Preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn studie vijf jaar bij een bioscoop gewerkt.
Kreeg ik ook vaak kutopmerkingen aan de kassa; 2 kaartjes; dat is dan 25 gulden.
Oh? Ze kan nog tellen ook. Hahaha.
IQ van Hamburger is vaak hoger dan mensen die daar etenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PreciesDat soort opmerkingen kregen wij altijd ook bij de Mc.
Terwijl de gemiddelde gast bij de Mc qua IQ niet boven de 75 uitkomt
Bij de BK krijg je toch ook mayonaise? Van Heinz?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Het enige wat voor McD pleit is dat je mayonaise krijgt als je daar om vraagt. Bij de BK krijg je fritessaus
Vorige week om mayo gevraagd, fritessaus gekregenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij de BK krijg je toch ook mayonaise? Van Heinz?
Ik geloof niet dat de gemiddelde Mac klant zich daarmee bezig houdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:16 schreef quirina het volgende:
KFC Burger KIng Subway moet je boycotten.
Die verkopen nog steeds in Rusland namelijk.
Politiek mag je ergens anders op dit forum bedrijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:16 schreef quirina het volgende:
KFC Burger KIng Subway moet je boycotten.
Die verkopen nog steeds in Rusland namelijk.
Nee, je gebruikt mayo voor patat / friet. Punt. Frietsaus gebruik je nergens voor. Zelfs niet voor salades; als je dan per se een dressing wil, gebruik dan slasaus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Mayo gebruik je toch voor salades en frite saus voor de friet
Omdat misschien de menu's bij de BK duurder zijn. 10 euro +quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na een dagje Efteling val je bij Waalwijk met je neus in de boter. Mac Donalds, Burger King en KFC bij elkaar. Ik vind BK echt de lekkerste, dus de keus was snel gemaakt. Ook hier was alleen de drive open. Keus was nog steeds snel gemaakt.
Het was een godenmaal. Heerlijke warme en knapperige patat. Ietsje te zout, dat wel. De Whopper met kaas was weer ouderwets lekker![]()
Wat wel erg sneu was, was het feit dat het parkeergedeelte bij de Mac nagenoeg vol was en bij de BK was ik één van de weinige die er stond. De drive was ook stil.
Ik snap het niet. BK levert echt wel beter eten, maar toch blijft de Mac beduidend populairder
BK is wel iets duurder ja. Maar zoveel duurder nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:50 schreef Enawh het volgende:
[..]
Omdat misschien de menu's bij de BK duurder zijn. 10 euro +
Ikzelf vind de broodjes daar veel droger, maar de chicken wings en de twister fries zijn wel top
Vind de Mac al duur genoeg voor een fastfood menu waar je na een uur alweer honger heb.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
BK is wel iets duurder ja. Maar zoveel duurder nou ook weer niet.
Ik had tussen mijn Whopper knapperige sla en lekkere plakken tomaat. Patat was ook lekker. Zit veel meer body aan dan aan de slappe friet van de Mac. Alles is gewoon slappe hap bij de mac. Je kan niet eens je friet fatsoenlijk in de saus dopen.
waarom verkopen ze dan nog friet sausquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt mayo voor patat / friet. Punt. Frietsaus gebruik je nergens voor. Zelfs niet voor salades; als je dan per se een dressing wil, gebruik dan slasaus.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
waarom verkopen ze dan nog friet saus
Als het goed is, is je salaris ook flink toegenomen..quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:35 schreef Sfancta het volgende:
Waarom zijn de oude euroknallers zo tering duur geworden bij de Mac?
Vroeger was je voor 5 euro rondgevreten, nu ga ik op zoek naar overgebleven friet op andere tafels.
Wat betaal je nu voor zo'n standaard hamburger en zo?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:35 schreef Sfancta het volgende:
Waarom zijn de oude euroknallers zo tering duur geworden bij de Mac?
Vroeger was je voor 5 euro rondgevreten, nu ga ik op zoek naar overgebleven friet op andere tafels.
Goedkoper om te produceren. Slimme naam voor marketingsdoeleinden. Uiteindelijk is het gewoon een 2e rangs-product want het bevat veel minder olie en in plaats daarvan water.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
waarom verkopen ze dan nog friet saus
Gefeliciteerd dat jij dit wel hebt, bij mij (en een aantal die ik ken) is er niks gewijzigd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het goed is, is je salaris ook flink toegenomen..
Dus ook geen inflatiecorrectie gekregen door de jaren heen? Dus jaren is je salaris steady precies hetzelfde? Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij dit wel hebt, bij mij (en een aantal die ik ken) is er niks gewijzigd.
genoeg mensen zijn het hier niet mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt mayo voor patat / friet. Punt. Frietsaus gebruik je nergens voor. Zelfs niet voor salades; als je dan per se een dressing wil, gebruik dan slasaus.
Voor het geld wat je betaalt is het allemaal bijzonder matig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
McDonalds is vertrouwelijk lekker. Als je ergens uit eten gaat dan is het maar een gok. Bij de McDonalds weet je tenminste zeker dat het wel lekker is. Alhoewel mijn maag er niet meer tegen kan. Misschien dat daarom de fastfood ketens vooral populair is bij de jeugd.
Dat geldt ook voor alle andere fastfoodketens. Waarom is de McD zo karig met nieuwe producten en waarom doen die andere fastfoodketens (BK, KFC, etc.) dat wel? Om nog maar niet te spreken over de karige couponacties bij de McD....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
McDonalds is vertrouwelijk lekker. Als je ergens uit eten gaat dan is het maar een gok. Bij de McDonalds weet je tenminste zeker dat het wel lekker is. Alhoewel mijn maag er niet meer tegen kan. Misschien dat daarom de fastfood ketens vooral populair is bij de jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |