quote:Ironic that it started life in Ukraine (built in Mykolaiv) and now it looks like it's ending its life in Ukraine.
Russian warship Moskva has sunk - state media - https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-61114843quote:Moskva, the flagship of Russia's Black Sea fleet, was being towed to port when "stormy seas" caused it to sink, according to a ministry message.
Waarom krijg ik het voorgevoel dat de rest allemaal 'door Russische schepen is gered en nu ergens ver weg op rust aan het komen is'?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens zien. Ik heb ook al gehoord dat de Turken er een stuk of 50 hebben gered
Z13quote:Op donderdag 14 april 2022 22:20 schreef TLC het volgende:
Waar stond de Moskva nu ergens op t bord ?
[ afbeelding ]
Ik kreeg laatst 28 cent per kilo staal volgens mij.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een gezonken wrak nog aan schroot waard is.
Dat moet in het Kremlin toch wat pijn doen om gedecommunismeerd te worden.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ah, daar is het nos pushbericht! Hele dag op zitten wachten.
Wel jammer dat de Russen nu de duidelijk naarbinnen gerichte gaten niet hoeft uit te leggen..
quote:bron: nos
Het vlaggenschip van de Russische Zwarte Zeevloot, de Moskva (Moskou) is gezonken. Het Russische ministerie van Defensie zegt dat het oorlogsschip tijdens een bergingsoperatie in stormachtig weer is vergaan.
Ik zei afgelopen maand al dat men het idee heeft dat de marine er nog slechter voorstaat dan het leger. Dat ze uitgerekend dìt schip te pakken krijgen laat dat wel zien denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Russian aircraft carrier Admiral Kuznetsov zit al in mottenballen en dan nu dit, de belangrijkste schepen van Rusland nemen rap in aantal af.
Spijtig...
Dat klopt ook vrij aardig, ga het lijstje maar eens af van hun grote schepen. De Kirov's en de klasse waar Moskva toe behoorde en daaronder, een groot deel is niet meer inzetbaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei afgelopen maand al dat men het idee heeft dat de marine er nog slechter voorstaat dan het leger. Dat ze uitgerekend dìt schip te pakken krijgen laat dat wel zien denk ik.
Putin lijkt wel alle schepen achter zich te verbranden..quote:Op donderdag 14 april 2022 22:30 schreef MissionPhailed het volgende:
De Russen zijn flink het schip ingegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |