quote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef Kerftminister het volgende:
Enorme blunder, maar schandalig veld ook zeg, hoe die bal blijft liggne.
Hele prestatie zonder Sven van Beekquote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat wij 35% van onze tegendoelpunten zelf cadeau geven dit seizoen.
Eens hoor, maar zag je hoe snel die bal snelheid verloor.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit was op het meest strakke biljartlaken dat er is ook een veel te korte bal geweest.
De pass was dan ook van het niveau F'jes.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zag je hoe snel die bal snelheid verloor.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk zitten er geen scouts van Arsenal. @:fetx @:gurneyisbestoke
Dit kan Pietje wel even uitzoekenquote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat wij 35% van onze tegendoelpunten zelf cadeau geven dit seizoen.
Dat is waar maar het was uiteindelijk gewoon een kutbal. En zonder zo'n hobbelveld was de 0-1 ook niet gevallen denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zag je hoe snel die bal snelheid verloor.
Jawel, scoort er meer dan dat hij er weggeeft. Dit is wel een zuur moment verder.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Is er nog iemand die denkt dat Kokcu voor meer dan 14 miljoen verkocht gaat worden?
Handig die Ramadan.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Kokcu komt 90% van de passes niet aan.
Moeten veel meer Sinisterra proberen te zoeken over de grond.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sini, Nelson en Kokcu komen nauwelijks (goed) in het spel voor.
En dat is zorgwekkend.
hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sini, Nelson en Kokcu komen nauwelijks (goed) in het spel voor.
En dat is zorgwekkend.
Later. Ben vies mad om de tegengoal.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan Pietje wel even uitzoeken
AZ is uitgeschakeld?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Later. Ben vies mad om de tegengoal.
Ik ben godverdomme zo bloednerveus dat alles nu al op is.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:55 schreef fetX het volgende:
Pallet stenen klaar @:zipportal @:erasmus
Gelukkig komt ie tenminste uit.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:27 schreef Divje het volgende:
Marciano is ook een twijfelende trut bij het uitkomen zeg
Terechte en trieste constatering.quote:
Daar kan onze Ofir nu ook niet heel veel aan doen. Ben vooral al blij dta ie ballen tegenhoudtquote:Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef Erasmus het volgende:
Ik word zo fucking gek om die kutkeeper, vooral als er naar achter gepasst wordt
De verdediging moet gewoon focussen om de bal zsm naar voren te douwen ipv dat tikkie terug telkens aannemen, fucking vervelend maatquote:Op donderdag 14 april 2022 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar kan onze Ofir nu ook niet heel veel aan doen. Ben vooral al blij dta ie ballen tegenhoudt
Neequote:Op donderdag 14 april 2022 21:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Was Kokcu wellicht onbewust in de war door de shirts van Slavia?
?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jammer dat je in de belangrijkste pot van het jaar met je slechtste elftal moet starten.
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De verdediging moet gewoon focussen aan de bal zsm naar voren te douwen ipv dat tikkie terug, fucking vervelend maat
er is nog gespeeld met spelers als fer en bannis hequote:Op donderdag 14 april 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jammer dat je in de belangrijkste pot van het jaar met je slechtste elftal moet starten.
Sinds zijn goede pot in NL elftal echt dramatisch inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2022 21:34 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben normaal team Malacia maar de laatste weken zit ik niet meer rustig als die de bal heeft. Man man man...
Die moet zich gewoon vastbijten in een tegenstander en vooral niet denken dat ie kan voetballen, dan is het een uitstekende speler.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:34 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben normaal team Malacia maar de laatste weken zit ik niet meer rustig als die de bal heeft. Man man man...
Ik heb hem altijd al te druistig gevonden. Nooit een zekerheidje geweest wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:34 schreef Qarrad het volgende:
Van Nelson kan je dat verwachten maar Sini hoort in dit soort wedstrijden op te staan en zijn toegevoegde waarde te bewijzenquote:
Status Quo bij Feyenoord dusquote:Op donderdag 14 april 2022 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeer slordig aan beide kanten, weinig kansen gezien, beide goals door fouten achterin.
Correcte maar trieste analyse inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2022 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeer slordig aan beide kanten, weinig kansen gezien, beide goals door fouten achterin.
Voor wie dan? Hendrix?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
Serieus?? AUB wisselen met de rust.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:41 schreef bbuddybb het volgende:
Malacia die echt elke wedstrijd 25x om zijn eigen as moet draaien als laatste man.
Kap daar eens godverdomme mee.
Veel slechter dan nu kan niet.quote:
https://www.rijnmond.nl/radio/radio-rijnmond/livequote:Op donderdag 14 april 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
kan die kut commentator zijn gore tiefes muil houden
Hij zal je verbazen.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veel slechter dan nu kan niet.
ESPNGenotquote:Op donderdag 14 april 2022 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
Die Leo Driessen is zelfs in Europese wedstrijden gewoon 90 min lang aan het zeiken op Feyenoord.
Ophemelen is gewoon een stuk lastigerquote:Op donderdag 14 april 2022 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
Die Leo Driessen is zelfs in Europese wedstrijden gewoon 90 min lang aan het zeiken op Feyenoord.
Goede tip, zat me echt helemaal kapot te ergeren aan die Driessen.quote:
ik zou hem halen als ik feyenoord wasquote:Op donderdag 14 april 2022 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een bloedirritante gozer die Olinka of hoe je dat ook schrijven mag.
Die kale gleed halverwege de 1ste helft smoother voor de poten van Traore als dat ik chicks in hun DM’s slide, best knap.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner is weer je beste man.
Zegt genoeg.
Die gast kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen joh. Kan alleen een beetje rennen.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou hem halen als ik feyenoord was
ik weet niet hoe duur die is
Vervang Toornstra door zowat elke andere willekeurige speler en de vraag is nog steeds terecht. En het antwoord is nee.quote:
stel je die vraag aan mijquote:
Ik snap je punt, maar bij hem kan ik me letterlijk geen goede actie herinnerenquote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vervang Toornstra door zowat elke andere willekeurige speler en de vraag is nog steeds terecht. En het antwoord is nee.
Waar is Bassett als je 'em nodig hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar bij hem kan ik me letterlijk geen goede actie herinneren
How can I make this about mequote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal niet handig om zo met de wedstrijd mee te leven met m'n gescheurde enkelbandjes trouwens.
Maar ja, Feyenoord.
Beetje een langspeelplaat, maar ik blijf het echt lachwekkend vinden dat je Sandler ipv Bassett hebt ingeschreven. Die had je nu op de plek van Toornstra moeten zetten.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar bij hem kan ik me letterlijk geen goede actie herinneren
Het is op een gegeven moment wel iets stabieler geworden, maar dan nog raken we veel te makkelijk de bal vaak kwijt.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
Het is niet zo best al vind ik ons na de 1-1 wel beter eigenlijk. Kokcu, Sini, Nelson, Toornstra, Malacia spelen allemaal niet zo goed. Hopelijk tweede helft een stukje beter, dan pak je ze. Bij 2-1 is het wel klaar denk ik.
Beetje wel hé.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
How can I make this about me![]()
Maar beterschap uiteraard.
Sterkte gozer!quote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal niet handig om zo met de wedstrijd mee te leven met m'n gescheurde enkelbandjes trouwens.
Maar ja, Feyenoord.
Oh we spelen niet goed hoor, maar Slavia is ook niet zo goed. Het kan nog, maar bij 2-1 is het klaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is op een gegeven moment wel iets stabieler geworden, maar dan nog raken we veel te makkelijk de bal vaak kwijt.
Nelson.
Wat een kutspeler zeg. Ik mag toch hopen dat ie zsm wordt gewisseld.
Blijft apart dat hij niet is ingeschreven.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar is Bassett als je 'em nodig hebt.
Dat doet ie ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wedden dat die gek van een Slot als eerste Ali gaat brengen ipv Walemark?
Slavia begon wel echt sterk hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh we spelen niet goed hoor, maar Slavia is ook niet zo goed. Het kan nog, maar bij 2-1 is het klaar.
als je nog een keer over berlijnse muur heb kom ik die muur voor de 2e keer slopenquote:Op donderdag 14 april 2022 21:55 schreef Erasmus het volgende:
Ga nu met een ploertendoder en bijl stukken Berlijnse Muur bij mij om de hoek halen voor een volle pallet in de 2de helft
@:fetX @:Zipportal
Zeker, maar na de 1-1 was dat ook wel klaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Slavia begon wel echt sterk hoor.
Het zullen de zenuwen wel zijn. Mocht het tot verlengingen komen kan ik nog wel kijken denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de bal echt heel slecht. Verdediging houdt je voorlopig overeind.
Donderdagavond en ‘s zondags is de Bauhaus dicht, enige bron voor een nieuwe pallet maatquote:Op donderdag 14 april 2022 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je nog een keer over berlijnse muur heb kom ik die muur voor de 2e keer slopen
Dat zou inderdaad heel bijzonder zijn aangezien al zeker is dat we tegen Marseille of PAOK moeten.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Stel je voor dat we dit toch winnen en tegen Leichester moeten.
Dat zou dan de finale zijn, hierna speel je tegen Marseille. Dat verlies je gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:04 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat zou dan de finale zijn, hierna speel je tegen Marseille. Dat verlies je gewoon.
Na ja, het idee is hetzelfde.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel bijzonder zijn aangezien al zeker is dat we tegen Marseille of PAOK moeten.
Hierna (eventueel) eerst tegen Marseille hé.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
Marseille zou een prachtig affiche zijn. Twee slapende reuzen in een Europese halve finale.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel bijzonder zijn aangezien al zeker is dat we tegen Marseille of PAOK moeten.
Feyenoord is een reus in coma, niet slapend.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Marseille zou een prachtig affiche zijn. Twee slapende reuzen in een Europese halve finale.
Dit uittenue hebben we al 9 maanden hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
T ziet er niet uit man. Zo de kleedkamer uitkomen wtf
Ik hou mijn Nouri grapje hierop achterwege uit fatsoen.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Feyenoord is een reus in coma, niet slapend.
Speelt prima.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:07 schreef bbuddybb het volgende:
Dessers toch wel veel spits-dingetjes best goed hoor.
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Redelijke start van de tweede helft dus ik wacht op de 2-1 voor Slavia
je weet ook écht alles!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
slavia moet nu 2 keer scoren om feyenoord uit te schakelen
mee eensquote:
Zo is het. Nog een half uur.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:21 schreef Divje het volgende:
Maar, Feyenoord kennende begint nu het welbekende billenknijpen.
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 14 april 2022 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
Ah, uiteraard.
Kokcu pakt zo rood natuurlijk.
Ik weet niet pf dit nog een half uur goed gaat iddquote:Op donderdag 14 april 2022 22:22 schreef H.FR het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik zou toch Hendrix inbrengen voor Kokcu.
Je bedoelt; niet het standaard Feyenoord gedrag vertonen?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Echt hoor....geen domme pingels weggeven of nog dommere rode kaarten pakken nu
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:22 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb een dienblad met halve liters op de bank laten vallen godver
MAAR BOEIEND![]()
Ja, daar ben ik wel een beetje bang voor.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bedoelt; niet het standaard Feyenoord gedrag vertonen?
Samequote:Op donderdag 14 april 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel een beetje bang voor.
Maar dan mis ik de verlengingenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest trouwens, fluit maar af.
Kijkt met een 33K3 modem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |