Dat zou echt het allerbeste zijn...quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:13 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Of hij word afgezet/vermoord. (Wishful thinking)
In de tussentijd kan je al wel genieten van de Russische Staatsprogramma's.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:51 schreef fubaaar22 het volgende:
Het word wel steeds pijnlijker voor de Russen. Ben wel heel benieuwd hoe de ukrainers dit geflikt hebben. Nu al zin in de discovery aflevering hierover volgend jaar.
Je snapt dat het onder de streep voor nu geen hol uitmaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je snapt dat dit gewoon een enorme klap voor Rusland is? Dat het een enorme boost voor Oekraïne is? En dat de kans dat Oekraïne deze oorlog gaat winnen flink gestegen is?
Nee, deze heet Schaamlap.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is Lambiekje weer terug? Ik kom daar niet meer, je gaat die lui toch niet kunnen ompraten. En mss is dat ook wel fair, het board is natuurlijk bedoeld voor het bespreken van alternatieve theorieën.
dat denk ik ja?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat dit een onschuldig roeibootje is denk ik.
Nou hier:quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, deze heet Schaamlap.
Ik vind het wel interessant om uit te vogelen hoe zo iemand bij dergelijke denkbeelden komt.
De oorlog stopt hier inderdaad niet mee, maar het is wel een terugslag voor de Russen in hun opkomst in Oekraïne.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Je snapt dat het onder de streep voor nu geen hol uitmaakt?
Omdat het gewoon doorgaat. Maar juich vooral verder.
Het is fantastisch, prachtige dag.
Ik was er meer om tegengas te geven over de "Big Pharma" complotten.. Niet dat ze zo geweldig zijn, maar wel mijn leven gered hebben. Alleen veel te laat aan medicatie begonnen omdat ik die complotten was gaan geloven..quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, deze heet Schaamlap.
Ik vind het wel interessant om uit te vogelen hoe zo iemand bij dergelijke denkbeelden komt.
Tja, zo reageer je wel, je kijkt ontstelt als Fok reageert metquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:16 schreef Noek het volgende:
[..]
dat denk ik ja?
Nou meid, ga de kermis niet op met je glazen bol.
Indien hij "de Bom" inzet, zal Amerika reageren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als de overwinning van Oekraïne dichter bij komt, hij steeds zwaarder geschut gaat inzetten incl "de Bom"
Hij moet en zal dit winnen...
Het zegt ook al veel dat ze er een woord voor hebben. In het Nederlands ken ik zo snel geen vergelijkbaar woord.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vranyo (враньё). The Russian word for lying when you know everyone knows you are lying, but you lie anyway.
https://theconversation.c(...)you-dont-care-181100
Hugo-enquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het zegt ook al veel dat ze er een woord voor hebben. In het Nederlands ken ik zo snel geen vergelijkbaar woord.
Ja, daar is al voor gewaarschuwd, dat China hier handig gebruik van gaat maken om Taiwan in te lijven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:18 schreef Noek het volgende:
En China gaat wat oefenen bij Taiwan. Deze dag kan niet meer stuk.
Wat had de Oekraïne dan moeten doen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Je snapt dat het onder de streep voor nu geen hol uitmaakt?
Omdat het gewoon doorgaat. Maar juich vooral verder.
Het is fantastisch, prachtige dag.
Ik denk van niet, er zal een hoop gepiep en gehijg en gewiewel en gescheld zijn maar de VS gaan echt hun eigen bestaan niet opofferen voor een stel gesmolten Ivans en Svetlana's.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Indien hij "de Bom" inzet, zal Amerika reageren.
Op hun rug gaan liggen met de pootjes omhoog...quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:27 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Wat had de Oekraïne dan moeten doen?
Plus de NAVO lidmaatschappen van Zweden en Finland. De Rus lijkt tandloos te zijn, ze komt zwak over. Dat was ook niet het ideaal van China, want als ze Taiwan daadwerkelijk binnenvallen doen ze dat pas graag als wij (ofja de VS) de handen vol heeft aan Poetin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, daar is al voor gewaarschuwd, dat China hier handig gebruik van gaat maken om Taiwan in te lijven.
Daarom is het belangrijk dat voorkomen wordt dat Rusland deze oorlog wint.
En het laten zinken van een vlaggenschip valt daaronder.
Taiwan is een eiland en tot de tanden bewapend om een invasie vanuit zee weer te staan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Plus de NAVO lidmaatschappen van Zweden en Finland. De Rus lijkt tandloos te zijn, ze komt zwak over. Dat was ook niet het ideaal van China, want als ze Taiwan daadwerkelijk binnenvallen doen ze dat pas graag als wij (ofja de VS) de handen vol heeft aan Poetin.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als de overwinning van Oekraïne dichter bij komt, hij steeds zwaarder geschut gaat inzetten incl "de Bom"
Zal me benieuwen of ze daadwerkelijk (Amerikaanse) wapentransporten gaan aanvallen en wat daar dan weer de reactie op zal zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat Putin nu gaat doen. Die grote operatie is nog steeds niet begonnen. En ze dreigen minde Amerikanen.
Hopelijk is iemand voor die tijd in Rusland zo verstandig en regelt het bij het buro van Putinkneusquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een paar honderd jaar onderdrukking en goed bestuur doet dat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het zegt ook al veel dat ze er een woord voor hebben. In het Nederlands ken ik zo snel geen vergelijkbaar woord.
Buadetten denk ik tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |