En de wapenlobby hoefde alleen maar hun geprogrammeerde betacuck Poetin een oorlog te laten starten.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het Pentagon en de wapenfabrikanten wrijven zich in de handjes.
Zucht niet weer iemand iemand die dit helemaal zelf heeft uitgevonden na een CSI aflevering te hebben bekeken.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Dames en heren, volgens mij hebben we een forensisch expert in ons midden.
Huizen een beetje bijplamuren, likje verf hier en daar en dan ziet alles er weer als nieuw uitquote:Op woensdag 13 april 2022 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op BNR radio dat Rusland de parade op 9 mei in Marioupol wil houden.
Dat ze eerst de puin gaan ruimen de straat netjes maken en daar de “overwinning” gaan vieren.
Ja ik ben dat drive-by-trolling ook wel een beetje beu. Internet is een stuk leuker zonder kwaadaardige idioten.quote:
Ja, daar was twee weken terug al sprake van.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat ze eerst de puin gaan ruimen de straat netjes maken en daar de “overwinning” gaan vieren.
Het hele leven is zelfs veel leuker zonder assholes. Maar jaquote:Op woensdag 13 april 2022 17:01 schreef Perrin het volgende:
Ja ik ben dat drive-by-trolling ook wel een beetje beu. Internet is een stuk leuker zonder kwaadaardige idioten.
En je negeert gewoon de satellietbeelden uit maart waar die lijken al lagen?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En wie zijn die 'mensen uit allerlei landen die daar rond lopen om de boel te documenteren'? Door wie zijn die gestuurd? In wiens belang handelen die?
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die spaanplaat-buitenkanten. Zoals in westerns.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Huizen een beetje bijplamuren, likje verg hier en daar en dan ziet alles er weer als nieuw uit
Ja dat was dus de planningquote:Op woensdag 13 april 2022 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Van die spaanplaat-buitenkanten. Zoals in westerns.
En dan zenden ze het zo uit op de Russische Teeveequote:Op woensdag 13 april 2022 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Van die spaanplaat-buitenkanten. Zoals in westerns.
Drones zijn dus confirmed. Mooiquote:Op woensdag 13 april 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ook howitzers. Een stel M109's zullen ze goed kunnen gebruiken.
Ik hoop dan dat ze voor het oog van de meekijkende Russische bevolking live een raketje op hun bol krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan zenden ze het zo uit op de Russische Teevee
"We are working on that son."quote:Op woensdag 13 april 2022 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat ze voor het oog van de meekijkende Russische bevolking live een raketje op hun bol krijgen.
MI-17's worden ook gestuurd, geen idee waar de VS die vandaan heeft gehaald maar blijkbaar hebben ze daar een fors aantal van in voorraad.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ook howitzers. Een stel M109's zullen ze goed kunnen gebruiken.
Moeten ze wel eerst toestemming van Poetin hebben, want die heeft liever neutrale landen om zich heen.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoop echt dat Finland en Zweden besluiten toe te treden tot Nato. Dikke middelvinger naar die Russische dictator.
[ afbeelding ]
Mene vittuun, Putin
Bron?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
MI-17's worden ook gestuurd, geen idee waar de VS die vandaan heeft gehaald maar blijkbaar hebben ze daar een fors aantal van in voorraad.
Er is niks mis met een beetje spelen als advocaat van de duivel. Het herhalen van het Kremlin-naratief is echter wel zeer vermoeiend.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik ben dat drive-by-trolling ook wel een beetje beu. Internet is een stuk leuker zonder kwaadaardige idioten.
quote:Op woensdag 13 april 2022 17:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoop echt dat Finland en Zweden besluiten toe te treden tot Nato. Dikke middelvinger naar die Russische dictator.
[ afbeelding ]
Mene vittuun, Putin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |