quote:
Spannend pakje🤪quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit nou echt nodig?
[ afbeelding ]
Kan jij zo lekker slapen.quote:
quote:
Groetjes terug en lekker slipe.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:51 schreef PLY het volgende:
Ik ga er van tussen maat, toch nog ff gelachen
Laterrsssgr aan soul
quote:
Goedemorgen Mo.quote:
Dan heb je dus tijd over om m'n wandelvideo te bekijkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Mo.![]()
Ik heb een zooi Friese boeken gekocht,en mijn broertje is zo lief om ze te halen.
Voor jou maak ik tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb je dus tijd over om m'n wandelvideo te bekijken
quote:
Gaat ze zo doen.quote:
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
Ik ben niet iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen overal is.
Jij bent speciaal.quote:
Elleuw Missy Elliotquote:
Genietenquote:
Mogguh, als je nog wat mooie foto's wil bekijken. Ik heb vanmorgen de serie van gisteren online gezetquote:
Ga ik wel even weer kijken danquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mogguh, als je nog wat mooie foto's wil bekijken. Ik heb vanmorgen de serie van gisteren online gezet
Lekker hoor een dakterras hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker in het zonnetje op me dakterras
Mutti?quote:
Hey Mario, hoe is het op je werk. Bevalt het een beetje?quote:
Ik nietquote:
O zo snel al niet meer. Hoe komt dat?quote:
Ben je zelf gestopt?quote:
quote:
Ik ben niet overalquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen overal is.
Overal.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overal.
Overal.
Iedereen wel,
behalve als je
maily heten zal.
Die Fresh kan rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overal.
Overal.
Iedereen wel,
behalve als je
maily heten zal.
Ik kan altijd op jou rekenenquote:
Voor ijzertekort hebben ze Ook pilletjes uitgevonden hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heel blikje kaasknaks op #viesdik
man man manquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor ijzertekort hebben ze Ook pilletjes uitgevonden hoor.
Ja, zo'n blik lijkt me nogal zwaar op de maag liggenquote:
Kaas knaks zijn die er ook al?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heel blikje kaasknaks op #viesdik
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaas knaks zijn die er ook al?
Knakworst met kaas er in?
Moet ik eens een keer kijken. Lijkt mij wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:59 schreef DJMO het volgende:
Nieuwe jas, nieuw vest en een nieuwe reistas #mehappy #gideonitaliaander
pics?quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:59 schreef DJMO het volgende:
Nieuwe jas, nieuw vest en een nieuwe reistas #mehappy #gideonitaliaander
quote:
Volle zak van @Rob?quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, tas, het is een plunjezak
Rob.quote:
Jij bent een stuk sneller.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:47 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit hoe snel kan jij dit hee
https://t.co/t60OeLuUF3
quote:
Samantha Steenwijk.quote:
quote:
Dat Red ik misschien in de ochtend als ik m'n leesbril op zet. Niet in de avond als ik moe ben. Ook ik word ouderquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul heeft er eentje binnen 2 seconden.
[ afbeelding ]
Niks nieuwsquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:32 schreef DJMO het volgende:
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220414_98953249
Te trist voor woorden dit
Ik ben ook niet op mijn scherpst nu.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat Red ik misschien in de ochtend als ik m'n leesbril op zet. Niet in de avond als ik moe ben. Ook ik word ouder
Was vroeger altijd leuk en rustig daar, ging er veel heen met jip toen mijn jongens nog klein warenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:32 schreef DJMO het volgende:
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220414_98953249
Te trist voor woorden dit
Reken sommetjes wel leuk(raadsels)quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul heeft er eentje binnen 2 seconden.
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter. Maar hoe meer ze willen reguleren en handhaven hoe harder er tegen in opstand word gekomen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Was vroeger altijd leuk en rustig daar, ging er veel heen met jip toen mijn jongens nog klein waren
Heer PLY.quote:
Bahquote:
Geniaal.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Heer freshdit is nou echt wat voor mij voor in het veld bij mij achter
![]()
![]()
![]()
Gaaf man.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben net zo mafheb er in gezeten in Florida tussen de alligators,everglades.
Laat jip wel een x die filmpjes posten, kwam er één op ons af toen was 4m van mij afquote:
Maar is voor hier een hoovercraft niet slimmer?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat jip wel een x die filmpjes posten, kwam er één op ons af toen was 4m van mij afging goed, maar die Amerikaan had zijn revolver al in de aanslag mocht het fout gaan. Mooi daar
Dat wel op het strand ofzo. Maar bij mij is het net de everglades achter, zwemmen alleen geen alligatorsquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar is voor hier een hoovercraft niet slimmer?
Dat weet je nooit zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat wel op het strand ofzo. Maar bij mij is het net de everglades achter, zwemmen alleen geen alligators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rob op 16-04-2022 21:46:51 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef Rob het volgende:
wat een kutspel.
Je oog moet er net op vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef Rob het volgende:
wat een kutspel.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Laat Rob je even temperaturen.quote:
Hij het het pistool al op m'n voorhoofd gezet. Rond de 38 gradenquote:
Het is je maanstonde.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij het het pistool al op m'n voorhoofd gezet. Rond de 38 graden
Spannend! Zo even kijken op de reeks van onze stoere DTS winnares!quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Inmiddels ook een foto verslag online
Stoer is ze zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Spannend! Zo even kijken op de reeks van onze stoere DTS winnares!
Was je weg dan?quote:
Bij schoonfamilie.quote:
Zou je denken? Ik ben chill as ever,mis wel de nachtposters.quote:Op zondag 17 april 2022 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Saaie trage bende zo en als het om de punten is iedereen weer in overdrive straks
Overdag ook normaal in dts krijg je er dan geen spelt tussen en allemaal maar zeggen dat het ze niet om het spelletje gaatquote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik ben chill as ever,mis wel de nachtposters.
Die dingen werken niet. Gewoon ouderwets in je sterretje. Je zoon had vanmorgen 39,9quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij het het pistool al op m'n voorhoofd gezet. Rond de 38 graden
Niet dat je dat pistool daarin moet stoppen, maar gewoon een ouderwetsche thermometer die daarvoor bestemd is zeg maar.quote:Op zondag 17 april 2022 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die dingen werken niet. Gewoon ouderwets in je sterretje. Je zoon had vanmorgen 39,9
Ik doe 'm gewoon onder de tong en tel daar 0,5 graden bij op. Is ook heel wat makkelijker dan dat ding in je poepertje proberen te stoppen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet dat je dat pistool daarin moet stoppen, maar gewoon een ouderwetsche thermometer die daarvoor bestemd is zeg maar.
Wie gaat morgen de beker winnen?quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe 'm gewoon onder de tong en tel daar 0,5 graden bij op. Is ook heel wat makkelijker dan dat ding in je poepertje proberen te stoppen.
Die lijers uit Amsterdam verwacht ikquote:
Scheelt dat die ene gozer nu niet mee doet die scoorde tegen ons.quote:Op zondag 17 april 2022 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die lijers uit Amsterdam verwacht ik
Ach ja, we gaan het zien. We steken morgen de bbq aan, trekken er een paar open en maken er soberso een mooie dag vanquote:Op zondag 17 april 2022 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Scheelt dat die ene gozer nu niet mee doet die scoorde tegen ons.
Wat een irritante vent is dat zeg.
ik ook..quote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik ben chill as ever,mis wel de nachtposters.
g0dm0rg0nquote:
quote:
quote:
je was er ook weer vroeg bij Maan, slaap je weer zo slecht?quote:
nacht doorgehaaldquote:Op zondag 17 april 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je was er ook weer vroeg bij Maan, slaap je weer zo slecht?
O das niet fijn, ben je niet helemaal stuk nu dan?quote:
Ik ben altijd al een stukquote:Op zondag 17 april 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niet fijn, ben je niet helemaal stuk nu dan?
* Maanvis woorden ook volgorde de in verkeerde zetquote:Op zondag 17 april 2022 07:39 schreef DJMO het volgende:
* DJMO waterballonnen vult en er een paar in het wild rond smijt
quote:
Een stuk onbenul?quote:
Morningquote:
Nog niet goed wakker?quote:
Klotuh als je slecht slaaptquote:
Ply!quote:
Hey Plyquote:
Denk verlies ajax, zootje nu daar.quote:Op zondag 17 april 2022 11:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ply!![]()
Verwachtingen voor vanavond? Ga je kijken?
quote:
Dat zekerquote:Op zondag 17 april 2022 12:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:
racistquote:Op zondag 17 april 2022 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
#Ajacied4life
And proud of it.quote:
Al ben je racist en proud of it, toch niet kunnen vind ik ditquote:
Ik ben een trotse Ajcied. Als dat me een racist maakt, so be it.quote:Op zondag 17 april 2022 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al ben je racist en proud of it, toch niet kunnen vind ik dit
Al is een rotterdammer een ajaxied, politiek correct is het nietquote:Op zondag 17 april 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Ajcied. Als dat me een racist maakt, so be it.
Ik ben nog nooit policor geweest and I'll never shall be.quote:Op zondag 17 april 2022 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al is een rotterdammer een ajaxied, politiek correct is het niet
Al ben je wel geen policor, je verdient soms wel een porquote:Op zondag 17 april 2022 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit policor geweest and I'll never shall be.
Ik blijf wel bij de les,quote:Op zondag 17 april 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Milssen jullie ook niet DTS, we blijven nu niet meer bij de les
Nee hoor mis er niets aan. De mensen waar je mee wil kletsen zijn er toch welquote:Op zondag 17 april 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Milssen jullie ook niet DTS, we blijven nu niet meer bij de les
Dr.Mikey had de DT vannacht, ik was net te laat met mijn gewachtquote:Op zondag 17 april 2022 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor mis er niets aan. De mensen waar je mee wil kletsen zijn er toch wel
Met Pasen wandelen, mag dat wel van Jezus?quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de les,
ik heb m'n eigen DTS.
Morgen weer een stuk wandelen,
ik hoop dat jullie het kunnen handelen,
dat ik wel elke nacht punten scoor,
ook al worden ze niet geteld door monitor.
Jammer voor hem, geen puntenquote:Op zondag 17 april 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dr.Mikey had de DT vannacht, ik was net te laat met mijn gewacht
Helaas geen punten voor beiden.quote:Op zondag 17 april 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dr.Mikey had de DT vannacht, ik was net te laat met mijn gewacht
Tenzij iedereen zich braaf gaat gedragen.quote:Op zondag 17 april 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Als juni laatste kans is voor dts, dan is het zo definitief gesloten ja.
Zie jij dat gebeuren?quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tenzij iedereen zich braaf gaat gedragen.
Denk dat het niet lang duurt als het weer open gaat. Zag je dit keer wel.quote:Op zondag 17 april 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Als juni laatste kans is voor dts, dan is het zo definitief gesloten ja.
Ik niet. Denk misschien een maand.quote:
Met Jezus heb ik geen mallemoer te makenquote:Op zondag 17 april 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met Pasen wandelen, mag dat wel van Jezus?
Dan ben je nog positief.quote:
Jij denkt korter? Het zijn toch de punten die het dan doen want op een andere sc zit wel bijna iedereen zonder te ruzienquote:
Wel fijn dan dat het er toen voor je was Hemaquote:Op zondag 17 april 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Laat ik dts maar koesteren om mijn fijne herinneren in het verleden. De leukste perioden op dts was ironisisch genoeg een van mijn depressiefste momenten in mijn leven buiten dts. Oftewel dts heeft mij er doorheen gesleept. Dus jammer is het wel.
iedereen die DTS haat heeft nu de blauwdruk ontvangen van hoe je DTS sluit.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Laat ik dts maar koesteren om mijn fijne herinneren in het verleden. De leukste perioden op dts was ironisisch genoeg een van mijn depressiefste momenten in mijn leven buiten dts. Oftewel dts heeft mij er doorheen gesleept. Dus jammer is het wel.
ja voor mij ookquote:Op zondag 17 april 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Dit postte je laatst al,en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen die DTS haat heeft nu de blauwdruk ontvangen van hoe je DTS sluit.
@:paul zijn act afzeiken, en het opnemen voor gebanden
Waarom zou je iets haten waar je niet post en geen last van hebt. Beetje stoerdoenerij en aandachttrekkerij (van die haters).quote:Op zondag 17 april 2022 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets haten waar je niet post en geen last van hebt. Beetje stoerdoenerij en aandachttrekkerij.
@murp leg dat eens uitquote:Op zondag 17 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets haten waar je niet post en geen last van hebt. Beetje stoerdoenerij en aandachttrekkerij (van die haters).
Beetje triestig sowieso dat mensen daar lol uit halen.quote:Op zondag 17 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waarom zou je iets haten waar je niet post en geen last van hebt. Beetje stoerdoenerij en aandachttrekkerij (van die haters).
Niemand er op reageren en gelijk een tr zetten.quote:Op zondag 17 april 2022 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey Skedquote:Op zondag 17 april 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje triestig sowieso dat mensen daar lol uit halen.
Je kan het in de FB lezen diegene die een vreugdedansje doen wanneer DTS op slot gaat.quote:Op zondag 17 april 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje triestig sowieso dat mensen daar lol uit halen.
Er zijn genoeg haters die er wel posten maar geen punten kunnen scoren zonder er actief voor bezig te zijn. Die eisen dat de top 5 hun bek houdt zodat ze aan kunnen sluiten qua punten, die verwachten dat de punten in hun schoot worden geworpen. En juist dat hele kleine selecte groepje krijgt het met hun gejank voor elkaar om het gros van DTS weg te zetten als treiteraars zodat de boel weer op slot gaat, omdat mods en admins geen zin hebben om te modereren, maar rust willen.quote:Op zondag 17 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het over andere users die er niet posten, maar roepen dat het dicht moet of kansloos is enz.quote:Op zondag 17 april 2022 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zijn genoeg haters die er wel posten maar geen punten kunnen scoren zonder er actief voor bezig te zijn. Die eisen dat de top 5 hun bek houdt zodat ze aan kunnen sluiten qua punten, die verwachten dat de punten in hun schoot worden geworpen. En juist dat hele kleine selecte groepje krijgt het met hun gejank voor elkaar om het gros van DTS weg te zetten als treiteraars zodat de boel weer op slot gaat, omdat mods en admins geen zin hebben om te modereren, maar rust willen.
Newsflash: met rust houd je geen forum overeind
Hey Dotquote:
Niet alleen in de FB. Zou het niet leuk vinden als ik zelf zo'n mentaliteit had.quote:Op zondag 17 april 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het in de FB lezen diegene die een vreugdedansje doen wanneer DTS op slot gaat.
Ja, die zijn er ook genoeg, maar die zijn niet de oorzaak van de ellende.quote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het over andere users die er niet posten, maar roepen dat het dicht moet of kansloos is enz.
En dan gaat de boel op slot omdat teveel TR`s tadaa.quote:Op zondag 17 april 2022 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand er op reageren en gelijk een tr zetten.
Ik zie op het moment wel iets positiefs,dat scheelt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Dot
[..]
Niet alleen in de FB. Zou het niet leuk vinden als ik zelf zo'n mentaliteit had.
Beterschap. Hoe lang moet je in quarantaine?quote:Op zondag 17 april 2022 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie op het moment wel iets positiefs,dat scheelt.
quote:Op zondag 17 april 2022 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beterschap. Hoe lang moet je in quarantaine?
Ja dat dus. Altijd maar dat ge-TR omdat iemand iets zegt dat je niet aanstaat.quote:Op zondag 17 april 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gaat de boel op slot omdat teveel TR`s tadaa.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 17 april 2022 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie op het moment wel iets positiefs,dat scheelt.
dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 17 april 2022 22:14 schreef Maanvis het volgende:
jup, het staat al vast dat DTS dicht blijft.
Lijkt mij stug. Zeker als het steeds voor een persoon is. Maar ik zou niet weten wie moedwillig dts dicht zou willen. Gezeik om punten is altijd al geweest. Daar begint de ellende vaakquote:Op zondag 17 april 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gaat de boel op slot omdat teveel TR`s tadaa.
Ja toch.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat @:Maanvis eigenlijk @:murp is?
Hey Paul. Dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk.quote:
Daar lach ik dus om,en zie daar het echte probleem ook niet.quote:Op zondag 17 april 2022 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij stug. Zeker als het steeds voor een persoon is. Maar ik zou niet weten wie moedwillig dts dicht zou willen. Gezeik om punten is altijd al geweest. Daar begint de ellende vaak
Mis je weinig aan.quote:Op zondag 17 april 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul. Dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk.
Niet?quote:Op zondag 17 april 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
we hebben nu iig allemaal gewonnenquote:Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar lach ik dus om,en zie daar het echte probleem ook niet.
Deze meneer is niet vervolgd,het was een functionele kick.quote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we hebben nu iig allemaal gewonnen
[ afbeelding ]
is zo stokbrood en andere dingen in gesmolten kaas doenquote:Op zondag 17 april 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al ingehaald met dat spelletje?quote:Op zondag 17 april 2022 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
is zo stokbrood en andere dingen in gesmolten kaas doen![]()
[ afbeelding ]
Mij. Dochter en Max zij. Er ook gek op. Maar op een of andere manier nog nooit toe gekomen om het te gaan doe.quote:Op zondag 17 april 2022 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
is zo stokbrood en andere dingen in gesmolten kaas doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je al ingehaald met dat spelletje?
Je n hapert.quote:Op zondag 17 april 2022 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij. Dochter en Max zij. Er ook gek op. Maar op een of andere manier nog nooit toe gekomen om het te gaan doe.
Meen je niet? Iemand was nog sneller?quote:
Ja lig in bed met mobiel heb altijd ellende met dat ding. Moet eigenlijk goed nakijken voor ik op invoeren klikquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? Iemand was nog sneller?
Nog even oefenen dan.quote:
Vaak genoeg proberen en een lucky shot hebben.quote:
quote:
Oh hopelijk is het wel goed afgekoeld dan straks brand je jezelf nogquote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Paul het volgende:
Denk dat ik vannacht ga overgeven van de kaasfondue hee, al die gesmolten kaas hee
quote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Paul het volgende:
Denk dat ik vannacht ga overgeven van de kaasfondue hee, al die gesmolten kaas hee
quote:
quote:
Die Jezus toch.🧡🧡quote:
Meubelboulevard genot.quote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef Paul het volgende:
Morgen met @:freshfruit @:dotteke en @:haags naar de IKEA
maak een tik tokje dan kunnen we lachenquote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Paul het volgende:
nee ik ben te dik voor camerabeeldenquote:Op zondag 17 april 2022 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maak een tik tokje dan kunnen we lachen
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Paul het volgende:
lekker de ballebak volschijten HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef Paul het volgende:
Morgen met @:freshfruit @:dotteke en @:haags naar de IKEA
Leuke smiley HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuke smiley HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |