Het is er niet zo druk. Dot hoeft maar af en toe te kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:11 schreef pullup het volgende:
Ja dat zal er wat anders aan toegaan dan op BB
Jip creatief. Daar was ik al mod voor BB begonquote:Op woensdag 13 april 2022 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
crea? Ah creativiteit. O daar zijn allemaal aardige users.
Helemaal prima lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is er niet zo druk. Dot hoeft maar af en toe te kijken.
Ja gaat daar echt leuk. Hoef eigenlijk niets te modden daar.quote:
Nee hoor. Gewoon alles dicht doen bij wat kritiek op een modquote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In BB blijf je aan het deleten en waarschuwingen uitdelen...
Ja dat was wel heel anders.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In BB blijf je aan het deleten en waarschuwingen uitdelen...
Nu scheelt het ook dat je heel streng bent en ze daarom ook niet ontdeugend durven te zijn...quote:Op woensdag 13 april 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat daar echt leuk. Hoef eigenlijk niets te modden daar.
Tot later. Ik moet zo voor oogonderzoek naar het ziekenhuis. Hopelijk kom ik weer veilig thuis want je ziet bijna geen hol meer. als je die druppels heb gehadquote:
Ik heb niets op slot gedaan 😮quote:Op woensdag 13 april 2022 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon alles dicht doen bij wat kritiek op een mod
Echt het gaat daar heel gemoedelijk. Iedereen staat voor elkaar klaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu scheelt het ook dat je heel streng bent en ze daarom ook niet ontdeugend durven te zijn...
Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:16 schreef engine het volgende:
Het discussieforum met een verbod op meningen
Sterkte! Gaat er niemand met je mee?quote:Op woensdag 13 april 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot later. Ik moet zo voor oogonderzoek naar het ziekenhuis. Hopelijk kom ik weer veilig thuis want je ziet bijna geen hol meer. als je die druppels heb gehad
En toch was het dichtquote:
Nee, ga alleen. Ben een grote meidd 🤣 voorzichtig terug rijden. Standje slakquote:Op woensdag 13 april 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sterkte! Gaat er niemand met je mee?
quote:Op woensdag 13 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ga alleen. Ben een grote meidd 🤣 voorzichtig terug rijden. Standje slak
Gefeliciteerd 🎂🎂🎂🎂 een hele fijne dagquote:
Gefeliciteerd! Geniet ervan.quote:
Jij succes met de druppels. Is idd niet leuk.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd 🎂🎂🎂🎂 een hele fijne dag
Thnx. Ben wel ergere onderzoeken en behandelingen gewend. Het is alleen vermoeiend als je niet goed kan zienquote:Op woensdag 13 april 2022 07:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Jij succes met de druppels. Is idd niet leuk.
Ik zie dan meestal dubbel hihiquote:Op woensdag 13 april 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ben wel ergere onderzoeken en behandelingen gewend. Het is alleen vermoeiend als je niet goed kan zien
Ja ik ook. Kijk dan altijd graag in mijn portemonnee 🤣quote:Op woensdag 13 april 2022 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie dan meestal dubbel hihi
En nu is het tijd voor de automatenkoffie.quote:
Hey Chanelquote:
Hoeveel kiloquote:
Daar wil Koen het liever niet over hebbenquote:
laatste half jaar helaas een kilo of 5 aangekomenquote:
Ik snapte hem wel, vond het alleen een leuke woordspelingquote:Op woensdag 13 april 2022 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste half jaar helaas een kilo of 5 aangekomen
maar dat soort aankomen bedoelde ik dus niet
Snap ik dan ook welquote:Op woensdag 13 april 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar wil Koen het liever niet over hebben
Alweer een jarigequote:Op woensdag 13 april 2022 08:06 schreef Deisyy het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Pinnenmutske!
[ afbeelding ]
helaas te waar ook nogquote:Op woensdag 13 april 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel, vond het alleen een leuke woordspeling
Het vervelende is dat het er heel makkelijk bijkomt, maar gewicht weer kwijtraken is een enorme klus.quote:
ik ben tussen zomer 2019 en begin 2020 redelijk snel en eenvoudig 15kg kwijtgeraakt met koolhydraatarm resp gewoon opletten wat ik eet.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het er heel makkelijk bijkomt, maar gewicht weer kwijtraken is een enorme klus.
Balen Koen, vooral omdat het zo makkelijk ging, maar koolhydraatarm eten is leuk om snel kilo's af te vallen, maar wanneer je weer normaal gaat eten, dus voer met koolhydraten kom je na verloop van tijd weer aan. Het risico van een koolhydraatarm dieet is jojoën, je zou het dus de rest van je leven moeten doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben tussen zomer 2019 en begin 2020 redelijk snel en eenvoudig 15kg kwijtgeraakt met koolhydraatarm resp gewoon opletten wat ik eet.
Tot halg 2021 bleef ik zonder al teveel inspanning gewoon stabiel constant op het niveau dat ik wilde.
Echter daarna zonder echte aanleiding, snoepen, vreetbuien weer 5 kg bijgekomen.
oftewel, ik snap het niet
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben tussen zomer 2019 en begin 2020 redelijk snel en eenvoudig 15kg kwijtgeraakt met koolhydraatarm resp gewoon opletten wat ik eet.
Tot halg 2021 bleef ik zonder al teveel inspanning gewoon stabiel constant op het niveau dat ik wilde.
Echter daarna zonder echte aanleiding, snoepen, vreetbuien weer 5 kg bijgekomen.
oftewel, ik snap het niet
probleem is dat ik nu, ook al hou ik me een week prima aan koolhydraatarm, niet/nauwelijks afvalquote:Op woensdag 13 april 2022 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen Koen, vooral omdat het zo makkelijk ging, maar koolhydraatarm eten is leuk om snel kilo's af te vallen, maar wanneer je weer normaal gaat eten, dus voer met koolhydraten kom je na verloop van tijd weer aan. Het risico van een koolhydraatarm dieet is jojoën, je zou het dus de rest van je leven moeten doen.
ook in het jaar dat ik prima afviel dronk ik er zo nu en dan een glas rum bijquote:
Dat is irritant en ook vreemd, mijn zus was ook weer aangekomen naar haar kha dieet, maar zodra ze het weer op pakte zat ze heel snel weer op gewicht.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem is dat ik nu, ook al hou ik me een week prima aan koolhydraatarm, niet/nauwelijks afval
Normaal eten doe ik dus nog steeds niet, voel me prima bij koolhydraatarm, minder last van m'n maag etc.
In dat eerste jaar hoefde ik ook niet te sporten oid om af te vallen, nu lijkt dat niet meer te lukken.
Is gebaseerd op ketose, dat werkt niet binnen een week.. even volhouden, en niet 'arm', maar VRIJ.. anders werkt het voor geen meter.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem is dat ik nu, ook al hou ik me een week prima aan koolhydraatarm, niet/nauwelijks afval
Normaal eten doe ik dus nog steeds niet, voel me prima bij koolhydraatarm, minder last van m'n maag etc.
In dat eerste jaar hoefde ik ook niet te sporten oid om af te vallen, nu lijkt dat niet meer te lukken.
Dat is wel balen.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei, doe voorzichtig hoor. Sterkte vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ga alleen. Ben een grote meidd 🤣 voorzichtig terug rijden. Standje slak
Koolhydraatvrij is niet mogelijk, want zelfs in groente zitten koolhydraten, bij een ketodieet eet je max. 20 mg koolhydraten per dag.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is gebaseerd op ketose, dat werkt niet binnen een week.. even volhouden, en niet 'arm', maar VRIJ.. anders werkt het voor geen meter.
Wat balen dat het nu niet lukt.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ruit weer schoon ookquote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Foto vd dag..![]()
Ik had ook vog0ls, maar die wilden niet mooi blijven zitten![]()
[ afbeelding ]
I know, maar streven naar 0 is the way to go.. niet gaan gaan klooien in de marge met 'low', want daar zit veel te veel rek en ruimte voor interpretatie in..quote:Op woensdag 13 april 2022 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koolhydraatvrij is niet mogelijk, want zelfs in groente zitten koolhydraten, bij een ketodieet eet je max. 20 mg koolhydraten per dag.
Voor zolang het duurt, want er zit weer van die sahara troep in de luchtquote:
thnx het zit er weer op, en veilig thuis gekomenquote:
thnx het zit er weer op, en veilig thuis gekomenquote:
Je die corona kilo's zijn ellende hequote:
Precies, je moet streven naar zo laag mogelijk, al is vrij niet mogelijk. En daarbij moet je ook zorgen dat je voldoende gezonde vetten en eiwitten binnen krijgt, omdat je hier je energie uit moet halen omdat je geen koolhydraatjes eet.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, maar streven naar 0 is the way to go.. niet gaan gaan klooien in de marge met 'low', want daar zit veel te veel rek en ruimte voor interpretatie in..
Strikt dieetje van kipfilet, speklappies, rollade, rosbief, tomaatjes, komkommer, paprika, kaas en verder zo weinig mogelijk.. veel water erbij..
Deed bij mij op mijn slofjes een kilo of 6 - 8/maand.
Oh, en als je trek krijgt in lekkers; van die fried bacon snackies![]()
De pest is, dat je die ketose in werking moet dwingen, door je 2 weken echt ALLE vormen van carbs te onthouden, echt gewoon 0, ook niet naast of langs de suikerpot lopen.. gewoon niks. Dan begint je lichaam die vetten om te zetten, en elke keer dat je suiker nuttigt gaat dat proces een paar procent minder werken, dus je bent zelf de baas over hoe rap je het laat gaan.. en het kan echt gruwelijk snel.. maar dan moet je echt streng zijn. Elk suikertje is een klikje van de handrem erop.
De wasstraten doen goede zaken deze tijdquote:Op woensdag 13 april 2022 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt, want er zit weer van die sahara troep in de lucht
Fijn!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx het zit er weer op, en veilig thuis gekomen
Zo simpel is het, dat is de beste manier op af te vallen en op gewicht te blijven, zorgen dat je meer kcal verbruikt dan dat je eet. Maar dat gaat voor veel mensen niet snel genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef -Shii- het volgende:
Op gewicht blijven lukt alleen als je daarnaast ook genoeg beweegt/sport. Of minder eten, maar dat is voor de meesten lastig. Red ik ook niet dus ik sport veel.
Goedemorgen.
Ik heb er ook even over gedaan om wat overtollige kilo's kwijt te raken. Ik heb me niet veel ontzegd, maar ben vooral veel gaan bewegen. Maar nu blijf ik al tijden op een gewicht waar ik me goed bij voel. Een paar kilo mag er nog wel af, dus dat is nog het streven.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo simpel is het, dat is de beste manier op af te vallen en op gewicht te blijven, zorgen dat je meer kcal verbruikt dan dat je eet. Maar dat gaat voor veel mensen niet snel genoeg.
Het is gewoon fijn als je een beetje stabiel blijft, ik heb dat zelf gelukkig ook, ik weeg elke week en als er een kilo bij komt ben ik een paar dagen streng, zodat ik die daarna weer kwijt ben en ik doe nog steeds IF, dat bevalt me prima.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb er ook even over gedaan om wat overtollige kilo's kwijt te raken. Ik heb me niet veel ontzegd, maar ben vooral veel gaan bewegen. Maar nu blijf ik al tijden op een gewicht waar ik me goed bij voel. Een paar kilo mag er nog wel af, dus dat is nog het streven.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je een beetje stabiel blijft, ik heb dat zelf gelukkig ook, ik weeg elke week en als er een kilo bij komt ben ik een paar dagen streng, zodat ik die daarna weer kwijt ben en ik doe nog steeds IF, dat bevalt me prima.
Ik zou niet weten welke kilo's er bij jou af moeten, ik vind jou heel slank.
ik deed in 2019 'arm' en die 15kg die vloog er af, dus het deed destijds wel 'iets'quote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is gebaseerd op ketose, dat werkt niet binnen een week.. even volhouden, en niet 'arm', maar VRIJ.. anders werkt het voor geen meter.
maar juist in 2021 deed ik meer aan beweging dan ooit, en hield goed rekening met eten, des te vreemder was het dat juist in 2021 er kilos terugkwamenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx het zit er weer op, en veilig thuis gekomen
[..]
Je die corona kilo's zijn ellende he
Hard er af trainen
ik haat sporten behalve wandelen, afvallen en 1e jaar stabiel blijven lukte me prima met wandelen alleenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef -Shii- het volgende:
Op gewicht blijven lukt alleen als je daarnaast ook genoeg beweegt/sport. Of minder eten, maar dat is voor de meesten lastig. Red ik ook niet dus ik sport veel.
Goedemorgen.
Wandelen is bewegen dus ook prima om stabiel te blijven.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat sporten behalve wandelen, afvallen en 1e jaar stabiel blijven lukte me prima met wandelen alleen
Ik was alleen de prive bak.. werkauto wassen is nutteloos.. en auto wassen doe je met een emmertje sop voor de deur.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wasstraten doen goede zaken deze tijd
Je lichaam heeft je anno 2022 gewoon door, en trapt er niet meer inquote:Op woensdag 13 april 2022 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed in 2019 'arm' en die 15kg die vloog er af, dus het deed destijds wel 'iets'
Ja dat vind ik ook, als je 40+ bent tekent het zo snel in je gezicht als je een paar kilo af valt, voor het mooie mijn gezicht zou er dan 4 kilo bij moetenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Het zijn ook maar enkele kilo's hoor. Het nadeel vind ik wel dat het gezicht wat mager wordt dan. Voor corona had ik echt m'n streefgewicht, maar ik vond dat minder mooi in m'n gezicht. De rest vond ik wel heel prettig. Alle kleding weer aan kunnen waarvan daarvoor het knoopje of de rits net niet meer dichtging.
Stop met bewegen! Kijk of dat helptquote:Op woensdag 13 april 2022 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar juist in 2021 deed ik meer aan beweging dan ooit, en hield goed rekening met eten, des te vreemder was het dat juist in 2021 er kilos terugkwamen
Sporten HAAT ik. enige dat ik leuk vind is wandelen
sowieso laatste half jaar is ie veel minder online dan vroegah. Maar laatste 2 maanden zag ik hem zelden/nietquote:
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 13 april 2022 11:25 schreef -Shii- het volgende:
En GOA en oma-Nijn ook. Maar hopelijk zijn ze gewoon druk met andere leuke dingen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #11
Neem een leasehondquote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat sporten behalve wandelen, afvallen en 1e jaar stabiel blijven lukte me prima met wandelen alleen
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:07 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteerd Pinnemutske. Geinige username
En goedemorgen allemaal. Dagje op kantoor met 4 man. Dus er gaan weer wat potten tafelvoetbal gespeeld worden
Naja een beetje grappig dat meer mensen op kantoor gelijkstaat aan meer potten tafelvoetbalquote:
Owzo jaquote:Op woensdag 13 april 2022 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja een beetje grappig dat meer mensen op kantoor gelijkstaat aan meer potten tafelvoetbal
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wandelschoenen gekregen. Veel beter. Nu kan ik meer km wandelen zonder zere pikkels.
@Koen66 ideetje voor jouw verjaardag! Wandelschoenen!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wandelschoenen gekregen. Veel beter. Nu kan ik meer km wandelen zonder zere pikkels.
ik ben nog langgggggg niet jarig (maand of 7 nog)quote:Op woensdag 13 april 2022 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:Koen66 ideetje voor jouw verjaardag! Wandelschoenen!
Vaderdag!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben nog langgggggg niet jarig (maand of 7 nog)
als je wat dichterbij woonde konden we samen gaan sportenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet ook echt veel gaan afvallen. Sowieso wil ik weer meer gaan sporten. Voor corona ging ik zo'n 4/5 keer in de week naar de sportschool.
Smooth Koenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je wat dichterbij woonde konden we samen gaan sporten
Wat let je?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet ook echt veel gaan afvallen. Sowieso wil ik weer meer gaan sporten. Voor corona ging ik zo'n 4/5 keer in de week naar de sportschool.
Aan de andere kant; van Sweet Lake City naar Utrecht lopen of andersom, dat valt wel onder sportquote:Op woensdag 13 april 2022 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je wat dichterbij woonde konden we samen gaan sporten
Ja precies. En dan rustig weer opbouwen. Er is niks meer over van mijn conditiequote:Op woensdag 13 april 2022 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat let je?Er moet echt weer even een knop om hè.
En als je allebei tot halverwege loopt valt het nog wel meequote:Op woensdag 13 april 2022 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant; van Sweet Lake City naar Utrecht lopen of andersom, dat valt wel onder sport
Dan kan nog wel jaquote:Op woensdag 13 april 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je allebei tot halverwege loopt valt het nog wel mee
Serietje erbij kijken of een leuke podcast en je kan makkelijk opbouwenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies. En dan rustig weer opbouwen. Er is niks meer over van mijn conditie![]()
We hebben wel sinds een tijdje een vrij goede crosstrainer thuis; daar ga ik wel een paar keer per week op en dan hooguit een kwartiertje.
Zwemmen is wel heel effectief inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2022 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik streef naar 2 cijfers voor de komma op de weegschaal![]()
Sinds ik weer zwem gaat het de goede kant op.
Dan heb je voorlopig nog een ruime margequote:Op woensdag 13 april 2022 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik streef naar 2 cijfers voor de komma op de weegschaal![]()
Sinds ik weer zwem gaat het de goede kant op.
Mooie route door het Groene Hartquote:Op woensdag 13 april 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je allebei tot halverwege loopt valt het nog wel mee
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serietje erbij kijken of een leuke podcast en je kan makkelijk opbouwen
FOK!pad. Dat klinkt als een opgewonden beestjequote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK!pad. Dat klinkt als een opgewonden beestje![]()
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK!pad. Dat klinkt als een opgewonden beestje![]()
Dan ben je nog steeds 40+quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Blubbertut het volgende:
Ben recent 50 geworden, mag ik hier dan wel posten? 😐
Dat heb je snel uitgerekend.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Blubbertut het volgende:
Iedereen mag hier postenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Blubbertut het volgende:
En nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Blubbertut het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Blubbertut het volgende:
Ja, ik vind het nog steeds lief dat jullie me hier accepterenquote:
Dank je! En je hebt natuurlijk gelijk, was al op zoek naar een vijftigers subforum...quote:Op woensdag 13 april 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!En zoals gezegd; 50 is ook 40+
Feli,ik ben ook net 50 geworden.Had je een Abraham pop in de tuin?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Dank je! En je hebt natuurlijk gelijk, was al op zoek naar een vijftigers subforum...
Nog van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 april 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Feli,ik ben ook net 50 geworden.Had je een Abraham pop in de tuin?
En 28 is ook 40+quote:Op woensdag 13 april 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!En zoals gezegd; 50 is ook 40+
Welkom.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:08 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd!
Mijn ma, broer en stiefpa hadden bij hun in de kamer een Abraham neergezet. Schrok me de zenuwen toen ik de kamer binnenkwam 🙂
Heer aloa.quote:
Buiten dat mijn buurvrouw de boel weer afbreektquote:
kinder pizza?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Buiten dat mijn buurvrouw de boel weer afbreekt![]()
Zaterdag komen de kindjes pizza eten voor mijn verjaardag.
Ik moet nog eten ... dank jequote:Op woensdag 13 april 2022 16:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Lees voor de lol de TT. Zegt al meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 13 april 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben vergeten wie het hier ook al weer is
Wat heeft deze mod extra gebracht aan de game?quote:
The Game?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft deze mod extra gebracht aan de game?
Echt wel .. mijn buren hebben ook zo'n klein keffertje.. echt altijd blaffen zelfs als ik de deur open... Gelukkig gaat dat nu weer soepel dankzij WD40quote:
Zullen ze na dit ook klanten kwijt raken?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
Linda Nooitmeer over de excuses van ABN Amro's slavernij verleden ... erg gepaste naam wel
Same herequote:
Geen idee, maar ik zeg gelijk ook maar even sorry dat ik ooit als kind een ABN spaarrekening hadquote:Op woensdag 13 april 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zullen ze na dit ook klanten kwijt raken?
Ik zit er nog bij..quote:Op woensdag 13 april 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zeg gelijk ook maar even sorry dat ik ooit als kind een ABN rekening had
Hier in amsterdam hebben ze nog wel een kantoor hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zit er nog bij..Maar volgens mij is overstappen ook best een goed idee..
Tis ook stom want van de andere banken heb je nog wel een kantoortje maar van de ABN Amro niet meer hier
Ja dat is een grote stadquote:Op woensdag 13 april 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in amsterdam hebben ze nog wel een kantoor hoor
Ik weet nog wel een leuke plek voor je.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat is een grote stad
Dan moet ik naar andere plaats toe, als ik iets moet regelen..
Waar jij woont zekerquote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek voor je.
Ben jij telepathisch of zo?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje voorspelbaar
Is Zwolle dichterbij? Daar heb ik ook nog gewoond.quote:
Als je zo begint ...quote:Op woensdag 13 april 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is Zwolle dichterbij? Daar heb ik ook nog gewoond.
Ik heb een paasei gekregen van een kilo.quote:
quote:
Oeh, geniet er vanquote:Op woensdag 13 april 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een paasei gekregen van een kilo.
Krijgen we weer verrassingen en rare wedstrijden?quote:
Het zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen we weer verrassingen en rare wedstrijden?
Gekken genoeg daarquote:Op woensdag 13 april 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig hebben ze die vermoedelijke metroschutter ook te pakken ... mn dochter is daar, dus dan leef je toch een beetje mee..
Nee toen was ze er nog nietquote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gekken genoeg daar
En ze hebben zo makkelijk toegang tot wapens.
Je dochter zat toch niet in die metro he?
Altijd lekker toch .. met een eitje neem ik aanquote:Op woensdag 13 april 2022 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Morgen Paasbrunch bij dagbesteding.
Geen idee want eerste keer.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd lekker toch .. met een eitje neem ik aan
Ga je die ook bewaren?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een paasei gekregen van een kilo.
Je kent je tuinkabouters ?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Want zo leuk zijn ze niet kan vertellen
OKquote:Op woensdag 13 april 2022 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze hebben meestal ook een naar karakter niet zoals in de sprookjes boeken
Ze worden altijd wegezet als leuk en lief maar geloof mij dat is niet zoquote:
Gewoon bij zon meeting een paar molotofcocktaials erop en ze lopen erbij als brandende kaarsjesquote:Op woensdag 13 april 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lopen wel rond met een hoop zilverwerk en goud en zo
Kippepiequote:
Laat ze lekker lopen... ze doen alleen zichzelf pijnquote:Op woensdag 13 april 2022 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon bij zon meeting een paar molotofcocktaials erop en ze lopen erbij als brandende kaarsjes
Welk boek lees je dan?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
In mijn boek komen tuinkabouters voor
Wel wat actie eindelijk... Benfica deed toch ook zn bestquote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat lief, atletico begint weer met schoppen
O je schrijft het boek zelf.quote:
kippetaart of chickenpiequote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Kippepie
Of hoe je het schrijft.
Maar het is al op
Mjah, benfica had het toch veels te moeilijk met een halve b team van liverpoolquote:Op woensdag 13 april 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel wat actie eindelijk... Benfica deed toch ook zn best
3,14 met kipquote:
poepen en plassen dagquote:Op woensdag 13 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
o nee, pi dag is allang weer geweest natuurlijk
Ik schrijf gewoon hersenspinsels op en op den duur moet dat een boek wordenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
O je schrijft het boek zelf.
Klinkt wel gaaf namelijk over die kleine ettertjes
nice, als je nog proeflezers zoekt tegen die tijd hier is er 1quote:Op woensdag 13 april 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon hersenspinsels op en op den duur moet dat een boek worden
op papier of in de computer ?quote:Op woensdag 13 april 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon hersenspinsels op en op den duur moet dat een boek worden
Doe eens een foto van de situatiequote:Op woensdag 13 april 2022 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vandaag weer wat geschreven over de rare lantarenpaal in de brandgang
Dat is iedereen weer vergetenquote:
Dan is de kans groot dat ik je pic misquote:Op woensdag 13 april 2022 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Pic is weg maar ik zal morgen nieuwe maken
Vraag of @BoonDockSaint je mentiontquote:Op woensdag 13 april 2022 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat ik je pic mis
Ben niet heul veul op Fok
Ik ben je liefie niet en opzouten hier blijf bij je weblog os weet ik veel wat je doet hierquote:
Ok hansquote:Op woensdag 13 april 2022 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben je liefie niet en opzouten hier blijf bij je weblog os weet ik veel wat je doet hier
Komt die zin ook in je boek?quote:Op woensdag 13 april 2022 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben je liefie niet en opzouten hier blijf bij je weblog os weet ik veel wat je doet hier
Dacht dat je alleen hier kwamquote:Op woensdag 13 april 2022 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die gast
Kan gebeurenquote:Op woensdag 13 april 2022 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mischien schoot ik even uit mijn slof
Dankzij die gast heb je nu weer leuke uitspraken voor je kaboutersquote:Op woensdag 13 april 2022 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die gast
Huh ?quote:Op donderdag 14 april 2022 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankzij die gast heb je nu weer leuke uitspraken voor je kabouters
Tis hoogtij nuquote:Op donderdag 14 april 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is echt zo gaaf, die processie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |