abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204424781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
troep
Ik hoef alleen maar je handtekening te lezen om deze bullshit post te negeren.

"Scratch a liberal and you will find a fascist"

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_204424787
Mensen die hun rekening niet kunnen betalen zijn losers met een kutbaan.
En zo'n post krijgt gewoon likes.
Stel walgelijke engnekken. :r :r
Go hard or go home
pi_204424788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:29 schreef zoost het volgende:

[..]
RU wilt denk ik alleen de regio's waar een (groot?) deel van de bevolking zich identificeert als Rus.
Hm, net zoals in de rest van hun grondgebied? Pas nog een artikel gelezen ( in deze topicteeks staat er ergens een link) over de etniciteit van de dode Russische soldaten, naar aantallen. Niet een man uit Moskou, een enkele echte Rus. Jongens die het leger ingingen omdat ze daar het dubbele verdienen. En het viervoudige als ze in gevechtssituaties moeten aantreden. + onderdak, voedsel en kleding geregeld.
Maar eenmaal in dienst werden ze gejend, gepest en als minderwaardig beschouwd. De discriminatie van « echte » Russen jegens andere sovjetvolken schijnt giga te zijn.
  woensdag 13 april 2022 @ 15:42:46 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204424791
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Jij doet natuurlijk hetzelfde; jij bent van mening dat lang door vechten beter is voor ze. Ik denk dat je daar mensen tegenkomt die wil dat ze sneller gaan onderhandelen & dat er mensen zullen zijn die inderdaad zo lang mogelijk door willen vechten. In de artikelen die je quote zie ik niemand zeggen dat ze tegen onderhandelingen zijn, of dat ze willen dat er zo lang mogelijk door gevochten moet worden. Voornamelijk veel pijn en verdriet.

Niemand hier die zich voor kan stellen hoe het is daar en hoe die mensen zich voelen; waar zij bij gebaat zijn in hun perspectief.

Los daarvan zijn het verschrikkelijke verhalen natuurlijk, ik hoop voor ze dat er snel verbetering in komt te zitten, op welke manier dan ook.
Ik zie hem nergens stellen dat hij wel weet wat Oekraine het beste kan doen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204424795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:41 schreef Simmertje het volgende:

Graag bron dat dit niet waar is.
BVD.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204424813
quote:

[..]
Jij doet natuurlijk hetzelfde; jij bent van mening dat lang door vechten beter is voor ze. Ik denk dat je daar mensen tegenkomt die wil dat ze sneller gaan onderhandelen & dat er mensen zullen zijn die inderdaad zo lang mogelijk door willen vechten. In de artikelen die je quote zie ik niemand zeggen dat ze tegen onderhandelingen zijn, of dat ze willen dat er zo lang mogelijk door gevochten moet worden. Voornamelijk veel pijn en verdriet.

Niemand hier die zich voor kan stellen hoe het is daar en hoe die mensen zich voelen; waar zij bij gebaat zijn in hun perspectief.

Los daarvan zijn het verschrikkelijke verhalen natuurlijk, ik hoop voor ze dat er snel verbetering in komt te zitten, op welke manier dan ook.
Maar denk je daadwerkelijk dat er minder pijn en verdriet zal zijn onder Russische controle? Zo bijster veel respect voor de rechten van de mensen in de door hun gecontroleerde gebieden hebben ze niet, ik denk dat je zelfs kunt stellen dat je veiliger bent in betwist gebied dan in gebied waar de Russen kunnen doen en laten wat ze willen.
  woensdag 13 april 2022 @ 15:45:43 #283
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_204424818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:41 schreef Simmertje het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Justin Trudeau
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_204424823
quote:

[..]

Ten eerste, waarom maak jij dit persoonlijk? Ik heb die uitspraak namelijk nooit gedaan.

Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik vind dat we Oekraine moeten steunen met alle wapens en hulpmiddelen die we beschikbaar hebben zolang zij daar om vragen en dat Oekraine het volste recht heeft om voor hun vrijheid te strijden en dat ik ze daarin steun. En ik vind ook dat mensen hier in Nederland die willen dat Oekraine stopt met vechten omdat ze er een beetje ongemak van ondervinden voor mij geen knip voor hun neus waard zijn. En dan zeg ik het netjes.

En over dat niemand zich dat kan voorstellen...beter dan jij denkt. Ik was in Srebrenica.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2022 15:46:54 ]
  woensdag 13 april 2022 @ 15:46:14 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204424826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar denk je daadwerkelijk dat er minder pijn en verdriet zal zijn onder Russische controle? Zo bijster veel respect voor de rechten van de mensen in de door hun gecontroleerde gebieden hebben ze niet, ik denk dat je zelf kunt stellen dat je veiliger bent in betwist gebied dan in gebied waar de Russen kunnen doen en laten wat ze willen.
Mij persoonlijk lijkt het vreselijk om ingelijfd te worden door een bloederige dictator en te moeten leven in een onvrije, corrupte maatschappij als Rusland. Ik zou me ook verzetten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204424848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:43 schreef Salina het volgende:

[..]
Graag bron dat dit niet waar is.
BVD.
Ik vind mezelf toch redelijk liberaal en hou nog steeds van Joodse mensen. Genoeg bewijs?
pi_204424857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar denk je daadwerkelijk dat er minder pijn en verdriet zal zijn onder Russische controle? Zo bijster veel respect voor de rechten van de mensen in de door hun gecontroleerde gebieden hebben ze niet, ik denk dat je zelfs kunt stellen dat je veiliger bent in betwist gebied dan in gebied waar de Russen kunnen doen en laten wat ze willen.
Ik denk dat er sowieso pijn en verdriet zal zijn. Ik stel alleen maar dat je ook niet kan gaan claimen dat iedere bewoner daar er bij gebaat is om door te vechten. Dat ze daar op zitten te wachten. Maar het is sowieso kiezen tussen twee kwaden ja.
pi_204424862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ten eerste, waarom maak jij dit persoonlijk? Ik heb die uitspraak namelijk nooit gedaan.

Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik vind dat we Oekraine moeten steunen met alle wapens en hulpmiddelen die we beschikbaar hebben zolang zij daar om vragen en dat Oekraine het volste recht heeft om voor hun vrijheid te strijden en dat ik ze daarin steun. En ik vind ook dat mensen hier in Nederland die willen dat Oekraine stopt met vechten omdat ze er een beetje ongemak van ondervinden voor mij geen knip voor hun neus waard zijn. En dan zeg ik het netjes.

En over dat niemand zich dat kan voorstellen...beter dan jij denkt. Ik was in Srebrenica.
Als ik je post verkeerd las, dan mijn excuses :)

Overigens, los daarvan, mag je zelf ook wel eens dimmen met je persoonlijke aanvallen naar anderen in deze reeks. Je hebt zelf ergere dingen geroepen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2022 16:02:18 ]
pi_204424877
quote:
Nog efkes over die vermoorde burgers in Bucha; volgens de media pleegden de Russen er een massamoord toen ze Bucha innamen (februari/maart geloof ik) en toen ze begin april terugtrokken, lagen er dus nog allemaal lijken die er weken lagen. Dat beweerde de NYT zelfs op basis van satellietbeelden.

Bij Jimmy Dore een voormalig marinier en wapeninspecteur die de beelden ook heeft bekeken en met een heel andere conclusie komt; de lijken zijn inderdaad van vermoorde Oekrainers, maar waarschijnlijk Russisch-sprekende Oekrainers die op de vlucht waren voor het Oekrainse leger. Veel van de lijken hadden witte armbanden (zie laatste foto hieronder) om gemaakt van geknipt textiel, wat een teken zou zijn om zich als Russen te onderscheiden ipv het blauw/geel. Deze armbanden werden vervolgens gebruikt om een aantal van hem vast te binden alvorens hen te executeren.

Vervolgens; deze lijken zouden er dus al weken liggen, maar zien er nogal vers uit. De meeste lijken die buiten in weer en wind liggen zullen binnen een week al ernstig verkleuren, opzwellen en door ontbindingsvocht zal de kleding er ontzettend smerig gaan uitzien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu beweer ik niet dat dit ook werkelijk zo gebeurd is, maar het is het overwegen waard dat wat de media presenteren niet altijd de waarheid is. Zelfs wikipedia spreekt al van feiten ipv verdenkingen.
Lastig van de doden te zeggen welke taal ze spraken, maar verder onzin. Veel van de gestorven personen zijn door familie geïdentificeerd, waarbij ook vaak verteld werd wat ze buiten gingen doen (hout halen) of hoe ze samen uit huis gehaald werden, en de mannen vermoord. Van de vrouw op de fiets waar beelden van zijn, hoe ze fietste en waar ze gedood werd, is bekend dat ze (niet dronken, niet nieuwsgierig al heeft een user dat hier ooit gesuggereerd) de hoek met de tanks omsloeg omdat ze in die straat woonde en op weg was naar huis.

Het is het overwegen niet waard, en alles wordt gedocumenteerd, niet op basis van beelden die door een of andere hotemetoot belust op 5 minutes of fame worden bestudeerd, maar door onderzoekers en getuigenissen van mensen ter plekke.

Edit: wat dat weken liggen betreft: het vroor daar 15 graden onder nul, 's nachts nog kouder. Een grote vrieskist. Daarom hebben sommigen hun leven gegeven voor een beetje hout.
pi_204424884
quote:
Nog efkes over die vermoorde burgers in Bucha; volgens de media pleegden de Russen er een massamoord toen ze Bucha innamen (februari/maart geloof ik) en toen ze begin april terugtrokken, lagen er dus nog allemaal lijken die er weken lagen. Dat beweerde de NYT zelfs op basis van satellietbeelden.

Bij Jimmy Dore een voormalig marinier en wapeninspecteur die de beelden ook heeft bekeken en met een heel andere conclusie komt; de lijken zijn inderdaad van vermoorde Oekrainers, maar waarschijnlijk Russisch-sprekende Oekrainers die op de vlucht waren voor het Oekrainse leger. Veel van de lijken hadden witte armbanden (zie laatste foto hieronder) om gemaakt van geknipt textiel, wat een teken zou zijn om zich als Russen te onderscheiden ipv het blauw/geel. Deze armbanden werden vervolgens gebruikt om een aantal van hem vast te binden alvorens hen te executeren.

Vervolgens; deze lijken zouden er dus al weken liggen, maar zien er nogal vers uit. De meeste lijken die buiten in weer en wind liggen zullen binnen een week al ernstig verkleuren, opzwellen en door ontbindingsvocht zal de kleding er ontzettend smerig gaan uitzien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu beweer ik niet dat dit ook werkelijk zo gebeurd is, maar het is het overwegen waard dat wat de media presenteren niet altijd de waarheid is. Zelfs wikipedia spreekt al van feiten ipv verdenkingen.
Totale onzin dit
pi_204424886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik vind mezelf toch redelijk liberaal en hou nog steeds van Joodse mensen. Genoeg bewijs?
Vooruit dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204424896
quote:
Bij Jimmy Dore een voormalig marinier en wapeninspecteur die de beelden ook heeft bekeken en met een heel andere conclusie komt;
Fijn dat een marinier en wapeninspecteur zich even gaat wagen aan forensisch onderzoek daar zal de beste man een hoop verstand van hebben :'). De snelheid waarmee een lijk ontbind is van een heleboel verschillende factoren afhankelijk en zal voor elk lijk dat daar ligt anders zijn. Daarnaast lopen er daar mensen uit meerdere landen rond om de boel te documenteren en te onderzoeken en ooggetuige te interviewen en daar is tot nu toe nog 0,0 uit naar voren gekomen dat er gelogen is over hoe en wat daar heeft plaatsgevonden.
pi_204424912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:53 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Fijn dat een marinier en wapeninspecteur zich even gaat wagen aan forensisch onderzoek daar zal de beste man een hoop verstand van hebben :'). De snelheid waarmee een lijk ontbind is van een heleboel verschillende factoren afhankelijk en zal voor elk lijk dat daar ligt anders zijn. Daarnaast lopen er daar mensen uit meerdere landen rond om de boel te documenteren en te onderzoeken en ooggetuige te interviewen en daar is tot nu toe nog 0,0 uit naar voren gekomen dat er gelogen is over hoe en wat daar heeft plaatsgevonden.
Ik vind het ook stuitend dat iemand dit soort liegverhalen de wereld in durft te slingeren. Een gevalletje Sandy Hook, Alex Jones.
pi_204424925
quote:

[..]
Ja, maar er staat BANNED op en dat MOET het waar zijn!
pi_204424937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:27 schreef zoost het volgende:

[..]

RU gaat echt niet toegeven bij hevige tegenstand.
Dan zou RU ook nooit uit Afghanistan gevlucht moeten zijn toen de verliezen opliepen. B-)
pi_204424941
VERGEET NIET TE LIJKEN :r
  woensdag 13 april 2022 @ 15:57:12 #297
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204424946
quote:
Stop matching lone female Ukraine refugees with single men, UK told

UN agency intervenes after claims predatory men using Homes for Ukraine scheme to target vulnerable
Misschien maar goed dat de Uk slechts 12.000 vluchtelingen heeft opgenomen...
are we infinite or am I alone
  woensdag 13 april 2022 @ 15:57:20 #298
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_204424948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:51 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Lastig van de doden te zeggen welke taal ze spraken, maar verder onzin. Veel van de gestorven personen zijn door familie geïdentificeerd, waarbij ook vaak verteld werd wat ze buiten gingen doen (hout halen) of hoe ze samen uit huis gehaald werden, en de mannen vermoord. Van de vrouw op de fiets waar beelden van zijn, hoe ze fietste en waar ze gedood werd, is bekend dat ze (niet dronken, niet nieuwsgierig al heeft een user dat hier ooit gesuggereerd) de hoek met de tanks omsloeg omdat ze in die straat woonde en op weg was naar huis.

Het is het overwegen niet waard, en alles wordt gedocumenteerd, niet op basis van beelden die door een of andere hotemetoot belust op 5 minutes of fame worden bestudeerd, maar door onderzoekers en getuigenissen van mensen ter plekke.
Kan je je die Koeweitse verpleegster nog herinneren die voor haar ogen Saddam's soldaten baby's uit couveuses zag rukken? Hartverscheurend relaas.

quote:
Edit: wat dat weken liggen betreft: het vroor daar 15 graden onder nul, 's nachts nog kouder. Een grote vrieskist. Daarom hebben sommigen hun leven gegeven voor een beetje hout.
Op een aantal van de foto's kan je zien dat lijken in een plas water liggen. Beste vrieskist dan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_204424955
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:40 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Je weet dat de roebels die je hiervoor krijgt waardeloos zijn toch?
Hij doet het niet voor het geld. Hij doet dit omdat hij graag de Alpha-male Poetin wil volgen en van mening is dat iedereen Poetin moet volgen.

Hij heeft alleen niet in de gaten dat die houding hem per definitie tot een volgzame beta-cuck maakt. Alfa's volgen geen andere alfa's.

Of Poetin is een zwakke betacuck en EvdB moet willen dat iedereen een beta-cuck gaat volgen. Maar waarom zou je een sukkel volgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2022 15:58:49 ]
pi_204425000
quote:

[..]
Forensisch onderzoek op basis van beelden, te ridicuul voor woorden. Dat de lijken er te vers uitzien, stelt deze randdebiel. Je hoeft de reacties van wie in de buurt komt maar te zien, om te weten dat het je daar vergaat van de stank. Hoeveel zou het Kremlin deze idioot toegeschoven hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')