Nog niet zo erg als Falcom gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo is weer eens de hele game aan het spoilen
heb m een tijdje terug voor iets van 12 euro gekocht als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit, beter dan bijv Super Lucky's Tale. Vind dertig euro echter wel veel dus ik wacht op een sale.
de ean is iig niet bekend op google, dat is vaak al een teken voor alertheidquote:Op woensdag 15 juni 2022 23:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_9.11.ProductPage
1TB microSD voor 40...kan niet kloppen lijkt me
Mijn 512gb is iig alweer vol![]()
150 euro zou ik nog geloven, maar dit zeker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_9.11.ProductPage
1TB microSD voor 40...kan niet kloppen lijkt me
Mijn 512gb is iig alweer vol![]()
Mario odyssey en mario kartquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat is echt nog een Triple A title die je gespeeld moet hebben. So far was ik eigenlijk meer van de indie-games, heb alleen Zelda: BotW gespeeld en Animal Crossing.
Xenoblade Definitive Editionquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat is echt nog een Triple A title die je gespeeld moet hebben. So far was ik eigenlijk meer van de indie-games, heb alleen Zelda: BotW gespeeld en Animal Crossing.
• Donkey Kong Country: Tropical Freezequote:Op donderdag 16 juni 2022 08:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik heb er net een gekochtquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
iemand hier interesse in mijn 512gb microsd kaart voor 45 euro?
Misschien moet ik dit eens checken. Heb vroeger TMNT 2 op de NES helemaal grijs gespeeld.quote:
Staat de game dan niet bij de NES emulator?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 02:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit eens checken. Heb vroeger TMNT 2 op de NES helemaal grijs gespeeld.
Ik mis de moeilijkheidsgraad tegenwoordig erg in games. Deze is zeker pittig, maar zo rewarding.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
dit is echt een dikke aanrader als ie weer een euro kost. Net als strikey sisters trouwens, van dezelfde developer.
ik heb net geteld, en blijkbaar heb ik er 145 games op staanquote:
Genoeg te doenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb net geteld, en blijkbaar heb ik er 145 games op staanheb er pas 3 uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |