Speelt het spel makkelijk op de switch? Lijkt me wel een prima game om mee te nemen op een vakantie namelijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:06 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik heb Stardew Valley weer eens opgepakt. Het blijft me verbazen hoeveel gameplay ze erin hebben weten te krijgen voor dat lage bedrag. Pareltje!
De controls zijn even wennen, maar als je ze onder de knie hebt is het een genot. En op dat OLED scherm is het echt waanzinnig smooth! De gameplay is heerlijk ongecompliceerd. Je hoeft niks te doen, je mag alles doen, je kan alles doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Speelt het spel makkelijk op de switch? Lijkt me wel een prima game om mee te nemen op een vakantie namelijk.
Anyone?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
Iemand ervaring met My Time at Portia en Worms Rumble? Het kopen waard? Ze zijn in de sale nu…
Je kan het nu gratis zelf testenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Speelt het spel makkelijk op de switch? Lijkt me wel een prima game om mee te nemen op een vakantie namelijk.
Ik vind my time at portia erg vermakelijk, beetje lange laadtijden thoughquote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
Iemand ervaring met My Time at Portia en Worms Rumble? Het kopen waard? Ze zijn in de sale nu…
Ja zag hetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan het nu gratis zelf testen
Game is nu gratis te downloaden.
19-06quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja zag hetGa ik zeker doen...tot wanneer is dat?
Wat een trage game - en wat een matige graphics en framerate!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind my time at portia erg vermakelijk, beetje lange laadtijden though
Is echt een heerlijke game.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja zag hetGa ik zeker doen...tot wanneer is dat?
Ja ik heb wat beelden gekeken...ben echt heel benieuwd. Vanavond wat tijd om te spelen. Fijn ook voor op mijn switch. Een game die je gewoon achterover hangend op de bank kan spelenquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:40 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Wat een trage game - en wat een matige graphics en framerate!Nee, niet mijn ding.
[..]
Is echt een heerlijke game.
Ziet er best goed uit, beter dan bijv Super Lucky's Tale. Vind dertig euro echter wel veel dus ik wacht op een sale.quote:
Nog niet zo erg als Falcom gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo is weer eens de hele game aan het spoilen
heb m een tijdje terug voor iets van 12 euro gekocht als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit, beter dan bijv Super Lucky's Tale. Vind dertig euro echter wel veel dus ik wacht op een sale.
de ean is iig niet bekend op google, dat is vaak al een teken voor alertheidquote:Op woensdag 15 juni 2022 23:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_9.11.ProductPage
1TB microSD voor 40...kan niet kloppen lijkt me
Mijn 512gb is iig alweer vol![]()
150 euro zou ik nog geloven, maar dit zeker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_9.11.ProductPage
1TB microSD voor 40...kan niet kloppen lijkt me
Mijn 512gb is iig alweer vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |