SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
In m'n (online) spelletje spreek ik wel eens mensen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In m'n (online) spelletje spreek ik wel eens mensen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In m'n (online) spelletje spreek ik wel eens mensen.
Rare mensenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik spreek vanavond weer mensen via discord voor cEdh via spelltable
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik spreek vanavond weer mensen via discord voor cEdh via spelltable
Het is niet speciaal voor jou hequote:
Nee niet nodigquote:
Ik moet gewoon elke dag poepenquote:
Neuh, kans op een gebroken sleutelbeen is groter.quote:
Daar hebben ze helaas geen helmpjes voor.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, kans op een gebroken sleutelbeen is groter.
Ik vrijwel altijd. Maar had een tijdje terug een periode dat ik eens in de vijf dagen ging, was even vervelendquote:
Daarom.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben ze helaas geen helmpjes voor.
Dan heb je toch ook dagenlang buikpijnquote:Op woensdag 13 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd. Maar had een tijdje terug een periode dat ik eens in de vijf dagen ging, was even vervelend
Eng he.quote:
Nee. Moet dat?quote:
Liefst 2 of 3 keer per dagquote:
Zo'n soort airbag pak dragenquote:Op woensdag 13 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben ze helaas geen helmpjes voor.
Erger denk ik. Ik speel tenminste met lui die ik nooit gezien heb.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eng he.is het m minder erg omdat ik ze ook wel eens live gezien heb?
[..]
Nee. Moet dat?
[..]
Liefst 2 of 3 keer per dag
[..]
Zo'n soort airbag pak dragen
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eng he.is het m minder erg omdat ik ze ook wel eens live gezien heb?
[..]
Nee. Moet dat?
[..]
Liefst 2 of 3 keer per dag
[..]
Zo'n soort airbag pak dragen
Gewoon niet fietsen, heb je ook geen helm nodigquote:
Ik verzin het niet.quote:
Snap ik, ik ben het vooral niet eens met de boodschap.quote:
Kilo?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaf 60+ toch was het advies?
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Erger denk ik. Ik speel tenminste met lui die ik nooit gezien heb.
Centimeter?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaf 60+ toch was het advies?
Een Duitse helm.quote:
Het ligt aan de auto`s.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Want als je deze dan leest... https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ke-e-bike-ongelukken
Het ligt aan verkeersdeelnemers die niet met het verkeer bezig zijn.quote:
Het probleem is mensenquote:Op woensdag 13 april 2022 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ligt aan verkeersdeelnemers die niet met het verkeer bezig zijn.
Het ligt aan de bejaarden!quote:Op woensdag 13 april 2022 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Want als je deze dan leest... https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ke-e-bike-ongelukken
Dat niet eens. Op een gegeven moment voelde het een beetje ongemakkelijk. En toen begon het weer alsof er nooit een onderbreking was geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook dagenlang buikpijn
Had je daarna een poopknife nodig?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat niet eens. Op een gegeven moment voelde het een beetje ongemakkelijk. En toen begon het weer alsof er nooit een onderbreking was geweest.
Nee heb een plons-wc.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je daarna een poopknife nodig?
Kut, nu heb ik dat nr van garbage in ,mijn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de Chinezen de schuld geven.
Go baby go goquote:Op woensdag 13 april 2022 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik dat nr van garbage in ,mijn hoofd
Wat is ze toch een stijlicoon he die Shirley Mansonquote:
jij hebt geen huisdier toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Er is toch zo,n dag dat iedereen zijn huisdier mee naar het werk mee mag nemen?
Wij hebben ook geen tapvergunning helaas, wel een terrasquote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de blikjes cola wel maar dan moet ik opstaan
Mijn hond ook wel eens meegenomen hier.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Kan de kat van mijn zus lenen, zag net een vrouw zo,n kattenkooitje achter op haar fiets bindenquote:
Ze zien me aankomen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Mag ik hem aaien?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.![]()
[ afbeelding ]
Aan een riempjequote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Delilah.Koningspython.quote:
Zo eentje hebben we ook gehad.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
als je hem konijnenoortjes op doet ziet die er minder eng uit
[ afbeelding ]
quote:
Er is ooit weleens eentje ontsnapt.Die vond ik terug in de meterkast na een maand.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt nooit dat je ‘s nachts wakker wordt en langzaam wordt gewurgd?
toen pasquote:Op woensdag 13 april 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit weleens eentje ontsnapt.Die vond ik terug in de meterkast na een maand.
Dat overleven ze makkelijk.quote:
giftig ook? Geef je ze levende muizen/ratten?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat overleven ze makkelijk.
Deze is iets minder lief.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Deze is een beetje giftig,nee we krijgen bevroren dieren.Ook voor de fretten en het stinkdier.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
giftig ook? Geef je ze levende muizen/ratten?
heb je een stinkdierquote:Op woensdag 13 april 2022 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is een beetje giftig,nee we krijgen bevroren dieren.Ook voor de fretten en het stinkdier.
Kan prima daarmee. Zolang het maar warm genoeg is voor zequote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zien er sowieso niet eng uitquote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
als je hem konijnenoortjes op doet ziet die er minder eng uit
[ afbeelding ]
Klieren verwijderd neem ik aanquote:
Ja.quote:
Zijn volgens mij best leuke beestenquote:
In een grote ren.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
omg.![]()
![]()
![]()
Loopt die gewoon los rond?
wat een mooi beestje
Wel boefjes hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
wat leuk allemaal. fretten zijn ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |