Zitten gewoon echte kenners bij de media afdeling van Slavia.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ze best nog wel eens gelijk kunnen hebben, halve finale zou minimaal wel moeten lukken.
Snapte hem ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef Piles het volgende:
Ik zag gisteren in het stadion ook een spandoek hangen met "Lets finish dish". Grapje wat ik niet begrijp, of oprecht slecht Engels?
Zoals ik gister al zei keek ik vroeger vaker, maar ik kijk soms nog een wedstrijd en lees wel wat af en toe.quote:
*Let's finish this dishquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef Piles het volgende:
Ik zag gisteren in het stadion ook een spandoek hangen met "Lets finish dish". Grapje wat ik niet begrijp, of oprecht slecht Engels?
Ahh, was dat hetquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Let's finish this dish
Ze hadden vorige week "We're having an old friend for dinner", dus waarschijnlijk een vervolg daarop
Daar zal Feyenoord toch ook zelf initiatief voor moeten nemen? Naar mijn weten hebben ze dat (nog) niet gedaan, voor welke wedstrijd dan ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland en ik verheugen ons erop dat de pot tegen Utrecht wordt verplaatst. We schakelen dan gaarne over naar drinker Frans en Korneel Evers.
Jazeker moet je zelf aanvragen bij de KNVB.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zal Feyenoord toch ook zelf initiatief voor moeten nemen? Naar mijn weten hebben ze dat (nog) niet gedaan, voor welke wedstrijd dan ook.
Feyenoord - PSV is overigens ook 8 mei. 3 dagen na de wedstrijd in Marseille.
Er is ook een 16:30 wedstrijd tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zal Aboutje wel niet toelaten, Feyenoord - Utrecht op de zaterdagavond.
Je kan ook beter in de middag spelen als je toch gaat verplaatsen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zal Aboutje wel niet toelaten, Feyenoord - Utrecht op de zaterdagavond.
Dan moeten ze in Nijmegen mee gaan werken. Betwijfel ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is ook een 16:30 wedstrijd tegenwoordig
Schriftelijke 3-0 voor ons. Voor alle partijen het beste.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:05 schreef fetX het volgende:
Zou het wel prettig vinden als de KNVB even meewerkt.
Denk alleen dat er vwb Feyenoord - PSV niet zoveel mogelijk is.
Echt even wennen dat het dit jaar nog spannend is op 2 fronten in deze fase van het seizoen. Vorig jaar keek ik in maart al uit naar het einde van het seizoen en sloeg ik regelmatig potjes overquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er valt weinig te verplaatsen denk ik. Utrecht een dagje naar voren, alhoewel die weer autistisch gaan krijsen, en dat is het. Fortuna moet ook tussen die potjes tegen Marseille in lukken en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
Je hebt wel 3(+1 doelsaldo) op Twente.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
Moet de tegenstander nu ook niet meewerken ofzoiets? Meen ik gelezen te hebben vorige week. Aanvraag zonder medewerking tegenstander had dan voor een datum in maart moeten zijn oid.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die afspraken toch juist gemaakt?Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wel hopen dat je die derde plek veilig stelt, ja. Alhoewel nog een jaartje ECL geen ramp is (lol)quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er valt weinig te verplaatsen denk ik. Utrecht een dagje naar voren, alhoewel die weer autistisch gaan krijsen, en dat is het. Fortuna moet ook tussen die potjes tegen Marseille in lukken en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
Je wil vooral niet dat die laatste wedstrijd nog ergens om draait.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt wel 3(+1 doelsaldo) op Twente.
Hebben wel echt een simpel programma. Maar goed, ze winnen hun wedstrijden elke keer nipt dus puntverlies zit er daar wel in ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Twente maak ik mij geen zorgen om, die gaan zelf ook nog wel wat puntjes verspelen.
3 keer thuis wel, dus dat is in hun voordeel. Maar toch, tegen degradatiekandidaten spelen in deze fase is ook weer niet lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hebben wel echt een simpel programma. Maar goed, ze winnen hun wedstrijden elke keer nipt dus puntverlies zit er daar wel in ja.
Groningen is een vervelende hobbel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 keer thuis wel, dus dat is in hun voordeel. Maar toch, tegen degradatiekandidaten spelen in deze fase is ook weer niet lekker.
Ook wel ja, die spelen nog voor de play offs natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen is een vervelende hobbel.
En hoe je het wendt of keert, Heracles-uit is niet makkelijk ondanks dat jullie er met 1-4 wonnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook wel ja, die spelen nog voor de play offs natuurlijk.
Even Marseille 4-0 van de mat spelen zodat die uitwedstrijd nergens meer over gaat, of wat lees ik hier?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijkt mij wat betreft Feyenoord-PSV verstandig dat we het tegen Marseille thuis al in ons voordeel beslist hebben. Dan speel je die uitwedstrijd daar een stuk meer relaxed.
Precies.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Even Marseille 4-0 van de mat spelen zodat die uitwedstrijd nergens meer over gaat, of wat lees ik hier?
Fortuna is verplaatst!quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doen die spelers niet gewoon normaal op wedstrijddagen en halen ze het vasten later in?quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Even Marseille 4-0 van de mat spelen zodat die uitwedstrijd nergens meer over gaat, of wat lees ik hier?
Gebeurt in de praktijk nooit want je krijgt extra hemelpunten als je toch kiest om het niet te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Doen die spelers niet gewoon normaal op wedstrijddagen en halen ze het vasten later in?
Dit mag van de Imam.
ga gewoon weg manquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gebeurt in de praktijk nooit want je krijgt extra hemelpunten als je toch kiest om het niet te doen.(Dit is serieus zo.)
Westerlingen denken inderdaad zo, moslims zien het juist als een extra groot offer als ze ondanks alles toch volhouden. Zo ook Kokcu 95 procent zeker.
Die 2 uur kon er ook maar net vanaf hoor, man manquote:
KEA haalde wedstrijddagen in als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Doen die spelers niet gewoon normaal op wedstrijddagen en halen ze het vasten later in?
Dit mag van de Imam.
Ik heb hier serieus een collega die 's nachts werkt en overdag slaapt deze hele maand.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gebeurt in de praktijk nooit want je krijgt extra hemelpunten als je toch kiest om het niet te doen.(Dit is serieus zo.)
Westerlingen denken inderdaad zo, moslims zien het juist als een extra groot offer als ze ondanks alles toch volhouden. Zo ook Kokcu 95 procent zeker.
Dit is echt hoe moslims het zien. Ik kan nu weer allemaal tweetjes de wereld in gooien om dat aan te tonen. Laat ik het bij eentje houden:quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
"extra hemelpunten", nooit gedacht dit te lezen in een Feyenoordtopic en ik ben wat gewend.
Ja dat soort trucs worden dan ook weer gebruikt soms. Ik vind het allemaal totale onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus een collega die 's nachts werkt en overdag slaapt deze hele maand.
Dat is toch ook gewoon valsspelen.
Lol dit is geen valide bron maar gekke Twitteraarquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is echt hoe moslims het zien. Ik kan nu weer allemaal tweetjes de wereld in gooien om dat aan te tonen. Laat ik het bij eentje houden:
[ twitter ]
Dat is het ook niet maar het is wel echt hoe veel moslims het zien. (En gewoon een vrij doorsnee twitteraar die toevallig ook moslim is.)quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol dit is geen valide bron maar gekke Twitteraar
hemelpuntjes wat heb je daar nou aan, geen wonder dat ze voor de 72 maagden gaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
"extra hemelpunten", nooit gedacht dit te lezen in een Feyenoordtopic en ik ben wat gewend.
Ja want de Ramadan!!!quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef Slobeend het volgende:
Kokcu was niet half fit. Wat een gelul.
Dit is quasi-serieus bedoeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is echt hoe moslims het zien. Ik kan nu weer allemaal tweetjes de wereld in gooien om dat aan te tonen. Laat ik het bij eentje houden:
[ twitter ]
Vrees dat ze dat niet laten gebeuren, maar misschien dat hun publiek zich dusdanig misdraagt dat ze uit het toernooi gezet worden? Alleen heb je dat niet echt in eigen hand, dus voor de zekerheid beter 4-0 winnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef Adames het volgende:
[..]
UEFA vragen om de wedstrijd schriftelijk af te doen. Scheelt dat Marseille weer een afgang.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Who fucking caresquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Net thuis.quote:
Spreek voor jezelf. Verder gefeliciteerd met de Tsjechische, klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Net thuis.
Heb lekker vol in een Tsjechische blonde geSlavia’d, was heerlijk om van alle spanning bevrijd te zijn.
Ik zit er alleen niet op te wachten om moslimgejank uit NWS in dit topic te moeten lezen, hou dat lekker daar. Met mij nog een hoop andere Kameraden hier.
Pics.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Net thuis.
Heb lekker vol in een Tsjechische blonde geSlavia’d, was heerlijk om van alle spanning bevrijd te zijn.
Eens met @Erasmusquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Verder gefeliciteerd met de Tsjechische, klinkt goed.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
de resultaten met toornsra in de basis zijn pure aids als je naar de laatste 7 zeven jaar kijkt dus ik heb er geen vertrouwen in
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had jij dit opgelost?
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geertruida op het middenveld
pedersen gewoon op rechts
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is maar goed dat je op harvard geen voetbaltests hoeft af te leggen
quote:
72 Fokkers, lijkt me verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hemelpuntjes wat heb je daar nou aan, geen wonder dat ze voor de 72 maagden gaan
klaasgodquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Je heb visionairs die alles van te voren weten zoals ik
en je heb clowns die eerst de wedstrijd moeten zien om tot een conclusie te komen zoals VI en clowns op een forum
HarvardGodquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
en je heb clowns die eerst de wedstrijd moeten zien om tot een conclusie te komen zoals VI en clowns op een forum
@:aTypisch @:dombohetolfiantje1
Leuk dat je dit nu claimt, maar de uitvoering van Slot was totaal anders dan jij beschreef. Dus als je iemand visionair wil noemen dan kan je dat bij Slot doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Vreemd.quote:
Dit ging over de thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
0-3 (opbokken met je Conference liek)
Dat het verder een vrij sneu toernooi is wil nog niet zeggen dat ik Feyenoord graag zie verliezen. Al spelen ze tegen Sparta voor de zilveren bal.quote:
Het enige wat slot doet is zijn eigen blunders heel het seizoen corrigerenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk dat je dit nu claimt, maar de uitvoering van Slot was totaal anders dan jij beschreef. Dus als je iemand visionair wil noemen dan kan je dat bij Slot doen.
HARVARDED.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Had mij ook echt niet uitgemaakt maar je kan er niet omheen dat het bij een heleboel mensen wel degelijk leeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd.
[..]
Dit ging over de thuiswedstrijd.
Niet zo raar dat als we dan nu toch doorgaan ik denk dat je baalt.
Sterker nog, ik ken er maar 2 bij wie het niet leeftquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Had mij ook echt niet uitgemaakt maar je kan er niet omheen dat het bij een heleboel mensen wel degelijk leeft.
Snap dat je euforisch bent maar je moet geen gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Speciaal klaas van block gehaald om zijn meesterlijke visie te kunnen lezen.
Wederom een teleurstelling.
Waarom niet gewoon allebei. Danilo gratis en Dessers voor 4 miljoen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:01 schreef fetX het volgende:
Het is nog steeds vlak na die wedstrijd, maar ik begin ook steeds meer te twijfelen of je hem niet toch moet nemen.
Ga je voor 4 miljoen een betere tweede spits vinden?
Investeer je helemaal niet en doe je nog een seizoen met Linssen als tweede spits?
Haal je een transfervrije speler zoals Danilo als tweede spits?
Dat er een nieuwe eerste spits moet komen, lijkt me duidelijk.
14?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allebei. Danilo gratis en Dessers voor 14 miljoen?
@:Fetx Linssen heeft overigens nog maar een contract tot 2023. Dus lijkt me best een aardige combi.
4 bedoelde ik. Ja lijkt mij ook. Ik denk echt dat je geen betere speler gaat vinden voor die positie voor dat geld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
14?
Dessers moet zeker worden gekocht.
Nope.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
4 bedoelde ik. Ja lijkt mij ook. Ik denk echt dat je geen betere speler gaat vinden voor die positie voor dat geld.
Moet dat geld er wel zijn. En daarbij is het niet slim om alles meteen weer uit te geven zodra het op de rekening staat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Dan investeer je wat meer geld.
Je kan wel middelmaat blijven kopen, maar het is de bedoeling dat je stappen omhoog maakt als club
Voor Feyenoord is een halve finale Conference League al een hele grote stap omhoog GGMM.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Je kan wel middelmaat blijven kopen, maar het is de bedoeling dat je stappen omhoog maakt als club
Bozenik zal niets meer opleveren denk ik. Bannis ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef Erasmus het volgende:
Dessers voor 4M van Genk overnemen en Danilo transfervrij overnemen, ik zou voor zo’n koopje direct tekenen.
Bozenik nog een seizoen verhuren en Bannis door de voordeur laten vertrekken.
Dan hoef je niet stil te staan vanaf nuquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een halve finale Conference League al een hele grote stap omhoog GGMM.
True, ik weet niet wat het budget is verder, maar als je weinig tot geen geld hebt vind ik 4 mil. veel geld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet dat geld er wel zijn. En daarbij is het niet slim om alles meteen weer uit te geven zodra het op de rekening staat.
Maar is Dessers wel zo middelmatig? En wat is de standaard die je dan neerzet? Ik durf bijna wel te stellen dat Dessers niet veel minder is dan Haller. En die zit toch stevig in het zadel bij Ajax.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik weet niet wat het budget is verder, maar als je weinig tot geen geld hebt vind ik 4 mil. veel geld.
Dan kan je net zo goed Danilio transfervrij halen en die 4 miljoen in je zak houden. Waarom 2 middelmatige spitsen.
Ja dit kon ik zien aankomen natuurlijk.quote:
Ik ben wel van mening dat Dessers een prima tweede spits is voor Feyenoord, ook op EL niveau. Denk ook niet dat Feyenoord het kan veroorloven een miljoen of 7/8 neer te tellen voor een tweede spits.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Dat het een sterke speler is die kan scoren, en dat hij ook een penalty kan nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit kon ik zien aankomen natuurlijk.Maar reageer dan eens serieus. Wat voor standaard hanteer jij voor een Feyenoord-spits?
Haller is toch wel een stuk beter dan Dessers hoor. Liet het zien op CL niveau en dat zie ik Dessers dan weer niet doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar is Dessers wel zo middelmatig? En wat is de standaard die je dan neerzet? Ik durf bijna wel te stellen dat Dessers niet veel minder is dan Haller. En die zit toch stevig in het zadel bij Ajax.
Ook bij jou de vraag wat de standaard is die je dan neerzet. Ik heb te weinig zicht op die Danilo maar kon die beter voetballen dan Dessers en Linssen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Dessers een prima tweede spits is voor Feyenoord, ook op EL niveau. Denk ook niet dat Feyenoord het kan veroorloven een miljoen of 7/8 neer te tellen voor een tweede spits.
Zou juist flink investeren in een eerste spits. Als je daar achter Dessers houdt is dat prima voor volgend seizoen denk ik. Dan ga je er al (behoorlijk) op vooruit tov Dessers/Linssen.
Ik denk dat je voor een miljoen of 8 wel een betere spits kunt vinden dan Dessers hoor. Ik vind Dessers niet goed genoeg als eerste spits. Als tweede spits wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook bij jou de vraag wat de standaard is die je dan neerzet. Ik heb te weinig zicht op die Danilo maar kon die beter voetballen dan Dessers en Linssen?
Ik denk eigenlijk gewoon dat Dessers het wel zo'n beetje is.
Ik weet het niet, ben daar nog steeds geen fan van. Maar laten we die discussie maar niet voeren want ik zie het topic alweer volstromen met cynische reacties.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Haller is toch wel een stuk beter dan Dessers hoor. Liet het zien op CL niveau en dat zie ik Dessers dan weer niet doen.
Vorige week vond je Danilo nog een logische keuze en nu geef je eigenlijk toe dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Tja, toch wat minder op statistieken en goalfilmpjes afgaan. En nee, hij kan niet voetballen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook bij jou de vraag wat de standaard is die je dan neerzet. Ik heb te weinig zicht op die Danilo maar kon die beter voetballen dan Dessers en Linssen?
Waarom Dessers en Danilo? En dan nog een eerste spits en dan moet je hopen dat je Linssen kunt lozen. Wat moet je met 4 spitsen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef Erasmus het volgende:
Dessers voor 4M van Genk overnemen en Danilo transfervrij overnemen, ik zou voor zo’n koopje direct tekenen.
Bozenik nog een seizoen verhuren en Bannis door de voordeur laten vertrekken.
8 miljoen zou by far je duurste aankoop aller tijden zijn. Dat is echt een grote gok voor Feyenoordbegrippen. Ik denk dat iedereen bij Dessers zoiets heeft van: HIj scoort genoeg maar zou nog net wat beter moeten kunnen meevoetballen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor een miljoen of 8 wel een betere spits kunt vinden dan Dessers hoor. Ik vind Dessers niet goed genoeg als eerste spits. Als tweede spits wel.
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige week vond je Danilo nog een logische keuze en nu geef je eigenlijk toe dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Tja, toch wat minder op statistieken en goalfilmpjes afgaan. En nee, hij kan niet voetballen.
Ik snap dat jij niet snapquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Speciaal klaas van block gehaald om zijn meesterlijke visie te kunnen lezen.
Wederom een teleurstelling.
Ik ben helemaal niet geïrriteerd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.
Announce Bas Dost.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zelf best wel gecharmeerd van Dessers en ik zou hem nu altijd opstellen in de spits, maar zeker omdat we met een lopende 10 spelen zou ik een spits die een bal kan vasthouden plus kaatsen heel erg prettig vinden. De ploeg mist gewoon een aanspeelpunt voorin.
Als Danilo niets is (wat ik betwijfel) kan je hem nog altijd verkopen, hij is immers transfervrij en zal geen gigantische salaris vragen lijkt mij. Lijkt mij niet direct kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom Dessers en Danilo? En dan nog een eerste spits en dan moet je hopen dat je Linssen kunt lozen. Wat moet je met 4 spitsen?
Lazovic ook niet? Of Guidetti?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
8 miljoen zou by far je duurste aankoop aller tijden zijn. Dat is echt een grote gok voor Feyenoordbegrippen. Ik denk dat iedereen bij Dessers zoiets heeft van: HIj scoort genoeg maar zou nog net wat beter moeten kunnen meevoetballen.
En we kunnen de historie er weer bijpakken maar van de spitsen hebben de laatste 15 jaar alleen Pelle en Jorgensen (nog niet eens 1 seizoen) voldaan aan de standaard van goed voetballen én scoren.
Nou dan zou ik in ieder geval die Danilo niet halen want ik hoor net dat die ook niet kan voetballen of een bal kan vasthouden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zelf best wel gecharmeerd van Dessers en ik zou hem nu altijd opstellen in de spits, maar zeker omdat we met een lopende 10 spelen zou ik een spits die een bal kan vasthouden plus kaatsen heel erg prettig vinden. De ploeg mist gewoon een aanspeelpunt voorin.
Dat klopt, maar ik denk dat we deze zomer ook by far de hoogste transferinkomsten gaan hebben. Meer geld, de markt is veranderd, noem het allemaal maar op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
8 miljoen zou by far je duurste aankoop aller tijden zijn. Dat is echt een grote gok voor Feyenoordbegrippen. Ik denk dat iedereen bij Dessers zoiets heeft van: HIj scoort genoeg maar zou nog net wat beter moeten kunnen meevoetballen.
En we kunnen de historie er weer bijpakken maar van de spitsen hebben de laatste 15 jaar alleen Pelle en Jorgensen (nog niet eens 1 seizoen) voldaan aan de standaard van goed voetballen én scoren.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:
Een transfervrije speler vraagt juist wel een groot salaris, of tekengeld tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Danilo niets is (wat ik betwijfel) kan je hem nog altijd verkopen, hij is immers transfervrij en zal geen gigantische salaris vragen lijkt mij. Lijkt mij niet direct kapitaalvernietiging.
Die 4M voor Dessers wordt dan een ander verhaal inzake kapitaalvernietiging, maar momenteel bewijst hij wel zijn waarde in mijn optiek.
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een transfervrije speler vraagt juist wel een groot salaris, of tekengeld tegenwoordig.
Ik weet niet of Guidetti zo'n geweldig aanspeelpunt was eigenlijk. Lazovic was in ieder geval waardeloos bij Feyenoord.quote:
Is dat niet afhankelijk van zijn staat van dienst? Bij Danilo is dat namelijk niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een transfervrije speler vraagt juist wel een groot salaris, of tekengeld tegenwoordig.
deze gaan we erin houdenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.
Ook maar denk dat hij met dat op het oog geweldige seizoen bij Twente wel opties heeft. Niet dat hij miljoenen gaan vragen ofzo hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van zijn staat van dienst? Bij Danilo is dat namelijk niet heel indrukwekkend.
Het is hier grauw, grijs en bewolkt. Net zoals mijn stemming na 3 of 4 pietjepuk posts.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het geld beter in een buitenspeler (vervanger voor Sinisterra) kan steken om eerlijk te zijn. De spitspositie zou met Danilo erbij wat mij betreft goed genoeg bezet zijn. Linssen wordt een dagje ouder en zal dan wellicht minder gaan spelen volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk dat we deze zomer ook by far de hoogste transferinkomsten gaan hebben. Meer geld, de markt is veranderd, noem het allemaal maar op.
Hoe dan ook vind ik dat Feyenoord op zoek moet naar een betere optie dan Dessers als eerste spits. Of je Dessers moet behouden voor 4 miljoen, doorgaat met Linssen als tweede spits of een andere (goedkopere) optie wens ik Arnesen veel succes mee. Kiezen voor Dessers zou ik in ieder geval niet zo gek (meer) vinden.
Danilo en Dessers. Nee, sorry. Dat vind ik echt (veel) te matig voor Feyenoord. Dessers is een prima tweede spits, maar er moet echt een betere bij. Het liefst een aanspeelspunt die niet te beroerd is om te jagen en ook prima af kan maken. #opendeurenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het geld beter in een buitenspeler (vervanger voor Sinisterra) kan steken om eerlijk te zijn. De spitspositie zou met Danilo erbij wat mij betreft goed genoeg bezet zijn. Linssen wordt een dagje ouder en zal dan wellicht minder gaan spelen volgend jaar.
Van die hoge transferinkomsten vrees ik trouwens dat er vanalles in achterstallige schulden zal gaan. (Corona-dossier, stadion, vrienden van Feyenoord en andere onzin.)
Ik denk dat Feyenoord hem wel gaat binnenhalen. Zou het met wonderdokter Slot niet gek vinden. Die heeft veel spelers dit seizoen een veel hoger rendement laten halen dan voorheen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook maar denk dat hij met dat op het oog geweldige seizoen bij Twente wel opties heeft. Niet dat hij miljoenen gaan vragen ofzo hoor.
Als Feyenoord de Conference League zal gaan winnen dan maakt het wat mij betreft ook nog wel wat uit. Met nog 5 miljoen aan Europese inkomsten zou ik die gok ook wel durven wagen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo en Dessers. Nee, sorry. Dat vind ik echt (veel) te matig voor Feyenoord. Dessers is een prima tweede spits, maar er moet echt een betere bij. Het liefst een aanspeelspunt die niet te beroerd is om te jagen en ook prima af kan maken. #opendeuren
Als jij je aan een normale voetbaldiscussie al zo aan kan ergeren als je club net gisteren de mooiste wedstrijd in jaren heeft gewonnen dan ben ik heel benieuwd hoe dat in je dagelijkse leven gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg weer zo’n koppijn van dit topic en het is deze keer niet omdat ik teveel gezopen heb na de wedstrijd.
2 goals in 18 wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:51 schreef Erasmus het volgende:
Stel je voor dat Bozenik noodgedwongen onze eerste spits moet zijn volgend seizoenmag hopen dat hij zich in Düsseldorf heeft kunnen ontwikkelen
Nee, zit daar op de bank, is niks en wordt nooit niks. Dat Slot het totaal niet in hem zag en zelfs Bannis de voorkeur gaf zegt genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:51 schreef Erasmus het volgende:
Stel je voor dat Bozenik noodgedwongen onze eerste spits moet zijn volgend seizoenmag hopen dat hij zich in Düsseldorf heeft kunnen ontwikkelen
Er was toen een verhaal dat die Slowaakse club failliet ging en Feyenoord daarom niet de volledige transfersom hoefde te betalen. Maar goed ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, zit daar op de bank, is niks en wordt nooit niks. Dat Slot het totaal niet in hem zag en zelfs Bannis de voorkeur gaf zegt genoeg.
Ben wel heel blij dat ze Dessers hebben gehaald in plaats van hem.
Bannis gaat ook nooit meer wat worden. Bannis en Bozenik mag je deze zomer ook gewoon verkopen. Net als Diemers die natuurlijk ook weer terug komt. Eigenlijk kan je deze zomer ook gewoon weer verder met puinruimen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, zit daar op de bank, is niks en wordt nooit niks. Dat Slot het totaal niet in hem zag en zelfs Bannis de voorkeur gaf zegt genoeg.
Ik gun hem die tijdelijke opleving onder Dick Advocaat van harte, hij zal in ieder geval met een cultstatus uit Rotterdam vertrekken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diemers doet het goed bij Hannover. Bannis en Bozenik vertegenwoordigen enige waarde dus die kan je moeiteloos gratis van de hand doen, net als de andere jonkies die niet goed genoeg zijn (Antonucci, El Bouchataoui etc). Qua puinruimen valt het reuze mee, we hebben goddank geen overbodige spelers meer die geen waarde meer hebben en een te hoog salaris hebben (zoals afgelopen jaren altijd het geval was).quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bannis gaat ook nooit meer wat worden. Bannis en Bozenik mag je deze zomer ook gewoon verkopen. Net als Diemers die natuurlijk ook weer terug komt. Eigenlijk kan je deze zomer ook gewoon weer verder met puinruimen.
Van de tientallen miljoenen mogelijke transferinkomsten blijft alles achter bij schulden e.d. maar die 5 miljoen van de Conference League gaan een wereld van verschil makenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Feyenoord de Conference League zal gaan winnen dan maakt het wat mij betreft ook nog wel wat uit. Met nog 5 miljoen aan Europese inkomsten zou ik die gok ook wel durven wagen.
Achteraf gezien is dat puinruimen van Arnesen toch wel heel goed verlopen dit jaar. Nieuwkoop, Fer, Jorgensen, Haps, Texeira, Van Beek, Botteghin, Vente, Johnston en Kelly voor eens en voor altijd weg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diemers doet het goed bij Hannover. Bannis en Bozenik vertegenwoordigen enige waarde dus die kan je moeiteloos gratis van de hand doen, net als de andere jonkies die niet goed genoeg zijn (Antonucci, El Bouchataoui etc). Qua puinruimen valt het reuze mee, we hebben goddank geen overbodige spelers meer die geen waarde meer hebben en een te hoog salaris hebben (zoals afgelopen jaren altijd het geval was).
Wat dat betreft zo fijn dat we sinds een tijdje investeren in waarde op het veld in plaats van op de (geld)bank.
Dat hebben @maxi-mus en ik vorige week al uitgebreid aangegeven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik in ieder geval die Danilo niet halen want ik hoor net dat die ook niet kan voetballen of een bal kan vasthouden.
Wat een leuke postquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik acht de kans groter dat deze post de Fok! post van het jaar wordt dan dat Bannis of Bozenik volgend jaar bij Feyenoord ook maar 1 goal maken.
Ik denk echt dat het maximale te investeren bedrag deze zomer een miljoen of 12 zal zijn. (Dat baseer ik op historie, de enige keer dat Feyenoord meer heeft uitgegeven historisch gezien was in 2017 toen er Champions League werd gehaald.) 5 miljoen tikt dan toch lekker aan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de tientallen miljoenen mogelijke transferinkomsten blijft alles achter bij schulden e.d. maar die 5 miljoen van de Conference League gaan een wereld van verschil maken
En dan straks weer financieel drama zeker. Heb liever dat ze eerst fatsoenlijke buffers opbouwen, want zo groot zijn die bij ons niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Vind jij Dessers en Danilo voldoende Elan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan straks weer financieel drama zeker. Heb liever dat ze eerst fatsoenlijke buffers opbouwen, want zo groot zijn die bij ons niet.
Feyenoord heeft nog nooit meer dan 30 miljoen aan transferinkomsten gekregen in 1 zomer. Als je deze zomer het dubbele ophaalt, wat geen gekke inschatting is, dan compenseer je dat gebrek aan Champions League inkomsten. Ik zou dan teleurgesteld zijn als er minder dan 20 miljoen aan aankopen voor terug zou komen. Zeker als je sowieso groepsfase Europa League hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het maximale te investeren bedrag deze zomer een miljoen of 12 zal zijn. (Dat baseer ik op historie, de enige keer dat Feyenoord meer heeft uitgegeven historisch gezien was in 2017 toen er Champions League werd gehaald.) 5 miljoen tikt dan toch lekker aan.
Ook als we mensen verkopen? Of bedoel je als iedereen blijft?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het maximale te investeren bedrag deze zomer een miljoen of 12 zal zijn. (Dat baseer ik op historie, de enige keer dat Feyenoord meer heeft uitgegeven historisch gezien was in 2017 toen er Champions League werd gehaald.) 5 miljoen tikt dan toch lekker aan.
Frank’s Scandinavische scouting genot.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook als we mensen verkopen? Of bedoel je als iedereen blijft?
Eerlijk gezegd vind ik maximaal 5 miljoen uitgeven wel prima voor 1 speler. Vorig jaar moest er nog met de pet worden rond gegaan dus je kan je niet al teveel permitteren. Arnesen heeft laten zien in die categorie prima spelers te kunnen scouten.
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind jij Dessers en Danilo voldoende Elan?
Als ik me niet vergis werd er in de zomer van 2017 meer dan 30 miljoen binnengehaald toch? Alleen zaten daar ook Champions League-inkomsten bij en was dat de reden dat Feyenoord toen iets van 20 miljoen kon investeren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit meer dan 30 miljoen aan transferinkomsten gekregen in 1 zomer. Als je deze zomer het dubbele ophaalt, wat geen gekke inschatting is, dan compenseer je dat gebrek aan Champions League inkomsten. Ik zou dan teleurgesteld zijn als er minder dan 20 miljoen aan aankopen voor terug zou komen. Zeker als je sowieso groepsfase Europa League hebt.
Dat laatste is nu best een grote kans, als wij zelf de Conference League winnen of Marseille en we behouden onze 3e plaats dan is dat het geval.
Echt bizar, alhoewel Sini nog soort van bij V Geel uit de koker komtquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Frank’s Scandinavische scouting genot.
60 miljoenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit meer dan 30 miljoen aan transferinkomsten gekregen in 1 zomer. Als je deze zomer het dubbele ophaalt, wat geen gekke inschatting is, dan compenseer je dat gebrek aan Champions League inkomsten. Ik zou dan teleurgesteld zijn als er minder dan 20 miljoen aan aankopen voor terug zou komen. Zeker als je sowieso groepsfase Europa League hebt.
Dat laatste is nu best een grote kans, als wij zelf de Conference League winnen of Marseille en we behouden onze 3e plaats dan is dat het geval.
Ik denk dat Feyenoord 3 spelers verkoopt voor totaal 30-35 miljoen euro ofzo. En ook dan denk ik dat er niet veel meer dan 12 miljoen uit zal gaan. De gaten die gedicht moeten worden zijn echt groot.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook als we mensen verkopen? Of bedoel je als iedereen blijft?
Eerlijk gezegd vind ik maximaal 5 miljoen uitgeven wel prima voor 1 speler. Vorig jaar moest er nog met de pet worden rond gegaan dus je kan je niet al teveel permitteren. Arnesen heeft laten zien in die categorie prima spelers te kunnen scouten.
Even opgezocht en het was 33 miljoen en in 2014 was het 31 miljoen. Dat is schandalig weinig overigens, maar mijn inschatting was niet slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis werd er in de zomer van 2017 meer dan 30 miljoen binnengehaald toch? Alleen zaten daar ook Champions League-inkomsten bij en was dat de reden dat Feyenoord toen iets van 20 miljoen kon investeren.
Ik denk echt dat je met 20 miljoen erg optimistisch bent maar we gaan het zien.
Ja dat zou kunnen. Maar:quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even opgezocht en het was 33 miljoen en in 2014 was het 31 miljoen. Dat is schandalig weinig overigens, maar mijn inschatting was niet slecht.
Je had toen die 33 miljoen + ong 25 miljoen verzekerde CL inkomsten (daar kwamen nog 3x een vol stadion en 1x winstpremie bij), dus totaal inderdaad zo rond de 60 miljoen. Maar daarvan ging ook de helft naar het nieuwe trainings- en jeugdcomplex en toch werd er bijna 27 miljoen uitgegeven.
Zou het gek vinden als ze niet boven de 20 miljoen uitkomen, als je meeneemt dat je dan Sinisterra, Kökcü, Senesi en Malacia moet vervangen.
Nou zijn de quotes van Vermeulen wat moeilijker exact te verifiëren maar feit is wel dat het er financieel weer vrij dramatisch voor staat. Ik heb echt het idee dat er heel veel geld die kant op moet.quote:• Feyenoords resultaat over het boekjaar 2020-2021 is uitgekomen op 17 miljoen euro negatief. Dit blijkt uit het vandaag door de club gepubliceerde jaarverslag. Genoemd resultaat is veroorzaakt door een operationeel verlies van 4 miljoen euro en een transferresultaat van 13 miljoen euro negatief. Door het verlies is het eigen vermogen van Feyenoord geslonken naar circa 1,5 miljoen euro.
• "Feyenoord staat financieel aan de rand van de afgrond." Het is duidelijke taal van Arno Vermeulen in Studio Voetbal wanneer het gaat over Feyenoord City, het project waaronder de bouw van een nieuw stadion valt. RTV Rijnmond meldde zaterdag dat de Rotterdamse club heeft besloten te stoppen met het project.
"Ik denk dat veel mensen niet begrijpen hoe slecht de situatie van Feyenoord is. Ze hebben bijvoorbeeld een uitgestelde betaling van 10 miljoen euro bij de Belastingdienst. Dat moeten ze nog inlopen. Zo slecht gaat het en dat valt niet te onderschatten. Ze kunnen hun belasting gewoon niet betalen."
• Er dreigt opnieuw een miljoenenstrop voor Feyenoord en de overige eredivisieclubs. Tijdens de uitzending van Studio Voetbal laat Arno Vermeulen weten dat de clubs nog altijd geen compensatie hebben ontvangen voor de zeven wedstrijden die werden gespeeld tijdens de laatste lock-down.
“Het gaat echt om heel veel geld”, vervolgt Vermeulen. Met zeven speelronden in de lock-down gaat het om een pot van maar liefst 70 miljoen euro. Nu kunnen de clubs aanspraak maken op de NOW, maar volgens de berekening van Vermeulen levert dat de clubs slechts 20 miljoen euro op. “Dan heb je het over een verschil van 50 miljoen euro. Ze gingen ervan uit dat de regeling werd opgelengd. Ik denk dat ze optimistisch waren en iets voor de muziek uitliepen.”
- Sinisterra: nog een 2 jarig contract (nu cashen dus) en staat er na dit geweldige seizoen ongetwijfeld heel goed op. Minstens ¤20 miljoen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
60 miljoenGaan we het hele elftal verkopen dan?
Denk dat je wel iets te hoog zit voor Kokcu, verder vind ik het wel logische bedragen. Maar goed, die schuld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Sinisterra: nog een 2 jarig contract (nu cashen dus) en staat er na dit geweldige seizoen ongetwijfeld heel goed op. Minstens ¤20 miljoen.
- Kökcü: ook nog een langdurig contract, maar dit jaar 1 van de beste spelers van de Eredivisie en zal zelf misschien wel vinden dat ie klaar is voor een stap hogerop. Ook rond de ¤20 miljoen.
- Senesi: aflopend contract, na een dipje weer de stabiele verdediger zoals we hem kennen. ¤10 miljoen.
- Malacia: ook nog een tweejarig contract, dus nu moet je verlengen of verkopen. Is al een paar seizoenen vaste waarde en inmiddels international. Ongeveer ¤15 miljoen.
Je hoeft ze niet allemaal te verkopen, maar ik denk dat er zeker 3 van de 4 vertrekken. Dan kom je sowieso op ongeveer 40-45 miljoen uit, maar het zou me niks verbazen als ze alle 4 vertrekken en je er 60-70 miljoen aan overhoudt.
Ben die waarderingen wel met jou eens maar dan moeten er wel daadwerkelijk clubs zijn die die bedragen ook willen neerleggen. Interesse is er wel maar clubs willen (nog) niet zo hoog in de boom zitten. Dat zag je ook met de interesse voor Senesi. Aan de andere kant heeft Kökcü heeft wel echt een gigantisch ontwikkeling doorgemaakt in zijn nieuwe rol, die moet echt wel 20+ miljoen opleveren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Sinisterra: nog een 2 jarig contract (nu cashen dus) en staat er na dit geweldige seizoen ongetwijfeld heel goed op. Minstens ¤20 miljoen.
- Kökcü: ook nog een langdurig contract, maar dit jaar 1 van de beste spelers van de Eredivisie en zal zelf misschien wel vinden dat ie klaar is voor een stap hogerop. Ook rond de ¤20 miljoen.
- Senesi: aflopend contract, na een dipje weer de stabiele verdediger zoals we hem kennen. ¤10 miljoen.
- Malacia: ook nog een tweejarig contract, dus nu moet je verlengen of verkopen. Is al een paar seizoenen vaste waarde en inmiddels international. Ongeveer ¤15 miljoen.
Je hoeft ze niet allemaal te verkopen, maar ik denk dat er zeker 3 van de 4 vertrekken. Dan kom je sowieso op ongeveer 40-45 miljoen uit, maar het zou me niks verbazen als ze alle 4 vertrekken en je er 60-70 miljoen aan overhoudt.
Kokcu heeft een gigantische ontwikkeling ontwikkeling doorgemaakt. Als je die onder de 15 gaat verkopen is dat bijna knap.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je wel iets te hoog zit voor Kokcu, verder vind ik het wel logische bedragen. Maar goed, die schuld.
En zo'n balletje terug gisteren heeft geen invloed op zijn waarde denk je?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu heeft een gigantische ontwikkeling ontwikkeling doorgemaakt. Als je die onder de 15 gaat verkopen is dat bijna knap.
Sini: 20-25
Kokcu: 16-18
Senesi: 10-13
Malacia: 12-15
Zoiets lijkt me.
Je onderschat Kökcü heel erg, hij is pas net 21 en is dit seizoen al zo extreem belangrijk in het opzetten van aanvallen. Bovendien inmiddels basisspeler bij het Turkse elftal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je wel iets te hoog zit voor Kokcu, verder vind ik het wel logische bedragen. Maar goed, die schuld.
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En zo'n balletje terug gisteren heeft geen invloed op zijn waarde denk je?
Ik denk niet dat er dan ineens een paar miljoen af gaan nee. Speelt overall een ijzersterk seizoen, ook Europees.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En zo'n balletje terug gisteren heeft geen invloed op zijn waarde denk je?
Vorig jaar wilde Brugge geloof ik al 10 voor neerleggen, maar dat vond Feyenoord al te weinig. En is inmiddels international.quote:
Ik denk vooral dat zijn goals tellen dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je onderschat Kökcü heel erg, hij is pas net 21 en is dit seizoen al zo extreem belangrijk in het opzetten van aanvallen. Bovendien inmiddels basisspeler bij het Turkse elftal.
Hij heeft wat minder de opvallende statistieken die Sinisterra heeft, maar in die scoutingprogramma's die clubs tegenwoordig gebruiken komt zijn naam waarschijnlijk vaak naar voren.
wie belt er met Tranfermarkt.de?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu heeft een gigantische ontwikkeling ontwikkeling doorgemaakt. Als je die onder de 15 gaat verkopen is dat bijna knap.
Zoiets lijkt me.
Volgens mij wilde Feyenoord 11 miljoen en wilde Brugge niet hoger gaan dan 6. Maar na dit seizoen zullen clubs in een hoger segment geïnteresseerd zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde Brugge geloof ik al 10 voor neerleggen, maar dat vond Feyenoord al te weinig. En is inmiddels international.
Hij is voor een middenvelder best snel hoor. Hij is vooral nauwelijks langzamer met bal dan zonder, ik heb hem dit seizoen al veel spelers op snelheid voorbij zien dribbelen op het middenveld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat zijn goals tellen dit seizoen.Maar ik weet het niet zo, ben fan van zijn trap maar ik denk dat veel buitenlandse clubs toch kritisch zijn over zijn snelheid.
Ik vind Malacia wel typisch zo'n spelertje waar niet heel veel meer in zit en die je op het juiste moment moet verkopen. Hoe vond je Senesi gisteren trouwens?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Feyenoord 11 miljoen en wilde Brugge niet hoger gaan dan 6. Maar na dit seizoen zullen clubs in een hoger segment geïnteresseerd zijn hoor.
Denk dat Kökcü meer waard gaat zijn dan Sinisterra. Ook door zijn contract. Feyenoord heeft geen reden om minder dan 20 miljoen te vragen dus gaat dat niet doen. Tenzij Kökcü er zelf op gaat aansturen maar denk dat dat reuze gaat meevallen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me.
Is het nu een act om over acts te zeggen dat die niet meer kunnen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou al besproken kunnen zeggen maar die act is 'not done' schijnbaar.
We vroegen 11, zij wilden 6 neertellen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde Brugge geloof ik al 10 voor neerleggen, maar dat vond Feyenoord al te weinig. En is inmiddels international.
Club Brugge heeft vorig jaar een bod gedaan tussen de 10 en 15 miljoen vermoedelijk 12.quote:
Hoe vond jij Senesi?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Malacia wel typisch zo'n spelertje waar niet heel veel meer in zit en die je op het juiste moment moet verkopen. Hoe vond je Senesi gisteren trouwens?
Ik zal er nog eens wat meer op letten. Vind zijn drive in ieder geval erg goed de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is voor een middenvelder best snel hoor. Hij is vooral nauwelijks langzamer met bal dan zonder, ik heb hem dit seizoen al veel spelers op snelheid voorbij zien dribbelen op het middenveld.
Deze act vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Is het nu een act om over acts te zeggen dat die niet meer kunnen?
Eigenlijk zou ik 18m voor Kokcu ook net wat weinig vinden, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Kökcü meer waard gaat zijn dan Sinisterra. Ook door zijn contract. Feyenoord heeft geen reden om minder dan 20 miljoen te vragen dus gaat dat niet doen. Tenzij Kökcü er zelf op gaat aansturen maar denk dat dat reuze gaat meevallen.
De rest wat jij zegt.
Nee, jij?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hebben jullie al een potentiële nieuwe linksbuiten op het oog trouwens. Sini heeft zo belachelijk veel gescoord dit seizoen dat ik verwacht dat hij echt onhoudbaar is.
Het eerlijke antwoord is dat ik totaal niet op hem gelet heb, vandaar de vraag. Ik stel hem vanwege de grote financiële belangen die ermee gemoeid zijn dat hij dit jaar wordt verkocht.quote:
Ja ik las het inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
We vroegen 11, zij wilden 6 neertellen.
https://www.ad.nl/nederla(...)ljoen-euro~a340f46b/
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:58 schreef fetX het volgende:
De tijd dat je spelers bij ons op kon halen voor een habbekrats mag weleens voorbij zijn.
Je vroeg mij niets maar ik vond hem geweldig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het eerlijke antwoord is dat ik totaal niet op hem gelet heb, vandaar de vraag. Ik stel hem vanwege de grote financiële belangen die ermee gemoeid zijn dat hij dit jaar wordt verkocht.
Dat denk ik ook. Zijn kwaliteiten zitten ook vooral in het vastbijten in een tegenstander, maar in de Eredivisie komen die nauwelijks aan bod omdat je vaak sowieso al beter bent en er van een back andere dingen worden gevraagd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Malacia wel typisch zo'n spelertje waar niet heel veel meer in zit en die je op het juiste moment moet verkopen. Hoe vond je Senesi gisteren trouwens?
Dat is erg prettig want hij moet echt wel verkocht worden dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vroeg mij niets maar ik vond hem geweldig.
Net zoals de laatste weken overigens. Is bezig aan een prima reeks na een matig tot slecht eerste half jaar van dit seizoen.
Hoezo? Dat is toch ook zo? Je mag Feyenoord zijnde best wat hoger in de boom gaan zitten. Als AZ vrij gemakkelijk spelers tussen de 15-25 miljoen kan verkopen moet dat zeker bij ons kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dit soort quotes vind ik altijd gevaarlijk.
Jawel. Maar dat hangt vaak ook wel af van contractduur en leeftijd. Als Sini dit jaar niet verkocht wordt en volgend seizoen de helft niet speelt dan levert hij maar weer 10 miljoen op ofzo. Als Senesi niet verkocht wordt dan gaat hij transfervrij de deur uit. En zelfs bij Malacia vind ik er risico's aan kleven om hem nu niet te verkopen. (Omdat ik dus het idee heb dat hij wel aan zijn piek zit.)quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch ook zo? Je mag Feyenoord zijnde best wat hoger in de boom gaan zitten. Als AZ vrij gemakkelijk spelers tussen de 15-25 miljoen kan verkopen moet dat zeker bij ons kunnen.
Om de woorden van Slot dan maar te gebruiken: ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken dat Sini of Kokcu niet verkocht worden. Malacia laten ze ook echt wel gaan, maar dat betekent niet dat je bijvoorbeeld 8 miljoen voor een international zomaar even moet accepteren. Een deel van het takenpakket van een TD is onderhandelen en verkopen. Dat mag Arnesen nu laten zien, want Burger en met name Haps gingen al voor een belachelijk laag bedrag weg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat hangt vaak ook wel af van contractduur en leeftijd. Als Sini dit jaar niet verkocht wordt en volgend seizoen de helft niet speelt dan levert hij maar weer 10 miljoen op ofzo. Als Senesi niet verkocht wordt dan gaat hij transfervrij de deur uit. En zelfs bij Malacia vind ik er risico's aan kleven om hem nu niet te verkopen. (Omdat ik dus het idee heb dat hij wel aan zijn piek zit.)
Gurney, ik weet niet of ik je er een plezier mee doe maar deze analyse nadat Feyenoord vorig jaar de play-offs van Utrecht won vond ik toch wel klasse.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje de ECL-opzet aan het bestuderen. Daar vallen een paar dingen bij op:
- Directe plaatsing voor de ECL bestaat niet, dus momenteel zijn er 0 zekere clubs in de ECL.
- Bij iedere uitschakeling stroom je een niveau lager in. Dat betekent dat PSV van CL NCQ 2 af kan zakken naar ECL NCQ 4, dus bij ons.
- De clubs die gaan uitstromen van de EL en CL qualifiers zijn over het algemeen niet van een hoger niveau dan Feyenoord, omdat directe plaatsing voor de EL vanuit toplanden wèl mogelijk is.
- Kampioenen spelen nog altijd in een gesplitst systeem wat het NCQ pad vele malen sterker maakt.
Conclusie die je kan trekken is dat de tegenstanders van een lager niveau helaas uitstromen in een play-off ronde, waardoor wij met alle sterke tegenstanders in de play-off ronde gaan komen. We hebben hier een geplaatste status in, maar dat betekent dus dat lastige tegenstanders die nog weinig kans hebben gehad om een goed coëfficient op te bouwen ongeplaatst zijn (denk aan Rangers twee jaar terug). Momenteel is Union Berlijn de sterkst mogelijke tegenstander om te treffen.
Vanaf de poulefase belanden we nu in pot 2, maar wel als een van de hoogste. Momenteel zijn er negen sterkere tegenstanders die virtueel naar de ECL gaan: AS Roma, Tottenham Hotspur, Basel, Villareal, FC Kopenhagen, AA Gent, Anderlecht, Astana en LASK. Realistisch gezien valt Astana eerder af (die kunnen er echt helemaal niks van), dat zou Feyenoord bovenaan pot 2 plaatsen. Verder stromen Basel, Kopenhagen, Gent en LASK in ronde 2 al in en hebben die geen heel sterke selectie, dus bij enkele uitschakelingen komen we in pot 1. Wel zijn er een hoop clubs die nog kunnen afstromen vanuit EL PO4 die een hoger coefficient hebben dan wij, echter zouden die allemaal uit de CL-play-offs moeten afstromen en dus tweemaal moeten verliezen van een lager coëfficient wat geen bijster hoge kans heeft. Komen we de play-offs door, dan stromen we dus een poule in van een bijzonder laag niveau. Eerste worden in de poule heeft een flink voordeel want dan ontloop je een extra play-off ronde en plaats je je gelijk voor de laatste 16, dus in pot 1 komen heeft een flink voordeel want dan ontloop je tegenstanders als Tottenham Hotspur en AS Roma.
Korte samenvatting:
- Eerste twee rondes mogen geen probleem zijn, play-off ronde kan een vervelende klus worden.
- In de poulefase acht ik de kans 60% dat we in pot 1 komen en 40% in pot 2.
- De poule doorkomen wordt een makkelijkere klus dan de voorronde.
Ja hij heeft zijn verkoopkwaliteiten nog niet bewezen al heeft hij wel meer uit Berghuis gehaald dan er in zat. Historisch gezien was het ook geen slechte verkoper.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Om de woorden van Slot dan maar te gebruiken: ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken dat Sini of Kokcu niet verkocht worden. Malacia laten ze ook echt wel gaan, maar dat betekent niet dat je bijvoorbeeld 8 miljoen voor een international zomaar even moet accepteren. Een deel van het takenpakket van een TD is onderhandelen en verkopen. Dat mag Arnesen nu laten zien, want Burger en met name Haps gingen al voor een belachelijk laag bedrag weg.
kampioenenmakerquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Elan het volgende:
Giogod overigens ook in de halve finale Europa League
@:atypisch
korter graagquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
KEIHARD GELACHEN wat ik weer allemaal lees
Als Feyenoord in de franse spaanse engelse italiaanse competitie zou spelen zou het gewoon degraderen,. Ajax zou ergens onderin meehobbelen.
Fysiek hebben we de zwakste spelers van europa.
Waarom denken mensen dat clubs bij Feyenoord 20 miljoen zouden gaan betalen voor die spelers
Als je in al die competities gaat kijken zijn daar een hoop spelers van hetzelfde niveau of hoger dan de spelers die in nederland rondlopen. Dozijnen vol.
Bijna elke speler die voor miljoenen via en ajax en psv naar het buitenland zijn gegaan mislukken allemaal en komen op de bank terecht. Frenkie de Jong is gewoon een middelmatige kut speler bij barca die allang op de bank zou moeten zitten maar alleen maar opgesteld wordt door zijn prijskaartje.
Als Feyenoord 1 speler kan verkopen voor rond de 15 miljoen dan mag het van geluk spreken.
clubs wachten allemaal tegenwoordig af tot dat de contracten af lopen.
Feyenoord is in principe kansloos tegen de nummer 2 van Frankrijk.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
de resultaten met toornsra in de basis zijn pure aids als je naar de laatste 7 zeven jaar kijkt dus ik heb er geen vertrouwen in
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had jij dit opgelost?
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geertruida op het middenveld
pedersen gewoon op rechts
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is maar goed dat je op harvard geen voetbaltests hoeft af te leggen
bedankt voor de feedbackquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
ja en maken we kans tegen Marseille?quote:
Ik denk dat we daar veel mensen een plezier mee zouden doen. Maar ik heb ook de nodige fans, dus dat is een lastig dilemma.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben bereid te stoppen met posten als jij ook weggaat
je hebt tot 17:00 om te beslissenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar veel mensen een plezier mee zouden doen. Maar ik heb ook de nodige fans, dus dat is een lastig dilemma.
Ik wil liever niet in dat rijtje genoemd worden als je het goed vindt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
8 posts op rij van @:aTypisch, @:PietjePuk2000 en @:klaasweetalles . Dat moet de slechtste reeks uit de geschiedenis van het Feyenoordtopic zijn.
C-c-c-c-c-combobreakerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
8 posts op rij van @:aTypisch, @:PietjePuk2000 en @:klaasweetalles . Dat moet de slechtste reeks uit de geschiedenis van het Feyenoordtopic zijn.
Doet mij denken aan het seizoen waarin onze aanval bestond uit Huysegems, Charisteas en Kolkkaquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
EL (Leipzig - Rangers, West Ham - Eintracht) en Leicester tegen Roma.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:10 schreef asco het volgende:
Zijn er tijdens de halve finale ook nog andere wedstrijden?
Ik zit dan in Dublin en hoop ergens in een pub deze wedstrijd te kunnen meemaken.
Thx.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EL (Leipzig - Rangers, West Ham - Eintracht) en Leicester tegen Roma.
Ja Rangers, Leicester en West Ham spelen dan ook, dus kleine kans dat je onze pot kan zienquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:10 schreef asco het volgende:
Ik zit dan in Dublin en hoop ergens in een pub deze wedstrijd te kunnen meemaken.
Desnoods maar met de laptop in het hotel maar gekeken wordt er sowieso.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja Rangers, Leicester en West Ham spelen dan ook, dus kleine kans dat je onze pot kan zien
Ik heb ooit in Dublin in een Pub Cambuur - Feyenoord zitten kijken terwijl er ook Gaelic Football was tussen Dublin en Galway wat blijkbaar 2 gigantische clubs zijn, dus het zal je vast wel lukkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:10 schreef asco het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden al geboekt, Frankfurt - Tirana voor 50 euroquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef asco het volgende:
93 euro voor een ticket naar Tirana. 24 mei heen, 26 mei terug.
Wie zou het er al op gewaagd hebben?![]()
https://www.chaser.nl/zoe(...)%20en%20omstreken%20(NL)&des=Tirana%20(TIA)
Man, ik hoop zo dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden al geboekt, Frankfurt - Tirana voor 50 euro
#UEFAMAFFIAquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)-besluit-uefa-150422
Wat is dit nou weer? Er is toch niks geks gebeurd?
Lekker man. Was het feestelijk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden al geboekt, Frankfurt - Tirana voor 50 euro
Heerlijk tripje Praag was dat, nu maar eens bijslapen. Cyriel de geit.
"Redelijk"quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Was het feestelijk?
Overweeg ook alvast het ticket naar Tirana te boeken, maar als het mij niet lukt een kaartje te kopen kijk ik hem het liefst thuis met vrienden. Lastige keus dus, maar goed. Marseille is nog ook wel een redelijk obstakel.
‘Redelijk’ moet je hier met een enorme knipoog lezenquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Redelijk"
Ik schat ze kwalitatief echt wel een stukje hoger in. Maar omdat ze dit toernooi waarschijnlijk net wat minder serieus nemen en de 2e plek in de competitie nog lang niet zeker is voor ze maken we een goeie kans.
Ik heb niet zo de illusie dat Feyenoord een marge van 2 goals thuis gaat neerzetten maar de uitwedstrijden bieden daarentegen wel weer hoop dit jaar. Het is voor het eerst sinds tijden dat er uit ongeveer net zo goed wordt gepresteerd als thuis. Dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Redelijk"
Ik schat ze kwalitatief echt wel een stukje hoger in. Maar omdat ze dit toernooi waarschijnlijk net wat minder serieus nemen en de 2e plek in de competitie nog lang niet zeker is voor ze maken we een goeie kans.
Wel weer vuurwerk met nog een voorwaardelijke straf zonder publiek open.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)-besluit-uefa-150422
Wat is dit nou weer? Er is toch niks geks gebeurd?
Goh! En ik maar denken dat de Geert op RB speelt die bij balbezit naar het middenveld toeschuift!quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Pedersen had camouflagekleding aan. Hopelijkt komt de UEFA er niet achter.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goh! En ik maar denken dat de Geert op RB speelt die bij balbezit naar het middenveld toeschuift!
Stom van me!
en daarom heet jij dombo.....quote:
Ik heb inderdaad wel zelfkennis.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en daarom heet jij dombo.....
Jammerquote:
Precies, hij blijft dus gewoon onze groundsmen.quote:Op zondag 17 april 2022 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beltman gaat gewoon nog ingehuurd worden door Feyenoord met zn eigen bedrijfje, alleen niet meer fulltime. Gaat alleen nu lekker de wereld over vliegen, en geef hem eens ongelijk.
Hij is verantwoordelijk voor veruit de meeste prijzen die we de afgelopen 10 jaar gewonnen hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 09:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Goede zaak, zonder Beltman krijg je al gauw dit.![]()
als het matje er vandaag maar goed bij ligtquote:Op zondag 17 april 2022 08:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, hij blijft dus gewoon onze groundsmen.
Of wat landmijnen.quote:Op zondag 17 april 2022 10:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Een paar kuilen erin zou ik wel waarderen vandaag.
Nee, gaat alleen maar van je biertijd af. Lekker ubertje gepakt.quote:
Wat een zwoele stem over de speakerquote:
Ditquote:
En stoeltjes trappen, alles onder plakken met stickers. Feyenoord heeft een drukke dag maandag.quote:Op zondag 17 april 2022 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die neuzen gaan gewoon zelf kuilen maken in het veld door vuurwerk te smijten.
Dat is altijd wel geinig ja, wordt morgen allemaal weer opgeknapt en de rekening gaat rechtstreeks naar Amsterdamquote:Op zondag 17 april 2022 13:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En stoeltjes trappen, alles onder plakken met stickers. Feyenoord heeft een drukke dag maandag.
Het is erg debiel ja.quote:Op zondag 17 april 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is altijd wel geinig ja, wordt morgen allemaal weer opgeknapt en de rekening gaat rechtstreeks naar Amsterdam
Maar wel stickertjes geplakt!!!
Laat echt niets zien in topwedstrijden. Deed hij bij ons toch beter.quote:Op zondag 17 april 2022 20:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch al weer 2 medailles voor Heuvelhut, zilveren weliswaar maar toch.
Tja, bij ons was hij de Koning, daar een lulletje. Smerige tackle ook van achteren op Gakpo, kreeg niet eens geel.quote:Op zondag 17 april 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat echt niets zien in topwedstrijden. Deed hij bij ons toch beter.
Dat idee heb ik ook niet echt, nee. Maar goed. Voetbal is voetbal, en dat is het mooie aan voetbal.quote:Op zondag 17 april 2022 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat Marseille net zitten kijken en krijg toch niet echt het idee dat we daarvan gaan winnen
Ach ja, de bal is rond, elf tegen elf.quote:Op zondag 17 april 2022 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat Marseille net zitten kijken en krijg toch niet echt het idee dat we daarvan gaan winnen
ga je erheen?quote:Op zondag 17 april 2022 22:45 schreef Caland het volgende:
Yes, donderdagnacht geboekt. Best voordelig ook nog, alleen wel vliegen vanaf Luxemburg (lol).quote:
Klopt maar dat was het ook het geval tegen Inter 20 jaar geleden. Zeker die tweede helft thuis na een sterk begin compleet overlopenquote:Op zondag 17 april 2022 22:45 schreef Caland het volgende:
Daarom extra vervelend dat je de eerste pot weer thuis speelt. Geen enkele beslissingswedstrijd in de Kuip tijdens een Europese campagne is wel jammer.quote:Op maandag 18 april 2022 10:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar dat was het ook het geval tegen Inter 20 jaar geleden. Zeker die tweede helft thuis na een sterk begin compleet overlopen
Gelukkig hielden we stand maar dat was meer geluk kan kunde, geeft niet, dat hoort er allemaal bij.
Vind je het vervelend vanwege het gebrek aan ontlading in de Kuip of denk je dat Feyenoord hierdoor een kleinere kans heeft? Dat denk ik namelijk niet.quote:Op maandag 18 april 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom extra vervelend dat je de eerste pot weer thuis speelt. Geen enkele beslissingswedstrijd in de Kuip tijdens een Europese campagne is wel jammer.
Ja, Partizan. Maar dat ging eigenlijk nergens over.
Ook niet overschatten. Ze zijn gewoon uitgeschakeld door een matig Lazio en debiel slecht GS.quote:Op zondag 17 april 2022 22:45 schreef Caland het volgende:
En Drita lolquote:Op maandag 18 april 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom extra vervelend dat je de eerste pot weer thuis speelt. Geen enkele beslissingswedstrijd in de Kuip tijdens een Europese campagne is wel jammer.
gewoon 3-0 winnen thuisquote:Op maandag 18 april 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vol erop klappenquote:Op maandag 18 april 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon 3-0 winnen thuis
kansen afmaken
Het juichen bij de cornervlag-compilatie moet er komen van dit seizoen.quote:Op maandag 18 april 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit blijven toch mooie beelden, buiten die twee vakken naast het uitvak was er ook nog een heel vak op de eretribune dat alleen maar uit Feyenoorders bestond (gok de businessclub)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |