dat kan je van elke fastfood keten zeggenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor het geld wat je betaalt is het allemaal bijzonder matig.
BK is de enige fastfoodketen waar ik intens geniet van mijn etenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je van elke fastfood keten zeggen
inderdaad een goed punt. Bij de snackbar hier heb je voor 8,95 euro een hamburgerschotel. Dat is een flinke maaltijd. Bij de McDonalds heb je voor 8,85 euro een Big Mac Menu, echter is dat de kleinste.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je van elke fastfood keten zeggen
Leuk om weer eens te zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
opeens verscheen voor mij een kanaal van een McDonalds-eigenaar.
je ziet hoe de chef-kok aan het koken is in de keuken van McDonalds.
https://www.youtube.com/c/StephenPatula
Triest dat dit bijna wel het beste broodje is bij de Mc.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:07 schreef R-woud93 het volgende:
Gisteren 2 McKroket gehaald bij de Mac, rest van de dag maagzuurgenot
Ah, dus zo gaat het werken daar. Leuk om te zien! Ik lees hier vaak (niet zo fijne) verslagen van mensen die daar gewerkt hebben, maar dit geeft een veel positiever beeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
opeens verscheen voor mij een kanaal van een McDonalds-eigenaar.
je ziet hoe de chef-kok aan het koken is in de keuken van McDonalds.
https://www.youtube.com/c/StephenPatula
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:57 schreef gargamelnl het volgende:
Voor de McDonald's Duitsland liefhebbers: De kortingsbonnen zijn er weer!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.mcdonalds.de/gutscheine/![]()
![]()
![]()
kan hoor, gewoon kleiner broodje gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bohh man, staken die burgers maar zover uit aan alle kanten
Een double Big Mac. Dat is toch iets teveel van het 'goede' hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:57 schreef gargamelnl het volgende:
Voor de McDonald's Duitsland liefhebbers: De kortingsbonnen zijn er weer!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.mcdonalds.de/gutscheine/![]()
![]()
![]()
Hear hear.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
BK is de enige fastfoodketen waar ik intens geniet van mijn eten![]()
Uiteraard als large menu nemen en grote milkshake ipv frisdrank.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een double Big Mac. Dat is toch iets teveel van het 'goede' hoor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn werk voer ik 'The great reset' uit, bij vastgelopen servers of appliances
Die Homestyle Crispy chicken is zonder kaas best acceptabel voor fastfoodquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bohh man, staken die burgers maar zover uit aan alle kanten
Hebben ze dit in DL echt of een goed late 1 aprilgrap? Anders ga ik morgen even halenquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitsers met humor is gelijk aan russen die bluffen. Vergeet morgen niet de McRib als toetje..quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hebben ze dit in DL echt of een goed late 1 aprilgrap? Anders ga ik morgen even halendamn
@:naardegallemiezen
Dat past toch nietquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is tijdens mijn studententijd ook gelukt om 39 bavaria bierviltjes gestapeld in mijn muil te drukken, dus dit moet ook lukken.quote:
Netjesquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:05 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Het is tijdens mijn studententijd ook gelukt om 39 bavaria bierviltjes gestapeld in mijn muil te drukken, dus dit moet ook lukken.
Die vond ik wel nice naar die was hier maar heel kort toch?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Triple cheeseburger
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:05 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Het is tijdens mijn studententijd ook gelukt om 39 bavaria bierviltjes gestapeld in mijn muil te drukken, dus dit moet ook lukken.
Why? Ziet er zo wel uit als een long chicken namelijk, en die is dikke prima.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Duitse McChicken daarentegen is echt bedroevend
Vroeger vaak coupon 2 keer big Mac voor 5 euro. At ik ook gewoon op, dus dit kan ook primaquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |