Het is er niet zo druk. Dot hoeft maar af en toe te kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:11 schreef pullup het volgende:
Ja dat zal er wat anders aan toegaan dan op BB
Jip creatief. Daar was ik al mod voor BB begonquote:Op woensdag 13 april 2022 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
crea? Ah creativiteit. O daar zijn allemaal aardige users.
Helemaal prima lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is er niet zo druk. Dot hoeft maar af en toe te kijken.
Ja gaat daar echt leuk. Hoef eigenlijk niets te modden daar.quote:
Nee hoor. Gewoon alles dicht doen bij wat kritiek op een modquote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In BB blijf je aan het deleten en waarschuwingen uitdelen...
Ja dat was wel heel anders.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In BB blijf je aan het deleten en waarschuwingen uitdelen...
Nu scheelt het ook dat je heel streng bent en ze daarom ook niet ontdeugend durven te zijn...quote:Op woensdag 13 april 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat daar echt leuk. Hoef eigenlijk niets te modden daar.
Tot later. Ik moet zo voor oogonderzoek naar het ziekenhuis. Hopelijk kom ik weer veilig thuis want je ziet bijna geen hol meer. als je die druppels heb gehadquote:
Ik heb niets op slot gedaan 😮quote:Op woensdag 13 april 2022 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon alles dicht doen bij wat kritiek op een mod
Echt het gaat daar heel gemoedelijk. Iedereen staat voor elkaar klaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu scheelt het ook dat je heel streng bent en ze daarom ook niet ontdeugend durven te zijn...
Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:16 schreef engine het volgende:
Het discussieforum met een verbod op meningen
Sterkte! Gaat er niemand met je mee?quote:Op woensdag 13 april 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot later. Ik moet zo voor oogonderzoek naar het ziekenhuis. Hopelijk kom ik weer veilig thuis want je ziet bijna geen hol meer. als je die druppels heb gehad
En toch was het dichtquote:
Nee, ga alleen. Ben een grote meidd 🤣 voorzichtig terug rijden. Standje slakquote:Op woensdag 13 april 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sterkte! Gaat er niemand met je mee?
quote:Op woensdag 13 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ga alleen. Ben een grote meidd 🤣 voorzichtig terug rijden. Standje slak
Gefeliciteerd 🎂🎂🎂🎂 een hele fijne dagquote:
Gefeliciteerd! Geniet ervan.quote:
Jij succes met de druppels. Is idd niet leuk.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd 🎂🎂🎂🎂 een hele fijne dag
Thnx. Ben wel ergere onderzoeken en behandelingen gewend. Het is alleen vermoeiend als je niet goed kan zienquote:Op woensdag 13 april 2022 07:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Jij succes met de druppels. Is idd niet leuk.
Ik zie dan meestal dubbel hihiquote:Op woensdag 13 april 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ben wel ergere onderzoeken en behandelingen gewend. Het is alleen vermoeiend als je niet goed kan zien
Ja ik ook. Kijk dan altijd graag in mijn portemonnee 🤣quote:Op woensdag 13 april 2022 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie dan meestal dubbel hihi
En nu is het tijd voor de automatenkoffie.quote:
Hey Chanelquote:
Hoeveel kiloquote:
Daar wil Koen het liever niet over hebbenquote:
laatste half jaar helaas een kilo of 5 aangekomenquote:
Ik snapte hem wel, vond het alleen een leuke woordspelingquote:Op woensdag 13 april 2022 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste half jaar helaas een kilo of 5 aangekomen
maar dat soort aankomen bedoelde ik dus niet
Snap ik dan ook welquote:Op woensdag 13 april 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar wil Koen het liever niet over hebben
Alweer een jarigequote:Op woensdag 13 april 2022 08:06 schreef Deisyy het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Pinnenmutske!
[ afbeelding ]
helaas te waar ook nogquote:Op woensdag 13 april 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel, vond het alleen een leuke woordspeling
Het vervelende is dat het er heel makkelijk bijkomt, maar gewicht weer kwijtraken is een enorme klus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |