Van een van de kinderen?quote:
Verzin maar iets leuks. Jou TT ik pas hem wel voor je aanquote:Op woensdag 13 april 2022 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Ahhh vergeten TT aan te passen
@:Dotteke wil jij er iets leuks van maken? Voor het 100e topic 🎉
Dank je wel ToT heb je snel, gedaan 😘quote:
Viel nog tegen ook; eerst alle decoratie en oorspronkelijke teksten weghalen!quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel ToT heb je snel, gedaan 😘
Maar wel weer super tof gedaan ToT 😘quote:Op woensdag 13 april 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel nog tegen ook; eerst alle decoratie en oorspronkelijke teksten weghalen!
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel weer super tof gedaan ToT 😘
Kan jij ook niet even voor het Beroemd & Zwanger topic in SHO elk nieuw topic een prachtig plaatje van wat recente dikke buiken maken? Of is dat weer teveel gevraagd?quote:
Ja, de middelste speelt keyboard/ piano. Ik hoop dat ze kiest voor de piano, maar volgens mij vindt ze keyboard veel leuker met al die ritmes en ondersteunende muziekjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van een van de kinderen?
En klinkt als een fijne middag in de dierentuin
Ik ben aan het wachten tot mijn man thuis is en dan snel shoppen voor mijn nichtje die 30 wordt.
Ondertussen hopen dat AH niet te vroeg komt anders hebben we een probleem.
Voor elk nieuw topic?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan jij ook niet even voor het Beroemd & Zwanger topic in SHO elk nieuw topic een prachtig plaatje van wat recente dikke buiken maken? Of is dat weer teveel gevraagd?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Er is denk ik weer Saharazand in Drenthe. Dit is m’n uitzicht nu. Op de foto is niet te zien hoe spectaculair paars en oranje de lucht is.![]()
Hier net ookquote:Op woensdag 13 april 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Er is denk ik weer Saharazand in Drenthe. Dit is m’n uitzicht nu. Op de foto is niet te zien hoe spectaculair paars en oranje de lucht is.![]()
Yesquote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, de middelste speelt keyboard/ piano. Ik hoop dat ze kiest voor de piano, maar volgens mij vindt ze keyboard veel leuker met al die ritmes en ondersteunende muziekjes.
Ben je geslaagd voor je nichtje?
Ze gaan niet zo heel snel hoor. Meestal.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor elk nieuw topic?Dat is wel een beetje much!
Maar ik kan tzt wel even kijken wat ik kan doen.
Dat is makkelijk dan.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier net ookheel bijzonder
[..]
Yesgelukkig is ze net zo'n bierliefhebber als ik.
Hoe is het met je “laadpaal”. Al iets verder gekomen met de gemeente?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb goftedomme net nieuwe zonnepanelen op het dak gekregen vandaag!
En ja, ik woon ook in Drenthe.
Morguh, leuke dag gehad gisteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |