Van een van de kinderen?quote:
Verzin maar iets leuks. Jou TT ik pas hem wel voor je aanquote:Op woensdag 13 april 2022 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Ahhh vergeten TT aan te passen
@:Dotteke wil jij er iets leuks van maken? Voor het 100e topic 🎉
Dank je wel ToT heb je snel, gedaan 😘quote:
Viel nog tegen ook; eerst alle decoratie en oorspronkelijke teksten weghalen!quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel ToT heb je snel, gedaan 😘
Maar wel weer super tof gedaan ToT 😘quote:Op woensdag 13 april 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel nog tegen ook; eerst alle decoratie en oorspronkelijke teksten weghalen!
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel weer super tof gedaan ToT 😘
Kan jij ook niet even voor het Beroemd & Zwanger topic in SHO elk nieuw topic een prachtig plaatje van wat recente dikke buiken maken? Of is dat weer teveel gevraagd?quote:
Ja, de middelste speelt keyboard/ piano. Ik hoop dat ze kiest voor de piano, maar volgens mij vindt ze keyboard veel leuker met al die ritmes en ondersteunende muziekjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van een van de kinderen?
En klinkt als een fijne middag in de dierentuin
Ik ben aan het wachten tot mijn man thuis is en dan snel shoppen voor mijn nichtje die 30 wordt.
Ondertussen hopen dat AH niet te vroeg komt anders hebben we een probleem.
Voor elk nieuw topic?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan jij ook niet even voor het Beroemd & Zwanger topic in SHO elk nieuw topic een prachtig plaatje van wat recente dikke buiken maken? Of is dat weer teveel gevraagd?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Er is denk ik weer Saharazand in Drenthe. Dit is m’n uitzicht nu. Op de foto is niet te zien hoe spectaculair paars en oranje de lucht is.![]()
Hier net ookquote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Er is denk ik weer Saharazand in Drenthe. Dit is m’n uitzicht nu. Op de foto is niet te zien hoe spectaculair paars en oranje de lucht is.![]()
Yesquote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, de middelste speelt keyboard/ piano. Ik hoop dat ze kiest voor de piano, maar volgens mij vindt ze keyboard veel leuker met al die ritmes en ondersteunende muziekjes.
Ben je geslaagd voor je nichtje?
Ze gaan niet zo heel snel hoor. Meestal.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor elk nieuw topic?Dat is wel een beetje much!
Maar ik kan tzt wel even kijken wat ik kan doen.
Dat is makkelijk dan.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier net ookheel bijzonder
[..]
Yesgelukkig is ze net zo'n bierliefhebber als ik.
Hoe is het met je “laadpaal”. Al iets verder gekomen met de gemeente?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb goftedomme net nieuwe zonnepanelen op het dak gekregen vandaag!
En ja, ik woon ook in Drenthe.
Morguh, leuke dag gehad gisteren?quote:
Nog wat moois gekregen?quote:
Wat een mooie foto. Ik zat hier gisteren ook al verbaasd naar buiten te kijken hoe oranje de lucht was. Helemaal niet meer aan dat saharazand gedachtquote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog van harte gefeliciteerd.quote:
Voorlopig maar een stopcontact in eigen tuin aangelegd. De kabel trek ik zo door de bosjes naar de auto zodat ik hem onopvallend met de bijgeleverde adapter kan opladen. Laadt vreselijk traag, maar voorlopig voldoende; zo veel lange ritten maken we toch niet. Misschien over een tijdje toch een laadbox in eigen tuin laten aanleggen als de huidige oplossing een tijdje geen gezeik oplevert.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je “laadpaal”. Al iets verder gekomen met de gemeente?
Moeilijk doen om het moeilijk doen die gemeentes altijd. Las nu ook dat je de auto's ook weer niet te lang bij een laadpaal mogen blijven staan. Je hebt groot gelijk dat je het via je eigen stroom gaat doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig maar een stopcontact in eigen tuin aangelegd. De kabel trek ik zo door de bosjes naar de auto zodat ik hem onopvallend met de bijgeleverde adapter kan opladen. Laadt vreselijk traag, maar voorlopig voldoende; zo veel lange ritten maken we toch niet. Misschien over een tijdje toch een laadbox in eigen tuin laten aanleggen als de huidige oplossing een tijdje geen gezeik oplevert.
Klopt ja. Wel grappig want je betaalt al voor de stroom, vaak ook voor de parkeerplaats, maar ķķk voor iedere minuut dat je auto aan de lader aangekoppeld zit! De eerste 3 uur kost het privilege om je auto aangekoppeld zit al ¤18 en dat is dus zoals gezegd zonder de kosten voor de stroom en eventuele parkeerkosten.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeilijk doen om het moeilijk doen die gemeentes altijd. Las nu ook dat je de auto's ook weer niet te lang bij een laadpaal mogen blijven staan. Je hebt groot gelijk dat je het via je eigen stroom gaat doen.
`Ja dat wel, maar een bij je eigenhuis laten plaatsen op verzoek omdat je zonnenpanelen hebt is ook niets mis mee lijkt mij. Dan betaal je het zelfquote:Op donderdag 14 april 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, niet te lang bij een openbare paal blijven staan, snap ik ook wel weer. Lekker makkelijk parkeren in een druk centrum enzo.
Is het wel goedkoper dan dan tanken?quote:Op donderdag 14 april 2022 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja. Wel grappig want je betaalt al voor de stroom, vaak ook voor de parkeerplaats, maar ķķk voor iedere minuut dat je auto aan de lader aangekoppeld zit! De eerste 3 uur kost het privilege om je auto aangekoppeld zit al ¤18 en dat is dus zoals gezegd zonder de kosten voor de stroom en eventuele parkeerkosten.
Maar je auto ff 3 uurtjes opladen en vervolgens de hele dag geparkeerd blijven staan is uiteraard ook wel asociaal. Zeker als het een openbare plek zonder parkeerkosten is.
Klopt, maar ondanks dat er tussen de bumper van mijn auto en mijn huis zelf er alleen een hegje zit, mag ik de auto niet met eigen stroom opwekken, omdat hij op een openbare parkeerplaats staat.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ja dat wel, maar een bij je eigenhuis laten plaatsen op verzoek omdat je zonnenpanelen hebt is ook niets mis mee lijkt mij. Dan betaal je het zelf
Zelfs met die extra kosten inderdaad nog steeds wel. Maar de bedoeling is dat ik het gewoon thuis oplaad met de overcapaciteit van de zonnepanelen. En dat doe ik nu ook gewoon met burgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het wel goedkoper dan dan tanken?
O da tis dan vervelend, gewoon op deze manier doen met een verborgen snoertje naar je huis en dan opladenquote:Op donderdag 14 april 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ondanks dat er tussen de bumper van mijn auto en mijn huis zelf er alleen een hegje zit, mag ik de auto niet met eigen stroom opwekken, omdat hij op een openbare parkeerplaats staat.
Hij staat in een hoek, niemand loopt daar en dat hegje wordt HOOGUIT 3x per jaar gesnoeid. De hele buurt zegt dat ik er gewoon een paaltje met daarop mijn kentekenplaat moet plaatsen zodat niemand anders daar parkeert. NIEMAND heeft er last van, maar de gemeente zegt zelf dat ze met verouderde regelgeving zitten: je mag alleen bij een openbare laadpaal laden (tegen betaling dus en daarna optyfen met die auto van je), ķf volledig op eigen terrein.
Mijn voortuin is te klein om de auto er in neer te zetten en er loopt ook een voetpad voor langs waar je niet overheen mag rijden, en de achtertuin is met schuttingen omheind waar ook dat hegje en de andere parkeerplaatsen voor zitten. Onmogelijk om doorheen te komen met je auto dus.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs met die extra kosten inderdaad nog steeds wel. Maar de bedoeling is dat ik het gewoon thuis oplaad met de overcapaciteit van de zonnepanelen. En dat doe ik nu ook gewoon met burgerlijke ongehoorzaamheid.
Ik hoor van meer mensen dat het hier overal in de stad gewoon gebeurt, zelfs in veel minder optimale omstandigheden dan hier bij ons thuis.
Oh, neuh, maar da's weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ja dat wel, maar een bij je eigenhuis laten plaatsen op verzoek omdat je zonnenpanelen hebt is ook niets mis mee lijkt mij. Dan betaal je het zelf
Oh ja, kut, en die regels even snel aanpassen werkt ook niet, want dan krijg je een wildgroei aan lui die dat ķķk gaan willen.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ondanks dat er tussen de bumper van mijn auto en mijn huis zelf er alleen een hegje zit, mag ik de auto niet met eigen stroom opwekken, omdat hij op een openbare parkeerplaats staat.
Hij staat in een hoek, niemand loopt daar en dat hegje wordt HOOGUIT 3x per jaar gesnoeid. De hele buurt zegt dat ik er gewoon een paaltje met daarop mijn kentekenplaat moet plaatsen zodat niemand anders daar parkeert. NIEMAND heeft er last van, maar de gemeente zegt zelf dat ze met verouderde regelgeving zitten: je mag alleen bij een openbare laadpaal laden (tegen betaling dus en daarna optyfen met die auto van je), ķf volledig op eigen terrein.
Mijn voortuin is te klein om de auto er in neer te zetten en er loopt ook een voetpad voor langs waar je niet overheen mag rijden, en de achtertuin is met schuttingen omheind waar ook dat hegje en de andere parkeerplaatsen voor zitten. Onmogelijk om doorheen te komen met je auto dus.
Ze kunnen je toch ook niet wegjagen bij je eigen paal? Wij hebben voor onze paal betaald, lijkt me knap als de politie dan beslist dat we daar maar 2u mogen staan.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ahh niet op eigen terrein, dan snap ik het.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT heeft nog geen eigen laadpaal, gemeente doet een beetje moeilijkquote:Op donderdag 14 april 2022 08:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch ook niet wegjagen bij je eigen paal? Wij hebben voor onze paal betaald, lijkt me knap als de politie dan beslist dat we daar maar 2u mogen staan.
Overigens vorig weekend wel een flinke boete gekregenman was eigenwijs en vond dat je wel bij en niet werkende paal mocht parkeren zonder dat je hem aansloot (omdat ie toch niet werkt).
Het gaat beter met haar!quote:Op donderdag 14 april 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Hoe is het met mevr ToT ? Gips er al weer af?
Hey Child. Ja het is lekker weer zo te zien, was net even buiten maar was nog wel frisje. Zal in de loop van de dag wel beter worden.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo hallo!
Zin in deze dag. Straks komt mijn begeleider en dan lekker het balkon op!
In andere steden is het gelegaliseerd, zolang je maar geen struikelgevaar oplevert en dergelijke.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, kut, en die regels even snel aanpassen werkt ook niet, want dan krijg je een wildgroei aan lui die dat ķķk gaan willen.
Wat een toestand johquote:Op donderdag 14 april 2022 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat beter met haar!
Het gips gaat er morgen af.
Afgelopen weekend zijn we nog even naar het ziekenhuis geweest omdat het oude gips pijnlijk strak zat (toen het verwijderd werd, bleek ook dat ze echt een blauwe plek had) en toen is er een noodgipsje opgezet.
Afgelopen maandag hadden we moeten bellen voor een nieuw gips die er morgen weer af zou moeten.
Mevrouw ToT had er weinig zin in om er WEER helemaal voor naar toe te gaan; dit gips zit prima, ze heeft verder geen pijn en het is maar voor een paar dagen.
Nee, was wel belangrijk dat ze toch weer terug zou komen.
Uiteindelijk dinsdag toch maar gebeld, verhaal uitgelegd en we zouden teruggebeld worden als het voor die laatste paar dagen toch nog belangrijk zou zijn om terug te komen, maar d'r hand doet helemaal geen pijn meer omdat alles natuurlijk toch al wel aan elkaar gegroeid is, en we zijn dan ook niet meer teruggebeld.
Ja, nee, maar dan ga je uit van een flexibele gemeente.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In andere steden is het gelegaliseerd, zolang je maar geen struikelgevaar oplevert en dergelijke.
Dank je!quote:Op donderdag 14 april 2022 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een toestand johVeel sterkte
Daar is het heerlijk weer voor! Morgen ga ik naar Groningen op kraambezoek. Zijn de winkels eigenlijk open op Goede Vrijdag?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo hallo!
Zin in deze dag. Straks komt mijn begeleider en dan lekker het balkon op!
Gelukkig en kan mij wel voorstellen dat ze geen zin had voor die paar dagen nog een ander gipsje te doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat beter met haar!
Het gips gaat er morgen af.
Afgelopen weekend zijn we nog even naar het ziekenhuis geweest omdat het oude gips pijnlijk strak zat (toen het verwijderd werd, bleek ook dat ze echt een blauwe plek had) en toen is er een noodgipsje opgezet.
Afgelopen maandag hadden we moeten bellen voor een nieuw gips die er morgen weer af zou moeten.
Mevrouw ToT had er weinig zin in om er WEER helemaal voor naar toe te gaan; dit gips zit prima, ze heeft verder geen pijn en het is maar voor een paar dagen.
Nee, was wel belangrijk dat ze toch weer terug zou komen.
Uiteindelijk dinsdag toch maar gebeld, verhaal uitgelegd en we zouden teruggebeld worden als het voor die laatste paar dagen toch nog belangrijk zou zijn om terug te komen, maar d'r hand doet helemaal geen pijn meer omdat alles natuurlijk toch al wel aan elkaar gegroeid is, en we zijn dan ook niet meer teruggebeld.
Morgen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig en kan mij wel voorstellen dat ze geen zin had voor die paar dagen nog een ander gipsje te doen.
Fijn dat het er vandaag dan eindelijk helemaal afgaat.
Je bent toevallig niet mijn dochter tochquote:Op donderdag 14 april 2022 09:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts. Bij de mondhygiëniste was alles net prima.![]()
Drukke dag. Zo door naar werk in de bieb, kinderen halen, rijden voor sport, VoorleesExpress en dan weekend.
O ja morgenquote:
Ja hoor, die is weer lekker maf bezig:quote:Op donderdag 14 april 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja morgen
En met MIni ook alles goed?
Succes bij de tandarts!quote:Op donderdag 14 april 2022 09:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts. Bij de mondhygiëniste was alles net prima.![]()
Drukke dag. Zo door naar werk in de bieb, kinderen halen, rijden voor sport, VoorleesExpress en dan weekend.
Wat een clown is het toch ookquote:Op donderdag 14 april 2022 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, die is weer lekker maf bezig:
[ afbeelding ]
Succes, het is hier nog maar 10 gradenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:20 schreef Sarabi het volgende:
En ik ga het vandaag gewoon weer proberen, rokje zonder pantyhet zonnetje is er in ieder geval al.
Ah ja, dat ligt aan de tijd.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes bij de tandarts!
Zie ik je dit weekend?
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn behandelaar vindt me licht psychotisch. Als dat volgende week niet beter is kliniek.
SHit
Morgen weet ik meerquote:Op donderdag 14 april 2022 09:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah ja, dat ligt aan de tijd.
Van 9.00 uur tot 12.30 uur ben ik weg zaterdag. Dan hebben we een paastoernooi van badminton.
Wat goedquote:Op donderdag 14 april 2022 15:57 schreef Sumppi het volgende:
Middelste die nooit in de belangstelling wil staan had zichzelf opgegeven voor School’s got talent. Daar stond ik vorige week wel even van te kijken. En vandaag is ze zelfs eerste geworden. Ze kwam net met haar medaille aangerend.Echt zo blij voor haar dat ze dat heeft ondernomen ook al vond ze het doodeng.
![]()
Leuke plannen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier dadelijk met mijn moeder naar de bloemetjesmarkt. Jaarlijkse traditie. Naja voor covid. In Groningen speciaal voor Pasen aan elk jaar, de stad vol bloemen en planten. De stad vol Duitsers
Leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:06 schreef Donna het volgende:
Leuk! Er is hier met Koningsdag altijd een kleine bloemetjesmarkt. En ik ga morgen met m'n moeder naar een groot tuincentrum. Eens even ons zelf verwennen.
Lekker lang weekend voor de deur en wij trekken de feestelijkheden nog even door tot en met dinsdag, want dan is schoonmams jarig. En dan vrijdag Koningsspelen en ontbijt op school voor de oudste.
Whoaaah. Ik moet wennen aan de #schoolmomlife drukte.
quote:
quote:
quote:
Morguh allemaal,quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:58 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Goede reis Sarabi! Ik ga zo voor het eerst in jaren weer met de bus. Toch makkelijker om zo in het centrum van Groningen te komen en goedkoper ook dan de auto.![]()
Ik zie de theepot wel, Donna. Werkze nog even.
Morguhquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen weer mijn nagels laten doen en later vandaag weer bier bezorgen.
Lekker genieten Childquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier dadelijk met mijn moeder naar de bloemetjesmarkt. Jaarlijkse traditie. Naja voor covid. In Groningen speciaal voor Pasen aan elk jaar, de stad vol bloemen en planten. De stad vol Duitsers
Tuincentrum is ook altijd leuk om door te lopen,quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:06 schreef Donna het volgende:
Leuk! Er is hier met Koningsdag altijd een kleine bloemetjesmarkt. En ik ga morgen met m'n moeder naar een groot tuincentrum. Eens even ons zelf verwennen.
Lekker lang weekend voor de deur en wij trekken de feestelijkheden nog even door tot en met dinsdag, want dan is schoonmams jarig. En dan vrijdag Koningsspelen en ontbijt op school voor de oudste.
Whoaaah. Ik moet wennen aan de #schoolmomlife drukte.
Welk jaar is die begonnen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:21 schreef Donna het volgende:
Ik heb net even CRE slowshat nr. 1 teruggelezen haha. Grappig wel.
Ook al 7 jaar, zal wel veel wisseling geweest zijn.quote:
Ja klopt. Er zijn ook heel veel schrijvers van toen helemaal niet meer actief volgens mij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al 7 jaar, zal wel veel wisseling geweest zijn.
Holy crap, toen al?quote:
Ik twijfelde even, maar ik zag dat ik er in dat eerste topic ook al bij was ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de datum zag. Ik weet het nog precies.
Jammer is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt. Er zijn ook heel veel schrijvers van toen helemaal niet meer actief volgens mij.
Jaaa, haha!quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfelde even, maar ik zag dat ik er in dat eerste topic ook al bij was ja.
Ik "pas" vanaf #2... maar die eerste ging natuurlijk ook nog heel snelquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfelde even, maar ik zag dat ik er in dat eerste topic ook al bij was ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |