SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ja als het buiten je huidige woonplaats was kreeg je 1 dag extraquote:Op donderdag 14 april 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Was er dan ook nog verschil tussen of je in dezelfde woonplaats blijft wonen, of naar een andere plaats ging?
Dat is wel enorme luxe hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
ja als het buiten je huidige woonplaats was kreeg je 1 dag extra
Ik ben niet eens zo vaak verhuisd in mijn leven, ik denk maar 5x waarvan 3x in Delftquote:Op donderdag 14 april 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel enorme luxe hoor.
Dat jij niet elk jaar een ander postadres nam.
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel enorme luxe hoor.
Dat jij niet elk jaar een ander postadres nam.
5x is ook al best wat. Nu alleen nog verhuizen richting aanleunwoning als het zover is?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo vaak verhuisd in mijn leven, ik denk maar 5x waarvan 3x in Delft
ik ga hier niet wegquote:Op donderdag 14 april 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
5x is ook al best wat. Nu alleen nog verhuizen richting aanleunwoning als het zover is?
Daar woon je dan al bijna net zo lang dan ik oud ben.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga hier niet wegIk laat de boel wel aanpassen als het nodig is
5 keer in 69 jaar is toch niet veel, ik woon sinds 1979 in dit huis
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fijne avond, just me.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:58 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, ik heb om 20.00 uur een opbel afspraak met iemand van Concordia.
Dank voor de gezellige muziekjes en nog een fijne avond
quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
De handbal begint, ik ben overgeschakeld
quote:
Dat kan niet de bedoeling zijn bij handbal.quote:
Ben jij de pianist of één van de danseresjes?quote:
Daar moet ik over nadenkenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij de pianist of één van de danseresjes?
Die ken ik nog niet geloof ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Hier hoorden we van de week een orachtige Duitse versie van
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Meteen het mysterie opgelost waar Symph het van kende
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de map Country weer gevonden?
Yippie aaajeee
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet geloof ik.![]()
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Johnny Cash had dat nummer van Jack Jersey ook opgenomen, ik hoorde wel dat hij het niet was
Straks even luisteren.quote:
Ik volgde de poolster.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
Toch de weg weer wandelend naar huis gevonden?
Is dat deze ja? Ik heb die films nooit gezien.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Als je het over Bruce hebt:
Die Hard 3 opening tune…
Yep, de enige die ik in de bios heb gezien.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat deze ja? Ik heb die films nooit gezien.
[ afbeelding ]
Niet bepaald een kijktip dus.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, de enige die ik in de bios heb gezien.
Je hoort deze song, ziet een drukke straat en dan explodeert er een bom…
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Angel In The Morning - Shaggy en nog iemand…
Allebei de versies hoeven van mij niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Shaggy is leuk, maar doe mij maar de gewone versie
Ik hou niet zo van gewelddadige films.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, binnen een minuut zit je in het verhaal…
Welkom Raf.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Die angel vind ik nooit lief bij waspen.
Heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag mijn eerste wesp van het jaar doodgeslagen. Sorry, ik wil ze niet binnen hebben.
Keep them comming, the more the merrier.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag mijn eerste wesp van het jaar doodgeslagen. Sorry, ik wil ze niet binnen hebben.
Je moet ze ook niet doodslaan met je telefoonquote:Op donderdag 14 april 2022 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Keep them comming, the more the merrier.
Teringbeesten
Hebben me al dik 150 euro gekost, paniek en telefoonscherm stuk...
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:38 schreef livelink het volgende:
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Die Hard!quote:Op donderdag 14 april 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje gooide een keer een boek naar het raam waar een wesp zat. Raam kapot, wesp niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet doodslaan met je telefoon
Of je telefoon naar ze gooien…quote:Op donderdag 14 april 2022 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zaten in de tuin en in blinde paniek viel mijn telefoon stuk.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe volgende week je imker pak maar aan…quote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zaten in de tuin en in blinde paniek viel mijn telefoon stuk.
Ben ooit meerdere keren geprikt door zo'n ding.
Was in mijn mouw gevlogen. erg auwwie en sinds dien echt panisch.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje gooide een keer een boek naar het raam waar een wesp zat. Raam kapot, wesp niet.
Ai…..quote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje gooide een keer een boek naar het raam waar een wesp zat. Raam kapot, wesp niet.
Ik was ooit met iemand aan het vissen die zijn hengel per ongeluk losliet bijnhet uitwerpen.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was ooit met iemand aan het vissen die zijn hengel per ongeluk losliet bijnhet uitwerpen.
Hengel in de plomp. Wat doe je dan? Dan gooi je je schepnet er achteraan om de hengel op te vissen
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe volgende week je imker pak maar aan…
En daarna de viskoffer ook nog?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was ooit met iemand aan het vissen die zijn hengel per ongeluk losliet bijnhet uitwerpen.
Hengel in de plomp. Wat doe je dan? Dan gooi je je schepnet er achteraan om de hengel op te vissen
Telefoon uit de broekzak en zwemmen.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem er met mijn hengel uitgetrokken. Dregje en hoppaquote:Op donderdag 14 april 2022 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Telefoon uit de broekzak en zwemmen.
Dure stokjes die dingen.
Heb heel stout ook met dregje gevistquote:Op donderdag 14 april 2022 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem er met mijn hengel uitgetrokken. Dregje en hoppa
Vissen voor de sier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ik at het meeste wel, maar voorn is niet lekker.
Maar de visjes gingen of terug of in de buik.
Niet voor de sier zeg maar. Maar bah dat was vies.
Vangen, drogen en op een plankje aan de muur…quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Vissen voor de sier heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ook niet. Ik zat me al af te vragen of mensen hun gevangen vissen op gingen zetten.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel ontspannend hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt dat gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vangen, drogen en op een plankje aan de muur…
Een vriend van ons heeft een zelf in Florida gevangen barracuda en hamerhaai inderdaad laten prepareren en die hangen bij hem aan de muur…quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zat me al af te vragen of mensen hun gevangen vissen op gingen zetten.
Trek jij ze ook aan naar de meet?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik hotpants heb gedragen heb ik me compleet belachelijk gemaakt door met hotpants achterop de motor te gaan en vervolgens mijn been te verbranden aan de uitlaat.
En dat was ook de enige, juiste straf.
Dat was lang voordat ik moeder was hoor. Ik was toen 27 jaar of zo. Maar dat is eigenlijk ook al te oud voor hotpants.quote:Op vrijdag 15 april 2022 03:16 schreef Rafeiro het volgende:
Mental image van lili wordt wel steeds complexer, haha.
Strenge mama die haar hotpants verbrand aan de uitlaat, Gloeiende...
Eigenlijk niet na je 15e of zo. Ik zou het ook niet heel leuk vinden als mijn dochter tegenwoordig hotpants zou dragen. Doet ze ook niet.quote:
Ik weet eigenlijk niet eens wat het zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk niet na je 15e of zo. Ik zou het ook niet heel leuk vinden als mijn dochter tegenwoordig hotpants zou dragen. Doet ze ook niet.
Het zijn gewoon van die hele korte broeken. Leuk voor een perfect figuur.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat het zijnmaar klinkt leuk
Oh dat mag wel mode worden bij leuke damesquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn gewoon van die hele korte broeken. Leuk voor een perfect figuur.
[ afbeelding ]
dank je, ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Millionaires shortbread:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Dat zijn dan weer Daisy Dukesquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn gewoon van die hele korte broeken. Leuk voor een perfect figuur.
[ afbeelding ]
Doet het ook wel goed als ontbijt denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Millionaires shortbread:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ik was net even met mw. MM lunchen, maar met alleen een polo shirt aan, zonder trui/vest (wel de overige kledingstukkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:56 schreef just me het volgende:
Gaaf
![]()
het is raar weer vandaag, vanmorgen was het koud op de fiets en daarna kwam de zon door maar lekker warm is het nog niet
Goed te weten dat je wel gekleed wasquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was net even met mw. MM lunchen, maar met alleen een polo shirt aan, zonder trui/vest (wel de overige kledingstukken), was het stervenskoud in het restaurant…
Ik weet hoe ik zelf kan reageren op dat soort berichten…quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Goed te weten dat je wel gekleed was![]()
Paasnarcissen?quote:ik ga zo maar op de fiets, nog even wat bloemen kopen, gezelligheid in huis
Ik heb nog geen idee wat ik ga kopen, ik zie het wel bij de bloemist en wie weet nog wat gezellige kleurige plantjes voor de tuinquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik zelf kan reageren op dat soort berichten…
[..]
Paasnarcissen?
Krijg je de stickers voor je nieuwe box van mij!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag bij de kringloop een oranje Tomado hobbyboxAchteraf gezien had ik het beige exemplaar ook mee moeten nemen voor die ¤1. Ik heb ook nog steeds mijn eigen exemplaar staan dat volgeplakt is met stickers van de Smurfen en dat ik al mijn hele leven met me meesleep.
Tenzij je er onder voor zetquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Broeken waar je billen onderuit komen zijn sowieso geen gezicht
Smurfenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Krijg je de stickers voor je nieuwe box van mij!
[ afbeelding ]
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Het zonnetje doet zijn best om er door te komenquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Schijnt bij jullie het zonnetje ook alweer?
Ja de zon schijnt al behoorlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Schijnt bij jullie het zonnetje ook alweer?
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie het mooie weer ingepikt? Het is hier nog naarder dan gisteren
quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kan niet alles hebben hè? En een nieuw huis en mooi weer.... dat is teveel van het goede.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Als wij aan onze nieuwe woonplaats denken trekt het dicht en begint het te waaien en/of regenen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben hè? En een nieuw huis en mooi weer.... dat is teveel van het goede.
It's an omen!quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als wij aan onze nieuwe woonplaats denken trekt het dicht en begint het te waaien en/of regenen.
Dat is echt bizar[grotesmurf]ik erger me er rood en blauw aan[/grotesmurf]
Oh wat vreemd ik heb heerlijk in het zonnetje lopen golfenquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is overigens uitzending 350quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Good Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Inmiddels is het hier ook mooi weer, maar we zijn maar wat gaan (kringloop)winkelen, meteen de zakken met overhemden afgegeven. Zowaar 1 passend overhemd gevondenquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat vreemd ik heb heerlijk in het zonnetje lopen golfen
Gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:07 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh leuk, zus belde net of ik morgen wou paasbrunchen, ging zij samen met nichtje wat bakken. Hebben geen van beiden echt wat met Pasen, maar dit is wel leuk en ons mem is er ook.
Het is Silent Saturdayquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:43 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond knal ik er weer een pre-Melting-show in, vanaf 19:00 uur
[..]
Het is overigens uitzending 350
ik zie nu dit voor mequote:Op zaterdag 16 april 2022 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
Non de jus, ik kraak mijn nek wel vaker, maar dit ging wel echt lomp hard.
Schrok er zelf gewoon van, normaal zijn het anderen die er van schrikken
Ik weet niet of ik de hele avond kan meeluisteren. Ik zit hier met een zieke dochter en zieke zoon.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:43 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond knal ik er weer een pre-Melting-show in, vanaf 19:00 uur
[..]
Het is overigens uitzending 350
Vervelend voor je. Ik wens ze beterschap. Luisteren is uiteraard geen verplichting; zie maarquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de hele avond kan meeluisteren. Ik zit hier met een zieke dochter en zieke zoon.
O jeetje… beterschap voor beiden!quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de hele avond kan meeluisteren. Ik zit hier met een zieke dochter en zieke zoon.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is stil aan de overkantquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Het enige echte origineel:Village People - Go West
OK, will do... volgende maand weerquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Het enige echte origineel:Village People - Go West
Deze had mijn vriendin op haar discover weeklyquote:
Dan heeft ze die andere plaat misschien ook wel. Hint: de artiest in kwestie stond vorig jaar in de top-3 van mijn jaarlijst.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze had mijn vriendin op haar discover weekly
Metteson?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heeft ze die andere plaat misschien ook wel. Hint: de artiest in kwestie stond vorig jaar in de top-3 van mijn jaarlijst.
En deze Han Herman staat in zijn voorprogramma, las ik
Bedankt. Er komt nog veel ouds en nieuws aan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:30 schreef Symphonic het volgende:
De muziek is weer piekfijn in orde vandaag
quote:Some people get off on people who they think are a bit screwed up, you know what I mean? I think that's a bit pervy to be honest. This is about a girl who was like that, and it's not the one you think, it's another one. People just wanted to stand near her because she looked right for the room.
Het maakt het vooral niet duidelijkerquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een albumtrack van het (uitstekende) album This Is Hardcore. Volgens geruchten zou Jarvis Cocker geïnspireerd zijn door de Nederlandse actrice Sylvia Kristel. Of dat echt waar is, is niet helemaal duidelijk. Hij zegt er zelf over:
[..]Pulp - Sylvia
Soms is leuk als het een beetje schimmig blijft. Overigens is dit één van mijn favoriete nummers van Pulp, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het maakt het vooral niet duidelijker
Het was overduidelijk niet heel moeilijkquote:
GMTAquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:46 schreef Fogel het volgende:
Krijgen we ook Sylvia's moeder te horen van Dr Haak?
Ik heb zo (hierna) nog iets voor je waarvan ik wel benieuwd ben wat je ervan vindt.quote:
Morgen van 10:00-17:00 is bij Kink dna classics de New Wave top 100quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
New Order - The Perfect Kiss (7-inch edit)
Las ik iets over, inderdaad. Daar staat New Order vast wel een paar keer in.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen van 10:00-17:00 is bij Kink dna classics de New Wave top 100
De Osmondsquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit altijd een zeikerig nummer gevonden.
Heb niets tegen de Osmonds. Maar wel dat nummer. Vooral toen het naderhand is uitgebracht door ........ (welke boyband was dat ook alweer?)quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De OsmondsEn dan met name Donny die was heel schattig
lekkere binnenkomerquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
Is het een schande dat je het in de kast hebt liggen, of dat het de top 40 niet gehaald heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje heb ik op 7-inch in de kast liggen. Ik vond het destijds (begin jaren 90) helemaal geweldig. Helaas haalde het de Top 40 niet; het bleef steken in de Tipparade. Dat is 30 jaar later nog steeds een schande
Toen ik het begin hoorde vond ik het juist helemaal niks voor jouquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje heb ik op 7-inch in de kast liggen. Ik vond het destijds (begin jaren 90) helemaal geweldig. Helaas haalde het de Top 40 niet; het bleef steken in de Tipparade. Dat is 30 jaar later nog steeds een schandeGary Clail & On-U Sound System - Human Nature
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 april 2022 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een schande dat je het in de kast hebt liggen, of dat het de top 40 niet gehaald heeft?
Wat een lekker nummer zegquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje heb ik op 7-inch in de kast liggen. Ik vond het destijds (begin jaren 90) helemaal geweldig. Helaas haalde het de Top 40 niet; het bleef steken in de Tipparade. Dat is 30 jaar later nog steeds een schandeGary Clail & On-U Sound System - Human Nature
Ik vind het ook niet zo geweldig en de boyband uitvoering al helemaal nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Dit was dan wél weer een grote hit. Top 3-notering in 1990.Chad Jackson - Hear The Drummer (Get Wicked) (radio edit)
quote:
Het origineel (Odyssey To Anyoona) is een lang instrumentaal nummer. Later zijn er vocals op gezet, om er een radionummer van te maken. Zo werd het "Find Me". De gitaartjes lijken op de eerdere hit Right In The Night (Fall In Love With Music).quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
Ik ken deze versie niet, volgens mij, maar het nummer komt me wel bekend voor.
Lekker nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Eén de hoogste binnenkomers in mijn persoonlijke Top 250 die ik in november 2020 presenteerde...Steve Winwood - While You See A Chance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |