Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?quote:Op donderdag 14 april 2022 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je komt ook van de VeluweLeuk!
Veluwe rules!quote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?
Zeker! Ik woon zelfs op fietsafstand van Oldebroekquote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja van mijn moeders kant komen ze allemaal uit Wezep e.o. Kom jij ook van de Veluwe?
Hij heeft daar weleens wat voer ‘gejat’ van hun kat (maar die leeft niet meer). Al heb ik, gezien zijn postuur, wel het vermoeden dat ie een adresje heeft waar ie wordt bijgevoerdquote:Op donderdag 14 april 2022 12:12 schreef H_T het volgende:
[..]
De smiechtKrijgt de kat daar ook extra te eten? Mijn zus had een kat die groot fan was van de pizzeria in de straat omdat daar altijd tonijn te scoren was
Het aantal posts in een maand is wat mij betreft niet het belangrijkstequote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat bijna halverwege de maand @:luctor.et.emergo aardig op weg is richting titel-prolongatie maar dat het wel een beetje een kampioenschap van de armoede wordt. Ik erken dat ik daar zelf mede debet aan ben.
Straks komt ie a la Winnie de Poeh klem te zitten in een kattenluikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij heeft daar weleens wat voer ‘gejat’ van hun kat (maar die leeft niet meer). Al heb ik, gezien zijn postuur, wel het vermoeden dat ie een adresje heeft waar ie wordt bijgevoerd
Straks heb ik een lang weekend, dan zal ik waarschijnlijk weinig posten, dus een kans voor anderen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat bijna halverwege de maand @:luctor.et.emergo aardig op weg is richting titel-prolongatie maar dat het wel een beetje een kampioenschap van de armoede wordt. Ik erken dat ik daar zelf mede debet aan ben.
Er is geen strijd zeg maar?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Vlakke etappe voor we de bergen in gaan. Dus niemand wil al z'n/d'r kruit verschieten.quote:
Iedereen is aan het opladen voor mei, dan begint het echte werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Dan doe ik het weer wat rustiger aan.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het opladen voor mei, dan begint het echte werk.
Gelukkig hebben wij die zelf niet, maar veel zal het niet schelenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks komt ie a la Winnie de Poeh klem te zitten in een kattenluik
Is er wat bijzonders in mei dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan leggen alle vogels een eiquote:
Voor de mannetjesvogels al helemaal!quote:Op donderdag 14 april 2022 14:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een prestatie druk moet dat geven..
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 april 2022 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat knap! Ik had het voornemen er ook mee te starten dit jaar. De zakjes zijn in huis. Nu nog doen.
Je kofferbak water gevenquote:Op donderdag 14 april 2022 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb inmiddels een peperkweeksetje kunnen vinden bij de ActionIk moet er nog wel mee beginnen, want in de kofferbak waar ze nu liggen wordt het vast geen succes
Ik ga voor de laatste plaatsquote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Da's een idee, maar dan moet ook de hoedenplank eruit. Anders is het veel te donker daarquote:
Ah, de spriet was het! Ik kwam niet verder dan griet en had sterk het idee dat dat niet kon kloppenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Behalve de koekoek en de spriet
Ik vind Orgin of Symmetry hun bestequote:Op donderdag 14 april 2022 10:02 schreef H_T het volgende:
Ik heb dit album weer eens opgezet
[ afbeelding ]
Vanochtend hoorde ik de nieuwe Muse op de radio. Dat was de inspiratie om deze klassieker weer eens op te zetten en ik vind het nog steeds een heerlijk album
Het is op z'n minst een tikje apart te noemenquote:Op donderdag 14 april 2022 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja bijzonder bijzonder, het is maar hoe je het bekijkt he.
Valt wel mee toch, 2 weken naar iemand zijn gezicht kijken op een stream is toch niet apart?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is op z'n minst een tikje apart te noemen
Je weet dat niemand dit écht serieus neemt hèquote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Het aantal posts in een maand is wat mij betreft niet het belangrijksteAls het er vooral om gaat om je postaantal op te krikken zijn daar in MEN veel geschiktere opties voor
Ja maar de SC is niet het repetitietopic hèquote:Op donderdag 14 april 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja, @Strani kijkt natuurlijk neer op de rest van dit subforum en telt dat deel niet, even vergeten.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar de SC is niet het repetitietopic hè
quote:Op donderdag 14 april 2022 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
True! Maar die slaap is wel moeilijk inhalen altijd.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Meridiaan op 14-04-2022 16:18:01 ]![]()
Ik heb daar wel eens mijn twijfels bijquote:Op donderdag 14 april 2022 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat niemand dit écht serieus neemt hè
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
We kunnen hem altijd roepen wanneer Spanje moet repeterenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja, @:Strani kijkt natuurlijk neer op de rest van dit subforum en telt dat deel niet, even vergeten.![]()
![]()
Heb er trouwens wel weer zin in, altijd gezellig die topics en zo benieuwd naar de eerste beelden/foto's etc.
Hopelijk is het allemaal nog wel net zo leuk om te volgen nu er minder mensen aanwezig mogen zijn.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: