Wellicht is dat verhuurde huis aangekocht door Melvin Producties.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:01 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het is wel interessant dat niet alleen Rachel van Galen de verzoeker is maar ook Melvin Producties.
Geen idee wat dat met een huurcontract te maken heeft, maar het blijft vreemd.
Ik verwacht dat het idd zoiets is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wellicht is dat verhuurde huis aangekocht door Melvin Peoducties.
Of ze waren getrouwd in gemeenschap van goederen en hebben een testament op de langstlevende. Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het idd zoiets is.
Wel bizar dat Roxeanne en André geen mede-eigenaar van Melvin Producties is.
Dat Rachel de andere twee kinderen destijds voor een appel en een ei heeft geprobeerd uit te kopen (en dat volgens mij ook gelukt is) is één ding, maar het zou bizar zijn als Roxeanne en André hun erfdeel in Melvin Producties niet meer zouden hebben, en dan zou het nog vreemder zijn dan Rachel van Galen en Melvin Producties Roxeanne voor de rechter dagen.
Goeie. Heel vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het idd zoiets is.
Wel bizar dat Roxeanne en André geen mede-eigenaar van Melvin Producties is.
Dat Rachel de andere twee kinderen destijds voor een appel en een ei heeft geprobeerd uit te kopen (en dat volgens mij ook gelukt is) is één ding, maar het zou bizar zijn als Roxeanne en André hun erfdeel in Melvin Producties niet meer zouden hebben, en dan zou het nog vreemder zijn dan Rachel van Galen en Melvin Producties Roxeanne voor de rechter dagen.
Ja, maar daarmee wordt het nog geen eigendom van de langstlevende, die heeft slechts vruchtgebruik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Of ze waren getrouwd in gemeenschap van goederen en hebben een testament op de langstlevende. Of kan dat niet?
Ja maar die kan natuurlijk wel alles opmaken. Haha nee, het zou me niets verbazen als Roggel hem zo ver heeft gekregen, zeker niet onder invloed van Pa en vooral Ma van Galen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee wordt het nog geen eigendom van de langstlevende, die heeft slechts vruchtgebruik.
Overigens zou het ronduit bizar zijn als hij 3 keer getrouwd was en dan nog in gemeenschap van goederen, maar niets verbaast me in deze familie meer.
Het zou ook prima verklaren waarom Rachel zo bang is dat Antwee met Monique trouwt, want god verhoede dat hij dat dan in gemeenschap van goederen zou doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar die kan natuurlijk wel alles opmaken. Haha nee, het zou me niets verbazen als Roggel hem zo ver heeft gekregen, zeker niet onder invloed van Pa en vooral Ma van Galen.
Ben trouwens benieuwd hoe Antwee reageert op deze ontwikkelingen en of hij nog gaat aanschuiven voor de stamppot.
Die reacties eronder!quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:00 schreef Leandra het volgende:
There's always a topic.... Nou ja, topic, FP-bericht
Oudste kinderen Hazes hielden eigen herdenking
60K.... wat een hufterigheid weer van Rachel.
Door wie is die opgevoed eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:45 schreef praadje het volgende:
Ik vind het in ieder geval heel chique dat Roxeanne zich niet via Insta verlaagt tot moddergooien. Ze heeft alleen ooit een statement gemaakt over die docu. Nog geeneens persoonlijk maar heel netjes. Dat siert haar.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:00 schreef Leandra het volgende:
quote:geldwolverij ....![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)atient-dit-is-heftigquote:Op donderdag 21 april 2022 12:56 schreef roos94 het volgende:
Heeft iemand dat sbs programma gezien met Roggel, dat ze meegaat lopen in het ziekenhuis bij de longafdeling
quote:Rachel Hazes, oncologie
Die camera's hoef ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2022 13:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze zou wel de laatste persoon zijn die ik in de buurt wil hebben als ik chemo zou krijgen.
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat wel trok.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:56 schreef roos94 het volgende:
Heeft iemand dat sbs programma gezien met Roggel, dat ze meegaat lopen in het ziekenhuis bij de longafdeling
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze zou wel de laatste persoon zijn die ik in de buurt wil hebben als ik chemo zou krijgen
Roggelogiequote:Op donderdag 21 april 2022 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)atient-dit-is-heftig
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:55 schreef Noek het volgende:
Krijgen we binnenkort Gordon op de Paaz tussen alle andere narcisten?
Oh ik hoop het zo, ik zou zeker kijken.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:55 schreef Noek het volgende:
Krijgen we binnenkort Gordon op de Paaz tussen alle andere narcisten?
Bijna 17 jaar later kom je nog steeds dezelfde reacties tegenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die reacties eronder!![]()
![]()
Little did we know dat ze er nog steeeds mee loopt te leuren en uit te buiten.
Dat is wel een schijntje met wat ze nu verdienen met het uitbuiten van Hazes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:00 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2022 17:32 schreef praadje het volgende:
Ik zag haar voorbij komen in dat programma (ik keek voor Caroline) en volgens mij had ze er nog een extra zonnebank-kuurtje tegenaan gegooid. Man man, ze ziet gewoon zwart en ik kon de nicotinegeur bijna door de televisie heen ruiken
Waar ze die oudste 2 kinderen mee afgescheept heeft was toen ook al een hufterig laag bedrag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is wel een schijntje met wat ze nu verdienen met het uitbuiten van Hazes.
Misschien alles op haar naam laten zetten toentertijd? Best aannemelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ze die oudste 2 kinderen mee afgescheept heeft was toen ook al een hufterig laag bedrag.
Ik meen dat er zelfs verhalen in de media rondgingen dat hij bijna blut gestorven was, alles om de erfenis voor die 2 oudste kinderen maar zo laag mogelijk te houden.
Als het al niet op haar naam stond.quote:Op zondag 24 april 2022 11:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien alles op haar naam laten zetten toentertijd? Best aannemelijk.
Dat is prima, maar dat doet er niets aan af dat de erfenis die hij ontvangen heeft schandalig klein was.quote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef quirina het volgende:
Melvin heeft z’n erfenis aan t kankerfonds overgemaakt. Hij wil niks met Hazes te maken hebben.
Raggel zal die dikke wel wat papieren hebben laten tekenen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dat doet er niets aan af dat de erfenis die hij ontvangen heeft schandalig klein was.
Voordat ie doodging lagen ze in scheiding zowat. Dus wie weet was er toen al het een en ander geregeld en op haar naam gezet zodat zij en de kinderen niet zonder geld zouden zitten.quote:Op zondag 24 april 2022 19:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raggel zal die dikke wel wat papieren hebben laten tekenen.
Vandaar dat ik geen idee had dat Hazes nog meer kinderen heeft dan alleen junior en Roxeannaquote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef quirina het volgende:
Melvin heeft z’n erfenis aan t kankerfonds overgemaakt. Hij wil niks met Hazes te maken hebben.
Wat een teringbende.quote:Roxeanne Hazes (29) is niet komen opdagen bij de rechtszaak die haar moeder Rachel (52) heeft aangespannen. In een brief, die in de rechtbank werd voorgelezen, zegt de dochter dat haar moeder een 'absurde veronderstelling' van de feiten geeft.
"Als ik als getuige in deze zaak gehoord moet worden, dan zal dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng"
Rachel Hazes kreeg in het najaar van 2016 een inzinking. Vervolgens kregen meerdere personen een volmacht om namens de weduwe van André Hazes te handelen binnen het productiebedrijf Melvin Produkties B.V. Volgens Rachel is er misbruik gemaakt van die positie en zijn er ten onrechte grote geldbedragen uitgegeven, daarom spant de vrouw een rechtszaak aan. Zo zou er een huurovereenkomst zijn gesloten die niet zou deugen, zou er een duur coachingstraject zijn opgestart en zouden uurtarieven flink zijn verhoogd.
Roxeanne was een van de personen die een volmacht heeft gekregen van Rachel. Ze zegt dat de belangen van haar moeder wel degelijk zijn gediend. 'De bedoeling daarvan is om aan te tonen dat de mede-gevolmachtigden misbruik gemaakt zouden hebben van hun volmacht. Dit is om vele redenen een absurde veronderstelling', schreef Roxeanne. Ze wil niet getuigen in de zaak die haar moeder heeft aangespannen. 'Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal moeten getuigen zal alleen maar verdere afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder. Dat doe ik niet.'
Het horen van Roxeanne is nodig volgens Royce de Vries, de advocaat van Rachel. Ook wil de raadsman andere personen horen in het dossier, om zo aan te tonen dat hun daden onrechtmatig zijn geweest. "Mijn cliënt wil precies weten wat er in de periode is gebeurd. Ze heeft recht op antwoorden op de vragen hoe haar belangen zijn behartigd", zei De Vries dinsdagochtend in de Amsterdamse rechtbank. De gevolmachtigden betwisten dat zij misbruik hebben gemaakt van hun posities. “Je verwacht van een gevolmachtigde dat ze alles doen om de zaak te beschermen. Daar ga je eigenlijk vanuit", stelde Rachel voor de rechter.
Rachel heeft tijdens de zitting niet inhoudelijk gereageerd op de verklaring van haar dochter.
Raggel meent dat de mensen die gemachtigd waren tijdens haar inzinking hier misbruik van hebben gemaakt. De zaak is tegen haar voormalige bff Marieke met wie Roggel een huurcontract had omdat zij in een huis van de zwartgeblakerde weduwe mocht wonen. Roxeanne zou daarin getuigen, maar dat doet ze dus niet.quote:
Omdat ze geen afbreuk wil doen aan de reputatie van haar moeder.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Raggel meent dat de mensen die gemachtigd waren tijdens haar inzinking hier misbruik van hebben gemaakt. De zaak is tegen haar voormalige bff Marieke met wie Roggel een huurcontract had omdat zij in een huis van de zwartgeblakerde weduwe mocht wonen. Roxeanne zou daarin getuigen, maar dat doet ze dus niet.
Die is al compleet afgebrokkeld ja, zowel qua lichaam als reputatie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze geen afbreuk wil doen aan de reputatie van haar moeder.
Gelukkig doet Roggel dat zelf al.
Absoluut. Roxanne is heel zuiver gebleven, of juist geworden doordat ze zo'n verrotte moeder heeft waar ze niet op wil lijken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:08 schreef vencodark het volgende:
Roxeanne is erg loyaal en respectvol naar haar moeder.
Ondanks dat ze al een tijd ruzie hebben, heeft ze niet de behoefte haar moeder te benadelen. Dat zegt ontzettend veel over haar karakter.
Totaal geen zelfreflectie inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw heeft misschien wel miljoenen verdiend met het tot op het bot uitmelken van een dood iemand. En dan spant ze hiervoor een rechtszaak aan? Schaamteloos.
Alles voor de juicequote:Op maandag 25 april 2022 11:17 schreef quirina het volgende:
https://drimble.nl/bedrij(...)e-van-rassie-bv.html
Die thee toko’s naam..lol
quote:‘Ik wil niet nog meer afbreuk doen aan mijn moeders reputatie’
Rachel en Roxeanne Hazes nog verder uit elkaar na botsing in rechtbank
De ruzie tussen Rachel Hazes en dochter Roxeanne, die nu al bijna drie jaar duurt, lijkt zijn dieptepunt te hebben bereikt. De weduwe van André Hazes heeft bij de rechtbank van Amsterdam gevraagd of ze haar dochter in de rechtbank willen horen vanwege ’langlopende geschillen’.
Dit is ’een tussenbeslissing’ vooruitlopend op ’de inhoudelijke behandeling van de zaak’, verklaarde de rechtbank dinsdag. Hazes vindt dat haar belangen niet goed zijn behartigd nadat zij een inzinking had gekregen en ze een drietal personen in 2016 een volmacht had gegeven om namens haar op te treden.
Roxeanne was zelf niet bij de zitting in Amsterdam aanwezig. Wel legde ze een verklaring af. Deze situatie zorgt er volgens haar alleen maar meer voor dat de kans klein is dat het ooit nog goed gaat komen tussen moeder en dochter. Drie jaar geleden kregen ze een conflict, net in de periode dat het weer goed kwam met André en zijn moeder. Waarom destijds de bom barstte, was nooit bekend. Tijdens de zitting dinsdag lijkt daar nu de aanleiding van bekend geworden: Roxeanne is twee jaar geleden door haar moeder ontslagen bij Melvin Produkties. Vanaf dat moment is het water en vuur tussen moeder en dochter.
Het horen van Roxeanne is nodig volgens Royce de Vries, de advocaat van Rachel. In 2016 heeft de weduwe van André Hazes een inzinking gehad, waarop toen is besloten om aan drie personen een volmacht af te geven om onder andere haar betalingen te mogen doen. Volgens Rachel is er ’zeker 10.000 euro’ van haar rekening verdwenen. Om deze reden wil ze vijf getuigen laten opdraven in de rechtbank om een getuigenis af te leggen, onder wie haar dochter.
’Diskrediet’
De tegenpartij is verbaasd over Rachel haar gedrag. Naar eigen zeggen kunnen ze alles wat er destijds is uitgeven weerleggen. Dat het ooit nog goed komt tussen deze Rachel en Roxeanne, lijkt hierdoor verder weg dan ooit. De verklaring die Roxeanne bij de rechtbank heeft neergelegd, en in het bezit van Privé is, liegt er immers niet om. „Edelachtbare, Vandaag behandelt u een zaak waarin een moeder haar dochter voor de rechter haalt om als getuige gehoord te worden. De bedoeling daarvan is om aan te tonen dat de mede gevolmachtigden misbruik gemaakt zouden hebben van hun volmacht. Dit is om vele redenen een absurde veronderstelling. Deze gevolmachtigden waren nu juist jarenlang de nauwst betrokkenen die mijn moeder met raad en daad ondersteund hebben, soms dag en nacht. Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder. Dat doe ik niet. Ik respecteer uw rechtbank, maar ik hoop dat u begrijpt waarom ik vandaag hier niet aanwezig ben bij deze bezwaarbehandeling. Ik ben zelf moeder en het is mijn primaire verantwoordelijkheid mijn eigen kind te beschermen.”
Rachel heeft tijdens de zitting niet inhoudelijk gereageerd op de verklaring van haar dochter. Op 9 juni komt de rechtbank met een uitspraak.
Dus Rox vindt zelf ook dat haar moeder een slechte reputatie heeftquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze geen verdere afbreuk wil doen aan de reputatie van haar moeder.
Dat vroeg ik me ook af. Het is niet heel ingewikkeld om een bedrijfsnaam te wijzigen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom heet dat bedrijf eigenlijk 'Melvin Producties'? Dat is toch juist de naam van de Hazes-zoon die niets met Rachel te maken wil hebben?
Ik vind dat gewoon heel erg netjes van Roxanne.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze geen afbreuk wil doen aan de reputatie van haar moeder.
Misschien vindt Rachel het wel lekker juist, om die Melvin te sarren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Het is niet heel ingewikkeld om een bedrijfsnaam te wijzigen.
En wat produceert Melvin Producties eigenlijk?
Zou me niet eens verbazen eigenlijk...quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien vindt Rachel het wel lekker juist, om die Melvin te sarren.
Maar wellicht denk ik nu te slecht over haar.
Scherp.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Dus Rox vindt zelf ook dat haar moeder een slechte reputatie heeft
Meer dan dat zelfs, heel goed van haar dat ze zich niet tot het niveau van Raggel verlaagt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon heel erg netjes van Roxanne.
Melvin en Nathalie bestaan niet in Raggels wereld.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien vindt Rachel het wel lekker juist, om die Melvin te sarren.
Maar wellicht denk ik nu te slecht over haar.
Dan is die naam nog te raarderderer toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Melvin en Nathalie bestaan niet in Raggels wereld.
Doe eens een bron/linkjequote:Op dinsdag 26 april 2022 20:24 schreef praadje het volgende:
Ik respecteer uw rechtbank, maar ik hoop dat u begrijpt waarom ik vandaag hier niet aanwezig ben bij deze bezwaarbehandeling. Ik ben zelf moeder en het is mijn primaire verantwoordelijkheid mijn eigen kind te beschermen.”
De laatste zin uit de brief van Rox. Wat een kanjer en gelijk even haar punt gemaakt zonder modder te gooien![]()
Ik hoop gewoon dat Rox de waarheid spreekt en toentertijd goed heeft gehandeld. En ik hoop dat Raggel gewoon helemaal niets krijgt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoop dat Rox daadwerkelijk heeft gedaan waar haar moeder haar van beschuldigd en er ook lekker mee wegkomt
Of dat ze gewoon de waarheid spreekt natuurlijk en dat ze gewoon netjes gehandeld heeft destijds
Als alles gewoon netjes op papier staat waarom dit gedoe?
Zo bedoelde ik het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat Rox de waarheid spreekt en toentertijd goed heeft gehandeld. En ik hoop dat Raggel gewoon helemaal niets krijgt.
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoop dat Rox daadwerkelijk heeft gedaan waar haar moeder haar van beschuldigd en er ook lekker mee wegkomt
Of dat ze gewoon de waarheid spreekt natuurlijk en dat ze gewoon netjes gehandeld heeft destijds
Als alles gewoon netjes op papier staat waarom dit gedoe?
ik heb ook ergens gelezen dat het gaat om de huurprijs van een huis. Roxanne zou daarvoor getekend hebben en Raggel zegt nu dat die huurprijs te laag was en wil alsnog meer geld zien. De persoon zou bevriend zijn met Rox en bewoont inmiddels dat huis niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:59 schreef praadje het volgende:
Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder.
Nog een stukje uit de brief van Rox. "zal ik alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder". Daarmee impliceert ze indirect dat Rassie helemaal fout zit.
[..]
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.
Dit klopt. Ze moest getuigen ‘tegen’ (zo hoopte Rachel) iemand anders. Maar Rox zegt: als je me daar vraagt de waarheid te vertellen, dan komt dat helemaal niet in je voordeel uit, en zou ik juist tegen je pleiten.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:59 schreef praadje het volgende:
Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder.
Nog een stukje uit de brief van Rox. "zal ik alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder". Daarmee impliceert ze indirect dat Rassie helemaal fout zit.
[..]
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.
Vooral die laatste zin vind ik ook heel erg veelzeggend. Hier meen ik toch ook de kritiek uit te halen dat Roggel als moeder ook wel wat steken heeft laten vallen op het gebied van beschermen van haar kinderen.....quote:"Ik respecteer uw rechtbank, maar ik hoop dat u begrijpt waarom ik vandaag hier niet aanwezig ben bij deze bezwaarbehandeling. Ik ben zelf moeder en het is mijn primaire verantwoordelijkheid mijn eigen kind te beschermen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |