zeer content mee, de enige reden dat ze ilk nog langs moeten komen omdat mn linkersok over mn hiel heen krijgen nog net teveel moeite kost, voor de rest kan vrijwel alles zelf incl wassen ed, zit ook niet meer aan de pijnstillers en ga vanavond proberen om in mn eigen bed te slapen(diewat lager is dan het ziekenhuisbed in mn woonkamer, maar aangezien ik zonder problemen ook weer uit de bank die ongeveer de zelfde hoogte heeft op kan staan, niet veel moeilijker zou moeten zijn).
Wond is verder goed genezen en afgezien van doorgeslagen exceem in mn lies(dat onderhand ook al goed hersteld is) eigenlijk weinig pijn of tegenslag ervaren.
Het nare van die thuiszorg vond ik ook niet dat ze kwamen, maar dat je echt aan een tijdshok gebonden bent, en zelfs als ze je vroeg danwel laat inplannen, dat het niet perse betekent dat ze ook op dat tijdsstip komen, en aangezien dat hok hier 2 uur betreft,dat het kan betekenen dat alsje een uurtje te vroeg wakker word dat je 2 uur in je onderbroek zit, ofdat je dat 's avonds hebt maar dan 2 uur voordat je je bed in duikt.
Niks, twee en een half jaar geleden had ik opeens last bij het op en afstappen van mn fiets, dus naar de dokter, ws een hamstring blessure, fysio, ging een half jaartje beter totdat ik een maand of vier daarna last kreeg van mn heup, slijmbeurs zei doc, dus na half werkende behandeling met paracetamol/ibuprofen/diclofenac/naproxen een maandje of 2 later spuitje cortizonen erin.quote:
Jeetje, lijkt me zwaar. Hoe lang is het nu geleden dat je je nieuwe heup hebt gekregen. Maar wat goed dat je nu echt de goede kant op gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb een nieuwe heup gekregen, omdat de originele deels afgestorven en ingestort(tot op een punt waarbij mn linkerbeen bijna 3 cm korter was dan mn rechter) was, dus ik had hulp nodig met aan-/uitkleden en douchen.
gisteren 6 weken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:40 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, lijkt me zwaar. Hoe lang is het nu geleden dat je je nieuwe heup hebt gekregen. Maar wat goed dat je nu echt de goede kant op gaat.
Fijn om te horen Paroquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thanksquote:
Moet ik even helpen met je op te vrolijken?quote:
Mijn zoontje van 9, mama ik wil zelf auto rijden. Helemaal alleen. Ik zeg tegen hem, dat dat pas mag als hij 18 is en een rijbewijs heeft. Niet als ik een liliputter ben. Ik zeg nee oké, maar dan heb je nog geen rijbewijs. Nee, zegt hij, maar iedereen zegt dat ik op papa lijk, dus kan ik zijn rijbewijs lenen hoor.quote:
Nou kom op!quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik even helpen met je op te vrolijken?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 9, mama ik wil zelf auto rijden. Helemaal alleen. Ik zeg tegen hem, dat dat pas mag als hij 18 is en een rijbewijs heeft. Niet als ik een liliputter ben. Ik zeg nee oké, maar dan heb je nog geen rijbewijs. Nee, zegt hij, maar iedereen zegt dat ik op papa lijk, dus kan ik zijn rijbewijs lenen hoor.
quote:
Dat bedoel ik ook dat afhankelijk zijn. En vaak dat wachten tot het tijd is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, het zijn leuke vrouwtjesen ze doen enorm hun best, maar om er afhankelijk van te zijn is soms reuze irritant.
Ja, maar het gaat nu een stuk beterquote:
Ik heb geen probleem met wachten, had er eerder een probleem mee als ze (voornamelijk 's avonds) te vroeg kwamen, tis niet lekker om 3 uur in de blote voeten te zitten omdat je pantoffels vanwege je dikke voeten te veel knellen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook dat afhankelijk zijn. En vaak dat wachten tot het tijd is.
Ga je wel vooruit ondertussen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met wachten, had er eerder een probleem mee als ze (voornamelijk 's avonds) te vroeg kwamen, tis niet lekker om 3 uur in de blote voeten te zitten omdat je pantoffels vanwege je dikke voeten te veel knellen.
Hopelijk is het wel gezellig geweest?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme
Je hebt van die dagen
Net netjes boodschappen gedaan. Eten voor morgen staat te marineren.
Had alleen in de winkel wel het idee dat ik iets vergat.
Dus net maar eten bestelt voor vandaag, dat had ik dus niet meegenomen
Enorm, heb al afspraken met werk gemaakt om de eerste week van Mei om tafel te gaan zitten om een plan van aanpak te maken mbt reintergratie.quote:
Was echt niet de bedoelingquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wel een mooi excuus om voor vandaag niks te hoeven maken
Oeh, klinkt helemaal goed dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Enorm, heb al afspraken met werk gemaakt om de eerste week van Mei om tafel te gaan zitten om een plan van aanpak te maken mbt reintergratie.
O jee gelukkig dat je kan bestellen. Voordeel,hier is dat ik altijd wel iets in de vriezer heb liggenquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme
Je hebt van die dagen
Net netjes boodschappen gedaan. Eten voor morgen staat te marineren.
Had alleen in de winkel wel het idee dat ik iets vergat.
Dus net maar eten bestelt voor vandaag, dat had ik dus niet meegenomen
Het enige wat ik nog niet echt aandurf is fietsen, en dan meer vanwege het op- en afstappen dan vanwege de beweging zelf,want die gaat bij de fysio op de hometrainer vloeiend.quote:
Vraag je fysio om een keer mee te helpen/kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog niet echt aandurf is fietsen, en dan meer vanwege het op- en afstappen dan vanwege de beweging zelf,want die gaat bij de fysio op de hometrainer vloeiend.
Ik ben altijd blij dat de feestdagen bij mij doorgaans al ingedekt zijn, zeker nu ik afgelopen week omdat ik weer wat kon doen, mn koelkast en diepvries maar eens een keertje op-/uitgeruimt heb.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee gelukkig dat je kan bestellen. Voordeel,hier is dat ik altijd wel iets in de vriezer heb liggen
Heb ik al geregeld, maar het gaat meer om het op en afstappen tijdens het fietsen(bij oversteken enzo)quote:
Ik zat van de week weer eens op zo'n ov fiets.quote:
Oeeehh dat is wel heel leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was echt niet de bedoeling
morgen wel Dishoom.
Dan had je een beroerde want die rijden toch best goed over het algemeenquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat van de week weer eens op zo'n ov fiets.
Weet je dat dat nog behoorlijk klote is als je dat niet gewend bent?
Kachumber & Raita & Kip tikkaquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeeehh dat is wel heel leuk!Moet ik ook nog gaan doen binnenkort. Wat ga je maken?
Heftig zeg. En gaat het nu weer iets beter? Of minder klachten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks, twee en een half jaar geleden had ik opeens last bij het op en afstappen van mn fiets, dus naar de dokter, ws een hamstring blessure, fysio, ging een half jaartje beter totdat ik een maand of vier daarna last kreeg van mn heup, slijmbeurs zei doc, dus na half werkende behandeling met paracetamol/ibuprofen/diclofenac/naproxen een maandje of 2 later spuitje cortizonen erin.
Daarna ging het weer 3-4 maanden goed , totdat ik op een gegeven moment aan het werk was(werk in een beschermde omgeving), en het me opeens erg begon op te vallen dat ik er ten opzichte van mensen die normaal gesproken mijn tempo niet aan zouden moeten kunnen eruit gewerkt werd en ik daarbij volgens anderen ook erg kreupel begon te lopen en ik ook niks meer kon zonder pijnstillers te slikken.
Nog maar eens naar doc gegaan en foto's laten maken, ondaarna naar een orthopeed doorverwezen te worden waarna een MRI scan gemaakt moest worden waaruit bleek dat ik necrose in de heupkop had zitten(toen was mn linkerbeen al bijna 2 cm korter dan mn rechterbeen(omdat heupkop ingestort).
Dit is vrijwel allemaal gebeurd tijdens het corona gedoe en ik kan daar door eigenlijk niemand iets kwalijk nemen behalve mezelf, aangezien ik zelf ook zo koppig als een ezel ben en eigenlijk veel eerder aan de bel had moeten trekken, maar omdat ik zelf behalve mijn werk weinig om handen had op dat moment, echt geen zin had om in quarantaine te gaan. Daarnaast zal geen enkele huisarts er bij iemand van 42 vanuit gaan dat pijn aan de heup iets met artrose/necrose te maken heeft
Mwah, het is vooral gewenning he. Paar keer half een stoplicht gemist omdat ik niet gewend ben aan een terugtrap rem, geen versnellingen, etcetc.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had je een beroerde want die rijden toch best goed over het algemeen
Nicequote:Op zaterdag 16 april 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat nu een stuk beter
Ja dat valt vet tegenquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat van de week weer eens op zo'n ov fiets.
Weet je dat dat nog behoorlijk klote is als je dat niet gewend bent?
Ah okquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is vooral gewenning he. Paar keer half een stoplicht gemist omdat ik niet gewend ben aan een terugtrap rem, geen versnellingen, etcetc.
Als je het topic verder doorleest, komje er achter dat ik zowel klachten heb(omdat ik graag zeur) als dat het stukken beter gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heftig zeg. En gaat het nu weer iets beter? Of minder klachten.
Zaterdagavond = makkelijke hap, hadden nu stokbrood resp KA crackers, pulled chicken, kaasjes, salade, en voor sommigen nog een stukkie pizzaquote:
Dat dus bij het eerste stoplicht meteenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok![]()
ja als je naar de greepjes zoekt en ze zijn er niet gaat het spannend worden
Ik rij alweer tijden op een stalen fiets met terugtrap rem, niet omdat ik oud word, maar omdat ik met die andere krengen alleen maar op mn muil weet te gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok![]()
ja als je naar de greepjes zoekt en ze zijn er niet gaat het spannend worden
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik rij alweer tijden op een stalen fiets met terugtrap rem, niet omdat ik oud word, maar omdat ik met die andere krengen alleen maar op mn muil weet te gaan.
Toen ik mijn heup had gebroken duurde het even voordat ik durfde te fietsen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb ik al geregeld, maar het gaat meer om het op en afstappen tijdens het fietsen(bij oversteken enzo)
Ja ik ben ook fan van dit systeem eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik rij alweer tijden op een stalen fiets met terugtrap rem, niet omdat ik oud word, maar omdat ik met die andere krengen alleen maar op mn muil weet te gaan.
Weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat toen ik nog zo'n kreng met versnellingen en trommelremmen had dat ik per jaar gemiddeld rond de 300-350 euro aan reparatiekosten kwijt was(afgezien van bijkomende fysieke schade) en dat ik sinds ik weer op een ouderwetse opafiets rij dat het alleen maar een smeer-/stelbeurtje en twee keer per jaar zelf lampjes vervangen is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat gegaan, dat vallen?
Raar eigenlijk welquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat toen ik nog zo'n kreng met versnellingen en trommelremmen had dat ik per jaar gemiddeld rond de 300-350 euro aan reparatiekosten kwijt was(afgezien van bijkomende fysieke schade) en dat ik sinds ik weer op een ouderwetse opafiets rij dat het alleen maar een smeer-/stelbeurtje en twee keer per jaar zelf lampjes vervangen is.
Maar ga je ook overleven?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bestaat de Hermes House Band nog steeds?
Def Rhymzquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach ik heb concerten van Def Rhymz en T-Spoon overleeft.
Dit bedoelde ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach ik heb concerten van Def Rhymz en T-Spoon overleeft.
Denk niet dat er nog een lid uit jaren 90 bij zitquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik
Oh, ze bestaan ook nog:
https://hermeshouseband.nl/
Bij dat soort acts is dat ook niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog een lid uit jaren 90 bij zit
Was toch ook een studentenbandquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij dat soort acts is dat ook niet meer dan logisch.
Voor ieder wat wils dus. Lekker hoor. Hier spaghetti gemaakt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaterdagavond = makkelijke hap, hadden nu stokbrood resp KA crackers, pulled chicken, kaasjes, salade, en voor sommigen nog een stukkie pizza
Ze zouden volgens wiki in 2020 hun lustrum vieren met een concert, maar werd door corona afgeblazen.quote:
Ik had toast met paling, gerookte noorse zalm,krab en garnalen. Iets wat ik op paasavond traditioneel bij mn vader eetquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils dus. Lekker hoor. Hier spaghetti gemaakt.
Gelukkig eet ik niet vaak vis, aangezien ik deze doorgaans niet uit kan staan(gebakken gaat bij bepaalde soorten nog net, maar met een ovenschotel oid hoef je bij mij al niet aan te komen) maar een keer in de 2-3 maanden op brood met een tomatensoepje erbij kan ik best goed waarderen.quote:
1 SAS eenheid tegen 10.000den russen met kernbommen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik lees net dat Britse Sas eenheid aanwezig is in Oekraiene ik kan je vertellen dan kunnen die Russen nog gaan lachen
Al het verzet is mooiquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 SAS eenheid tegen 10.000den russen met kernbommen?
Gaat niet genoeg zijn
Zullen ook nog wel Amerikaanse speciale eenheden zijn. Gaat ook niet helpen.
Mmm lekker zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had toast met paling, gerookte noorse zalm,krab en garnalen. Iets wat ik op paasavond traditioneel bij mn vader eet
Ik denk ik ben geen expert dat voor deze landje pik poging geen atoom bommen gaat gebruiken maar wie weetquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 SAS eenheid tegen 10.000den russen met kernbommen?
Gaat niet genoeg zijn
Zullen ook nog wel Amerikaanse speciale eenheden zijn. Gaat ook niet helpen.
Lees steeds vaker dat de kans aan het toenemen is. Zeker als ze maar blijven verliezen zoals nu. Mocht het volgende offensief weer een nederlaag worden neemt de kans echt hard toe.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk ik ben geen expert dat voor deze landje pik poging geen atoom bommen gaat gebruiken maar wie weet
Dan fiets ik snel naar mijn bunkerquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees steeds vaker dat de kans aan het toenemen is. Zeker als ze maar blijven verliezen zoals nu. Mocht het volgende offensief weer een nederlaag worden neemt de kans echt hard toe.
Mwoah, ik denk dat de russen, afgezien van de backlash die een evt atoomaanval met zich mee brengt ook weinig hebben aan land wat ze door de schade van die aanval een jaar of 30 niet kunnen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees steeds vaker dat de kans aan het toenemen is. Zeker als ze maar blijven verliezen zoals nu. Mocht het volgende offensief weer een nederlaag worden neemt de kans echt hard toe.
Dan is heel onze planeet naar de klotequote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat de russen, afgezien van de backlash die een evt atoomaanval met zich mee brengt ook weinig hebben aan land wat ze door de schade van die aanval een jaar of 30 niet kunnen ontwikkelen.
en als je al ziet hoeveel moeite het kost om een niet navo land proberen in te nemen denk ik, hoe debiel Poetin ook op dit moment aan het handelen is, hij dat echt niet bij een Navo danwel EU land gaat proberen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan is heel onze planeet naar de klote
Dat lijkt me niet slim om nato aantevallenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en als je al ziet hoeveel moeite het kost om een niet navo land proberen in te nemen denk ik, hoe debiel Poetin ook op dit moment aan het handelen is, hij dat echt niet bij een Navo danwel EU land gaat proberen.
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en als je al ziet hoeveel moeite het kost om een niet navo land proberen in te nemen denk ik, hoe debiel Poetin ook op dit moment aan het handelen is, hij dat echt niet bij een Navo danwel EU land gaat proberen.
Ja dat vermoeden heb ik ook ... Tegenvallerquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat Poetin dacht ik wals binnen week naar Kiev en Selenski en het westen doet niks
Uitgaande van logisch nadenken klopt wat je zegt. Alleen mist dat deel nu een beetje heel ergquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat de russen, afgezien van de backlash die een evt atoomaanval met zich mee brengt ook weinig hebben aan land wat ze door de schade van die aanval een jaar of 30 niet kunnen ontwikkelen.
Helden daar die door blijven gaan voor hun landquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden heb ik ook ... Tegenvaller
Respect en helm opquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helden daar die door blijven gaan voor hun land
Selenski doet het gewoon blijven zitten waar hij zit dat is heel goed voor het leger en het volkquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden heb ik ook ... Tegenvaller
Poetin wil als grote leider herrinnerd worden en zn 2 sovjet/oud kgbadviseurs hebben hem aangeraden om dit te doen zodat hij met een stijve lul zn graf in kan gaan,hij kan in dit geval eigenlijk geen kant op want in alle scenarios waarin hij geen resultaat boekt lijdt hij gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat Poetin dacht ik wals binnen week naar Kiev en Selenski en het westen doet niks
Straks krijg je nog een burgeroorlog in Ruslandquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Poetin wil als grote leider herrinnerd worden en zn 2 sovjet/oud kgbadviseurs hebben hem aangeraden om dit te doen zodat hij met een stijve lul zn graf in kan gaan,hij kan in dit geval eigenlijk geen kant op want in alle scenarios waarin hij geen resultaat boekt lijdt hij gezichtsverlies.
De dreiging word groter, maar aangezien alle nucleaire landen zo'n beetje de hele wereld kunnen bekogelen als ze dat willen, zal het bij een opgevoerde dreiging ala intimidatie tactieken blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitgaande van logisch nadenken klopt wat je zegt. Alleen mist dat deel nu een beetje heel erg
Leesvoer van vandaag:
https://www.hln.be/buiten(...)ging-wordt~ac575bba/
Dat hoeft niet he. Kernwapens zijn er ook in verschillende formaten. Het is niet meteen zo dat er een hele stad weg is als zo'n ding gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De dreiging word groter, maar aangezien alle nucleaire landen zo'n beetje de hele wereld kunnen bekogelen als ze dat willen, zal het bij een opgevoerde dreiging alla intimidatie tactieken blijven.
True maar eerdere oorlogen hebben al uitgewezen dat als je het op die manier wilt bewerkstelligen dat de tegenstander dat ook gaat doen totdat je op een punt komt waarbij het geen zin meer heeft om verder te gaan en daarbij vraag ik me af of landen die nu vanwege economische overwegingen een neutrale stelling in nemen (ala China, Hongarije en Turkije in mindere mate) dat ook nog zullen doen als blijkt dat de Russen meerdere nucleaire verdragen aan hun laars lappen, want dat zal ook betekenen dat het hun eigen economie gaat schaden op een punt waarbij het russische gas een bijzaak word.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet he. Kernwapens zijn er ook in verschillende formaten. Het is niet meteen zo dat er een hele stad weg is als zo'n ding gebruikt wordt.
Geb je dat in je voorraadbunker?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Deze is wel toepasenlijk ik vind Jan altijd grappig
Welke oorlogen? Er is er maar 1 geweest waarin echt kernwapens gebruikt zijn. En dat was 1 land.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True maar eerdere oorlogen hebben al uitgewezen dat als je het op die manier wilt bewerkstelligen dat de tegenstander dat ook gaat doen totdat je op een punt komt waarbij het geen zin meer heeft om verder te gaan en daarbij vraag ik me af of landen die nu vanwege economische overwegingen een neutrale stelling in nemen (ala China, Hongarije en Turkije in mindere mate) dat ook nog zullen doen als blijkt dat de Russen meerdere nucleaire verdragen aan hun laars lappen, want dat zal ook betekenen dat het hun eigen economie gaat schaden op een punt waarbij het russische gas een bijzaak word.
Ze verliezen altijd van zichzelf.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan nooit van die Russen winnen
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze verliezen altijd van zichzelf.
Een kernbom heeft het geen nut voor, maar .........quote:
Leuk is dat ik houd mij daar ook wel mee bezigquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een kernbom heeft het geen nut voor, maar .........
Het gaat niet om het nucleaire aspect, het gaat om het punt van als hullie het doen dan doen wij het ook, en als hun een bommetje gebruiken die 2 man omver blaast dan gebruiken wij er een die er 3 omver blaast, als hullie een gas gebruiken die 100 man kan verlammen, gebruiken wij een gas die 200 man kan verminken etc.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke oorlogen? Er is er maar 1 geweest waarin echt kernwapens gebruikt zijn. En dat was 1 land.
Tot nu toe is het steeds de dreiging geweest.
Oekraine zal niet reageren met kernwapens, want die hebben ze al teruggegeven aan Rusland.
De schade aan de russische economie is er toch wel, dat zal voor putin echt niet meer uitmaken.
En dat is meteen het enge wat mij betreft, het boeit ze niet, dus waarom zouden ze zomaar stoppen
Dit kan nog wel een aantal jaar duren Ze moeten Putin uitschakkelenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nucleaire aspect, het gaat om het punt van als hullie het doen dan doen wij het ook, en als hun een bommetje gebruiken die 2 man omver blaast dan gebruiken wij er een die er 3 omver blaast, als hullie een gas gebruiken die 100 man kan verlammen, gebruiken wij een gas die 200 man kan verminken etc.
De Russen gaan ook niet zomaar stoppen, tenzij er in Rusland zelf veel weerstand gaat ontstaan vw dingen als economische terugval, voedseltekorten etc of als in het gunstigste geval er een aantal politici opstaan te het regime van Putin omver kunnen werpen, totdan blijft het een impasse, maar ik blijf denken dat men echt niet met kernwapens gaat expirimenteren omdat ze de impasse willen breken want dat gaat ook voor de Russen contra-productief werken.
Ja maar ze durven nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit kan nog wel een aantal jaar duren Ze moeten Putin uitschakkelen
Kijk je ook roddelpraat?quote:
In een normale toestand heb je echt gelijk. Alleen laat rusland nu zien rare dingen te doen. De nucleaire optie is op dit moment dus een duidelijk optie voor de russen. Het boeit ze niet wat de rest vind.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nucleaire aspect, het gaat om het punt van als hullie het doen dan doen wij het ook, en als hun een bommetje gebruiken die 2 man omver blaast dan gebruiken wij er een die er 3 omver blaast, als hullie een gas gebruiken die 100 man kan verlammen, gebruiken wij een gas die 200 man kan verminken etc.
De Russen gaan ook niet zomaar stoppen, tenzij er in Rusland zelf veel weerstand gaat ontstaan vw dingen als economische terugval, voedseltekorten etc of als in het gunstigste geval er een aantal politici opstaan te het regime van Putin omver kunnen werpen, totdan blijft het een impasse, maar ik blijf denken dat men echt niet met kernwapens gaat expirimenteren omdat ze de impasse willen breken want dat gaat ook voor de Russen contra-productief werken.
Het is al een tijdje bezig maar er is weinig vooruitgang met die special oparationquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja fan van elke week weer lol
Deed me aan deze denkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Toch is Dick een veel voorkomende naam in de VS
Klinkt als een Faamnaamquote:
Die is inderdaad dubbel zo dubbelzinnigquote:
Moet jij geen PreParty kijken ipv ouwe afleveringen ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is inderdaad dubbel zo dubbelzinnig
Ik heb dit jaar qua ESF even wat andere prioriteitenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij geen PreParty kijken ipv ouwe afleveringen ?
Waarom ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar qua ESF even wat andere prioriteiten
Ja dat vertelde je alquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar qua ESF even wat andere prioriteiten
Omdat Oekraine toch wel gaat winnen, is zo'n beetje het enige wat Europa kan doen om niet al te politiek steun te verlenen.quote:
Ik heb nog nooit naar die onzin gekekenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat Oekraine toch wel gaat winnen, is zo'n beetje het enige wat Europa kan doen om niet al te politiek steun te verlenen.
Al die vluchtelingen mogen nu gewoon stemmen voor hun landquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat Oekraine toch wel gaat winnen, is zo'n beetje het enige wat Europa kan doen om niet al te politiek steun te verlenen.
Elk jaar is andersquote:
Ik kijk er het ene jaar wel naar en dan zo weer drie jaar niet, het is maar net of er rond die tijd geen andere dingen zijn die me meer bezig kunnen houden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar die onzin gekeken
Daar ben ik het mee eens als je dat wilt kijken moet je dat vooral lekker doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kijk er het ene jaar wel naar en dan zo weer drie jaar niet, het is maar net of er rond die tijd geen andere dingen zijn die me meer bezig kunnen houden.
Het is een beetje hetzelfde als dat je het ene jaar wel naar de oudejaarsconference kijkt, en deze het andere jaar door claudia opgevoerd word.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens als je dat wilt kijken moet je dat vooral lekker doen
Smerig kots wijf met haar paardenhoofdquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als dat je het ene jaar wel naar de oudejaarsconference kijkt, en deze het andere jaar door claudia opgevoerd word.
Waarom zou je claudia moeten trekkenquote:
De meeste vrouwelijke cabaretiers trek ik niet, weet niet of het een mannendingetje is, maar om een of andere reden kan er na een minuut of 10 al geen glimlach meer vanaf.quote:
De vraag Die je wist dat ie zou komen ...quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je claudia moeten trekken
Brigitte Kaandorp vond ik altijd wel OK ...quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste vrouwelijke cabaretiers trek ik niet, weet niet of het een mannendingetje is, maar om een of andere reden kan er na een minuut of 10 al geen glimlach meer vanaf.
Als ze nieuwe hoefijzers nodig heeft en een suikerklontje niet werkt... ptsssquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je claudia moeten trekken
En een wortelquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze nieuwe hoefijzers nodig heeft en een suikerklontje niet werkt... ptsss
True, maar dan is dat ook weer iets van een jaar of 15 geleden, karin bloemen kon ook best grappig zijn enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp vond ik altijd wel OK ...
Noem er eens 2 die wel echt leuk zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste vrouwelijke cabaretiers trek ik niet, weet niet of het een mannendingetje is, maar om een of andere reden kan er na een minuut of 10 al geen glimlach meer vanaf.
Ik kan er geen noemen sorryquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem er eens 2 die wel echt leuk zijn
Dat bedoelik ook ...quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem er eens 2 die wel echt leuk zijn
Geen idee wat er nu voor dames grappig doen .. Ik sla cabaret meestal over .. en zeker de ouwejaars conferencequote:Op zaterdag 16 april 2022 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar dan is dat ook weer iets van een jaar of 15 geleden, karin bloemen kon ook best grappig zijn enzo.
Ik probeer het ook, maar alsik ouwejaars niks te doen heb staat deze bij mn vader thuis wel aan, tenzij claudia ondat ik dan echt pas om 5 voor aan kom kakken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu voor dames grappig doen .. Ik sla cabaret meestal over .. en zeker de ouwejaars conference
Arme paquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik probeer het ook, maar alsik ouwejaars niks te doen heb staat deze bij mn vader thuis wel aan, tenzij claudia ondat ik dan echt pas om 5 voor aan kom kakken.
Daar heb ik wel eens wat van gezien die is wel leukquote:
ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2022 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen idee daar houd ik me allemaal niet mee bezig
Dat is hemelvaart toch?quote:
Wat is dat dan weerquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat doet ie toch pas bij allerzielen?
Ik weet dat allemaal nietquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat doet ie toch pas bij allerzielen?
Broek omhoogquote:
Ik wist het ooit allemaal, maar omdat ik niks met die informatie kan begint het een grijs gebied te worden.quote:
Ik heb een schijthekel aan sekte leidersquote:Op zondag 17 april 2022 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist het ooit allemaal, maar omdat ik niks met die informatie kan begint het een grijs gebied te worden.
Ok, ik ga niks met die info doen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja je hebt gelijk, allerheiligen/zielen is 1/2 november
Wie nu weer?quote:Op zondag 17 april 2022 00:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
De zoon van god hoe achterlijk is dat
Ik vind dat iedereen mag geloven wat hij/zij/het wil, zolang men zich daar zelf prettig bij voelt en het niet aan derden op probeert te dringen als de waarheid.quote:Op zondag 17 april 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan sekte leiders
Zou op meerdere vlakken wel lekker zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag geloven wat hij/zij/het wil, zolang men zich daar zelf prettig bij voelt en het niet aan derden op probeert te dringen als de waarheid.
quote:Op zondag 17 april 2022 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe kan je zus nou de zoon van god zijn?
God kan allesquote:Op zondag 17 april 2022 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe kan je zus nou de zoon van god zijn?
Kippiesquote:Op zondag 17 april 2022 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn kippen leggen genoeg eieren
Zijn die niet opgehokt ?quote:Op zondag 17 april 2022 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn kippen leggen genoeg eieren
Kutkippenquote:
Oke allemaal,quote:
Die zitten in een omheining met gaas en daarin een hok ik ga het niet 100 keer blijven vertellenquote:
Pasen gaat wel door, vanavond lamsbout, morgen gourmettenquote:Op zondag 17 april 2022 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke allemaal,
helaas gaat pasen dit jaar niet door
Wel oppassen voor dat killer virusquote:Op zondag 17 april 2022 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pasen gaat wel door, vanavond lamsbout, morgen gourmetten
*burp Hoiquote:
Nee sorry, de eieren zijn niet klaar , geen pasenquote:Op zondag 17 april 2022 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ja maandag is ook nog feestquote:Op zondag 17 april 2022 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet toch wat met wettelijk verplicht vrije dagen,zelfs als je bijna een halfjaar thuiszit.
Huh?quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel oppassen voor dat killer virus
Ik ben herstellende van botafsterving, dat virusje akn me onderhand een worst wezen, ik heb iig alles gedaan om me er tegen te beschermen en ben tijdens de pieken van de crisis zelfs 40-60uur per week aan het werk geweest, als die bende me nu nog om zeep helpt, heb ik het gewoon niet getroffen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel oppassen voor dat killer virus
Vlees wel goed bakken anders zit je een paar dagen op de WCquote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, de eieren zijn niet klaar , geen pasen
De lamsbout kan natuurlijk wel
Ik braad het niet, en de gene die dat wel doet doet het al ruim 20 jaar op eerste paasdag, het moet wel heel ongelukkig gaan, mochten we er ziek van wordenquote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vlees wel goed bakken anders zit je een paar dagen op de WC
Jeetje joh.quote:Op zondag 17 april 2022 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben herstellende van botafsterving, dat virusje akn me onderhand een worst wezen, ik heb iig alles gedaan om me er tegen te beschermen en ben tijdens de pieken van de crisis zelfs 40-60uur per week aan het werk geweest, als die bende me nu nog om zeep helpt, heb ik het gewoon niet getroffen.
Nah, flex maar wel uitpakken op verplichte vrije dagen, het is ook niet dat er op die dagen supermarktbende gegeten word.quote:
Luxe hoorquote:Op zondag 17 april 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
In mijn bos pap gaat alles wat ik kan vinden gras, bladeren mieren klei konijnen noem alles maar op
Vliegende rattenquote:Op zondag 17 april 2022 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een meeuw is ook best lekker als je eraan gewend raakt
Bij mijn bunker heb ik een paar vallen staan en ik heb een paar visfuiken en kippen en als het moet ga ik roven bij de lokale boerenquote:Op zondag 17 april 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou hier eens moeten jagen ... veels te veel van alles
Zelfvoorzienend dusquote:Op zondag 17 april 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij mijn bunker heb ik een paar vallen staan en ik heb een paar visfuiken en kippen en als het moet ga ik roven bij de lokale boeren
Hoezo, heb jij je bunker niet netjes geprept dan?quote:Op zondag 17 april 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij mijn bunker heb ik een paar vallen staan en ik heb een paar visfuiken en kippen en als het moet ga ik roven bij de lokale boeren
Nee,maardat is volgensmij al een jaar of wat zo.quote:Op zondag 17 april 2022 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, t is al weer 2 uur
En fok heeft geen nachtleven meer..
Hulloquote:
Ik moet nog eerst om 8 uur med innemen en dan eten Lekker paasbrood van de bakker er bijquote:
quote:
Rustaaaghquote:
Heb er ondertussen al weer 3 opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |