Ik ga , deo volente, in volle glorie over de via gladiola dit jaar.quote:
Vita brevis.quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga , deo volente, in volle glorie over de via gladiola dit jaar.
Carpe diem.quote:
Ga nou maar douchen.quote:
Ben al klaar. Nu aankledenquote:
quote:
Geklikt ! Modern Talking = altijd goedquote:
Die neem ik mee. Lijfliedquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben nog te laat eigenlijk. Voor de vierdaagse moet ik nog veel eerder opstaanquote:
Een Baas.quote:
Iedereen die de DT heeft is een baasquote:
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:05 schreef Maanvis het volgende:
is NL een vereiste om buschauffeur te worden?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.
En nog een blamage extra. Die knuppel maakte een hele omweg om op het busstation van krommenie assendelft te komen, terwijl de ns bushalte aan de voorkant van het station langs de doorgaande weg gesitueerd is. Echt.
ja tis toch een vervangende bus dus dan gaat ie toch naar de plek die de trein ging?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel handig als je de passagiers antwoord kunt geven op de vraag welke kant je gaat ja.
En nog een blamage extra. Die knuppel maakte een hele omweg om op het busstation van krommenie assendelft te komen, terwijl de ns bushalte aan de voorkant van het station langs de doorgaande weg gesitueerd is. Echt.
Ze moeten tussen Wormerveer en alkmaar pendelen. Op castricum kon hij dus twee kanten op. Gelukkig ging hij naar Wormerveer en niet naar Alkmaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
ja tis toch een vervangende bus dus dan gaat ie toch naar de plek die de trein ging?
wat een schobbejakkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze moeten tussen Wormerveer en alkmaar pendelen. Op castricum kon hij dus twee kanten op. Gelukkig ging hij naar Wormerveer en niet naar Alkmaar
Wat dacht je van werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:30 schreef Maanvis het volgende:
wat zal ik vandaag eens op het werk gaan doen?
ik kan mijn werk zelf indelen, dus kies maarquote:
Dat klinkt als iene miene muttequote:Op vrijdag 15 april 2022 06:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan mijn werk zelf indelen, dus kies maar
Randstad Miele, Monstterboard, Volkswagen of Swiss Sense?
Wat een luxe koffie in de busquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:07 schreef Maanvis het volgende:
Paar weken geleden had de chauffeur de verkeerde bus bij. Ik dacht YES EINDELIJK EEN DUBBELDKEKER DAN KAN IK LEKKER BOVENIN ZITTEN.. Bleek dat dus de verkeerde te zijn.
En toen moesten we bij een tankstation 'm omwisselen.
VOORDEEL: De niet dubbeldekker die we bij het tankstation kregne had een koffieautomaat en een koffiekan met verse koffie
zijn van die extra bussen die voor de TU en Fontys studentren rijenquote:
Worden ze goed verzorgd die studenten met koffie in de busquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn van die extra bussen die voor de TU en Fontys studentren rijen
nee die bus waarmee omgewisseld was was voor een stel soldatenquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden ze goed verzorgd die studenten met koffie in de bus
Dan hebben de soldaten het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee die bus waarmee omgewisseld was was voor een stel soldaten
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij haddenquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben de soldaten het goed voor elkaar
Advocaatje Soldaatje ging op reis tierelierelierequote:Op vrijdag 15 april 2022 07:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij hadden
Op missie denk ik danquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze gingen op reis gezien de grote tassen die ze bij hadden
quote:Op vrijdag 15 april 2022 05:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nog te laat eigenlijk. Voor de vierdaagse moet ik nog veel eerder opstaan
Morningquote:
jup, op russenjachtquote:
Beter een kut over je koffie dan koffie over je kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |