Bezieldquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef roos94 het volgende:
Afgelopen januari jongstleden ben ik in een fantastisch nieuw paleisje gaan wonen tot mijn grote vreugde.
Helaasch ontstaat er een smet op de taart, namelijk de post van de oude bewoners. Ik heb geen idee wat die mensen bezield, maar wij krijgen iedere week zoveel post van zoveel verschillende instanties, nieuwsbrieven én ook heel veel incassobureau's.
Dan zou je zeggen, stuur die zooi retour. Maar het gaat niet om 2 of 3 organisaties, nee we hebben zeker van 20 verschillende namen iets ontvangen en nog steeds komen er nieuwe bedrijven bij.
Wat ik mij nu afvraag, hoe kun je 4 maanden na de verhuizing (eigenlijk langer want het huis stond al tijden leeg) nog steeds NIKS hebben aangepast qua adres? En dan ook nog incassobureaus, deze mogelijk laagbegaafde untermenschen denken nu misschien goh we hebben geen schulden meerof het is je kop in het zand steken, maar ja op den duur houdt dat geintje toch ook op.
En niet allemaal voor 1 bewoner, nee voor de vrouw, man en zoon(?). Overigens zijn het ook geen dementerende bejaarden maar mensen rond de 40 jaar.
Godzijdank nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:52 schreef laforest het volgende:
Ik Google News Zierikzee en wat een criminaliteit.
En zitten er ook incasso's tussen voor jezelf?
Kun je wel bij oud papier gaan gooien, blijf je het toch krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:53 schreef -river- het volgende:
Ik kreeg jaren lang post van de vorige bewoners een keer zelfs een nieuwe bankpas en dagen later een pincode erbij. In het begin stuurde ik alles retour na 5 jaar gooide ik alles bij oud papier.
Komt ze thuis, is de hele inboedel weggehaaldquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef einzeinz het volgende:
Of terugsturen.
////////
Wie denken jullie wel dat jullie zijn, bende oetluls! Mij krijg je toch niet en m'n geld nog minder!
Groet
(Naam van wanbetaler)
////////
In de postbus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:57 schreef Makrelis het volgende:
Simpel. Schrijf op de envelop 'Niet woonachtig' en gooi het in de brievenbus.
Denk je?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:14 schreef Nober het volgende:
Retour sturen met de tekst: Geadresseerde vertrokken
Dan stopt het.
Voor ze dat doen bekijken ze wel wie er woont.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komt ze thuis, is de hele inboedel weggehaald
Ik ontvang elke maand brieven van de rechtbank ondertussen. Hij staat niet op mijn adres ingeschreven en ze kunnen bet niet veranderenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef roos94 het volgende:
Afgelopen januari jongstleden ben ik in een fantastisch nieuw paleisje gaan wonen tot mijn grote vreugde.
Helaasch ontstaat er een smet op de taart, namelijk de post van de oude bewoners. Ik heb geen idee wat die mensen bezield, maar wij krijgen iedere week zoveel post van zoveel verschillende instanties, nieuwsbrieven én ook heel veel incassobureau's.
Dan zou je zeggen, stuur die zooi retour. Maar het gaat niet om 2 of 3 organisaties, nee we hebben zeker van 20 verschillende namen iets ontvangen en nog steeds komen er nieuwe bedrijven bij.
Wat ik mij nu afvraag, hoe kun je 4 maanden na de verhuizing (eigenlijk langer want het huis stond al tijden leeg) nog steeds NIKS hebben aangepast qua adres? En dan ook nog incassobureaus, deze mogelijk laagbegaafde untermenschen denken nu misschien goh we hebben geen schulden meerof het is je kop in het zand steken, maar ja op den duur houdt dat geintje toch ook op.
En niet allemaal voor 1 bewoner, nee voor de vrouw, man en zoon(?). Overigens zijn het ook geen dementerende bejaarden maar mensen rond de 40 jaar.
Haha precies dit dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:53 schreef -river- het volgende:
Ik kreeg jaren lang post van de vorige bewoners een keer zelfs een nieuwe bankpas en dagen later een pincode erbij. In het begin stuurde ik alles retour na 5 jaar gooide ik alles bij oud papier.
Noorderpolder?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee juist een van de betere mooie kindvriendelijke wijken in Zierikzee.
Dit!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:16 schreef Nine. het volgende:
Heb je gecontroleerd of de vorige bewoners wel zijn uitgeschreven op dat adres?
Al was het alleen maar om deze reden.....quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voor ze dat doen bekijken ze wel wie er woont.
Heeft Zierikzee mooie wijken? Goh.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee juist een van de betere mooie kindvriendelijke wijken in Zierikzee.
Sinds wanneer geeft iemand zijn nieuwe adres door aan incassobureau's en deurwaarders?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef roos94 het volgende:
Maar uiteindelijk krijg je dan toch nog een veel hogere schuld en trekken ze je huis leegquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft iemand zijn nieuwe adres door aan incassobureau's en deurwaarders?
Toen ik een appartement huurde heb ik ook 2 brieven van incasso gekregen en toen inderdaad opgeschreven 'Persoon woont niet meer op dit adres' en eigenlijk verder ook niets meer van gehoord.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:16 schreef XanderH het volgende:
[..]
Dit!
[..]
Al was het alleen maar om deze reden.....
Vraag zsm een adresonderzoek aan bij de gemeente zodat je zeker bent dat alleen jij op het adres staat ingeschreven.
Post van sommige instanties zal dan misschien ook stoppen. De rest inderdaad voorzien van "RETOUR AFZENDER - geadresseerde woont niet op dit adres", in de bus mikken en je hebt er wel genoeg voor gedaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Can you meet me halfway, right at the borderline
Is where I'm gonna wait, for you
Had maar naar mij gestuurdquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
Alleen een keer een zwarte buttplug met een diameter van 10cm met de naam vogeltjesdans ontvangen, toch maar direct retour gestuurd.
Denk dat ze al lang een klaagtopic had geopend over de hoogte van de waterschapsbelasting als ze nog ingeschreven stonden daar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:16 schreef Nine. het volgende:
Heb je gecontroleerd of de vorige bewoners wel zijn uitgeschreven op dat adres?
Niemand volgens mij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft iemand zijn nieuwe adres door aan incassobureau's en deurwaarders?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:12 schreef Marsenal het volgende:
Leuk dat Zierikzee Ziedendzee zoveel emoties oproept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |