Nou ja winnen..,quote:Op woensdag 13 april 2022 19:08 schreef Ulx het volgende:
Dat de Russen snel gaan winnen hoor ik al weken.
En ze vertrouwen op gerenomeerde, kritische onderzoeksjournalisten als Henk en Sjaan op feesboek.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En hebben zelf onderzoek gedaan heur!
Hoorden we op dag 1 ook al, we zijn nu bij dag 49, dacht ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat ik dat hoorde had ik me nu een leger kunnen veroorloven dat de Russen kan verslaan.
Ze hebben nu Alexander Dvornikov naar voren geschoven, dus er zal wel iets veranderen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Met welk leger moet Rusland het oosten winnen dan?
Das toch niet zo lang voor oorlog?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoorden we op dag 1 ook al, we zijn nu bij dag 49, dacht ik.
De Zesdaagse oorlog was korter.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch niet zo lang voor oorlog?
Ik denk dat hij beter van Gaal kan vragen, maar ik weet niet of Louis dit er nog bij wil hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Aether het volgende:
Ze hebben nu Alexander Dvornikov naar voren geschoven, dus er zal wel iets veranderen.
Winnen met jokken doen die russen wel. Niemand heeft zo'n dikke duim als die russen.quote:
Ik zie juist reacties die Zelensky gelijk geven, vanwege de opstelling van Duitsland tot nu toe.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsers zijn flink pissig.
De reacties op NU gaan ook steeds meer tegen Zelensky in.
https://www.nu.nl/spannin(...)l#coral_talk_wrapper
Luister liever naar experts dan mensen hun onderbuik gevoel en wat Sjaak op feestboek Zet.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Zesdaagse oorlog was korter.
Punt was dat sommigen op dag 1 beweerden dat het snel zou gaan maar voorlopig is het enige wat snel gegaan is de Russische terugtrekking.
Hopelijk wordt 'ie ook door de Oekraïners afgeknald.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben nu Alexander Dvornikov naar voren geschoven, dus er zal wel iets veranderen.
Nee. Die van ons duurde 80 jaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch niet zo lang voor oorlog?
Met wat amerikaanse intelquote:Op woensdag 13 april 2022 19:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk wordt 'ie ook door de Oekraïners afgeknald.
Dat zal nog meer haat tegen de Russen opwekken.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Semi-grappig met een nare ondertoon dat als 'humor' inspint op Rusland's geweven complex dat Oekraine en/of als buurland, een militaire bedreiging zou (willen) vormen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Door Ukraine te blijven bevoorraden totdat ze in Vladivostok staan.
Ja, alleen heeft deze expert er ook vanaf het begin flink naast gezeten. Da's dus wel iets om mee te nemen.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Luister liever naar experts dan mensen hun onderbuik gevoel en wat Sjaak op feestboek Zet.
Ze kan haar naam beter veranderen in Le Petain.quote:
Zieke geesten.quote:
Je hebt het over Le Petain?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zieke geesten.
Echt wat the fuck is er mis in die koppies.
Versnelt de komst van de boreale heilstaat of zo.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kan haar naam beter veranderen in Le Petain.
Echt, was is dat toch dat men aan rechts conservatieve zijde zo graag tegen een dictator van een failed state met pruts economietje aanschuurt?
Oh jij bent er ook een van de eeuwige oorlog.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kan haar naam beter veranderen in Le Petain.
Echt, was is dat toch dat men aan rechts conservatieve zijde zo graag tegen een dictator van een failed state met pruts economietje aanschuurt?
Krim terughalen zal gezien worden als offensief.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Semi-grappig met een nare ondertoon dat als 'humor' inspint op Rusland's geweven complex dat Oekraine en/of als buurland, een militaire bedreiging zou (willen) vormen.
Waarom zou Oekraïne overgaan tot offensief handelen ?
Je typt 'vrijheid en democratie' verkeerd.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook een van de eeuwige oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |