Zo eentje hebben we ook gehad.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
als je hem konijnenoortjes op doet ziet die er minder eng uit
[ afbeelding ]
quote:
Er is ooit weleens eentje ontsnapt.Die vond ik terug in de meterkast na een maand.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt nooit dat je ‘s nachts wakker wordt en langzaam wordt gewurgd?
toen pasquote:Op woensdag 13 april 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit weleens eentje ontsnapt.Die vond ik terug in de meterkast na een maand.
Dat overleven ze makkelijk.quote:
giftig ook? Geef je ze levende muizen/ratten?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat overleven ze makkelijk.
Deze is iets minder lief.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:47 schreef Karzai het volgende:
Er is toch zo,n dag dat iedereen zijn huisdier mee naar het werk mee mag nemen?
Deze is een beetje giftig,nee we krijgen bevroren dieren.Ook voor de fretten en het stinkdier.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
giftig ook? Geef je ze levende muizen/ratten?
heb je een stinkdierquote:Op woensdag 13 april 2022 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is een beetje giftig,nee we krijgen bevroren dieren.Ook voor de fretten en het stinkdier.
Kan prima daarmee. Zolang het maar warm genoeg is voor zequote:Op woensdag 13 april 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.![]()
[ afbeelding ]
Ze zien er sowieso niet eng uitquote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
als je hem konijnenoortjes op doet ziet die er minder eng uit
[ afbeelding ]
Klieren verwijderd neem ik aanquote:
Ja.quote:
Zijn volgens mij best leuke beestenquote:
In een grote ren.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
omg.![]()
![]()
![]()
Loopt die gewoon los rond?
wat een mooi beestje
Wel boefjes hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
wat leuk allemaal. fretten zijn ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |