Had je daarna een poopknife nodig?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat niet eens. Op een gegeven moment voelde het een beetje ongemakkelijk. En toen begon het weer alsof er nooit een onderbreking was geweest.
Nee heb een plons-wc.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je daarna een poopknife nodig?
Kut, nu heb ik dat nr van garbage in ,mijn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de Chinezen de schuld geven.
Go baby go goquote:Op woensdag 13 april 2022 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik dat nr van garbage in ,mijn hoofd
Wat is ze toch een stijlicoon he die Shirley Mansonquote:
jij hebt geen huisdier toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Er is toch zo,n dag dat iedereen zijn huisdier mee naar het werk mee mag nemen?
Wij hebben ook geen tapvergunning helaas, wel een terrasquote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de blikjes cola wel maar dan moet ik opstaan
Mijn hond ook wel eens meegenomen hier.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Kan de kat van mijn zus lenen, zag net een vrouw zo,n kattenkooitje achter op haar fiets bindenquote:
Ze zien me aankomen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Mag ik hem aaien?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.![]()
[ afbeelding ]
Aan een riempjequote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Delilah.Koningspython.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |