Ik ga , deo volente, in volle glorie over de via gladiola dit jaar.quote:
Vita brevis.quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga , deo volente, in volle glorie over de via gladiola dit jaar.
Carpe diem.quote:
Ga nou maar douchen.quote:
Ben al klaar. Nu aankledenquote:
quote:
Geklikt ! Modern Talking = altijd goedquote:
Die neem ik mee. Lijfliedquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben nog te laat eigenlijk. Voor de vierdaagse moet ik nog veel eerder opstaanquote:
Een Baas.quote:
Iedereen die de DT heeft is een baasquote:
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:05 schreef Maanvis het volgende:
is NL een vereiste om buschauffeur te worden?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.
En nog een blamage extra. Die knuppel maakte een hele omweg om op het busstation van krommenie assendelft te komen, terwijl de ns bushalte aan de voorkant van het station langs de doorgaande weg gesitueerd is. Echt.
ja tis toch een vervangende bus dus dan gaat ie toch naar de plek die de trein ging?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.
En nog een blamage extra. Die knuppel maakte een hele omweg om op het busstation van krommenie assendelft te komen, terwijl de ns bushalte aan de voorkant van het station langs de doorgaande weg gesitueerd is. Echt.
Ze moeten tussen Wormerveer en alkmaar pendelen. Op castricum kon hij dus twee kanten op. Gelukkig ging hij naar Wormerveer en niet naar Alkmaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
ja tis toch een vervangende bus dus dan gaat ie toch naar de plek die de trein ging?
wat een schobbejakkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze moeten tussen Wormerveer en alkmaar pendelen. Op castricum kon hij dus twee kanten op. Gelukkig ging hij naar Wormerveer en niet naar Alkmaar
Wat dacht je van werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:30 schreef Maanvis het volgende:
wat zal ik vandaag eens op het werk gaan doen?
ik kan mijn werk zelf indelen, dus kies maarquote:
Dat klinkt als iene miene muttequote:Op vrijdag 15 april 2022 06:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan mijn werk zelf indelen, dus kies maar
Randstad Miele, Monstterboard, Volkswagen of Swiss Sense?
Wat een luxe koffie in de busquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:07 schreef Maanvis het volgende:
Paar weken geleden had de chauffeur de verkeerde bus bij. Ik dacht YES EINDELIJK EEN DUBBELDKEKER DAN KAN IK LEKKER BOVENIN ZITTEN.. Bleek dat dus de verkeerde te zijn.
En toen moesten we bij een tankstation 'm omwisselen.
VOORDEEL: De niet dubbeldekker die we bij het tankstation kregne had een koffieautomaat en een koffiekan met verse koffie
zijn van die extra bussen die voor de TU en Fontys studentren rijenquote:
Worden ze goed verzorgd die studenten met koffie in de busquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn van die extra bussen die voor de TU en Fontys studentren rijen
nee die bus waarmee omgewisseld was was voor een stel soldatenquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden ze goed verzorgd die studenten met koffie in de bus
Dan hebben de soldaten het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee die bus waarmee omgewisseld was was voor een stel soldaten
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij haddenquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben de soldaten het goed voor elkaar
Advocaatje Soldaatje ging op reis tierelierelierequote:Op vrijdag 15 april 2022 07:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij hadden
Op missie denk ik danquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij hadden
quote:Op vrijdag 15 april 2022 05:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nog te laat eigenlijk. Voor de vierdaagse moet ik nog veel eerder opstaan
Morningquote:
jup, op russenjachtquote:
Beter een kut over je koffie dan koffie over je kutquote:
Hey Plyquote:
Zonder meerquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een vrije vrijdag is een goede vrijdag
Heer PLY.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Dot
[..]
Daarna komt er een beste zaterdag
Beetje saai weer.quote:
De vlinderstruik?quote:
MrsL.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben we een beetje een goede vrijdag deze vrijdag?
Wat is die 5% overige?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat nogal. Ik ben een beetje dood. Een klein beetje maar.
Keine Ahnung.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef DJMO het volgende:
Ik ben een beetje dood. Een klein beetje maar. Maar de N70 kan ik van m'n lijstje strepen.
Held.quote:
Ze is overgestapt naar hertog janquote:
Nee hoor, ik pak meestal wat er in de aanbieding is en anders het goedkoopste.quote:
Dode Trut Spotted!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef DJMO het volgende:
Ik ben een beetje dood. Een klein beetje maar. Maar de N70 kan ik van m'n lijstje strepen.
Da's Tering Slim!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik pak meestal wat er in de aanbieding is en anders het goedkoopste.
quote:
quote:
Leuk om daar een topic te maken over lifehacks en zoquote:
De Trage Sukkels!!!quote:
Dit Topicidee, Super!!!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk om daar een topic te maken over lifehacks en zo
DHL, Tergend Snelquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke, de DHL bezorger heeft gelijk aangebeld![]()
Draag Teenslippers, Supermooi!quote:
Gewoon alles.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond krieltjes met roerbak groenten en vlees waar ik nog niet uit ben.
Spekjes er door boomstammetjes of toch een kip filet
Da's teveel schatquote:
Kipfiletquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond krieltjes met roerbak groenten en vlees waar ik nog niet uit ben.
Spekjes er door boomstammetjes of toch een kip filet
Dan geen krieltjes.quote:
Da's toereikend, smakelijkquote:
Gewoon lekker opbakken in zijn geheel dan toch.quote:
Yep kan prima, kip wel in stukjes doen of apart bij doen kan ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon lekker opbakken in zijn geheel dan toch.
Gewoon eerst de krieltjes doen dan de kip en dan de groentequote:Op vrijdag 15 april 2022 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snijd kip filet normaal altijd in stukjes maar dan wil ik het gelijkelijk mee bakken met de groenten en de krieltjes.
Denk dat een hele kipfilet los dan meer kans van slagen heeft haha.
Dat troosteloze stationquote:
quote:
Ja nou, ik reed toevallig net Amsterdam inquote:
don't talk, sweetheartquote:
Da's teringsnel schatquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja nou, ik reed toevallig net Amsterdam in
Damn, Teleurstellende Sneerquote:
Same here.Alleen mijn schoentjes waren niet bij Kruidvat.quote:
Welke maat heb je? Kan morgen misschien wel even voor je kijken hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Same here.Alleen mijn schoentjes waren niet bij Kruidvat.
41quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Kan morgen misschien wel even voor je kijken hier.
Als ik het niet vergeet kijk ik morgen even hier bij de kruidvatquote:
Toch wel netjes MO.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verzet géén stap meer. 'Hey Google, hang m'n jas op'
Oh shit, werkt niet.
* DJMO pleurt jas op de bank
Rob.quote:
Noem je mij nou een bende?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:04 schreef Rob het volgende:
[..]
kan ook. je bent en veroorzaakt de bende
quote:
Moai famke.quote:
Hey Dot.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
138 berichten van een hele dag. Gaat goed hier 🤣🤣🤣🤣🤣
Het is vrijdag dus.quote:
Proostquote:
Ik heb ook net een bakkie gepakt. De laatste voor vandaagquote:
https://www.mediacourant.(...)er-betalen-getuigen/quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit lees net dat John de mol een rechtzaak tegen roddelpraat begint
Bericht staat op rtl nieuws. Het lukt mij niet om de link te pakken
John de Mol (66) eist een rectificatie van het programma 'Roddelpraat'. In het YouTube-programma beweert presentator Jan Roos dat de familie De Mol getuigen zou hebben betaald in de mishandelingszaak rondom Johnny de Mol.
Normaal drink ik alleen in de ochtend een cappuccinoquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook net een bakkie gepakt. De laatste voor vandaag
Nu had ik hem maar was jij me voor. Op mobiel is dat altijd drama. max heeft mij ipad ingepikt zijn tel is leeg, zijn laptop doet het niet. Oma op de ipad. Wat een hel om puber te zijn. Wat moet jij met de ipad als je tv kijkt zegt wijsneusquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)er-betalen-getuigen/
Living on the edge.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal drink ik alleen in de ochtend een cappuccino
Maar soms ook in de avond zin in een latte in plaats van thee
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu had ik hem maar was jij me voor. Op mobiel is dat altijd drama. max heeft mij ipad ingepikt zijn tel is leeg, zijn laptop doet het niet. Oma op de ipad. Wat een hel om puber te zijn. Wat moet jij met de ipad als je tv kijkt zegt wijsneus
Oma. Ik kom vaker bij jou logeren vindt je dat goed. Ik zeg, hartstikke gezellig lieverd als je niet zo grote mond had. Ja maar oma ik ben een puber he. Ik zeg ja en dat geeft je geen vrijbriefje om een grote bek te hebben. Oma dt heet mond. Ik ja als er normale taal uitkomt wel anders is het een grote bek. Oke oma je hebt wel gelijk 🤣🤣🤣quote:
Mooie Max.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oma. Ik kom vaker bij jou logeren vindt je dat goed. Ik zeg, hartstikke gezellig lieverd als je niet zo grote mond had. Ja maar oma ik ben een puber he. Ik zeg ja en dat geeft je geen vrijbriefje om een grote bek te hebben. Oma dt heet mond. Ik ja als er normale taal uitkomt wel anders is het een grote bek. Oke oma je hebt wel gelijk 🤣🤣🤣
Ga jij nog wat leuks doen?quote:
Vanavond pak ik bewust rust morgen werken daarna schoonfamilie en zondag weer hele dag schoonfamilie. Vandaag neem ik rust.quote:
Paasbrunch to the max dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanavond pak ik bewust rust morgen werken daarna schoonfamilie en zondag weer hele dag schoonfamilie. Vandaag neem ik rust.
Dit is ook fijn spul voor pijnlijke spierenquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
Wat is zo'n hete douche toch een weldaad voor de spieren waarvan je het bestaan niet meer wist
@ToT heeft leuk spul.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is ook fijn spul voor pijnlijke spieren
https://mydrogist.nl/prod(...)EP-d_rAaAkRlEALw_wcB
Wat voor spul dan?quote:
Ja ik ken het. Moet nog steeds nieuwe halen. Thnx voor de reminderquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar krijg ik uitslag vanquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Die warmte pleisters is dat ook wel iets of is dat troep?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Moet nog steeds nieuwe halen. Thnx voor de reminder
magnesium oliequote:Op vrijdag 15 april 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?Zeker wat gaat branden zoals tijgerbalsem
Ah ook wel goedkoper denk ik al hoewel die van spiroflor ook niet echt prijzig isquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt bij de action vandaan. Is vergelijkbaar met spiroflor denk ik. Is ook wel fijn, net als de active cooling gel van de action.
Kan je voor veel dingen gebruiken je kan zelfs druppeltjes innemenquote:
En dat helpt tegen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je voor veel dingen gebruiken je kan zelfs druppeltjes innemen
quote:
Nee nee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je de THC-druppels bedoelde!
Helaasquote:
Spierpijn hoofdpijn,zweetvoeten, stank uit je mond,hoofdpijn, verkoudheid, en nog veel meerquote:
Ik kijk zelden reclame en heb deze dus oook niet gekekenquote:
mam kijk nouquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk zelden reclame en heb deze dus oook niet gekeken
Morguh misschien als ik de laptop aanheb 😉quote:
Zit u weer op uw mobiel te candycrushenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh misschien als ik de laptop aanheb 😉
Nee zat even hier te lezen en doe hem nu uit en ga slapenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Zit u weer op uw mobiel te candycrushen
Ja, ik ga zo. Ik heb zitten vechten tegen de slaap omdat ik anders de halve nacht wakker lig. Lang leve adhd ole ole.quote:
Dan kan dat lastig zijn ja, snap ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo. Ik heb zitten vechten tegen de slaap omdat ik anders de halve nacht wakker lig. Lang leve adhd ole ole.
Was net opquote:
Je riep.?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:43 schreef PLY het volgende:
Saaie zooi op fok zonder dts. Om de 3 uur krijg je een antwoord. SC mij te traag
Kom dan ook naar DTS!quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:47 schreef PLY het volgende:
[..]
He mozat net in verkeer en ergenissen, alles geveegd van mij
Zie editquote:
Oohh oké, daar ook ff kiekenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
De link die ik er in gezet heb.
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
quote:
Trusten mopquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:53 schreef DJMO het volgende:
Ik naar bed toe iig. Bis später oder morgen
quote:
Krappe vijftigerquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Las het, achja je bent nog jong tijd zat
Waar is dat halve ei geblevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een ei is geen ei drie ei is een paas ei
Heer PLY.quote:
Ik ben gewoon te vroeg gaan slapen.Heb dat de laatste tijd wel vaker,dat ik na het eten "even" ga liggen en dan midden in de nacht wakker wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bent er weer lekker vroeg bij, ik kan weer eens niet maffen.teveel energie denk
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF ☕️quote:
Hey Plyquote:
Herkenbaar, maar vandaag heb ik niet gelegen gister dan. Maar over half uurtje maar eens. Heb 3 verjaardagen vandaagquote:Op zaterdag 16 april 2022 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te vroeg gaan slapen.Heb dat de laatste tijd wel vaker,dat ik na het eten "even" ga liggen en dan midden in de nacht wakker wordt.
Dat lust ik niet eens die zooiquote:Op zaterdag 16 april 2022 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PlyGeen energiedrank meer drinken voor het slapen
Jij las hetzelfde als ik.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PlyGeen energiedrank meer drinken voor het slapen
Mijn broertje heeft er door in het ziekenhuis gelegen.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar vandaag heb ik niet gelegen gister dan. Maar over half uurtje maar eens. Heb 3 verjaardagen vandaag![]()
![]()
![]()
Mis ik wat?quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij las hetzelfde als ik.![]()
Er staat iets anders.
Energie denkquote:
Zei je ooit ja, heeft hij wel veel opgedronken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er door in het ziekenhuis gelegen.
Merciquote:
Ooohhh, idd kan je het zO lezenquote:Op zaterdag 16 april 2022 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Energie denk
Energie drank
Ik las het eerst ook fout.
Drinken en niet eten dat nekte hem.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Zei je ooit ja, heeft hij wel veel opgedronken dan?
[..]
Merci
Ja dan gaat het snel minder met je. Maar gelukkig goed gekomen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drinken en niet eten dat nekte hem.
Maar niet afgeleerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dan gaat het snel minder met je. Maar gelukkig goed gekomen toch?
Pff 2x gehad in mijn leven, delirium. Was nog een broekie toen, hele bovenverdieping gesloopt van een hotel toenquote:Op zaterdag 16 april 2022 04:49 schreef FreshFruit het volgende:
Het is vergelijkbaar met de ergste kater die je kan bedenken.
Wat had je toen gedronken?quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Pff 2x gehad in mijn leven, delirium. Was nog een broekie toen, hele bovenverdieping gesloopt van een hotel toen
Wel eens verteld hier, was onversneden cognac.quote:
Ik weet het weer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel eens verteld hier, was onversneden cognac.
Denk dat er wat ethanol in zat ofzo? Bijna dood toen, daarna nooit meer cognac gedronken
Maar jong en wild hequote:
Ik begin het steeds meer onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar jong en wild hedaarna nooit meer katers gehad eigenlijk. Drink praktisch niet meer, zoals vanmiddag dan wel op een feestje zeg maar
Goedzoquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin het steeds meer onder controle te krijgen.
Je typt te veel energie denk en ik lees teveel energie drankquote:
Heel herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Goedzovoor je zelf 2x in de week een vaste dag aanleren en later één. Zo deed ik het vroeger ook.
Ik stopte elke dag bij het tankstation op weg naar huis en zoop 6 blikken op onder het rijden en waren op toen ik thuis was. Maar tal er nu niet meer na. Af en toe een bokbier
Ja ik las drank staat denk 🤣quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij las hetzelfde als ik.![]()
Er staat iets anders.
Je was niet de enige.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je typt te veel energie denk en ik lees teveel energie drank
Ik vind het ook een vieze luchtquote:Op zaterdag 16 april 2022 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan die zoete lucht al niet hebben.
Ik las het was weer eens spuit 11 🤣quote:
Wel grappig,zo snel associeer je.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het was weer eens spuit 11 🤣
Lolquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je typt te veel energie denk en ik lees teveel energie drank
Beter vaste dagen uitzoeken en er tussen niksquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit.![]()
En ja de stopdagen nu bevallen me steeds beter.
Ik alleen op dagen die eindigen op een g.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Lol
[..]
Beter vaste dagen uitzoeken en er tussen niks
Ik dronk vroeger alleen doordeweeks en in het weekend, en voor de rest nooit
Netjes hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik alleen op dagen die eindigen op een g.
Ik heb ook wel werk gehad waar het geen probleem was dat er gezopen werd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Lol
[..]
Beter vaste dagen uitzoeken en er tussen niks
Ik dronk vroeger alleen doordeweeks en in het weekend, en voor de rest nooit
Veel spa rood met bubbels drinken gaan, dat helpt onwijs goed geloof mij maar. Probeer maar eens als je trek in bier hebquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik alleen op dagen die eindigen op een g.
Ooohhh das raar, ik kon dat sowieso niet maken als kraan en shovelmachinist vroegerquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook wel werk gehad waar het geen probleem was dat er gezopen werd.
Thanks voor de tip,drink nu gewoon water.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel spa rood met bubbels drinken gaan, dat helpt onwijs goed geloof mij maar. Probeer maar eens als je trek in bier heb
In de kledingzaak waar ik werkte vonden ze het geweldig als ik op stap was geweest.Later horeca,daar was het gewoon normaal.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Ooohhh das raar, ik kon dat sowieso niet maken als kraan en shovelmachinist vroeger
Daarom spa rood, zit veel koolzuur inquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks voor de tip,drink nu gewoon water.
Die trekmomenten kan ik steeds beter mee omgaan.
Oke, ja horeca is gewoon idd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de kledingzaak waar ik werkte vonden ze het geweldig als ik op stap was geweest.Later horeca,daar was het gewoon normaal.
Pffff das wel heel erg rap. Ipv koffie bierquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
Bij ons op de manege begon het ook om 11 uur.
Cola beerenburg,en dan later over op bier.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Pffff das wel heel erg rap. Ipv koffie bier
Of met mij, vond het ook lekker tegen nadorst vroeger.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik proberen,kan ik proosten met @:Dotteke
En om twee uur met de kruiwagen naar huus gebracht?quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cola beerenburg,en dan later over op bier.
Dat viel best wel mee,zou nu echt niet meer kunnen maar we gingen daarna gewoon veerijden.Koeien naar de markt brengen.Ik ben weleens heel boos op mijn vader geweest omdat hij echt bezopen was.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:26 schreef PLY het volgende:
[..]
En om twee uur met de kruiwagen naar huus gebracht?
Of bamzaaien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:29 schreef PLY het volgende:
Dan het kroegen zuip spel, de éénentwintigste één
Was vroeger vaak op die markten hoor, in Purmerend konden ze er ook wat van die boerenquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee,zou nu echt niet meer kunnen maar we gingen daarna gewoon veerijden.Koeien naar de markt brengen.Ik ben weleens heel boos op mijn vader geweest omdat hij echt bezopen was.
Mackje gooien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:29 schreef PLY het volgende:
Dan het kroegen zuip spel, de éénentwintigste één
Ja die spellen om een rondje was leuk. Ik kwam ook meer in een bruin café dan disco's vroeger.quote:
Zuidlaren was ook altijd mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Was vroeger vaak op die markten hoor, in Purmerend konden ze er ook wat van die boerendat was een markt op een plein met rondom cafees
Daar stonden we elk jaar met 20-30 paarden.Dat was best een dingetje.quote:
Ja dat, ik had kennisen die het er wel eens over hadden. Moet heel leuk zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar stonden we elk jaar met 20-30 paarden.Dat was best een dingetje.
En de kermis naast de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |