Als één ding blijkt is het idd de onderschatting van Oekrainse leger.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Zesdaagse oorlog was korter.
Punt was dat sommigen op dag 1 beweerden dat het snel zou gaan maar voorlopig is het enige wat snel gegaan is de Russische terugtrekking.
De Russische bevolking afsluiten van de rest van de wereld is vrijheid en democratie voor de Rus?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je typt 'vrijheid en democratie' verkeerd.
Onbevestigd maar dat was wel het bericht, ja.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als één ding blijkt is het idd de onderschatting van Oekrainse leger.
Maar ik kwam vandaag ergens tegen dat er 1000+ soldaten zich hadden overgegeven bij Mariupol?
Het is vooral een lachwekkende fantasie van Le Pen, maar enig besef van de ontwikkeling omtrent de NAVO en Rusland in de afgelopen decennia lijkt in die politieke hoek echt volledig afwezig.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook een van de eeuwige oorlog.
Wel een enorme misser. Wapens tekort?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onbevestigd maar dat was wel het bericht, ja.
Ik hoop altijd dat het een act is omdat ze daarmee geld binnen harken maar ik twijfel daar steeds meer aan.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vooral een lachwekkende fantasie van Le Pen, maar enig besef van de ontwikkeling omtrent de NAVO en Rusland in de afgelopen decennia lijkt in die politieke hoek echt volledig afwezig.
Ze waren al enkele weken ingesloten zonder bevoorrading dus op een gegeven moment houdt het dan wel op.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel een enorme misser. Wapens tekort?
Die moeten maar bij Vlad gaan klagen als het allemaal zo kut is.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De Russische bevolking afsluiten van de rest van de wereld is vrijheid en democratie voor de Rus?
Als dat land een bedreiging vormt voor de rest wel, dat is toch ook hoe we met Noord-Korea omgaan.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De Russische bevolking afsluiten van de rest van de wereld is vrijheid en democratie voor de Rus?
Ze hoeven daar toch geen vrijheid en democratie te hebben? Zolang ze ons er maar niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je typt 'vrijheid en democratie' verkeerd.
Is toch echt Poetin zelf die dat doet.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het lijkt meer gewoon op kwade opzet; conservatief en populistisch rechts ziet liever een dictatuur waarin zij de dienst uitmaken, zo lijkt het.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het een act is omdat ze daarmee geld binnen harken maar ik twijfel daar steeds meer aan.
Lachen gieren om Russische overwinnen, ja dit zou ik dat willen noemen.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:04 schreef Monolith het volgende:
Is dit het Russische propaganda uurtje?
Vooral kleutertijd. Lekker edgy doen jwz.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:04 schreef Monolith het volgende:
Is dit het Russische propaganda uurtje?
Ja, een beetje afgunst speelt wel mee.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het lijkt meer gewoon op kwade opzet; conservatief en populistisch rechts ziet liever een dictatuur waarin zij de dienst uitmaken, zo lijkt het.
Vroeger had rechts conservatief een gruwelijke hekel aan alles wat ook maar een beetje Russisch of communistisch leek, maar dat was in de tijd van de ijzervreters. Hedendaags rechts conservatief bestaat vooral uit verwijfde millennials die braaf met de broek op de enkels voorover bukken wanneer Poetin wat spiegeltjes en kraaltjes aanbiedt.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kan haar naam beter veranderen in Le Petain.
Echt, was is dat toch dat men aan rechts conservatieve zijde zo graag tegen een dictator van een failed state met pruts economietje aanschuurt?
Ik denk dat het voor je eigen veiligheid, economisch kapot maken, ook niet goed is, noch je eigen economie, nog de vrijheid van doorsnee Rus.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die moeten maar bij Vlad gaan klagen als het allemaal zo kut is.
Noord Korea een bedreiging?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als dat land een bedreiging vormt voor de rest wel, dat is toch ook hoe we met Noord-Korea omgaan.
Daarvoor moet je bij Poetin zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen imperialistische nazidictatuur van hun land moeten maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gooi Putin lekker op één hoop met de rest van Rusland.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is toch echt Poetin zelf die dat doet.
Steden zo snel mogelijk in puin schieten en afsluiten van de rest van Oekraïne in de hoop dat de overlevenden zich overgeven. En die steden moeten Poetin dan onderhandelingsruimte geven zodat hij Rusland als overwinnaar kan uitroepen en hij een groot overwinningsfeest in Rusland kan houden op 9 mei.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:18 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat willen ze nu bereiken?
Er zullen bepaalde gebieden pro russisch zijn maar de meesten wat ze willen inpikken niet.
Dan kunnen ze nu wel die gebieden veroveren maar dan zullen ze constant aangevallen blijven worden terwijl het oekrainse leger zo'n beetje ongelimiteerd ondersteuning uit het westen krijgt qua wapenarsenaal.
En dat terwijl de nazi's toch in Oekraïne zitten?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kan haar naam beter veranderen in Le Petain.
Echt, was is dat toch dat men aan rechts conservatieve zijde zo graag tegen een dictator van een failed state met pruts economietje aanschuurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |