hohohoho Blokker is een ijzersterk merk.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:37 schreef TLC het volgende:
De Russen kopen ook al hun spul op marktplaats of bij de blokker, dus logisch dat t allemaal niet lang meegaat
Nou ja zonder gekheid dat blijft een gevaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou me echt niks verbazen dat ook met hun nucleaire arsenaal slechts 10% daadwerkelijk werkt.
Onduidelijk. Er zit ruim 500 man op. Berichten variëren van iedereen gered tot 50 man gered.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef superniger het volgende:
Doei schip?
Zijn er ook veel dode matrozen?
Als je 2 van die Raketten vol op je dak krijgt denk ik dat 40 procent casulties wel reeel is.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef superniger het volgende:
Doei schip?
Precies, het zou voor Oekraïne juist vrijwel onmogelijk moeten zijn om juist dàt schip te kunnen raken, laat staan een fatale hit te hebben. Geen idee wat er precies gebeurd is, maar duidelijk dat dit echt enorm prutswerk was van de Russen Op echt ieder vlak.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 6 CIWS en 100 SAM's lanceerbuizen hebben en zo geraakt worden...dan klopt er iets niet.
Ik heb hoop dat hij uiteindelijk geruimd gaat worden ja, en dan helpen zo'n gezonken vlaggenschip, de move van Finland en Zweden wel mee. Dan kun je misschien wel een stukje Oekraïne innemen, maar je staat nog verder geïsoleerd dan 1,5 maand geleden als Russen.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:47 schreef raptorix het volgende:
Mijn voorspelling: Russische generaals ontduiken de problemen door te stellen dat Putin gek/onbekwaam is geworden, Putin word binnen een maand afgezet, en alles is weer normaal, olicharchjes krijgen macht terug, read my lips.
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:23 schreef JJ76 het volgende:
Ik geloofde eigenlijk wel dat schip gezonken was, maar nu Rusland het zelf zegt begin ik te twijfelen.
Moet je wel de juiste zaken volgen op de radar.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 6 CIWS en 100 SAM's lanceerbuizen hebben en zo geraakt worden...dan klopt er iets niet.
Zelf ga ik er nog steeds vanuit dat ook Rusland een "soort van" safety-protocol heeft waar een doorgedraaide rooie kop niet zomaar uit frustratie een rode knop kan indrukken omdat MAD simpelweg ook de (be)dieners in de as zullen worden gelegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat ik nu denk is met al dat prestigeverlies en het feit dat Zweden en Finland ook naar de NAVO gaan dat Vlad straks nog echt op die rode knop gaat drukken.
Niet volgens Rusland dus reken maar op veel doden.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef superniger het volgende:
Doei schip?
Dat is dus ook weer een reden waarom dat hele "nou dan weten we niet of er nog over een kernwapenvrije Baltische regio te praten is" dreigement van Moskou zo onzinnig is, want wat valt er in godsnaam nog voor afspraken te maken met een land dat liegt over basale shit als het weerquote:Op donderdag 14 april 2022 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En het stormt niet eens.
Nou ja in het Kremlin misschien.
Uiteraard. Maar het aura van onoverwinnelijke oorlogsmachine is nu wel definitief kapot.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja zonder gekheid dat blijft een gevaar.
10% zijn nog 600 kernkoppen
Yup, kap gewoon met praten met ze en isoleer ze op elk vlak totdat er op zijn minst een ander regime zit...quote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is dus ook weer een reden waarom dat hele "nou dan weten we niet of er nog over een kernwapenvrije Baltische regio te praten is" dreigement van Moskou zo onzinnig is, want wat valt er in godsnaam nog voor afspraken te maken met een land dat liegt over basale shit als het weer.
En gezonken als Slava Ukraini.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja hoor, gebouwd in 1979 als Slava.
En zelfs dan. Dat land moet grondig gedenazificeerd worden.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, kap gewoon met praten met ze en isoleer ze op elk vlak totdat er op zijn minst een ander regime zit...
Nou, inderdaad, ik begin mij knap lullig te voelen dat ik mij ooit nog zorgen heb gemaakt aan de Oost-Duitse grens om een Russische aanval.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het aura van onoverwinnelijke oorlogsmachine is nu wel definitief kapot.
Eens. Ouderwetse containment is nu key.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, kap gewoon met praten met ze en isoleer ze op elk vlak totdat er op zijn minst een ander regime zit...
Russische marine is altijd matig geweest. Duitsers op het IJsselmeer maken nog minder brokken.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei afgelopen maand al dat men het idee heeft dat de marine er nog slechter voorstaat dan het leger. Dat ze uitgerekend dìt schip te pakken krijgen laat dat wel zien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |