In een slipje ?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was daar een paar weken geleden nog met carnaval, wat een feest
Die foto van Deisyy had wel mogen blijven als je dan toch een naamtopic voor haar maakt.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Deisyy jarig:
40+ / 'Onze' Deisyy...
HoHo... heilig? drijf je niet iets te ver door ?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die foto van Deisyy had wel mogen blijven als je dan toch een naamtopic voor haar maakt.
En je drinkt er een lekkere molotovcocktail bij 🍹quote:
Ik ben TS niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
HoHo... heilig? drijf je niet iets te ver door ?
Als je die opdrinkt tikt het best hard aanquote:Op donderdag 14 april 2022 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je drinkt er een lekkere molotovcocktail bij 🍹
Ja. Je krijgt er een branderig gevoel van.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je die opdrinkt tikt het best hard aan
quote:Op donderdag 14 april 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar B&A is een Spaanse cultuur liefhebber
Zeker!quote:Op donderdag 14 april 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar B&A is een Spaanse cultuur liefhebber
Franįoise Hardyquote:
Ik heb het 2 keer meegemaakt en ik ben best wel gefascineerd... zeker ook omdat familie meeliep ..quote:Op donderdag 14 april 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker!
Ik wil er echt nog een keer bijzijn als de processie door de stad gaat.
Die kerken en die beelden zijn al zo prachtig. En dan samen met de sfeer in de stad, dat wil ik echt nog eens zienquote:Op donderdag 14 april 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer meegemaakt en ik ben best wel gefascineerd... zeker ook omdat familie meeliep ..
Op YT zijn genoeg livestreams te vinden nu .. en morgen meer ... "semana santa 2022" of santo jueves
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op donderdag 14 april 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
In mijn stadje loopt de processie langs de de Kathedraal (rechts) .. Ik had dat jaar een top plek op het middelste balkon
[ afbeelding ]
Het is soms zo magisch ... dat tromgetroffel ... veel van die groepen zijn met veel.. Die van mn zwager telde slechts 6 .... maar zo goedquote:Op donderdag 14 april 2022 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die kerken en die beelden zijn al zo prachtig. En dan samen met de sfeer in de stad, dat wil ik echt nog eens zien
OOOH GAAF!!!quote:Op donderdag 14 april 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
Hier de voorbereiding bij mn zwager
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er echt veel, maar ik neem aan dat er meer mensen werkenquote:Op donderdag 14 april 2022 01:29 schreef mario390 het volgende:
nee weet je het komen veel autos 150 - 200
en dat werd in mai nog meer 300 - 400 per dag
je kann je niet vorstellen hoe je daar werken
moet
Dat is een slecht nieuws bericht voor die gasten ,,, Wel kut dat het jouw overkomt danquote:Op donderdag 14 april 2022 01:43 schreef mario390 het volgende:
bij deze waschanlage zijn maar
altijd foutjes, dienstag moest ik mensen
zeggen dat niks gaat moest ik somigen zeggen
dat zijn an en andere keer komen zollen
om dat daar de
waschanlage 1 ur wegen problemen
niet werkte
Thanksquote:
De nadaquote:Op donderdag 14 april 2022 01:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat een leuk mens ook, hoe ze overkwam live. En prachtige stem
Daar is 2 uur niet laat natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 02:08 schreef chufi het volgende:
Tis 2 uur en die gasten zijn nog steeds aan het processen
Lekker GG thnxquote:
quote:
Morguh herenquote:
O, pardon. Het was meer dat ik zelf even koffie inschonk. Dan moet ik even het koffiezetapparaat aanzetten.quote:
Blijft u maar zitten, heb er zelf al een gepaktquote:Op donderdag 14 april 2022 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, pardon. Het was meer dat ik zelf even koffie inschonk. Dan moet ik even het koffiezetapparaat aanzetten.
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 14 april 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft u maar zitten, heb er zelf al een gepakt
Echt hčquote:Op donderdag 14 april 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy @:Haags een God en jij de Heilige Maria![]()
Wat een heilige boontjes hier he
Je moet nog hard werken dan vanavond in de Passion in Doetichemquote:
Morguh Enginequote:
Het wordt tijd voor zon en 25 graden.quote:
Hier zou het droog blijvenquote:Op donderdag 14 april 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog wel iets vandaag
[ afbeelding ]
Lucky you,quote:Op donderdag 14 april 2022 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier zou het droog blijven![]()
Sowieso 1000% beter dan het eerste deel van de maand
Morguh Sunsyquote:
Morguh Steven en een bakkie gaat er altijd wel inquote:
GG ook goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Ben een lekker recept aan het zoeken voor de multicooker. Heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodigRecepten voor schoonmoeders en exen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ben een lekker recept aan het zoeken voor de multicooker. Heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodigHahaha wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet nodig als een soort mal ergens voor?
Ik zit nu ook me af te vragen waar het eventueel een AutoCorrect fout van kan zijnOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gebruik jij nooit een vismand bij het koken?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha wtfIs het niet nodig als een soort mal ergens voor?
Ik zit nu ook me af te vragen waar het eventueel een AutoCorrect fout van kan zijn
Nee, maar ik ben wel eens vismandquote:Op donderdag 14 april 2022 10:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebruik jij nooit een vismand bij het koken?
Ben een lekker recept aan het zoeken voor de multicooker. Heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodigIk zou zo'n googlevertaald recept niet vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had nog niet naar de tekst gekeken, maar zit er vertaald uit jaquote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou zo'n googlevertaald recept niet vertrouwen
Een light-receptquote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef engine het volgende:
Het zal er niet voor niks staan
Staat er ook wat je er mee moet doen? In de vijzel?
Of misschien is het gewoon een beetje verlichting tijdens het koken
Hm, dat is een goeie.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ja dat zou ook nog kunnen! Een ingrediënt en dan de light variant, en dat dat gloeilamp werdquote:
Als ik naar de vertalingen kijk kan het eigenlijk alleen peer zijnquote:Op donderdag 14 april 2022 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha wtfIs het niet nodig als een soort mal ergens voor?
Ik zit nu ook me af te vragen waar het eventueel een AutoCorrect fout van kan zijn
Kruiden met kruidenquote:Op donderdag 14 april 2022 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
Je moet ook een half uur koken vergeten. Interessante manier om te koken
Ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op donderdag 14 april 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar gaat ze die voor gebruiken dan?
Wil ik ook graag wetenquote:
Nee ik ook niet. Zat gewoon een beetje te zoeken. En zag dit staan 😂quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Te mooi om hier niet te delenquote:Op donderdag 14 april 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Zat gewoon een beetje te zoeken. En zag dit staan 😂
Wie weet wel jaquote:Op donderdag 14 april 2022 11:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar
Misschien heeft ze een oogje op iemand
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar gaat ze die voor gebruiken dan?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar
Misschien heeft ze een oogje op iemand
quote:
quote:
Nou wil het ook weten @Dottekequote:
Jatogquote:Op donderdag 14 april 2022 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou wil het ook weten @:Dotteke
Ben een lekker recept aan het zoeken voor de multicooker. Heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodigIs het een lichte maaltijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Haha nou valt de laatste tijd wel mee. Ongeveer 1 topic per dagquote:
Eet die dat wel eens dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef pullup het volgende:
Mario zit natuurlijk weer lekker Kaiserschmarrn te smikkelen
Ja hoor, die eet veel lokale kostquote:
Ja dat weet ik, maar nooit gelezen dat hij dat ging etenquote:
Nee niet meer begreep ikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeft ie nu niet te werken dan?
Oh dat is jammerquote:
Was een testquote:Op donderdag 14 april 2022 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dat was dan van korte duur wel jammer
Denk hetquote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kijken hoe hij dat zeg maar deed etc
spinat hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef pullup het volgende:
Mario zit natuurlijk weer lekker Kaiserschmarrn te smikkelen
Ook lekkerquote:
Moet er zelf nog even over denken 🤣quote:Op donderdag 14 april 2022 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou wil het ook weten @:Dotteke
Denk meer een verlichte maaltijd 🤣quote:
Hey Mario. Moet je niet werken?quote:
Lampshoarmaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk meer een verlichte maaltijd 🤣
Weer eens wat anders dan lamsshoarma 😉quote:
* Aoibhin gilt even heel hardquote:
Ik dacht even dat je het over mij hadquote:
Zou hem goed vastzetten.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb lang gezocht maar het is gelukt: een nieuwe (tweedehands) schroefkogellamp voor het toilet.
[ afbeelding ]
Ik kwam er laatst achter dat ik heel dure heb weggegooid.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb lang gezocht maar het is gelukt: een nieuwe (tweedehands) schroefkogellamp voor het toilet.
[ afbeelding ]
Kan die ook in de slowcooker?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet echt handig,maar gelukkig toch nog terug gevondenquote:
Als je hem zat bent heeft Dot er misschien nog iets aan.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heer aloa.quote:
Bedankt voor de tipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Hi!quote:
Hey Sode.quote:
Oh, dat doet inderdaad niet veel meer.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Die andere was helemaal verweerd. De schroefkogel is eruit gevallen. Hij hing er ook al zolang als ik er woon.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Die andere was helemaal verweerd. De schroefkogel is eruit gevallen. Hij hing er ook al zolang als ik er woon.Kon je niet wachten tot ze gaan renoveren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die onzin kijk ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:dotteke en @:Haags kijken naar The Passion
Religieus geneuzel.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef Paul het volgende:
Zelfs dat kijk ik 10 keer liever..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Top Gear is vele malen beter.
Beetje over autoos pratenquote:Op donderdag 14 april 2022 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Top Gear is vele malen beter.
Verlichting doen ze niet bij de renovatie. Daar ben ik zelf verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot ze gaan renoveren?
Jawel is saaiquote:Op donderdag 14 april 2022 17:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kent het programma dus niet zo heel goed.
Welke echte heequote:Op donderdag 14 april 2022 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je de echte wel eens geluisterd?
Die is mooiquote:
3 uur op een houten bank zitten.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je de echte wel eens geluisterd?
Er komen geen BNers in voor die het verhaal uitdrukken op een goedkope hedendaagse manier iig.quote:
Weet je iig wat lijden is.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 uur op een houten bank zitten.
Ik vond het wel een hele ervaring.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet je iig wat lijden is.[ afbeelding ]
Mag ik ook graag kijken.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik niet, had liever naar dit was het nieuws gekeken.
🤠quote:Op donderdag 14 april 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga lekker in onzin zitten met die act
Normaal dus wel met publiek er bij, wist ik geen eensquote:
Vorig jaar niet door corona...en nu dus ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal dus wel met publiek er bij, wist ik geen eens
quote:Doordat er nog steeds COVID-richtlijnen gelden en onzekerheden zijn voor de productie van grote evenementen, heeft KRO-NCRV samen met producent Mediawater en de gemeente Doetinchem besloten om net als in april 2021 geen publiek uit te nodigen tijdens de live-uitzending van The Passion. Vanwege de voorbereidingen die nu al getroffen moeten worden, zal de grote wens om een plein vol duizenden toeschouwers te ontvangen, worden uitgesteld tot een toekomstige editie. Afgelopen editie uitten kijkers via social media hun waardering over een intieme versie zonder publiek en heerste er een gevoel van verbondenheid. Zo deden 21.000 mensen mee aan de online processie en ook komende editie wil KRO-NCRV mensen (online) bij elkaar brengen. In 2022 trekt The Passion in de 40 dagen vooraf het land in en worden er in lokale kerken events georganiseerd door de Protestantse Kerk in Nederland.
In andere situaties zou ik dat ook hebbenquote:Op donderdag 14 april 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel idd![]()
Maar ik ben altijd benieuwd hoe er gezongen wordt.
Zitten soms best missers tussen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel idd![]()
Maar ik ben altijd benieuwd hoe er gezongen wordt.
Ah ja beter dan niet idd.. hopen dat t volgend jaar dan wel weer kan voor degene die er graag wel heen willenquote:Op donderdag 14 april 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorig jaar niet door corona...en nu dus ook niet.
[..]
Soms wel idd.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zitten soms best missers tussen.![]()
En geen Borsato dit jaar.
Wat een gezelligheid 😉quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef Paul het volgende:
Elske de Wall.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms wel idd.
Die Friezin was wel goed, aantal jaar terug.
Dank je. Al kijk ik thuis. Ben vanaf vanochtend uit Isolatie, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik helemaal virusvrij ben. Dus wil ik de supporters om me heen niet besmetten en blijf thuis...quote:Op donderdag 14 april 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
@:bomenverzameling Veel plezier vanavond
Verstandig van je ..quote:Op donderdag 14 april 2022 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je. Al kijk ik thuis. Ben vanaf vanochtend uit Isolatie, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik helemaal virusvrij ben. Dus wil ik de supporters om me heen niet besmetten en blijf thuis...
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik denk dat je wat anders bedoelde
https://www.uinovatie.nl/nieuws/296
Mooie uienquote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zomaar een selectie van de laatste posters hier.
Leuk groepje zo bij elkaarquote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zomaar een selectie van de laatste posters hier.
Net wel, maar ze zijn gedroogdquote:
Rodequote:
Doet ze leuk.quote:
Er zit nog wel meer door mijn eten heenquote:
Gemalen insecten?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit nog wel meer door mijn eten heen
Gemalen glas ?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Champignons?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rode ui kan ook door de pasta of nasi/bamibquote:Op donderdag 14 april 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gok op een salade want rode uien.
Vind ik zonde.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rode ui kan ook door de pasta of nasi/bamib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |