Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef sp3c het volgende:
Ja vreselijk is het, snap niet wat je hier nog doet
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officiële Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
Ze lijken enorm populair te zijn over de hele wereldquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:44 schreef Usert het volgende:
Iemand inmiddels gelukt om de postzegels te bestellen? Mocht het nog iemand lukken, ik hou me aanbevolen voor ook een velletje… mij lukt het alleen niet.
Nee, de hele bemanning was gevacueeerd volgens Rusland. Behalve degenen die niet geavuceerd zijn zoals de kapitein die omgekomen was volgens datzelfde Rusland.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officiële Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.
Lastige vragen stellen is jaren de gevangenis in.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
Hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja, ik vermoed dat het gemiddeld aantal elitesoldaatjes ook ietsje hoger is op zo'n 'veilig' schipquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
Als het gaat over corruptie oid is dat nog 1 ding, maar dit gaat om je man, zoon of kleinkind. Ik vind het echt ongelofelijk dat ze liegen over deze nederlaag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lastige vragen stellen is jaren de gevangenis in.
Ik kan er niet blij van worden.quote:
Blijft FOK! en een grapje op zijn tijd moet kunnen, zeker in deze ellenlange reeksquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.
Nee, ik heb wel ergens gelezen dat er 450 vermisten waren. Daarom leek het al geen ongeluk. Dan zouden echt alle blastdoors open moeten staan en de zakken met kruit in alle gangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
"Ze zijn overgeplaatst naar een geheime missie op de Amur rivier in Oost-Siberie. Wanneer die eindigt is staatsgeheim."quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lastige vragen stellen is jaren de gevangenis in.
Rusland bracht al snel naar buiten dat alle opvarenden zijn geëvacueerd, dat kun je als verkapte bevestiging zien dat ze zijn gesneuveld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn normaalgesproken 510 man aanwezig op dat schip, maar het schip werd gesleept heb ik vernomen? Ik zie niet in waarom je dan de volle bemanning op zo'n schip laat zitten. Maar die exacte cijfers ga je voorlopig of wellicht nooit krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |