In een slipje ?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was daar een paar weken geleden nog met carnaval, wat een feest
Die foto van Deisyy had wel mogen blijven als je dan toch een naamtopic voor haar maakt.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Deisyy jarig:
40+ / 'Onze' Deisyy...
HoHo... heilig? drijf je niet iets te ver door ?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die foto van Deisyy had wel mogen blijven als je dan toch een naamtopic voor haar maakt.
En je drinkt er een lekkere molotovcocktail bij 🍹quote:
Ik ben TS niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
HoHo... heilig? drijf je niet iets te ver door ?
Als je die opdrinkt tikt het best hard aanquote:Op donderdag 14 april 2022 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je drinkt er een lekkere molotovcocktail bij 🍹
Ja. Je krijgt er een branderig gevoel van.quote:Op donderdag 14 april 2022 00:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je die opdrinkt tikt het best hard aan
quote:Op donderdag 14 april 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar B&A is een Spaanse cultuur liefhebber
Zeker!quote:Op donderdag 14 april 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar B&A is een Spaanse cultuur liefhebber
Franįoise Hardyquote:
Ik heb het 2 keer meegemaakt en ik ben best wel gefascineerd... zeker ook omdat familie meeliep ..quote:Op donderdag 14 april 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker!
Ik wil er echt nog een keer bijzijn als de processie door de stad gaat.
Die kerken en die beelden zijn al zo prachtig. En dan samen met de sfeer in de stad, dat wil ik echt nog eens zienquote:Op donderdag 14 april 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer meegemaakt en ik ben best wel gefascineerd... zeker ook omdat familie meeliep ..
Op YT zijn genoeg livestreams te vinden nu .. en morgen meer ... "semana santa 2022" of santo jueves
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op donderdag 14 april 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
In mijn stadje loopt de processie langs de de Kathedraal (rechts) .. Ik had dat jaar een top plek op het middelste balkon
[ afbeelding ]
Het is soms zo magisch ... dat tromgetroffel ... veel van die groepen zijn met veel.. Die van mn zwager telde slechts 6 .... maar zo goedquote:Op donderdag 14 april 2022 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die kerken en die beelden zijn al zo prachtig. En dan samen met de sfeer in de stad, dat wil ik echt nog eens zien
OOOH GAAF!!!quote:Op donderdag 14 april 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
Hier de voorbereiding bij mn zwager
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er echt veel, maar ik neem aan dat er meer mensen werkenquote:Op donderdag 14 april 2022 01:29 schreef mario390 het volgende:
nee weet je het komen veel autos 150 - 200
en dat werd in mai nog meer 300 - 400 per dag
je kann je niet vorstellen hoe je daar werken
moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |