Ja ja ik zie het .. Hoop dat jullie winnenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
He, jij weet dit wel,quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
bleiburg zijn ook in de
landesliga kärnten
Diversquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij weet dit wel,
als er bij een vacature in het duits (m/w/d) staat, wat bedoelen ze dan met de d? De M en W snap in nog wel.
Veel plezier, ik hoop voor je dat jullie winnen.quote:
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.quote:
Extra punten voor creatief dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
aufgelöstquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze verzinnen wat tegenwoordig.![]()
m / w / a = männlich/weiblich/anders (→ other)
m / w / d = männlich/weiblich/divers (→ miscellaneous and not “drittes Geschlecht” or "third gender" as some believe)
m / w / gn = männlich/weiblich/geschlechtsneutral (→ gender-neutral)
m / w / i = männlich/weiblich/intersexuell
m / w / x or * = (does not mean x-beliebig or x-arbitrary)
quote:
Gaat goed dusquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Ja,volgens fysio kan ik ook met een weekje of 3-4 langzerhand beginnen met werk opbouwen enzo.quote:
Ellende is dat altijd hč.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een paar ddagjes en ik ben van die thuiszorg af ook, kan ik eindelijk zelf inplannen wanneer ik opsta en naar bed ga.
Mwoah, het zijn leuke vrouwtjesquote:
Mag ik vragen waarom je hulp had? Wel fijn als je weer wat meer vrijheid hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat mag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:51 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hulp had? Wel fijn als je weer wat meer vrijheid hebt.
Fijn om te horen dat je zo vooruit gaat! En dat je dan ook minder afhankelijk van de zorg wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben er zelf ook zeer content mee, de enige reden dat ze ilk nog langs moeten komen omdat mn linkersok over mn hiel heen krijgen nog net teveel moeite kost, voor de rest kan vrijwel alles zelf incl wassen ed, zit ook niet meer aan de pijnstillers en ga vanavond proberen om in mn eigen bed te slapen(diewat lager is dan het ziekenhuisbed in mn woonkamer, maar aangezien ik zonder problemen ook weer uit de bank die ongeveer de zelfde hoogte heeft op kan staan, niet veel moeilijker zou moeten zijn).quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je zo vooruit gaat! En dat je dan ook minder afhankelijk van de zorg wordt.
Wat heb je gedaan ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook zeer content mee, de enige reden dat ze ilk nog langs moeten komen omdat mn linkersok over mn hiel heen krijgen nog net teveel moeite kost, voor de rest kan vrijwel alles zelf incl wassen ed, zit ook niet meer aan de pijnstillers en ga vanavond proberen om in mn eigen bed te slapen(diewat lager is dan het ziekenhuisbed in mn woonkamer, maar aangezien ik zonder problemen ook weer uit de bank die ongeveer de zelfde hoogte heeft op kan staan, niet veel moeilijker zou moeten zijn).
Wond is verder goed genezen en afgezien van doorgeslagen exceem in mn lies(dat onderhand ook al goed hersteld is) eigenlijk weinig pijn of tegenslag ervaren.
Het nare van die thuiszorg vond ik ook niet dat ze kwamen, maar dat je echt aan een tijdshok gebonden bent, en zelfs als ze je vroeg danwel laat inplannen, dat het niet perse betekent dat ze ook op dat tijdsstip komen, en aangezien dat hok hier 2 uur betreft,dat het kan betekenen dat alsje een uurtje te vroeg wakker word dat je 2 uur in je onderbroek zit, ofdat je dat 's avonds hebt maar dan 2 uur voordat je je bed in duikt.
Niks, twee en een half jaar geleden had ik opeens last bij het op en afstappen van mn fiets, dus naar de dokter, ws een hamstring blessure, fysio, ging een half jaartje beter totdat ik een maand of vier daarna last kreeg van mn heup, slijmbeurs zei doc, dus na half werkende behandeling met paracetamol/ibuprofen/diclofenac/naproxen een maandje of 2 later spuitje cortizonen erin.quote:
Jeetje, lijkt me zwaar. Hoe lang is het nu geleden dat je je nieuwe heup hebt gekregen. Maar wat goed dat je nu echt de goede kant op gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb een nieuwe heup gekregen, omdat de originele deels afgestorven en ingestort(tot op een punt waarbij mn linkerbeen bijna 3 cm korter was dan mn rechter) was, dus ik had hulp nodig met aan-/uitkleden en douchen.
gisteren 6 weken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:40 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, lijkt me zwaar. Hoe lang is het nu geleden dat je je nieuwe heup hebt gekregen. Maar wat goed dat je nu echt de goede kant op gaat.
Fijn om te horen Paroquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |