abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204498947
twitter

Hebben ze BCH zeker nog niet getest.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204498959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Geen enkele digitale mainstream betaalmiddel is anoniem, dat is helemaal niet nodig voor adoptie, sterker nog dat is een pré voor mainstream adoptie. Dat een hoop Bitcoiners streven naar privacy staat daar los van.

En sinds wanneer moet iets geschikt zijn voor ouderen voordat het mainstream kan worden? Nog steeds legio ouderen die de ballen snappen van internetbankieren en apps... ondertussen zijn die dingen allang succesvol. Met alle respect naar onze oude medemens maar ze spelen eigenlijk geen rol in de adoptie.
Ik vind het gewoon bijzonder dat er zoveel gepraat wordt over de fundamentals van Bitcoin, decentraal zijn en anoniem, in de prullenbak wordt gegooid als er opeens adoptie moet komen.. dan blijkt het in de praktijk toch niet zo anoniem en decentraal te zijn om de betaling te bewerkstelligen, anders moet iemand met een 12 woorden key phrase aankomen zakken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204499021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon bijzonder dat er zoveel gepraat wordt over de fundamentals van Bitcoin, decentraal zijn en anoniem, in de prullenbak wordt gegooid als er opeens adoptie moet komen.. dan blijkt het in de praktijk toch niet zo anoniem en decentraal te zijn om de betaling te bewerkstelligen, anders moet iemand met een 12 woorden key phrase aankomen zakken.
Wat mooi dat je met Bitcoin verschillende opties hebt niet? Je kan volledig anoniem en decentraal bitcoin versturen maar je kan ook wat meer gebruiksgemak willen en dit via een centrale partij doen. Alles heeft zo zijn tradeoffs, maar met Bitcoin bepaal jij zelf welke je kiest.
pi_204499031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]
12/24 woorden key phrase is alleen maar om een wallet te genereren. Heeft niks met betalen of dagelijks gebruik te maken. Je praat als iemand die nog nooit Bitcoin of een andere crypto heeft gebruikt. Ben je echt alleen maar aan het staken en handelen op exchanges of wat?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204499075
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wat heeft die quote er nou weer mee te maken? Ik negeer toch ook geen prijsaspect debiel. Het gaat erom als ik het over decentraliteit heb jij komt met argumenten over de prijs over een termijn van 3 weken.
[..]
Dan kan ja, maar hier gaat het toch over Bitcoin als onderpand en niet het huis? Er zijn verschillende redenen te bedenken om bitcoin als onderpand te gebruiken en niet je huis. Het gaat er hier niet om dat het moet, maar dat het kán.
[..]
Dat kan inderdaad. 2 jaar is ook nog een korte termijn, maar als bitcoin als onderpand van leningen populairder gaat worden zie ik dat termijn alleen maar groeien. Zoals hierboven, het is een begin en een mateloos interessante ontwikkeling.
Mag hopen van niet. De beleggingsrisico’s die pensioenfondsen nemen zorgden in het verleden al voor genoeg problemen. Dat gaat dan over normale bedrijven. Laat eerst maar eens duidelijk worden wat de positie van crypto/bitcoin nu exact is binnen het financiële systeem voor we allerlei constructies gaan optuigen waarbij hypotheken er mee gefinancierd kunnen gaan worden .
blablablabla
pi_204499198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Mag hopen van niet. De beleggingsrisico’s die pensioenfondsen nemen zorgden in het verleden al voor genoeg problemen. Dat gaat dan over normale bedrijven. Laat eerst maar eens duidelijk worden wat de positie van crypto/bitcoin nu exact is binnen het financiële systeem voor we allerlei constructies gaan optuigen waarbij hypotheken er mee gefinancierd kunnen gaan worden .
Het optuigen van die constructies helpt mee op de positie te bepalen. Of wil je dat de banken/overheden dit voor Bitcoin gaan bepalen?
pi_204499244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wat mooi dat je met Bitcoin verschillende opties hebt niet? Je kan volledig anoniem en decentraal bitcoin versturen maar je kan ook wat meer gebruiksgemak willen en dit via een centrale partij doen. Alles heeft zo zijn tradeoffs, maar met Bitcoin bepaal jij zelf welke je kiest.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat iedereen naar Bitcoin overstapt om de enkeling die specifiek anoniem en geheel decentraal wilt zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204499253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
12/24 woorden key phrase is alleen maar om een wallet te genereren. Heeft niks met betalen of dagelijks gebruik te maken. Je praat als iemand die nog nooit Bitcoin of een andere crypto heeft gebruikt. Ben je echt alleen maar aan het staken en handelen op exchanges of wat?
Hoe kom je anders geheel anoniem bij je hardware wallet?
pi_204499266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:41 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het optuigen van die constructies helpt mee op de positie te bepalen. Of wil je dat de banken/overheden dit voor Bitcoin gaan bepalen?
Verdere adoptie zorgt inderdaad voor een prijstoename. Maar je kunt je afvragen hoe reeel die toename is, en vooral of je jezelf niet te kwetsbaar maakt ten tijde van een ernstige financiële crisis of recessie.

Van aandelen, goud en fiat hoe zeer we die hier ook verachten weten we in elk geval hoe ze bij benadering reageren op bepaalde wereldgebeurtenissen.
blablablabla
pi_204499295
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe kom je anders geheel anoniem bij je hardware wallet?
Met een wachtwoord.
pi_204499304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Met een wachtwoord.
Ik zie het niet echt voor me hoe mensen die nog nooit met internet gewerkt hebben ineens een eigen wachtwoord kunnen instellen, zij betalen liever met munten
  donderdag 21 april 2022 @ 17:13:37 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204499450
Die oudjes hebben tijd zat om dat uit te zoeken

Denk dat het lastiger voor ze is om geld te genereren met farms
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204500187
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:13 schreef fathank het volgende:
Die oudjes hebben tijd zat om dat uit te zoeken

Denk dat het lastiger voor ze is om geld te genereren met farms
Ik zie oudjes en jongeren best farmen met een android crypto spelletje
pi_204503374
Gaat het hier nog steeds ove :')
What Would Goku Do
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:38:19 #115
157922 fathank
pi_204504320
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-en-kassa-a4115233

Meneer heeft een kwartiertje gegoogled hoor :') _O-
pi_204504325
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:38 schreef fathank het volgende:

Die opinie stukken zijn over het algemeen zo slecht. Boomers die iets willen schrijven over dingen die ze niet begrijpen. :')
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:41:49 #117
157922 fathank
pi_204504338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:39 schreef dimmak het volgende:

[..]
Die opinie stukken zijn over het algemeen zo slecht. Boomers die iets willen schrijven over dingen die ze niet begrijpen. :')
Precies dat ja. Kan er nou niet een techredacteur er even 2 minuten met de rode pen langs vraag ik me af.
pi_204504941
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:38 schreef fathank het volgende:

Jammer wel. De auteur heeft in het verleden nog wel aardige programma's gemaakt. https://www.vpro.nl/progr(...)ns-voor-de-euro.html
pi_204505506
Sowieso de mensen die over bitcoin mining klagen terwijl Europa vol staat met dit soort dingen:

Deze plant alleen al stoot evenveel co2 uit als het hele bitcoin netwerk...

Laten we maar hopen dat de energie transitie extra snel gaat door bitcoins incentive.
pi_204505714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 16:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zijn genoeg mensen die al jaren crypto "bezitten" op een exchange maar nog nooit een wallet van enige coin gehad hebben of een echte transactie gedaan hebben. Dit bewijst het maar weer ;)
pi_204505763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zijn genoeg mensen die al jaren crypto "bezitten" op een exchange maar nog nooit een wallet van enige coin gehad hebben of een echte transactie gedaan hebben. Dit bewijst het maar weer ;)
Zal me niets verbazen als dat zelfs het merendeel is.
pi_204506716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Zal me niets verbazen als dat zelfs het merendeel is.
Dat zou wel heel triest zijn.
pi_204506751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat zou wel heel triest zijn.
Hoezo zou het triest zijn?
pi_204506776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoezo zou het triest zijn?
Dat is toch niet het doel en de functie van al die crypto's? Eventjes los van de stiekeme intenties van de oprichters.
pi_204507121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat is toch niet het doel en de functie van al die crypto's? Eventjes los van de stiekeme intenties van de oprichters.
Nou ja ik denk dat een heel groot deel simpelweg 1 of 2 exchanges gebruikt en mooi alles daarop laat staan zonder het ooit te verplaatsen. Vooral de retail.
pi_204507368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Tja, het is zo''n beetje hetzelfde als de mensen die het allemaal in een hardware wallet hodlen. Het blijft op 1 plek.
pi_204507379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Tja, het is zo''n beetje hetzelfde als de mensen die het allemaal in een hardware wallet hodlen. Het blijft op 1 plek.
Dan hodl je tenminste nog de coins zelf. Op een exchange puur en alleen de spreadsheet cijfers van de exchange zelf.
pi_204507392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dan hodl je tenminste nog de coins zelf. Op een exchange puur en alleen de spreadsheet cijfers van de exchange zelf.
Hetzelfde als geld wat je op de bank hebt staan. Mensen vertrouwen dat hun geld redelijk veilig staat.
pi_204507553
twitter
pi_204513184
Ik snap al dat gezeik over betalen niet zo, ja het is mogelijk om te betalen met Bitcoin, net zo goed dat ik best kan betalen met goud in een winkel, is het handig? Meestal niet, is het nodig? Ook meestal niet, maar kennelijk schijnen de meeste mensen al lang vergeten te zijn wat nou het idee achter geld is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204516384
99,9% Van de mensen die klagen over betalen met bitcoin hebben LN nog nooit aangeraakt. Waarschijnlijk hebben ze zelfs nog nooit bitcoin van een exchange gehaald en een transactie gedaan.
pi_204528962
Wordt spannend:
twitter
pi_204529170
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef firefly3 het volgende:
Wordt spannend: [ twitter ]
"Flippening" situatie voor Ethereum t.o.v. Bitcoin was in 2017 beter dan nu.

zondag 24 april 2022 @ 17:28:10 #134
157922 fathank
pi_204529333
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef firefly3 het volgende:
Wordt spannend: [ twitter ]
Edgy uitspraak van een abo-verkoper.
pi_204530463
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 17:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
"Flippening" situatie voor Ethereum t.o.v. Bitcoin was in 2017 beter dan nu.

[ afbeelding ]
Lijkt nog steeds in een langzame uptrend
pi_204534079
Central African Republic is nummer twee _O_
pi_204534128
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2022 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Central African Republic is nummer twee _O_
Ik las het, maar de koers gaat verder naar beneden. Als straks de helft van de wereld Bitcoin heeft aangenomen maar Bitcoin is bij wijze van spreken een stablecoin van slechts 10K geworden, vind ik het geen goede situatie.
pi_204534221
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik las het, maar de koers gaat verder naar beneden. Als straks de helft van de wereld Bitcoin heeft aangenomen maar Bitcoin is bij wijze van spreken een stablecoin van slechts 10K geworden, vind ik het geen goede situatie.
Daar ben ik dus bang voor .
Op eens een vaste waarde net als goud .
Met een langzaam stijging in waarde .

Anderen kant kijk even naar beurs en goud .
Daar zie je de zelfde dip als bij crypto.
Langzaam zakken en afbreken.
pi_204534256
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 08:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het de goede kant op. Niemand zit te wachten op een 8 jaar bearmarket of afbraak.
pi_204534391
quote:

[..]

Door longs en leningen gaat dat niet gebeuren denk ik.
pi_204534458
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ehm wat snap jij niet aan het feit dat er slechts 21 miljoen Bitcoins kunnen bestaan en dat als "de helft van de wereld Bitcoin heeft aangenomen" er dus veel meer vraag is dan nu en de koers dus per definitie ver omhoog moet zijn gegaan tov van nu? En daarbij komt nog dat de grote Bitcoin holders de afgelopen jaren steeds een groter deel zijn gaan bezitten, dus het te verhandelen aantal Bitcoins wordt steeds schaarser. Schaarser aanbod en meer mensen die geinteresseerd raken in Bitcoin kan maar 1 ding beteken: flinke waarde stijging.

Jouw scenario kan alleen op gaan bij goederen die oneindig bij te maken zijn, zoals geld.
pi_204534927
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 09:02 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ehm wat snap jij niet aan het feit dat er slechts 21 miljoen Bitcoins kunnen bestaan en dat als "de helft van de wereld Bitcoin heeft aangenomen" er dus veel meer vraag is dan nu en de koers dus per definitie ver omhoog moet zijn gegaan tov van nu? En daarbij komt nog dat de grote Bitcoin holders de afgelopen jaren steeds een groter deel zijn gaan bezitten, dus het te verhandelen aantal Bitcoins wordt steeds schaarser. Schaarser aanbod en meer mensen die geinteresseerd raken in Bitcoin kan maar 1 ding beteken: flinke waarde stijging.

Jouw scenario kan alleen op gaan bij goederen die oneindig bij te maken zijn, zoals geld.
Hoe komt het dat er bijna eindeloos adoptie nieuws is geweest afgelopen 14 maanden maar dat wij nog steeds lager staan dan Februari 2021?
pi_204535061
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe komt het dat er bijna eindeloos adoptie nieuws is geweest afgelopen 14 maanden maar dat wij nog steeds lager staan dan Februari 2021?
Dat soort dingen gaan in golven en zijn een kwestie van meerdere jaren. Idd niet zoals bij altcoins zoals jij gewend bent dat als twee man en een paardenkop kopen dat dan de prijs als een raket omhoog gaat omdat er amper geld in zit i.t.t. Bitcoin.
pi_204535176
quote:
Dat komt omdat de fed de liquiditeit op laat drogen. Een zware recessie is goed mogelijk. Daarna weer money printer goes brrrrrrrr

De bond market en forex baart mij grotere zorgen eigenlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2022 10:33:43 ]
pi_204535200
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat soort dingen gaan in golven en zijn een kwestie van meerdere jaren. Idd niet zoals bij altcoins zoals jij gewend bent dat als twee man en een paardenkop kopen dat dan de prijs als een raket omhoog gaat omdat er amper geld in zit i.t.t. Bitcoin.
En tóch vind ik de verhouding niet kloppen. Bitcoin heeft niet ééns 1 derde de marketcap van Apple en sinds een heel land als El Salvador dat Bitcoin heeft aangenomen, is Bitcoin omlaag gegaan.
pi_204535215
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
En tóch vind ik de verhouding niet kloppen. Bitcoin heeft niet ééns 1 derde de marketcap van Apple en sinds een heel land als El Salvador dat Bitcoin heeft aangenomen, is Bitcoin omlaag gegaan.
Do Kwon heeft in de afgelopen 2 weken meer bitcoin gekocht dan El Salvador in het afgelopen jaar. Wat verwacht je dat mensen die van pay check to pay check leven opeens allemaal een 1 BTC stacken?
pi_204535243
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:39 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Do Kwon heeft in de afgelopen 2 weken meer bitcoin gekocht dan El Salvador in het afgelopen jaar. Wat verwacht je dat mensen die van pay check to pay check leven opeens allemaal een 1 BTC stacken?
Ja ok, daar heb je gelijk in
pi_204535288
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 08:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het de goede kant op. Niemand zit te wachten op een 8 jaar bearmarket of afbraak.
Denk dat het wel gaat gebeuren .
Aangezien bij printen geen opties is.
Het bij geprint geld moet er uit gehaald worden.

3 opties mogelijk.

1) reset door anderen valuta intro wat de dollar opkoopt
2) reset door schulden kwijt te schelden.
3) markt in elkaar laten storten en hopen dat na instorting langzaam terug opbouwt .
pi_204535291
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja ok, daar heb je gelijk in
Deze Bill Gates quote is heel toepasbaaar op bitcoin ook:

quote:
“Most people overestimate what they can do in one year and underestimate what they can do in ten years.”
Fundementals en prijs gaan niet altijd hand in hand. Daarnaast is een externe factor zoals de FED en ECB enorm. Sinds de covid uitbraak heeft bitcoin prima gepresteerd. Het is nog afwachten wat er gaat gebeuren nu in dit economisch klimaat
pi_204535650
een Afrikaans shithole heeft btc gelegaliseerd en de markt dumpt, waarom verbaast mij dit niet...
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204536666
quote:
13s.gif Op maandag 25 april 2022 11:45 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
een Afrikaans shithole heeft btc gelegaliseerd en de markt dumpt, waarom verbaast mij dit niet...
Beetje dumpen op die arme Afrikanen, cryptokolonialisme
pi_204537592
Blijkbaar werkt het weer om USDC van Vires af te halen, ik heb hiervan meer Vires tokens gekocht om mijn farm uit te laten bouwen.

pi_204537725
Heb NAKA bijgekocht. Mocht Bitcoin lager gaan, koop ik meer NAKA _O_
pi_204538017
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 15:51 schreef firefly3 het volgende:
Heb NAKA bijgekocht. Mocht Bitcoin lager gaan, koop ik meer NAKA _O_
En wat is dat ?

Trouwens mijn.porto is klein

Btc
Ada
Shiba
Axe
Forth
Lovepotion.
Bnb
pi_204538063
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 16:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
En wat is dat ?

Trouwens mijn.porto is klein

Btc
Ada
Shiba
Axe
Forth
Lovepotion.
Bnb
Nice. Het is van Nakamoto Games voor play-to-earn games. Daarmee kun je crypto winnen als je een spel wint van iemand.
pi_204538396
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 16:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nice. Het is van Nakamoto Games voor play-to-earn games. Daarmee kun je crypto winnen als je een spel wint van iemand.
Alles staat in staking .
Zie wel naar 120dagen.
Lekker % trekken tot dat alles weer de lucht in gaat .
Verder komt mijn geld toch via de UWV binnen.
Lekker rustige genieten met wat rum.
Wachten tot Ada 10 dollar gaat worden per coin.
Daarna lekker naar de abc eilanden .
Lekker genieten van rum en vrouwen in hun bikini.
Niks mis met een donkere vrouw en een lekker kont

Tot die tijd hodl.
pi_204538444
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 17:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Alles staat in staking .
Zie wel naar 120dagen.
Lekker % trekken tot dat alles weer de lucht in gaat .
Verder komt mijn geld toch via de UWV binnen.
Lekker rustige genieten met wat rum.
Wachten tot Ada 10 dollar gaat worden per coin.
Daarna lekker naar de abc eilanden .
Lekker genieten van rum en vrouwen in hun bikini.
Niks mis met een donkere vrouw en een lekker kont

Tot die tijd hodl.
Groot gelijk, genieten van het leven. Het is de enige reden dat ik in crypto zit
pi_204540685
Musk heeft Twitter gekocht. Misschien moet ik maar eens wat Doge gaan kopen als speculatie op een mogelijke Twitter integratie.

Edit: Doge gaat al naar de moon.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2022 21:23:37 ]
pi_204540921
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2022 21:23 schreef Gehrman het volgende:
Musk heeft Twitter gekocht. Misschien moet ik maar eens wat Doge gaan kopen als speculatie op een mogelijke Twitter integratie.

Edit: Doge gaat al naar de moon.
Valt mee .
Nog steeds niet op de ouwe .
En de rest is ook al weer aan het stijgen.
Shiba gaat net zo hard omhoog als Dodge.

Al eerder gezegt .
Sinds de banken en handelaars in crypto zijn gestapt .
Is pump and dump
Als je op die manier 25% per maand kan pakken.
Maak je meer winst dan hodl en wachten tot Bdc eindelijk weer eens 50% is verdubbelt.
pi_204542328
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:56 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Valt mee .
Nog steeds niet op de ouwe .
En de rest is ook al weer aan het stijgen.
Shiba gaat net zo hard omhoog als Dodge.

Al eerder gezegt .
Sinds de banken en handelaars in crypto zijn gestapt .
Is pump and dump
Maak je meer winst dan hodl en wachten tot Bdc eindelijk weer eens 50% is verdubbelt.
Wat staat hier
pi_204542842
Gaat alweer lekker met mijn NAKA en VIRES. Slechts laag bijkopen vind ik veel beter dan DCA. Zou mooi zijn als ik uiteindelijk op slechts 1 farm kan leven.
pi_204543032
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ja man, gewoon 25% per maand pakken door laag te kopen en hoog te verkopen.

Werken is voor de domme
pi_204543062
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:21 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ja man, gewoon 25% per maand pakken door laag te kopen en hoog te verkopen.

Werken is voor de domme
In de aandelenmarkt heb ik jarenlang voor 50% tijdens de bearmarkets gewoon winst gemaakt op deze manier. Al was het vaak maar zo'n 5%, het is toch mogelijk.
pi_204544774
Het valt me op dat traden op dit forum vaak als iets onmogelijks wordt beschouwd, terwijl op het aandelen beleggingsforum van iex traden al vele jaren een normaal iets is en een onderwerp is waarover gesproken kan worden.

DCA is misschien de meest winstgevend concept voor Bitcoin geweest, maar is dit nog steeds zo nu Bitcoin steeds trager lijkt te stijgen en minder hoog? De strategie van @suijkerbuijk zou misschien best effectief kunnen zijn in deze markt.

Laat je niet misleiden door winsten en strategieën uit het verleden
pi_204544978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:44 schreef firefly3 het volgende:
Het valt me op dat traden op dit forum vaak als iets onmogelijks wordt beschouwd, terwijl op het aandelen beleggingsforum van iex traden al vele jaren een normaal iets is en een onderwerp is waarover gesproken kan worden.
Laat dan eens zien dat iemand hier 1400% per jaar pakt met traden.

Het is niet zozeer dat het hier niet besproken zou moeten wordne. Maar de realiteit van de gesprekken is ver te zoeken.
pi_204545507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:11 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat het hier niet besproken zou moeten wordne. Maar de realiteit van de gesprekken is ver te zoeken.
1400% per jaar is wel geweest onderhand, maar dat er met wat meer dagelijkse inspanning dan alleen hodlen meer kansen te pakken zijn is wel waar. Maargoed, zolang iedereen nog steeds denkt met geen inspanning miljonair te worden... Is in principe ook mogelijk, we zitten wat dat betreft nog steeds aan het begin in feite van de crypto / blockchain / web 3.0 en de markt is dusdanig volatiel dat ik een bitcoin stijging of een dogecoin stijging van +1000% nog niet uit kan sluiten.
  dinsdag 26 april 2022 @ 16:11:39 #167
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204546005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:11 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]

Laat maar eens zien we de helft pakt met Hodl en dca. Per jaar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 26 april 2022 @ 16:12:00 #168
19297 stinkie
pi_204546009
Anyway, nog meer die goedkoop coinbase aandelen oppakken?
pi_204547009
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 16:11 schreef stinkie het volgende:
Laat maar eens zien we de helft pakt met Hodl en dca. Per jaar
Ik claim dat niet, dus ik ga dat niet laten zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef tvdleur het volgende:
1400% per jaar is wel geweest onderhand, maar dat er met wat meer dagelijkse inspanning dan alleen hodlen meer kansen te pakken zijn is wel waar.
Het is zeker mogelijk, ik ken wel traders die dat gehaald hebben. Maar het is zeker niet realistisch, dat is de 1% en eerder nog de 0,1%. Voor verreweg de meeste mensen zal buy bitcoin (lump sum of dca) en hodl beter uitpakken.

Ik durf er wel een wetje op te leggen dat suikerbuik geen 25% per maand pakt over langere periode namelijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2022 18:29:08 ]
pi_204547453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 18:26 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik claim dat niet, dus ik ga dat niet laten zien.
[..]
Het is zeker mogelijk, ik ken wel traders die dat gehaald hebben. Maar het is zeker niet realistisch, dat is de 1% en eerder nog de 0,1%. Voor verreweg de meeste mensen zal buy bitcoin (lump sum of dca) en hodl beter uitpakken.

Ik durf er wel een wetje op te leggen dat suikerbuik geen 25% per maand pakt over langere periode namelijk.
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.

edit: ik ga er ook meer mee om als spel. Ik haal regelmatig ook heus verlies en regelmatig cash ik ook wel winst, wat mij al een motor, een fatsoenlijk koffiebonen apparaat, financiering van een halve auto (type alcantara / leer en blauwe hemelverlichting), een msi leopard 75 laptop en een nieuwe samsung S22 telefoon heeft opgeleverd in 2 jaar tijd dus dan doe ik wel iets goed.

Ik vaar wel bij 3 dingen:
hou je portfolio klein
investeer in zaken die je of geloofd (CHILIZ!!! :D ) of te verwachten gehyped gaan worden
neem je winst als het goed voelt en wees er blij mee. Hoop niet op meer en voel je niet dom als het hoger is gegaan (greed). Maar geniet er ook van als het morgen enorm lager staat! Winst = winst

[ Bericht 5% gewijzigd door tvdleur op 27-04-2022 11:03:30 ]
pi_204552009
twitter
pi_204552075
Wow 30% apy stablecoin komt uit:

https://www.newsbtc.com/n(...)30-apy-here-is-when/
  woensdag 27 april 2022 @ 13:05:17 #173
19297 stinkie
pi_204554042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:24 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.

edit: ik ga er ook meer mee om als spel. Ik haal regelmatig ook heus verlies en regelmatig cash ik ook wel winst, wat mij al een motor, een fatsoenlijk koffiebonen apparaat, financiering van een halve auto (type alcantara / leer en blauwe hemelverlichting), een msi leopard 75 laptop en een nieuwe samsung S22 telefoon heeft opgeleverd in 2 jaar tijd dus dan doe ik wel iets goed.

hou je portfolio klein
investeer in zaken die je of geloofd (CHILIZ!!! :D ) of te verwachten gehyped gaan worden
neem je winst als het goed voelt en wees er blij mee. Hoop niet op meer en voel je niet dom als het hoger is gegaan (greed). Maar geniet er ook van als het morgen enorm lager staat! Winst = winst

je laatste 3 dingen idd. Nee ik ben geen miljonair. Wel heb ik schofterig duur hobby spul gekocht, gratis vakanties gehad etc door zo te spelen :)

En ja, dan zul je af en toe moeten traden. En soms een gokje wagen.

En omdat ik nu door mijn bankrekeningen heen ben heb ik een flink stuk cash in usdc gedumpt en ben ik blij met 6% staking rente :)
pi_204557228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:24 schreef tvdleur het volgende:

[..]

hou je portfolio klein

Met 10k invested heb je dus 14 miljoen binnen een jaar.

En jij hebt het over een telefoon en een laptop.

Math doesn't add up.

Edit: voor de lolz ook even 25% uitgerekend, mama mia!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 19:01:11 ]
pi_204563664
Meer NAKA gekocht, wordt leuk
pi_204576691
Via via kwam ik op rocketx.exchange, dat ziet er ook wel als een mooi project uit. Het is een CEX/DEX agregator, op RocketX kun je dus vanuit je wallet traden (ook multichain, dus van token X op de ene chain naar token Y op de andere chain) en dan zoekt hij de goedkoopste weg. Op dit moment zijn Binance, 1Inch en Uniswap geïntegreerd, KuCoin en andere grote CEX/DEXen staan op de agenda. Als ik zo naar de rates kijk is dit wel een heel goedkope manier om decentraal te traden, de rates lijken beter dan elders (geen idee hoe ze dat precies doen..)

Ze hebben ook een token $RVF, market cap nog vrij laag +/- 10-15 miljoen. Alleen nog geen idee wat je er precies mee kunt aangezien je het niet nodig lijkt te hebben om de exchange te gebruiken.

De exchange is in ieder geval erg interessant om goedkoop verschillende crypto's te kopen en verkopen.
pi_204577197
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:57 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Met 10k invested heb je dus 14 miljoen binnen een jaar.

En jij hebt het over een telefoon en een laptop.

Math doesn't add up.

Edit: voor de lolz ook even 25% uitgerekend, mama mia!
Ik weet niet welke briljante optimistische formule jij hanteert, maar die wil ik weten! Helaas klopt er natuurlijk geen ene moer van wat je nu verkondigt. Dan zaten we allemaal wel met een lening van 10k van de bank / DUO ondertussen na een jaar op de bahama's. Daarnaast vergeet je even variabelen mee te nemen dat ik niet alles herinvesteer, de duurste aankopen noem je niet, ik aangeef ook weleens wat verlies te kennen, etc.
pi_204577494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:30 schreef firefly3 het volgende:
Wow 30% apy stablecoin komt uit:

https://www.newsbtc.com/n(...)30-apy-here-is-when/
Dat artikel :') . Er is dus een soort stablecoin war gaande met lanceringen van steeds nieuwe stablecoins met steeds hogere APY's. What could go wrong? Seems legit _O_
pi_204577778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat artikel :') . Er is dus een soort stablecoin war gaande met lanceringen van steeds nieuwe stablecoins met steeds hogere APY's. What could go wrong? Seems legit _O_
No risk no gain.
pi_204578327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Ik weet niet welke briljante optimistische formule jij hanteert, maar die wil ik weten! Helaas klopt er natuurlijk geen ene moer van wat je nu verkondigt. Dan zaten we allemaal wel met een lening van 10k van de bank / DUO ondertussen na een jaar op de bahama's. Daarnaast vergeet je even variabelen mee te nemen dat ik niet alles herinvesteer, de duurste aankopen noem je niet, ik aangeef ook weleens wat verlies te kennen, etc.
Ik ben blij dat je zelf ook inmiddels dankzij mijn berekening wel inziet dat je eigen claim van 10% per week niet echt realistisch is!
pi_204579128
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:17 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je zelf ook inmiddels dankzij mijn berekening wel inziet dat je eigen claim van 10% per week niet echt realistisch is!
Jonge, wat jij wil. Zolang ik elke maand oa mijn hypotheek kan betalen en leuke zaken kan kopen van mijn crypto weet ik beter.
pi_204579366
Zelf heb ik ook veel meer verdient met handelen dan dat als ik alleen Bitcoin ging DCAen afgelopen jaren. Hiervoor gebruikte ik vooral Dogecoin en Shiba. Nu staan Kishu en Luffy bij mij in de startblokken om bij de volgende run optimaal te kunnen verdienen.
pi_204583212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:28 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Jonge, wat jij wil. Zolang ik elke maand oa mijn hypotheek kan betalen en leuke zaken kan kopen van mijn crypto weet ik beter.
Maar wat heb je eraan om te liegen over je preformance?
pi_204583644
Harde cijfers tellen. Ben het daarmee eens. Ik moet flink doorknallen en meer resultaat laten zien
pi_204583680
twitter

Ik ga maar van 4 jaar uit. De gehele altcoin market opkopen als een robot zonder emotie. Zoals de Bitcoiners Bitcoin kochten in 2013

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 30-04-2022 00:57:00 ]
pi_204585824
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:16 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Maar wat heb je eraan om te liegen over je preformance?
Waarom zou ik liegen over mijn performance? Ik heb jullie niks te bewijzen. Waarom misgun je blijkbaar mensen wel succesvol te kunnen zijn aangezien je zo gruwelijk cynisch bent?
Volgens mij ben ik heel open over wat ik heb en koop. Deze week is weer even een mindere, maar zolang ik algeheel nog steeds plus mag ik niet klagen. Maar als je het niet erg vindt ga ik nu boodschappen doen in mijn van crypto half betaalde auto.
pi_204587850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Waarom zou ik liegen over mijn performance? Ik heb jullie niks te bewijzen. Waarom misgun je blijkbaar mensen wel succesvol te kunnen zijn aangezien je zo gruwelijk cynisch bent?
Volgens mij ben ik heel open over wat ik heb en koop. Deze week is weer even een mindere, maar zolang ik algeheel nog steeds plus mag ik niet klagen. Maar als je het niet erg vindt ga ik nu boodschappen doen in mijn van crypto half betaalde auto.
Type eens op je rekenmachine in:

10,000 * (1,10) ^ 52

En als je dan nog je eigen onzinnige claim niet begrijpt ook eens:

10,000 * (1,25) ^ 52

Je onzinnige post van ik pak10-25% per week moet dus onderuitgehaald worden, gezien het niet een werkelijke presentatie van je traden is. Als je meer verdiend met traden dan met hodlen, dikke prima. Maar ga niet zulke uitspraken doen die overduidelijk niet kloppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 15:20:18 ]
pi_204590260
Betekent dit dat je straks overal kunt betalen met een crypto.com kaart?
NWS / Pinnen gaat veranderen, zeg hallo tegen de debit-card!
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:46:18 #189
157922 fathank
pi_204590776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:00 schreef Gehrman het volgende:
Betekent dit dat je straks overal kunt betalen met een crypto.com kaart?
NWS / Pinnen gaat veranderen, zeg hallo tegen de debit-card!
Dat is correct.
pi_204592540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:14 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Type eens op je rekenmachine in:

10,000 * (1,10) ^ 52

En als je dan nog je eigen onzinnige claim niet begrijpt ook eens:

10,000 * (1,25) ^ 52

Je onzinnige post van ik pak10-25% per week moet dus onderuitgehaald worden, gezien het niet een werkelijke presentatie van je traden is. Als je meer verdiend met traden dan met hodlen, dikke prima. Maar ga niet zulke uitspraken doen die overduidelijk niet kloppen.
Dus +11.000 is 10% rendement op 10.000 volgens jou ipv 1000. Das nog meer dan exponentiele groei! Briljant zoals ik al had verwacht...
pi_204595040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Dus +11.000 is 10% rendement op 10.000 volgens jou ipv 1000. Das nog meer dan exponentiele groei! Briljant zoals ik al had verwacht...
:') :') :')

Je had het over 15 tot 25% rendement PER WEEK. 10mil.bitcoin heeft gewoon gelijk
pi_204595041
Wat is er met FTM gebeurd :o?
  zondag 1 mei 2022 @ 07:45:54 #193
489258 Neef_Wuppie
HitlerGod
pi_204595077
Wel fijn dat crypto zijn intrede heeft gemaakt _O-

Na tien jaar _O-

Wat een troep _O-
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204595608
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 07:16 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Je had het over 15 tot 25% rendement PER WEEK. 10mil.bitcoin heeft gewoon gelijk
Rekenwonders hier... als ik 1000 euro in een week verdien met 10.000 inleg dan is de berekening:

11.000-10.000 =1000 /10.000 x100 = 10 %

ROI wordt berekend door de initiële waarde van de investering af te trekken van de uiteindelijke waarde van de investering (wat gelijk is aan het nettorendement), dit nieuwe getal (het nettorendement) te delen door de kosten van de investering, en tenslotte te vermenigvuldigen met 100.

Ik snap wel dat iedereen hier hoop heeft om met 500 euro miljonair te worden als er zo gerekend wordt als hier.
pi_204596234
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:56 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Rekenwonders hier... als ik 1000 euro in een week verdien met 10.000 inleg dan is de berekening:

ROI wordt berekend door de initiële waarde van de investering af te trekken van de uiteindelijke waarde van de investering (wat gelijk is aan het nettorendement), dit nieuwe getal (het nettorendement) te delen door de kosten van de investering, en tenslotte te vermenigvuldigen met 100.

Ik snap wel dat iedereen hier hoop heeft om met 500 euro miljonair te worden als er zo gerekend wordt als hier.
Dat begrijp ik, maar volgens jouw claim, als ik het gemiddelde pak van 20% per week, heb je in een maand tijd van die 10k 20k gemaakt en zit je na drie maanden op 100k. Dat vind ik lastig te geloven.
pi_204597355
quote:

[..]

De berekening van 10M bitcoin klopt gewoon hoor :’) Zo reken je nou eenmaal rendement op rendement uit. Als je ons niet geloofd: https://www.geld.nl/sparen/service/rente-op-rente

Je 10.000 euro zou met 10% rendement per week dus 1,4 miljoen zijn na een jaar. Ik geloof best dat je leuk rendement kunt maken met traden, maar 10% per week is gewoon exorbitant veel.
  zondag 1 mei 2022 @ 15:47:01 #197
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_204598691
quote:

[..]

Als je die 10% nou herinvesteerd ipv op eet elke week dan ben je voor je het weet miljonair met zulk rendementen.
  zondag 1 mei 2022 @ 17:45:44 #198
19297 stinkie
pi_204600027
ROI is dan ook iets anders dan een wekelijks rendement :’)
Ik snap ineens waaroM iedereen hier op papier miljonair claimt te zijn :’)
  zondag 1 mei 2022 @ 17:48:50 #199
157922 fathank
pi_204600052
Iedereen salty hier omdat crypto.com jullie benefits heeft afgenomen zeker
  zondag 1 mei 2022 @ 22:56:19 #200
19297 stinkie