Mijn eerste gedachte was Chandlerquote:
Ik had je een tijdje niet gelezen, dus ik wilde even je aandacht trekkenquote:
Of The Summer of ‘52. Naar het geboortejaar van onze @summer52quote:Op woensdag 13 april 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
"Hammie gaat naar Disney" was ook een leuke TT geweest. Klinkt een beetje als een kinderboek
Die is wel heel leukquote:Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of The Summer of ‘52. Naar het geboortejaar van onze @:summer52
The B-52's Summer of Love.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was hier al om 4 uur maar ik dacht, voor je het weet maak ik iemand wakker (oproepdienst vanmorgenquote:Op donderdag 14 april 2022 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doet de deur van het slot.
Goedemorgen![]()
Gebeurtenissen 1952 in Nederland.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het sprookjesbos van de Efteling werd geopend, op 31 mei.quote:Op donderdag 14 april 2022 07:12 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gebeurtenissen 1952 in Nederland.
Einde aan gecontroleerde voedseldistributie!
De zomer van 1952 begint met een hittegolf in juli en de gemoederen worden nog verder verhit door een hitsige discussie over de alcoholwet.
-In 1952 wordt de discussie over de alcoholwet in alle hevigheid en Coca-Cola werpt zich op als alternatief. De Amerikaanse frisdrankproducent is heel de zomer nadrukkelijk aanwezig in het straatbeeld en de pers. 'Give yourself a break' klinkt bij ons als 'De rust is nog volmaakter met Coca-Cola".
-De zomerhit van 1952 is Jambalaya on the Bayou van Hank Williams. Williams heeft er eigenlijk zelf weinig verdienste aan. De melodie is gejat van een ander. Voor de nieuwe tekst sloeg Williams een cajun-kookboek open en schreef de meest traditionele gerechten over: crawfish pie en filé gumbo.
-En in de zomer van 1952 werd er in Oldebroek een baby geboren van ruim 9 pond.
quote:Op donderdag 14 april 2022 08:21 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dat is wel vroeg.quote:Op donderdag 14 april 2022 06:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was hier al om 4 uur maar ik dacht, voor je het weet maak ik iemand wakker (oproepdienst vanmorgennu ben ik moe en ik moet nog even door tot 2 uur vanmiddag, daarna taai ik af
Goedemorgen.Da's raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Maar voordeel is wel dat je vervolgens lekker vroeg klaar bent.quote:
True! Maar die slaap is wel moeilijk inhalen altijd.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar voordeel is wel dat je vervolgens lekker vroeg klaar bent.
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, dat wel inderdaad. Want je wil ook niet weer te vroeg gaan slapen, want dan wordt je morgen weer vroeg wakker.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
True! Maar die slaap is wel moeilijk inhalen altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |