Ja ja ik zie het .. Hoop dat jullie winnenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
He, jij weet dit wel,quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
Diversquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij weet dit wel,
als er bij een vacature in het duits (m/w/d) staat, wat bedoelen ze dan met de d? De M en W snap in nog wel.
Veel plezier, ik hoop voor je dat jullie winnen.quote:
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.quote:
Extra punten voor creatief dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
aufgelöstquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
quote:
Gaat goed dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Ja,volgens fysio kan ik ook met een weekje of 3-4 langzerhand beginnen met werk opbouwen enzo.quote:
Ellende is dat altijd hč.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |